Skoči na vsebino

Problemi s stranskimi ogledali


Priporočeno sporočilo

pred 16 minutami je SpEkTr napisal:

Jaz grem s tistim plastičnim orodjem notr v zarezo, mal potegnem po špuri in pade dol emoji3.png

Se pravi, da lahko to naredim tudi s kitarsko trzalico? 😊

pred 54 minutami je scania napisal:

Tisti pokrovček ko je v barvi, potegneš dol. Meni so včeraj menjali. Bom pa probal z kakšne razbite mazde dol vzet pa razstavit da vidim ki je problem

Si jih vprašal,da do kaj mislijo s temi motorčki zafrkavati nas lastnike? 🤔 Res mi ne gre v glavo, da v vseh teh letih odkar so ta ogledala zunaj, niso naredili kake izboljšave. 

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Alex napisal:

Se pravi, da lahko to naredim tudi s kitarsko trzalico? 😊

Si jih vprašal,da do kaj mislijo s temi motorčki zafrkavati nas lastnike? 🤔 Res mi ne gre v glavo, da v vseh teh letih odkar so ta ogledala zunaj, niso naredili kake izboljšave. 

 

Smo debatirali in ni neke resitve na vidiku, zgleda bomo sami prej pogruntali in mazdi prodali idejo 😁😁😁😁😁

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 13. 1. 2022 ob 14:55 je 50keda napisal:

Ah, nisem dost nazorno napisal, torej: kje se zej šprica:

1. skozi sprednjo stran ogledala mimo šipce v tisto območje označeno z zeleno?

2. direktno na pregib med gibljivim in statičnim delom ogledala označeno z rdečo? če tle, to se dela iz kateregakoli položaja ne?

image.thumb.png.a655af0af2ab12578d44a9b690fd07df.png

Evo včeraj sem posprejal brez razdiranja ogledala z WD-jem po rdečem in po notranji strani do zelenega, potem ga pa parkrat poklopil ko sem bil ziher da je blo nad 0 stopinj.

 

Sicer zdaj med zimo nočem uporabljat poklopa zaradi nizkih temperatur (da ne zmrzne voda kje in bam) ampak bomo videli. Škodi ne, razen da je še pou vrate lisaste od wdja 😂

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Takole, danes sem si vzel čas in odstranil pokrov ogledala,zlahka se odstrani... 👍 Že na prvi pogled je notranjost drugačna od 6tke, mislim, da je nekaj izboljšav a vseeno sem ga posprejal s silikonskim sprejem in dodal par kapljic olja. 👌Če kdo spreja-šprica s strani šipce ogledala nima nomenega haska-koristi ker ne doseže curek tega mesta kjer je ta prepogib pri ohišju ogledala. Če je to to bo ok👍, če pa sam motorček crkne pa tako ne moreš nič... 🤪

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Tako, da koncno napisem. Pred kratkim sem menjal se motorcek desnega ogledala, kjer sem potem ob prevzemu, dobil eden izmed starih nedelujocih motorckov za domaco analizo.

 

Ko motorcek razstavimo, dobimo tele komponente:

IMG_20220123_114133.thumb.jpg.cc6c9d1145f8a53188ebf2e86d250ba0.jpg

 

Zadeva je dokaj enostavna, plasticni tulec (2. zadeva iz desne) je vtaknen v celotno ohisje, nakar iz zgornje strani sledi zobnik (4. z desne), potem se en zobnik za prisilno sklaplanje ogledal, feder in na koncu nasekana podlozka, ki ta feder drzi v stisnenem polozaju, ko se zatakne na tulec.

In ko smo to razstavli v notranjosti ni blo nobene sledi o kaksni umazaniji, motorcek je v razstavljenem polozaju normalno laufal.

Nakar smo to sestavl nazaj in zopet probal in seveda stvar je ostala nespremenjena, motorcek se ni sukal kot bi se moral, kljub temu da ni blo nobene umazanije.

Potem pa smo to fedro stisnil v sraufstoku, da je bla krajsa za 2 mm v nestisnenem polozaju, in glej ga zlomka, motorcek je zacel delovat.

 

Tk da jst sumim, da pac je problem v trenju med tulcem in ohisjem (to kar smo ze domneval prej), kjer se premika plastika ob plastiko, zdej kak pa to lubricirat, ce ne razneses cel ogledal je pa prasanje. Ena vrjanta je tut mehkejsi fedr, kar bom vrjetno nardil v kolikor bom z ogledali mel problem po garanciji.

IMG_20220123_114138.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 21 minutami je 50keda napisal:

Tako, da koncno napisem. Pred kratkim sem menjal se motorcek desnega ogledala, kjer sem potem ob prevzemu, dobil eden izmed starih nedelujocih motorckov za domaco analizo.

 

Ko motorcek razstavimo, dobimo tele komponente:

IMG_20220123_114133.thumb.jpg.cc6c9d1145f8a53188ebf2e86d250ba0.jpg

 

Zadeva je dokaj enostavna, plasticni tulec (2. zadeva iz desne) je vtaknen v celotno ohisje, nakar iz zgornje strani sledi zobnik (4. z desne), potem se en zobnik za prisilno sklaplanje ogledal, feder in na koncu nasekana podlozka, ki ta feder drzi v stisnenem polozaju, ko se zatakne na tulec.

In ko smo to razstavli v notranjosti ni blo nobene sledi o kaksni umazaniji, motorcek je v razstavljenem polozaju normalno laufal.

Nakar smo to sestavl nazaj in zopet probal in seveda stvar je ostala nespremenjena, motorcek se ni sukal kot bi se moral, kljub temu da ni blo nobene umazanije.

Potem pa smo to fedro stisnil v sraufstoku, da je bla krajsa za 2 mm v nestisnenem polozaju, in glej ga zlomka, motorcek je zacel delovat.

 

Tk da jst sumim, da pac je problem v trenju med tulcem in ohisjem (to kar smo ze domneval prej), kjer se premika plastika ob plastiko, zdej kak pa to lubricirat, ce ne razneses cel ogledal je pa prasanje. Ena vrjanta je tut mehkejsi fedr, kar bom vrjetno nardil v kolikor bom z ogledali mel problem po garanciji.

IMG_20220123_114138.jpg

Super,sedaj točno vemo kaj je treba naredit👍

Najprej sprejat,mazat dokler gre,potem pa feder stisnat da ima manjšo moč,bravo.....:ouje:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je 50keda napisal:

Tako, da koncno napisem. Pred kratkim sem menjal se motorcek desnega ogledala, kjer sem potem ob prevzemu, dobil eden izmed starih nedelujocih motorckov za domaco analizo.

 

Ko motorcek razstavimo, dobimo tele komponente:

IMG_20220123_114133.thumb.jpg.cc6c9d1145f8a53188ebf2e86d250ba0.jpg

 

Zadeva je dokaj enostavna, plasticni tulec (2. zadeva iz desne) je vtaknen v celotno ohisje, nakar iz zgornje strani sledi zobnik (4. z desne), potem se en zobnik za prisilno sklaplanje ogledal, feder in na koncu nasekana podlozka, ki ta feder drzi v stisnenem polozaju, ko se zatakne na tulec.

In ko smo to razstavli v notranjosti ni blo nobene sledi o kaksni umazaniji, motorcek je v razstavljenem polozaju normalno laufal.

Nakar smo to sestavl nazaj in zopet probal in seveda stvar je ostala nespremenjena, motorcek se ni sukal kot bi se moral, kljub temu da ni blo nobene umazanije.

Potem pa smo to fedro stisnil v sraufstoku, da je bla krajsa za 2 mm v nestisnenem polozaju, in glej ga zlomka, motorcek je zacel delovat.

 

Tk da jst sumim, da pac je problem v trenju med tulcem in ohisjem (to kar smo ze domneval prej), kjer se premika plastika ob plastiko, zdej kak pa to lubricirat, ce ne razneses cel ogledal je pa prasanje. Ena vrjanta je tut mehkejsi fedr, kar bom vrjetno nardil v kolikor bom z ogledali mel problem po garanciji.

IMG_20220123_114138.jpg

Mogoče bi bila rešitev, da bi  postružili tanko podložko (par desetink) iz teflona, jo dobro podmazati z kako grafitno mastjo preden bi jo montirali in kot si napisal še stisniti fender. 

Potem bi moralo vse skupaj lepše laufat, ker ne bi bilo toliko trenja🤔

Jaz sem opazil še eno stvar pri ogledalu. Namreč stikalo, ki je na vratih in služi za ročno-avtomatsko in izklop ogledala, je zelo low budget in izgleda, da nima vedno prav dobrega stika. 

Izmeril sem ga med tem, ko se je ogledalo odpiralo in vmes je za trenutek izgubilo kontakt. 

Ogledalo se je zaustavilo. Nato sem ga ročno odprl do konca. Tudi to bi bilo mogoče za zamenjati z kakim bolj kvalitetnim. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 urami je Bini napisal:

Super,sedaj točno vemo kaj je treba naredit👍

Najprej sprejat,mazat dokler gre,potem pa feder stisnat da ima manjšo moč,bravo.....:ouje:

 

Fedr je verjetno zato toliko močan, da pri brzini preko 200km/h zračni upor ne zapre ogledal in pa seveda, da ne trese ogledala. Če bo prešvoh bo pol to težava, tako da je tukaj velik preizkušanja in verjetno na pamet ne bo šlo, ampak bo treba probavat.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 minutami je Boss napisal:

 

Fedr je verjetno zato toliko močan, da pri brzini preko 200km/h zračni upor ne zapre ogledal in pa seveda, da ne trese ogledala. Če bo prešvoh bo pol to težava, tako da je tukaj velik preizkušanja in verjetno na pamet ne bo šlo, ampak bo treba probavat.

Zaenkrat si ne belim glave,ker dala vse "bp",ko bo pa šlo kaj narobe in bo še v garanciji bom menjal,po garanciji pa poizkusit  porihtat čim boljš.....:nevem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Boss napisal:

 

Fedr je verjetno zato toliko močan, da pri brzini preko 200km/h zračni upor ne zapre ogledal in pa seveda, da ne trese ogledala. Če bo prešvoh bo pol to težava, tako da je tukaj velik preizkušanja in verjetno na pamet ne bo šlo, ampak bo treba probavat.

Samo res, že sedaj trese pri višjih hitrostih ogledalo. Kaj šele potem? 🤔

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 urami je Alex napisal:

Samo res, že sedaj trese pri višjih hitrostih ogledalo. Kaj šele potem? 🤔

Vprašanje,če vam trese zaradi tega,lahko da samo ogledalo trese na nosilcih 🤔

Na trojki mi ni nič treslo, na CX30 pa še nisem poizkusil....😊

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pomembno je vedeti funkcije te fedre, js vem vsaj za ene tri :D :

1. ta feder prepreči, da se ogledalo ne sname

2. omogoča trdi preklop

3. preprečuje preklop pri velikih hitrostih

 

Tak da to, kar sem jst delal je bil samo test, in ja, moral bi ta motorčekt potem montirat na avto in preverit, kolk sile rabiš napram tistemu originalnemu.

Vrjetno niso dali tak močne fedre notr brezveze.

Hkrati pa je prašanje, če nebi to s časoma spet ustvarlo tolik trenja, da bi prenehal delovat.

 

Tako da, se bolj nagibam @Alex rešitvi z zmanjševanjem trenja med tulcem in ohišjem motorčka.

 

@Alex to da stikalo izklopi, to je normalno, ker pride prevelik tok. Enako je delal motorček sam, ko smo ga dali pod napetost. Ta motorček ima notri tudi PCB z nekimi elementi, torej ma neko upravljalno logiko in ko pride sunek prevelike obremenitve se enostavno izklopi.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Je ja, uporabis ror kljuc ali nastavek gedore pa sraufstok. Pa ja se tisto kronasto podlozko je treba prej nazaj zravnat, da potem skoci v rob tulca ( pozabil sem slikat ko je vse sestavleno 😕 )

 

Popravljeno od 50keda
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kot pravim, na roke to ne moreš stisnit, se pa da rešit brez napora, kot sem opisal zgoraj ;)

 

Kolk pa hoče kdo menjavat, je pa njegova stvar, če se ti ne da ubadat, maš pač špegle skozi odprte in je to to. Če pa hočeš jih pa lahk na roke zapiraš tudi :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 29 minutami je 50keda napisal:

Kot pravim, na roke to ne moreš stisnit, se pa da rešit brez napora, kot sem opisal zgoraj ;)

 

Kolk pa hoče kdo menjavat, je pa njegova stvar, če se ti ne da ubadat, maš pač špegle skozi odprte in je to to. Če pa hočeš jih pa lahk na roke zapiraš tudi :D

😲 a na roke, pol pa dnar nazaj.... :vskalo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 11 mesecev kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Kaj pravite na tole? https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19412621&display=Mazda Mazda3
    • Pozdravljen Evo bom uredil.   Sem tretji lastnik. Prvi lastnik je bil učitelj klavirja, drugi lastnik ga je vozil na relaciji Kamnik-Ljubljana, Jaz sem pa tretji lastnik.   JMZGL691601505391 Številka šasije kjer se lahko preveri elektronska knjiga. Pri 165000 km je bil servis narejen pri mojstru iz horjula (šraufa mazde na pooblaščencu), Vsi prejšni servisi pa so bili narejeni na uradnem servisu (Račune in izpise priložim zraven)    Dodatno so bile menjane podložke na injektorjih, menjana veriga, ter pregledan je celoten motor.   Speskan je bil sesalni kolektor in pikjena je bila loputa na turbini. Narejen je tudi egr off Načeloma na motorju bi moral biti mir    
    • Nobena kava te ne zbudi tako hitro kot tista, ki se ti polije po tipkovnici!   Ne sprašujte, kako vem...
    • Kaj pa je zdaj to?   Mislim, da se jim je dokončno skisalo in da res ne vedo, kaj delajo. Sploh me je pa zmotil zadnji stavek: Zakon je začel veljati v začetku avgusta lani. A sestavljajo ga pa šele zdaj...   A ljudje "tam zgoraj" še vedno ne razumejo, kaj jim energetiki tumbamo že leta. Eno je postavit sončno elektrarno. Nekaj čisto drugega je pa njeno sobivanje z ostalimi viri električne energije. Ko se zapelje oblak čez Sonce in je taka elektrarna naenkrat v senci, mora biti takoj na razpolago drugi vir, drugače bo omrežje "počepnilo". In če že moraš nekje imeti rezervo, potem raje denar takoj investiraj v tak vir, ki bo stabilen in ekološko sprejemljiv...    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.