Skoči na vsebino

Regeneracija - kako vozit, da ne bo težav?


Priporočeno sporočilo

Ampak (to sem ?e vsaj 2x opazil v tej temi); avtor teme ?e ima dizelsko 6ko...

 

Zakaj naj bi se potem sploh moral odlo?ati in iti na testno vo?njo in se odlo?ati med B. in D.

 

Pa? kupil je kar je kupil in zdaj ga pa? zanima koliko paznje mora polagati na dpf in ga zanima ?e je ?e kaj drugega na kar mora biti pozoren....

 

Ali sem jaz kaj spregledal?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je tudi odgovor za vse ostale k se bojo odlocali za nakup in bojo brali to temo :)

Res je... ko bodo pri?li proti koncu teme in bodo prebrali o te?avi tudi pri benzinarju, mislim, da se ne bodo posebej te?ko odlo?ili za nakup. :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?tirje dnevi, pa pet strani...

 

In o dizela?ih ?e najve? vedo lastniki bencinarjev...

 

Janez007, ne sekiraj se. Mazdini dizela?i so taki, da ve? ko jih vozi?, bolj?e delajo. Ti pazi na cestno-prometne predpise, za ostalo bo poskrbela Mazda. Tudi mene so stra?ili z ne vem kak?nimi stro?ki in te?avami. Pa imamo na na?i Mazdi 5 preko 280.000 kilometrov. In ?e vedno se vrti. Sicer je res, da imamo precej dalj?e vo?nje, ampak dobro.

 

Kar se zavor ti?e, samo ne "aftermarket". Tu na forumu jih je nekaj, ki so pri?li na katerega od MPL. Ti lahko razlo?ijo, kje ?ivim. Hribi, dolgi spusti,... Imam 5 otrok, tako da so v Mazdi 5 vsi sede?i zasedeni. Kar pomeni, da je vozilo obremenjeno. Na po?itnice gremo s po?itni?ko prikolico. Glede na to, da nas je sedem, ima prikolica poleg kopalnice s strani??em in kuhinje tudi sedem le?i??. Torej je jasno, da ni ravno ?epna izdaja, ampak da je "en kos prikolice". Zavorne plo??ice sem vedno dajal originalne na poobla??enem servisu. In glej ?udo, zavorni diski so ?e originalni - pri ve? kot 280.000 prevo?enih kilometrih! Brez tresenja, brez slabega prijemanja, brez te?av. Stvar dela. Ogromno pa jih je tukaj na forumu, ki so bili pametni, menjali plo??ice, naslednji? morali menjati ?e diske in ?e vedno so nezadovoljni. Ampak tu bi lahko ?e za?eli debato o na?inu vo?nje, ne pa o kvaliteti zavor. Ker ?e meni zdr?ijo po vseh teh hribih (in ne vozim samo jaz ampak tudi ?ena), potem zavore niso problemati?ne...

 

Turbina? Kako so mene stra?ili, da je potrebno dizela?a pustiti kak?no minuto ali dve na mestu te?, preden ga ugasne?, da se turbina ohladi. Ko se peljem domov, imam ravno zadnje tri kilometre strm vzpon z zmerno do prete?no 12% naklonom. Doma ?e nikoli nisem hladil turbine. Pripeljem na dvori??e, parkiram v gara?o in obrnem klju?. Pa je turbina po 280.000 km ?e vedno originalna.

 

Mrzlega dizela?a ne sme? ?gat na obrate? Hja, dobro, tu mogo?e imam eno posebnost, pa mogo?e nisem ravno merodajen za to izjavo. Zakaj? Ko grem zjutraj od doma, prestavim v drugo prestavo in spustim po bregu navzdol. In prve tri kilometre te?a avta rine motor na obrate. ?e mrzel gre tja do 4500 obratov na minuto. Po treh kilometrih pa se naklon toliko poravna, da ?e malo "gas" pritisnem. Ampak res malo. Torej, mrzel sicer gre v obrate, ampak ne pa pod obremenitvijo. In ker ni pod obremenitvijo, se ne segreva prehitro, zato se ni za bati, da bi pri?lo do kak?nega pokanja zaradi hitrega temperaturnega raztezanja in podobno. Le?aji pa dr?ijo. ?eprav mrzlo olje nima take mazalne sposobnosti kot segreto. Ampak Mazge to ne moti.

 

Na servis jo pa vedno vozim v A-Cosmos v BTCju. Enkrat (pravzaprav trikrat: prvi?, zadnji? in nikoli ve?) sem jo peljal v Koper. Odsvetujem. Pa na?o drugo Mazdo (BT-50) sem vozil v Kromberk, dokler je servis ?e bil tam. Po pravici povedano nisem jokal, ko so ga zaprli... ?e preden so ga zaprli, sem se mimo njega vozil v BTC...

 

Pa sre?no vo?njo!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj si sli?al tudi od nas pohvale za te nove in stare dizel motorje. Vedno mora? vpra?ati na tistem forumu, ki je merodajen, v tem primeru na?.

Zunaj pa itak sli?i? mnenja kav? strokovnjakov, ki v mazdah niso niti sedeli najbr?.

Kolega, ki je imel v?asih Mazdo 6 in je vmes imel kup drugih znamk, pravi, da je bil to edini avto, s katerim res ni imel problemov.In z njo, dizel seveda, je naredil 280000 kilometrov.Sedaj jo vozi njegov sin in je trenutno na 370000 kilometrih in kar gre in gre...

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ne poslusat slivke glede zavor...

90% foruma ti potrjuje (tudi testi revij) da imajo mazde (razen zadnjih letnikov) zanic bremze...

se pa resi dokaj enostavno z boljsimi diski in ploscicami in primernim oljem (npr ATE ploscice/diske, in olje 5.1)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moja ima ?e original gor ate plo??ice, za diske ne vem. Mo?no je, da jih montirajo za nem?ki trg? Za modele kizoku in kizoku intense? Kako je z ostalimi, ki ste uvozili avte iz Nem?ije? Za mojo lahko zatrdim, da delujejo bremze v nulo in zelo efikasno. Mogo?e je, da so za slovenski trg druga?ne in bolj boge.

Janez, ne omenjaj drugih motorjev, ?e vemo, da so Mazdini najbolj?i. :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Janez 007...

 

Moje LAICNO mnenje in nisem lastnik Mazde, niti dizla nasplosno... Vozim pa ogromno kilometrov s slu?benimi kombiji z DPFjem...

 

Plusi in minusi , tako kot povsod v ?ivljenju.

 

Jaz ?e sli?im da se dela regeneracija, avta ne ugasnem, ?e si lahko privo??im , da avto laufa recimo 5' pred nadaljevanjem poti. Ampak, ?e se to zgodi ko ga grem tankat-ga ugasnem in natankam.

 

?e se to zgodi ko po 12ih urah zaklju?ujem s slu?bo ga pustim laufati 15' preden ga o?istim in potem ugasnem in grem domov.

 

?e pridem do stranke, ki me ?aka, avto ugasnem. Brez nadzora ga ne bom puscal pri?ganega pred blokom.

 

In isto bi delal s privat avtom; ne bom se ?el voziti ?e 1krog po obvoznici (tudi nafta za ta krog ni zastonj), ok edino na drugo pumpo bi se mogo?e zapeljal (ok,to tudi s kombijem delam).

 

Skratka; na kombiju se je zadelal filter po 400t km...

 

?e ga konkretno vozim v obratih ga pustim minuto ali dve , da se ohladi... Koliko mu to pomaga.. nimam pojma.

 

 

Mislim da lahko avtu koristis tudi z drugimi, bistveno bolj preprostimi pa tudi cenej?imi ukrepi , kot s temle ukvarjanjem z regeneracijami... In po drugi strani ga nekatere neumnosti, ki jih vsakodnevno vidimo na cestah bolj uni?ujejo kot kak?na na silo prekinjena regeneracija.

 

Kar se ti?e vojne med bencinarji in dizli tu... Mah,moras vedeti , da je tu tudi kar dosti hecanja, ampak za razliko od kakih drugih gostilni?kih debat, tu izves tudi kar nekaj uporabnih informacij. Pa?, selektivno branje pomaga. Saj vsi vemo katero gorivo nam ustreza, meni je pa? lpg zaenkrat zakon,pa to ne pomeni da pravim da je ultimativno najbolj?i - DALEC OD TEGA.

 

Skratka, u?ivaj, vozi po pameti , avto je hud pa naj bo dizel in bencinar in ne sekiraj se preve?,saj je konec koncev samo avto...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V na?em prometu ki je ve?inoma samo cincanje v prometu in cijazenje je vseeno po moje kaj imamo ker tudi bencinar malo pije, danes na primer vo?nja v koloni ki jo ne more? obiti imel porabo 5.0 kar je v primerjavi z dizlom zelo malo! In kaj bi bilo bolj?e pri dizlu v takih primerih ki so v 90% na?e vo?nje? Razen brnenja in tresenja od vibracij. Za tistih 10% se pa ne sekiram ko bi mi pomagala krivulja pri prehitevanju.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V na?em prometu ki je ve?inoma samo cincanje v prometu in cijazenje je vseeno po moje kaj imamo ker tudi bencinar malo pije, danes na primer vo?nja v koloni ki jo ne more? obiti imel porabo 5.0 kar je v primerjavi z dizlom zelo malo! In kaj bi bilo bolj?e pri dizlu v takih primerih ki so v 90% na?e vo?nje? Razen brnenja in tresenja od vibracij. Za tistih 10% se pa ne sekiram ko bi mi pomagala krivulja pri prehitevanju.

To je konkretno nizka poraba... Verjetno je to redkokdaj? Moj rekord z xp je 6,0 bencina / 100km, ampak tam bi mi dizel zelo verjetno pil pod 5l... Na koncu ?e vedno odlo?a to , koliko km ima? namen imeti avto in pa? racunica kdaj se ti povrne vi?ja Nabavna cena.

 

Seveda pa, nekaterih bencinarjev nebi kupil (tsi od VAG), pa tudi nekateri dizli so pojem kvarljivosti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj sem ze enkrat napisal da imajo zadnje generacije ATE bremze ravno zaradi tega ker je bilo preeeevec problemov in reklamacij na racun bremz. Vrjamem, da se najde en na 100 k pa nima problemov. Jest osebno tudi nikoli nisem imel problemov pa je imela prva generacija cez 300k km preden sem jo prodal. Je pa res, da so bile gor vedno ATE bremze. Ce kdo ne verjame lahko vprasa na servisu in mu bojo isto povedali. Da o zadnjih zavornih klescah sploh ne izgubljam besed in kot opazam ima tudi kar nekaj zadnjih generacij nove klesce. Skratka ene in iste napake se iz prve generacije. No vsaj kar se tice rje je napredek :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moja ima ?e original gor ate plo??ice, za diske ne vem. Mo?no je, da jih montirajo za nem?ki trg? Za modele kizoku in kizoku intense? Kako je z ostalimi, ki ste uvozili avte iz Nem?ije? Za mojo lahko zatrdim, da delujejo bremze v nulo in zelo efikasno. Mogo?e je, da so za slovenski trg druga?ne in bolj boge.

Janez, ne omenjaj drugih motorjev, ?e vemo, da so Mazdini najbolj?i. :)

Sori, ampak tule pa morm ugovarjat, da preprosto izjava, da zdej devajo not ATE nevzrd?i. Nekje sm ?e pisal, da so na moji novi (dva mesca stari) TRW gor in ta avto je biu predviden za nem?ki trg. @Boss ti si kej pogledal, ktere ma?? Me prav zanima al majo ve? dobaviteljev al kak. Lahko, da dobavitelje celo menjujejo ko spodne gate ... :)

 

Druga?e pa o sami rde?i niti te teme ... lahk je govorit kak je dizel ali pa bencinar oh in sploh, ?e ti dela. Ko ma? enkrat slabe izku?nje, bo? pred naslednjim nakupom definitvno 2x pre?tudiru, ?e ?e ho?e? met tist s ?imer si meu probleme. Js osebno sem mel dost eno menjavo turbine na M6 letnik 2015 pred FL pri 110k km, da me je od dizla odvrnilo lani pri nakupu nove.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dr?i ?e ima? slabe izku?nje z dolo?enim avtom ali znamko, pol naslednji? 2x premisli?, ?e je to to.

Glede kratkih razdalj pa kot sem ?e v prej?njem postu povedal imajo tudi Mazdini novej?i direct injection bencinarji, z me?anjem bencina z oljem, nabiranjem saj na batih in ventilih.

Tak da za kratke razdalje novej?e Mazde niso, ne bencin ne dizel.

 

@Janez007 to da se me?a nafta z oljem je tudi pri drugih znamkah pri dizlih z dpf,ki uporabljajo tak sistem kurjenja saj (z dodatnim vbrizgom goriva v valje).

Nekateri redki proizvajalci imajo dodatno ?obo pred dpfom ki vbrizguje gorivo v dpf, tam ni te?av z me?anjem.

 

Glede Mazdinih bencinarjev ki radi me?ajo bencin v olje pa noben ?e to?no ne zna razlo?it zakaj, to ve verjetno samo Mazda, opazi? itak ne razen z analizami rabljenega olja, kjer se vidi kaj vse je v olju.

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.