Skoči na vsebino

Koda P0704 in lightshow


Priporočeno sporočilo

Zdravo

 

No sedaj ko sem zamenjal akumulator pa dozivljam malo light show:

IMG_20200508_204442.thumb.jpg.0af3d716bec7b9465ee32698b0160080.jpg

 

DSC Off, ABS in spodrsavanje ponavadi pomeni ABS senzor. Check engine ... to pa nimam pojma kva je.

 

Vklopil sem OBD in Torque je pokazal napako P0704:

Screenshot_20200508-204259.thumb.jpg.e348a57154545ead328517cc02003825.jpg

 

 

Kaka ideja kaj bi to bilo in ali lahko kaj sam pogledal?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Si menjal akumulator po pravilnem postopku?

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Jest avto je 2009 letnik tako da nima tega eloop. Akumulator je isti kot je bil prej Varta 95Ah, menjal sem pomoje ok, prvo minus dol pol plus dol in obratno nazaj. Nato sem sprogramiral sipe in toj blo to.

 

Bom preveril varovalke pa mogoce resetiral senzorje potem pa videl kaj bo.

 

P.S. Je pa zanimivo da tudi ko je avto pri miru in v prostem teku se stevec za hitrost premika 🥺

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja in ne.

 

Preveril sem vse varovalke in so vse ok. Potem sem vzgal avto in je check engine lucka izginila in tudi OBD2 jo ni vec kazal. Po krajsi voznji so tudi ostale 3 izginile in trenutno je brez napak. Vec se pa se nisem vozil, tako da ne vem kaj bo po kaki dalsi voznji

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 leto kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja, ko je pa 30tka zraven je pa ogromna videt.... 
    • Meni tudi dela regeneracijo redno pri 290-310 km, gre pa za 2.2 2015FL (je pa res, da mi takšne regeneracije dela, odkar so mi lansko leto preventivno zamenjali malo verigo, prej mi je delal na 250).
    • Jaz mislim,da boš dele dobil pri "šverc-komerc" nepooblaščencu kakih 20...30...mogoče celo 50% ceneje...pol pa neseš k pooblaščencu,kjer imajo usposobljenega mehanika,se zmeniš za en orng popust,ker bodo itak veseli,da si k njim prišel dat avto popravljati...k z popravili lepo služijo.... Isto kot z npr. ležaji za elektromotorje...dobiš za vsakim vogalom pr švercerju....   Sem že enkrat prilimal ta link,pa če koga zanima,naj pogleda še enkrat.  
    • Kot primer lahko povem, da v naših koncih lahko Škodo Superb, ki mislim da je ena izvedba mehki hibrid (pardon, če sem se narobe izrazil), popravlja samo en uradni servis, ker ima certificiranega mehanika. Pa je servisov kar nekaj. Drug primer. Oče je bil par let lastnik Renault Zoe, pa je bilo znanje na Avtotehniki Celje zelo slabo za kakšna tehnična vprašanja. To je sicer že nekaj časa nazaj, tako da ne vem kako je zdaj. Da bi pa kakšni fušarji pod kozolci tole delali, bo pa še nekaj časa preteklo pomoje. Hitrost razvoja in raširitve elektromobilnosti bo definirala infrastruktura. Dokler je ne bo, ne bo širitve, to je zdaj upam da že vsem jasno.
    • A kakšne postavke pregled in test elektro zadev pa še niso izumili?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.