Skoči na vsebino

Mazda CX 5 vs Mazda 6 - kateri je varnejši


Marko Zorec

Priporočeno sporočilo

Eno "mestno" Mazdo 3 ?e imamo pri hi?i, za po mestu.

 

Mazda 5 nam je ?la po gobe, zdaj rabimo pa novi "glavni" avto. 

 

Razmi?ljava z ?eno, ali bi vzela Mazda CX 5 ali Mazda 6. Malo sva obratno, kot bi bilo pri?akovati po spolu, opredeljena: ?ena bi 6ko, ker ji je lep?a, jaz pa CX 5ko, ker se mi zdi varnej?a, vi?ja, ve?ja, itd.

 

Ali je CX 5 dejansko varnej?a ali gre samo za psiholo?ki ob?utek, ker je SUV?

 

?e kak?en dodaten namig? Imava dva 10-letna otroka, torej smo 4je...:)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja ..za dru?ino bolj?e Mazda CX5..moje mi?ljenje ..oba avta sta varna in ok...stvar posameznika kaj mu je v?e?..udobje lega avta vi?ina sedenja in itd ....probaj oba...zoom zoom lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moja zgodba. Zalubljen sem bil v M6 in grem v salon in tam zagledam CX7. Bomba. Testna voznja in potem ?as za razmislek... Potem je pri?la ven CX5. Testna vo?nja in itak akcija. Normalno, da vi?je sede?e vozilo ti da psiholo?ko ve?je varnost... Ma po drugem nara??aju je CX 5 ratal premajhen in zdaj imam 7 sede?ev...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri 6 je dalj?i nakladalni prostor (?e to sploh rabi?), bolje se pelje po ovinkih, manj porabi (aerodinamika). S Cx5 si bolj v trendu, ve? opcij motor + awd, ?e ga seveda rabi?. Kateri je varnej?i je relativno, oba avta imata dobre ocene testnih tr?enj, suv ima tendenco, da se prej prevrne. Je pa 6 precej nepregledna, sprednja havba je zelo dolga. Izgleda lepo (in dovolj prostora za kak?en V8 swap :) ), ampak uporabno ni ravno. V kombinaciji z butastimi prednjimi senzorji, ki se ne aktivirajo avtomatsko so na za?etku lastni?tva izpolnjeni idealni pogoji za kak?no lepotno napako na prednjem odbija?u. Upam, da so to s prenovo 2018 re?ili? Pri 2013 in 2016 je bilo vedno potrebno pritiskati na gumb za aktivacijo senzorjev. Ne poznam drugega avta, kjer bi to bilo treba pritiskat, na?eloma je avtomatska aktivacija, kot gre? po?asneje od recimo 10 na uro.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moja, konec 2016 tudi ima to avtomatsko.Kar se ti?e varnosti, mislim, da sta obe izredno varni.?e ho?e?, da bo kdo pogledal za teboj, kupi 6-ko,po mo?nosti v red soul barvi. Uspeh zagarantiran. ?e pa se ho?e? voziti vi?je, si starej?i ob?an in ima? probleme z hrbtom, je CX 5 prava izbira zate.

?e pa ho?e? ?e delati kolone v klance, bo benzinarka prava zate. :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri 6 je dalj?i nakladalni prostor (?e to sploh rabi?), bolje se pelje po ovinkih, manj porabi (aerodinamika). S Cx5 si bolj v trendu, ve? opcij motor + awd, ?e ga seveda rabi?. Kateri je varnej?i je relativno, oba avta imata dobre ocene testnih tr?enj, suv ima tendenco, da se prej prevrne. Je pa 6 precej nepregledna, sprednja havba je zelo dolga. Izgleda lepo (in dovolj prostora za kak?en V8 swap :) ), ampak uporabno ni ravno. V kombinaciji z butastimi prednjimi senzorji, ki se ne aktivirajo avtomatsko so na za?etku lastni?tva izpolnjeni idealni pogoji za kak?no lepotno napako na prednjem odbija?u. Upam, da so to s prenovo 2018 re?ili? Pri 2013 in 2016 je bilo vedno potrebno pritiskati na gumb za aktivacijo senzorjev. Ne poznam drugega avta, kjer bi to bilo treba pritiskat, na?eloma je avtomatska aktivacija, kot gre? po?asneje od recimo 10 na uro.

AWD je na voljo tudi v sestici... Glede prednjih senzorjev... Si imel serisjko senzorje ali nadknadno vgrajene... Ker ce me spomin ne vara, se je to pri moji prejsnji sestici (letnik 2013) samodejno aktiviralo... in mislim, da tudi ze pri predprejsnji (letnik 2008)... So bili pa serijsko vgrajeni senzorji...

Moja, konec 2016 tudi ima to avtomatsko.Kar se ti?e varnosti, mislim, da sta obe izredno varni.?e ho?e?, da bo kdo pogledal za teboj, kupi 6-ko,po mo?nosti v red soul barvi. Uspeh zagarantiran. ?e pa se ho?e? voziti vi?je, si starej?i ob?an in ima? probleme z hrbtom, je CX 5 prava izbira zate.

?e pa ho?e? ?e delati kolone v klance, bo benzinarka prava zate. :)

Jih je sedaj ze toliko na cesti, da se folk ne obraca vec... Ko sem jo jaz imel, je bila pa res dokaj redka... ;) a da bi se obracali za njo? Kaj pa vem... nisem tega opzail... mogoce me pa niti ni zanimalo  :rolleyes: ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

AWD je na voljo tudi v sestici... Glede prednjih senzorjev... Si imel serisjko senzorje ali nadknadno vgrajene... Ker ce me spomin ne vara, se je to pri moji prejsnji sestici (letnik 2013) samodejno aktiviralo... in mislim, da tudi ze pri predprejsnji (letnik 2008)... So bili pa serijsko vgrajeni senzorji...

Jih je sedaj ze toliko na cesti, da se folk ne obraca vec... Ko sem jo jaz imel, je bila pa res dokaj redka... ;) a da bi se obracali za njo? Kaj pa vem... nisem tega opzail... mogoce me pa niti ni zanimalo  :rolleyes: ... 

 

AWD je na voljo v ?estici, a ne pri prvih letnikih in ne pri bencinarjih, zato sem pisal o "ve? opcij motor + awd" pri cx-5. ;)

 

Pri obeh je bil PDC spredaj in zadaj serijsko, a sta bili obe MT, lahko je pri AT ?e od za?etka bilo tako kot mora biti.

 

Avtor sicer ?e ni napisal ali i??e nov avto ali rabljen, benz ali dizel, zato sem malo ?ir?e odgovoril. :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Avtomatsko aktivni so bili edino ob pogoju, da si dal v rikverc (takrat so se aktivirali sprednji in zadnji) Za vse ostalo je bil potreben pritisk na gumb: ?tart motorja, speljevanje naprej ali pa druga situacija: parkiranje z nosom naprej. In ja, original senzorji, del serijske opreme, kot sem ?e napisal zgoraj. O?itno so ?li popravljat na slab?e pri 3. gen.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz mislim, da si ti imel neko te?avo s tem.

 

Obi?jano se prednji aktivirajo pri vo?nji - pi?em z glave pod 10kmh al nekaj takega. Ena izmed variant.

Potem, ko avto v?ge? se aktivirajo ravno tako avtomatsko.

 

In pri meni je prva mazda imela ?e tako.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz tudi mislim, da si imel samo ti tak problem... Lahko da je slo za model, ki serijsko ni imel prednjih senzorjev in so zmontirali kaksne aftermarket in to naredili bolj "po domace" ... Ce se prav spomin, je bila to ena izmed razlik med GT in GTA... da je GT imela senzorje spredaj in zadaj, GTA jih pa ni imela ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Attraction oprema, pri obeh so jih torej montirali v tovarni na japonskem. Obe sta imeli gumb za vklop/izklop na armaturi. Edino osnovna oprema jih pri 6 ali CX-5 ni imela, niti spredaj, niti zadaj.

 

Da bi imel isto "te?avo" pri obeh ?estkah razli?nih modelskih let, druga je bila tudi ?e prvi facelift z LED ?arometi? Dvomim... mislim da gre za feature. Sicer ne vem ?e ima kdo na forumu 6 3. generacije 2013 do nekje sredine 2016 (1. FL) z ro?nim menjalnikom? Alex ima ?e 2. FL, Tien ima 2013, ampak AT, ?e se ne motim?

 

2 sekundi googlanja sicer govorita o identi?nem feature-u oz. te?avi pri cx-5 1. generacije ter o tem da jih je imela 2. generacija mazde 6 vedno on (do dolo?ene hitrosti): https://www.mazda-forum.info/threads/parksensoren-aktivieren.54574/ ali pa https://www.cx5-forum.de/f2/einparkhilfe-vorne-1718.html

 

Ali sicer pri novej?ih z ro?nim menjalnikom torej PDC deluje vedno do dolo?ene hitrosti ali samo ?e je avto v prestavi? Pri sedanjem avtu recimo PDC ne dela dokler je avto v leru, takoj ko prestavi? v prvo ali R, pa se aktivirajo sprednji in zadnji ne glede na smer premikanja.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

AWD je na voljo tudi v sestici... Glede prednjih senzorjev... Si imel serisjko senzorje ali nadknadno vgrajene... Ker ce me spomin ne vara, se je to pri moji prejsnji sestici (letnik 2013) samodejno aktiviralo... in mislim, da tudi ze pri predprejsnji (letnik 2008)... So bili pa serijsko vgrajeni senzorji...

 

Jih je sedaj ze toliko na cesti, da se folk ne obraca vec... Ko sem jo jaz imel, je bila pa res dokaj redka... ;) a da bi se obracali za njo? Kaj pa vem... nisem tega opzail... mogoce me pa niti ni zanimalo  :rolleyes: ...

 

Mora pa bit Rde?a......
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi na M3 je ta gumb za senzore in mi je vse ok. Ko ti gori na tipki oran?na so senzorji pri?gani,ko pa ne gori pa ne delujejo. To velja za prednje in zadnje in je tako dokler spet ne spremeni? s pritiskom na tipko.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mora pa bit Rde?a......

 

Saj moja je bila tudi "soul red" :D 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo je kar nekaj ?astilcev red soul barve.:)

Danes sem parkiral pred hotelom mojo rde?o pu??ico in tam sta bili ?e dve 6-ki karavan. En je bil ?eh z srebrno,drugi Poljak z temno sivo.Najprej je pristopil Poljak in mi dejal, da mu je ?al, da ni vzel rde?e.Dal je prst gor. Pozneje, ko sem pri?el nekaj iskati v avto, je ?eh gledal moj sprednji in stre?ni spojler in se zanimal, kje sem ju nabavil in tudi pohvalil barvo. Rekel je, da mu je sicer rde?a soul najlep?a a si je ni upal naro?iti, da ne bi bil vsem na o?eh. Sta pa oba v njihovih mazda forumih in smo se kar lepo pogovorili.:)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nisam ?ital da je tko spomenuo, CX5 se ljulja puno ja?e nego Mazda 6.

Po centru grada, na oko ravna podloga (asvalt) tamo gdje Mazda 6 ide ravno, CX5 se ljulja, dobije? morsku bolest.

Ipak glasam za CX5.

A o barvi, da se svima svi?a ista barva, druge se ne bi proizvodile. Meni se svi?a ?uta metalik koju vi?e ne rade.

 

IMG-20181021-WA0034-301120182328196925.j

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Super, veliko sreče ti želim in cesto si daj malo poširit, če ti slučajno še ostane kak €€€.... 😂
    • Že tri dni zapored vstajam ob štirih zjutraj, da zrolbam sneg z dvorišča in tako naredim prostor za šolski avtobus, ki pride po šolarje.   Komaj čakam, da mine pomlad...
    • Ampak jaz sem pa res rojen pod srečno zvezdo. Šla sodelavka na dopust in jaz danes prevzamem še njeno delo. Med drugim to pomeni prejemanje pošte - tako klasične kot elektronske. In prvo zjutraj dobim tole sporočilo:     Poslal:    "David C. Bohnett" <carloshelufoundations@gmail.com>, dne 24.04.2024 19:23 Prosim, da  pošljete odgovor na naslov(e): ioffice77@yahoo.com Prejemnik:    undisclosed-recipients:; V vednost:   Zadeva:    S spoštovanjem Moje ime je David C. Bohnett, rojen sem 2. aprila 1956. Sem ameriški filantrop in tehnološki podjetnik. Sem ustanovitelj in predsednik fundacije David Bohnett, neprofitne organizacije, ki dodeljuje nepovratna sredstva in se posveča izboljšanju družbe s pomočjo družbenega aktivizma. Sem filantrop in tehnološki podjetnik in se zavzemam za ustvarjanje pozitivnih sprememb človeštva z gradnjo skupnosti in družbenim aktivizmom. Spodaj je nekaj področij, ki sem jim prispeval: (1). Doniral sem za Funding Los Angeles, ki podpira širok spekter umetniških, izobraževalnih in državljanskih programov v Los Angelesu. (2). Donirala sem za namene, povezane z LGBT (3). Prav tako sem dal nešteto in množičnih finančnih donacij v dobrodelne namene po vsem svetu. (4). Donirano tudi za storitve in raziskave o aidsu (5). Doniral sem tudi za volilne pravice in registracijo volivcev (6). Preprečevanje nasilja z orožjem (7). Raziskave na živalih in pravice živali (8). Večkrat sem prispeval ameriški filmski industriji in dal velike finančne prispevke več univerzam v Združenih državah Amerike. V kalifornijski politiki sem dal številne osebne politične donacije na državni ravni. Zato se po prejemu tega pisma štejete za srečneža, ker ste danes od mene prejeli to pismo. Doniram vam vsoto 6.000.000,00 USD (šest milijonov ameriških dolarjev). To donacijo vam namenjam, da z denarjem pomagate sebi in svoji družini. Želim, da ta denar vložite v kateri koli donosen posel, ki ga želite. Pomagajmo graditi družbo s podajanjem roke bratske ljubezni drug drugemu. To je moj zasebni e-poštni naslov: ioffice77@yahoo.com (odgovorite mi, da vas bom lahko usmeril, kako vam bo izplačan denar). Obiščite to spodnjo povezavo, potrpežljivo preberite članek, da boste lahko preverili o meni: https://en.wikipedia.org/wiki/David_Bohnett S spoštovanjem David C. Bohnett E-pošta: ioffice77@yahoo.com     Prva elektronska pošta in že lahko dobim šest milijonov ameriških dolarjev! Pa ne si misliti, da je to kakšna potegavščina, David C. Bohnett res obstaja! Ima pa malo težav s spolno usmeritvijo, ker nekaj časa je "doniral", nekaj časa pa "donirala". No, najbrž je zato nekaj njegovih sredstev prejela tudi LGBT-organizacija...   Pa naj še kdo reče, da nisem rojen pod srečno zvezdo! Pravkar sem že naročil dve Mazdi CX-80 (enega zame in enega za ženo) s 3,3 litrskim turbo-dizlskim šestvaljnikom. Samo še od Davida prevzamem denar in ju plačam...
    • nimajo, ker a-cosmos že nekaj časa ne dela več ... 😃  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.