Skoči na vsebino

Regeneracija - kako vozit, da ne bo težav?


Priporočeno sporočilo

pred 53 minutami je dvorjan napisal:

@Alex:

Nimam avta od novega, ampak dvomim, da bi bile podložke menjane na 100.000 km, če to ni v sklopu dela rednega servisa.

Jih bom zamenjal na 220.000 km (naslednji servis), pa če bodo švoh, gre še karter dol.

 

Sem pa včeraj namenoma zamaknil svoj urnik, da sem se lahko po AC hitreje peljal, tako da je Mazda dobila okoli 50 km (2x 25 km) vožnje s tempom 160-170 km/h in je lepo dihala. Še tista dva pacienta, ki sta s svojimi 100 in 110 km/h skočila na prehitevalni pas sem potem izkoristil za odločno pospeševanje ...

 

Od zadnje regeneracije je že 250 km, pa se nova še ni prižgala. Moram zdaj res tale Torque zrihtat in posnet parametre ...

Evo, eden izmed mnogih M6 skayactiv motorjev preko 200Kkm brez problemov. In brez menjanih podložk. Takih je na cesti na tisoče. Res je ta primer zaribanja motorja izjema. Tudi to se zgodi.

Lepo, da si ga malo predihal. Opazil sem, da tem motorjem ne paše vožnja okoli 130km/uro.Je takrat kar velika poraba a učinka nobenega. Če voziš tam okoli 160 je poraba malo večja a vožnja je lepša in zabavnejša.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 15 minutami je dvorjan napisal:

Drži, 130 km/h ni idealno.

 

Za šparat je 120 km/h, za dinamiko pa 150 km/h, takrat ko že drugi turbo zagrabi delo.

 

Pa tam do 170 še ni take krize s porabo, nad tem je pa kar dvomestna cifra. 😃

Ja. Ampak pri 170 benzinarji že tolčejo po armaturki, češ, nekaj ne kaže v redu... pa ne more bit trenutna poraba 13 litrov,no.😋

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 35 minutami je SpEkTr napisal:

Meni je zadnjič kazalo mislim da okoli 10 :D

 

Brez prikolice :D

Moram naslednjič točno preverit, koliko kaže meni. 

Je pa odvisno, ali je cesta ravna, klanček gor, dol... 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Alex napisal:

Ja. Ampak pri 170 benzinarji že tolčejo po armaturki, češ, nekaj ne kaže v redu... pa ne more bit trenutna poraba 13 litrov,no.😋

Mislim da dizl fani imajo-imate problem z porabo,tistega ko skrbi poraba naj si raje kupi moped

  • Všeč 2
  • Haha 2
  • Hvala 1

 ?If you?re afraid to fail, then you?re probably going to fail.? ? Kobe Bryant

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 35 minutami je NevLado napisal:

Čuj ti, naš passat pije 4,2 litra pa neč ne šparam!

Oho...a vozimo dizla? 🤗

Ok. ta avto je bolj za majstore, da vozijo ploščice okoli do strank. A vseeno, pohvalno. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

2 minutes ago, Alex said:

Oho...a vozimo dizla? 🤗

Ok. ta avto je bolj za majstore, da vozijo ploščice okoli do strank. A vseeno, pohvalno. 

Ej to sem samo ponucal tipično slovensko šalo 😀

 

Imam pa ta tank na cx-3 5,5 litra ker sem skos samo relacija-ac dobesedno brez mestne vožnje. Alex se navajam na višje cene goriva nazaj. 😂

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je NevLado napisal:

Ej to sem samo ponucal tipično slovensko šalo 😀

 

Imam pa ta tank na cx-3 5,5 litra ker sem skos samo relacija-ac dobesedno brez mestne vožnje. Alex se navajam na višje cene goriva nazaj. 😂

Lepo zate. Jaz pa imam trenutno porabo 7, ker se vozim malo po vseh mogočih cestah in še kar precej  po mestu. Kar v redu dosežek. 

  • Všeč 2
  • Zmeden 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja dobrih 50 litrov, je malo. Včasih tamkaj po dvakrat na teden.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A jebat ga sad, pa ročni menjalnik, pa 150 konjev pa bi še dalj časa držalo.

Aja pa še manjši avto ki manj žre pa....

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

  • Všeč 1
  • Haha 3
  • Začuden 1

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je 50keda napisal:

Nimaš kaj, sodček 60l v kuferan, ker je kuferan dost velik, pa boš meu 120l ;) Al pa zamenjat za VW oni baje žerejo samo 4.2 l :P

Greš pač večkrat tankat. Kaj pa, če bi imel kak res superšporten avto, ki pije 20 l/100?

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Janez007 je spremenil naslov v Regeneracija - kako vozit, da ne bo težav?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Paše tud v vrtičkarsko temo...al pa o orodju...pa naj bo tu,k je forum o avtih.   Kupil Metabo puhalnik AG 18 Pro pri Vsegradu za 63€,zastonj dostava,in "Black Edition"-meni lepša,k je črma,in čist frišno ven prišla-cenejša kot navadna zelena (99€). In še češnja na torti-Metabo praznuje 100-letnico,in prvič tudi v SLO ob nakupu stroja in registraciji 3-letne garancije pošljejo dvovrstični 18V/4Ah akumulator😯😃....super-konkurenca deluje,ker Makita ima včasih tudi akcijo in ponuja tudi pri nas baterijo za stroj.   In za kaj v tej temi...ker me pogosto jezi ob pranju avta,ko že vse pobrišeš,še zmeraj kje kake kapljice pritečejo...najbolj pri stranskih ogledalih,in posledično črta na vratih,ker imamo zelo trdo vodo... Po moje bo z tem puhalnikom malce lažje...tudi spredaj grill,feltne,šine na strehi itd... Piha pa k blesav...nisem si mislil,da tako...2,6m3/min,74m/s   Ima tri stopnje in "gas" na stikalu,navdušujoča pa je gumasta šoba +podaljšek...fino.
    • Bolj je zanimivo, kaj si naredil da ti pri tej kilometrini dela regeneracije na 300km. Si kaj takega menjal oz urejal?
    • Temu se reče "fuck you price". Ker nima servis orodja ali znanja to porihtat, pač dajo tako ceno da se ti bl splača drug avto vzet. Problem je, ko mehanika naučiš popravljat take zadeve, ga moraš temu primerno več tudi plačat. Pol tudi rabiš primerno zaščitno opremo zaradi štroma.   Verjetno pa, da skoraj nikoli ne pride do takih okvar, ko pride se pa glih zaradi cene to zelo hitro razve naokol. Posledično, ljudje ne želijo EVjev, ker tudi če se to zgodi enemu na 10000, nočejo tvegati da bojo oni ta eden.
    • Ja sej... pa imel sem občutek, da je tekla precej hitreje kot druge ure. To je tista relativnostna teorija , ki pravi, da čas teče rezlično hitro v odvisnosti na kateri strani vrat WC-ja se nahajaš.
    • Pa sej uro ima pa prikazano fajn na veliko  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.