Skoči na vsebino

Regeneracija - kako vozit, da ne bo težav?


Priporočeno sporočilo

pred 53 minutami je dvorjan napisal:

@Alex:

Nimam avta od novega, ampak dvomim, da bi bile podložke menjane na 100.000 km, če to ni v sklopu dela rednega servisa.

Jih bom zamenjal na 220.000 km (naslednji servis), pa če bodo švoh, gre še karter dol.

 

Sem pa včeraj namenoma zamaknil svoj urnik, da sem se lahko po AC hitreje peljal, tako da je Mazda dobila okoli 50 km (2x 25 km) vožnje s tempom 160-170 km/h in je lepo dihala. Še tista dva pacienta, ki sta s svojimi 100 in 110 km/h skočila na prehitevalni pas sem potem izkoristil za odločno pospeševanje ...

 

Od zadnje regeneracije je že 250 km, pa se nova še ni prižgala. Moram zdaj res tale Torque zrihtat in posnet parametre ...

Evo, eden izmed mnogih M6 skayactiv motorjev preko 200Kkm brez problemov. In brez menjanih podložk. Takih je na cesti na tisoče. Res je ta primer zaribanja motorja izjema. Tudi to se zgodi.

Lepo, da si ga malo predihal. Opazil sem, da tem motorjem ne paše vožnja okoli 130km/uro.Je takrat kar velika poraba a učinka nobenega. Če voziš tam okoli 160 je poraba malo večja a vožnja je lepša in zabavnejša.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 15 minutami je dvorjan napisal:

Drži, 130 km/h ni idealno.

 

Za šparat je 120 km/h, za dinamiko pa 150 km/h, takrat ko že drugi turbo zagrabi delo.

 

Pa tam do 170 še ni take krize s porabo, nad tem je pa kar dvomestna cifra. 😃

Ja. Ampak pri 170 benzinarji že tolčejo po armaturki, češ, nekaj ne kaže v redu... pa ne more bit trenutna poraba 13 litrov,no.😋

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 35 minutami je SpEkTr napisal:

Meni je zadnjič kazalo mislim da okoli 10 :D

 

Brez prikolice :D

Moram naslednjič točno preverit, koliko kaže meni. 

Je pa odvisno, ali je cesta ravna, klanček gor, dol... 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Alex napisal:

Ja. Ampak pri 170 benzinarji že tolčejo po armaturki, češ, nekaj ne kaže v redu... pa ne more bit trenutna poraba 13 litrov,no.😋

Mislim da dizl fani imajo-imate problem z porabo,tistega ko skrbi poraba naj si raje kupi moped

  • Všeč 2
  • Haha 2
  • Hvala 1

 ?If you?re afraid to fail, then you?re probably going to fail.? ? Kobe Bryant

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 35 minutami je NevLado napisal:

Čuj ti, naš passat pije 4,2 litra pa neč ne šparam!

Oho...a vozimo dizla? 🤗

Ok. ta avto je bolj za majstore, da vozijo ploščice okoli do strank. A vseeno, pohvalno. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

2 minutes ago, Alex said:

Oho...a vozimo dizla? 🤗

Ok. ta avto je bolj za majstore, da vozijo ploščice okoli do strank. A vseeno, pohvalno. 

Ej to sem samo ponucal tipično slovensko šalo 😀

 

Imam pa ta tank na cx-3 5,5 litra ker sem skos samo relacija-ac dobesedno brez mestne vožnje. Alex se navajam na višje cene goriva nazaj. 😂

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je NevLado napisal:

Ej to sem samo ponucal tipično slovensko šalo 😀

 

Imam pa ta tank na cx-3 5,5 litra ker sem skos samo relacija-ac dobesedno brez mestne vožnje. Alex se navajam na višje cene goriva nazaj. 😂

Lepo zate. Jaz pa imam trenutno porabo 7, ker se vozim malo po vseh mogočih cestah in še kar precej  po mestu. Kar v redu dosežek. 

  • Všeč 2
  • Zmeden 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja dobrih 50 litrov, je malo. Včasih tamkaj po dvakrat na teden.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A jebat ga sad, pa ročni menjalnik, pa 150 konjev pa bi še dalj časa držalo.

Aja pa še manjši avto ki manj žre pa....

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

  • Všeč 1
  • Haha 3
  • Začuden 1

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je 50keda napisal:

Nimaš kaj, sodček 60l v kuferan, ker je kuferan dost velik, pa boš meu 120l ;) Al pa zamenjat za VW oni baje žerejo samo 4.2 l :P

Greš pač večkrat tankat. Kaj pa, če bi imel kak res superšporten avto, ki pije 20 l/100?

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Janez007 je spremenil naslov v Regeneracija - kako vozit, da ne bo težav?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Meni tudi dela regeneracijo redno pri 290-310 km, gre pa za 2.2 2015FL (je pa res, da mi takšne regeneracije dela, odkar so mi lansko leto preventivno zamenjali malo verigo, prej mi je delal na 250).
    • Jaz mislim,da boš dele dobil pri "šverc-komerc" nepooblaščencu kakih 20...30...mogoče celo 50% ceneje...pol pa neseš k pooblaščencu,kjer imajo usposobljenega mehanika,se zmeniš za en orng popust,ker bodo itak veseli,da si k njim prišel dat avto popravljati...k z popravili lepo služijo.... Isto kot z npr. ležaji za elektromotorje...dobiš za vsakim vogalom pr švercerju....   Sem že enkrat prilimal ta link,pa če koga zanima,naj pogleda še enkrat.  
    • Kot primer lahko povem, da v naših koncih lahko Škodo Superb, ki mislim da je ena izvedba mehki hibrid (pardon, če sem se narobe izrazil), popravlja samo en uradni servis, ker ima certificiranega mehanika. Pa je servisov kar nekaj. Drug primer. Oče je bil par let lastnik Renault Zoe, pa je bilo znanje na Avtotehniki Celje zelo slabo za kakšna tehnična vprašanja. To je sicer že nekaj časa nazaj, tako da ne vem kako je zdaj. Da bi pa kakšni fušarji pod kozolci tole delali, bo pa še nekaj časa preteklo pomoje. Hitrost razvoja in raširitve elektromobilnosti bo definirala infrastruktura. Dokler je ne bo, ne bo širitve, to je zdaj upam da že vsem jasno.
    • A kakšne postavke pregled in test elektro zadev pa še niso izumili?
    • Super stvar. Samo moraš pazit, da ne odpihneš sproti  tudi ogledal z avta. . Ker vemo, da ogledala niso neki glavni  adut mazd. 😊
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.