Skoči na vsebino

Regeneracija - kako vozit, da ne bo težav?


Priporočeno sporočilo

sigurno  dpf ni tolk ?ist  kokr vi mislite da je.... ujame tiste ?rne saje ki jih vidimo mi z o?mi ja... drga? pa vseen spusti mimo strupe, ne gre druga?e....  drga? pa ?e re?emo da je avto nov in kvaliteten - pol tud brez dpf ne bi svinjal veliko.... problem je kasneje ko kaki senzorji.. ?obe itd za?nejo srati ko ma  avto ve? km... in za?ne kadit oz svinjat x100...

brez dpf takoj vidi? ?e je avto 'bolan' ..ker pa? vidi? da pokadi preve?.....z dpf pa vidi? pol k je prepozno ko ti ga zabije in ?e kej druzga posledi?no sfuka.... 

glih na na?i mazdi je blo to... senzor hin, narobe zgoreval,posledi?no dimil in zabasalo dpf...lu?ke nobene itak...sam ustavl se je enkt.  pol pa ugotavlat kaj je... in k je ?e vse razstavlen...spucat turbino( k je saje nazaj zabival in je bla pregreta )pa  obnova ?ob usput, pa nov maf ...pol so pa stro?ki ja... 

 

bencinarji novi so pa vsi mlin?ki, nikamr ne gre pa kurijo preve?.... nevem kam bo to ?lo, same jajce delajo

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nov DPF stane okoli 300?, skupaj z menjavo okroglih 500?.

 

Zdaj pa vzemimo en hipoteti?ni primer: Janez007 danes iz svojega dizela?a odstrani DPF.

 

Kako skozi tehni?nega? Na tehni?nih pregledih pregledniku stisne 100? in on mu potrdi. Torej se bo Janez007 5 let vozil brez DPFa in brez regeneracij, kar pomeni, da mu tudi kraj?e vo?nje ne bodo te?ava. V petih letih pa bo pregledniku izpla?al ?e toliko, kolikor bi dal za nov DPF. Ampak...

 

?ez pet let bo njegov avto star okroglih 10 let. Glede na to, da ima zdaj 125.000 km, jih bo ?ez 5 let imel vsaj 250.000 - manj jih gotovo ne dela, druga?e ne bi vzel dizela?a. Deset let star avto z vsaj 250.000 km je pa po?asi ?e itak zrel za menjavo...

 

In glede na to, da smo kljub vsemu Balkanci (?eprav bi radi bili Evropejci in se imamo za "nekaj ve?", primerjave ka?ejo druga?e), so pri nas vedno bile "mu?ke" in vedno bodo0. Noben zakon, nobene kamere, noben program tega ne bodo prepre?ili. Zakon je zato, da se kr?i, glede kamer bo uredila Nata?a Pirc Musar, program bodo pa ?e "shekali"...

Ampak.... Za podkupiti majstra na tehni?nih je dovolj ze dosti manj kot 100eur... Na ?alost. Ker to ljudje ne delajo zgolj za dpf, ampak tudi za stvari, ki neposredno vplivajo na varnost...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem dal en primer in sem izbral vozilo kar od avtorja teme (upam, da mi ne zameri!). Hotel sem samo prikazat to, kako hitro lahko ljudi spelje? na "kriva pota"...

 

Sploh, ker nih?e od komentatorjev ni omenil, da tudi odstranitev DPFa nekaj stane. Na tak na?in se ljudi v gostilni hitro prepri?a v "dober posel". Krivo je pa potem vse drugo, samo pomanjkanje zdrave kme?ke pameti ne...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Slivka pozabljas da je folk placeval da se odstrani DPF ker tega (se) ne kontrolirajo na tehnicnem. Kaksna bo situacija, ce zacnejo kontrolirati nevem, ampak vrjetno nebojo placali za odstranitev in potem se vsako leto 100e na tehnicnem. Poleg tega moras tako osebo na tehnicnem poznati in ni to kar tako, kot da si prisel v trgovino. Vrjetno ce bojo to dejansko uvedli se bo polovica oseb ze avtomaticno premislila, ker se bojo bali kako priti cez tehnicnega.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Slivka pozabljas da je folk placeval da se odstrani DPF ker tega (se) ne kontrolirajo na tehnicnem. Kaksna bo situacija, ce zacnejo kontrolirati nevem, ampak vrjetno nebojo placali za odstranitev in potem se vsako leto 100e na tehnicnem. Poleg tega moras tako osebo na tehnicnem poznati in ni to kar tako, kot da si prisel v trgovino. Vrjetno ce bojo to dejansko uvedli se bo polovica oseb ze avtomaticno premislila, ker se bojo bali kako priti cez tehnicnega.

Ne, folk je pla?eval odstranitev, ker uradni servisi z vso opremo ne znajo ugotovit vzroka in ko ti predlagajo obnovo turbine in ?e ?e vedno ne bo OK ?e menjavo celotnega DPF-ja s senzorji za cca 2500 EUR ali recimo polovico vrednosti avta je pa? to to. Ko bodo zakonsko prepovedali 1000% mar?e na rezervne dele, verjemi, da se bo zelo malo DPF-jev odstranjevalo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ok zdaj me pa res firbec matra kje je nov DPF 300 eur??? ok mogoce pri strajnar-ju

 

uradni servis ko sem sam spraseval je dobrih 2500 eur + 3je senzorji ker so zaradi vrocine zazrti notr in jih je potrebno dat nove dobrih 1000k + delo se pravi si pri cca 4.000 eur za nov DPF (spraseval sem v Mazda BTC) .... pri mazdi 2008-2010 ki je vredna koliko? mogoce 3500?

 

Ce bi bil nov dpf 300 eur + menjava 200 eur bi se verjetno velika vecina odlocala za to opcija. Tako je pa cena popolnoma nerazumna in je tako kot pac je.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj tudi pri nas na tehni?nem merijo koliko pokadi - absorbcijski koeficient, vendar pri polovico max obratov.

Ampak to ni isto kot ?tevilo trdih delcev.

Meje absorbcijskih koeficientov niso tako strogo zastavljene, zato grejo skozi ta na? test dimljenja tudi avti brez dpfa.

Prilagam en izpisek tehni?nega od enga na?ega Actrosa, brez dpf, meja za to vozilo je 1,4 absorbcijski koeficient.

 

Mene zanima, na podlagi ?esa se izpi?e temperatura olja??? Saj ni?esar ne priklaplja na OBD.

To je sicer res, ampak saj nikjer ne pi?e da mora? ravno na uradnem servisu to narediti. Obstajajo alternative, ki so precej cenej?e. Se strinjam, da ?e deli ne bi bili tako zasoljeni, bi marsikdo to uredil tudi na uradnem servisu. Ampak, my point je, da obstaja pot. Ni najla?ja ali pa najhitrej?a, in v tem je ponavadi problem. 

 

Jaz osebno, ne bi nikdar rezal ven tega. Za isti denar dobim obnovljeni vlo?ek, oz ti ga (?e se da ) spucajo v nulo. 

 

Ok zdaj me pa res firbec matra kje je nov DPF 300 eur??? ok mogoce pri strajnar-ju

 

uradni servis ko sem sam spraseval je dobrih 2500 eur + 3je senzorji ker so zaradi vrocine zazrti notr in jih je potrebno dat nove dobrih 1000k + delo se pravi si pri cca 4.000 eur za nov DPF (spraseval sem v Mazda BTC) .... pri mazdi 2008-2010 ki je vredna koliko? mogoce 3500?

 

Ce bi bil nov dpf 300 eur + menjava 200 eur bi se verjetno velika vecina odlocala za to opcija. Tako je pa cena popolnoma nerazumna in je tako kot pac je.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja za novej?e sem na?el samo tega obnovljenega za 420, ?e pa gredo zraven ?e sonde in delo si pa hitro na 1000+?

 

https://www.ebay.de/itm/ORIGINAL-Dieselpartikelfilter-DPF-MAZDA-CX5-CX3-6-4x4-SkyActive-SH022050XE/192687947549?hash=item2cdd18bf1d:g:3WwAAOSwcnxbwQCD

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png 28251_1.png  

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 8 mesecev kasneje...

Zadnje čase opažam spremenjeno obnašanje regeneracije DPF. No, mogoče prej nisem bil dovolj pozoren in se drugače obnaša odkar je bil na avto nameščen oni tovarniški popravek (update) programske opreme zaradi loput.

 

2.2D mi sicer večinoma regeneracijo dela na cca. 250 km, tako kot "oglaševano". Ta regeneracija traja nekako od 15-19 km vožnje.

 

Zadnje par tankov pa opažam, da dela še eno krajšo regeneracijo po cca. 130-160 prevoženih kilometrov, ampak ta traja samo 5-7 kilometrov vožnje. Je še kdo opazil kaj podobnega?

 

Če pa lepo vozim in imam veliko AC normalne vožnje, se regeneracija lahko zažene tudi šele po 350 km.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

12 hours ago, SpEkTr said:

Kako veš da ti dela vmes še eno? Predlagam spremljanje s forscanom.

No, saj ne vem, ampak simptomi so prakticno identicni.

 

Za tiste par kilometrov voznje mocno poveca povprecno porabo goriva - isto kot pri klasicni regeneraciji. Pa se to ne dela vedno, 1x mogoce 2x na cel tank goriva.

 

Zdaj imam nastavljen prikaz na trenutno porabo goriva, da ga opazujem, kaj dela, pa sem to pogruntal.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

43 minutes ago, dvorjan said:

213.000 km

 

Kaj pa kaka mobilna aplikacija, npr. Torque lite, imam BT OBD ...

 

jaz uporabljam torque pro (lahko kupljen, lahko nekupljen  https://1337x.to/torrent/2718113/Torque-Pro-OBD-2-Car-v1-8-194-apk/)z vnešenimi kodami za mazdo.

exportedPIDs.csv

in ja dejansko vidiš kdaj dela regeneracijo plus ostale stvari

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najbolje je spremljat parametre prek OBDja, nastavi si prek Forscana ali Torque PIDe: DPF PM DSD, DPF ACC, DPF PM GEN, DPF REG DIS in DPF REG. Lahko še dodaš še temperature izpuha CAT B2S1, B1S2

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se bojim, da če je to res kar pišeš, da padeš v eno zanko, s katere še ne vemo povratka. To ugotavljamo tudi na ene poljskem forumu ,ter na forscan forumu, kjer se zgodi to,da se interval regeneracije prepolovi. 

In nekateri so probali že vse živo, pa nekega haska ni bilo. Od podložk, čiščenje DPF, čiščenje sesalnega kolektorja, menjavo EGR,ipd...Zgleda pa kot bi se PCMu nekaj zmešalo..

 

Vzrok zato, bi bil mogoče prenežne vožnje.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.