Skoči na vsebino

MAZDA MX-30 – ELEKTRIČEN AVTO ZA OKOLJE … IN VOZNIKA


Mazda-si.net

Priporočeno sporočilo

Ne vem no, izgleda da vas večina pozablja, da Slovenija ni ciljna država za tak avto ... za večja velemesta Evrope pa je po moje že drugače. Živečim tam ali na obrobju pa bo verjetno bolj odgovarjal; pa verjetno se boš lahko pripeljal bližje centru velemesta, kamor pa fosilci ne bodo smeli več. Tako boš za tisti t.i. "zadnji kilometer" lahko uporabil noge ali skiro ali kolo ne da bi ti bilo treba še koristiti javni prevoz. Pa tudi do letališča ali žel.postaje boš prišel z njo. 

 

Dopust: niso vsi obremenjeni z Jadranom in tudi nimamo vsi nepremičnin pri Hrvatih ... saj ne rečem da ni lepo, ampak je pa fino  dupostovat še kje drugje ... 30 let v isti camp na Krku pri meni pa res ne gre.

 

Road trip: saj je tudi opcija najema vizila in še izbereš takega, ki je za načrtovano pot bolj ustrezen ... coupe, cabrio, avto dom, .....

 

O okusih pa ne bi, saj imajo vsake oči svojega malarja. Ampak meni "v živo"  ne izgleda tako slabo. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 3. 11. 2020 ob 7:27 je Jest napisal:

 

Na enak nacin, kot lahko ti s tvojim avtom spravis 14 metrski drog za elektricno napeljavo iz Ljubljane v Kranj :D ... Pac niso vsi avti namenjeni vsemu ... 

Mislim da bi šlo.

 

Električni avti so namenjeni čemu? Prevozu oseb ali kaj? Zakaj pa imajo potem maksimalno dovoljeno obremenitev manjšo kot tehtajo 4 odrasle osebe?

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni je smešno, da tako nasprotujete električnim vozilom.

Treba se je zavedati, da so ta šele na začetku razvoja in da ta hip še niso idealna.

Jih bomo pa čez 20 let verjetno v večini že vsi vozili. Tudi zato, ker bodo boljša od vsega ostalega.

 

Posebej napačno pa se mi zdi razmišljanje o t. i. robnih primerih - vleka prikolice, 1x letno pot v dolžini 500+ km ipd. Ja, za tisti en ali dva izolirana primera boš pač izbral drug način prevoza ali pa se sprijaznil s tem, da boš naredil dve daljši pavzi za polnjenje/hlajenje baterij. Zaradi tega pa res ne bo konec sveta, posebej v luči dejstva, da se npr. pelješ na dopust (in že sicer presediš par ur v gneči na cesti).

 

Pač, moja dva centa na to debato ...

 

Jaz bi že danes pogledoval proti električnemu vozilu, a sem v bloku (beri: ga nimam kje elegantno polniti). Če bi imel hišo, bi bilo zelo drugače ...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Recimo, da kupim po nesreči kakšen baterijski avto. Se teoretično odpravim na smučanje. Noter štiri odrasle osebe in ful nakrcan avto.Cilj:360km Domet avta teoretično:360km. Zima, mraz. Se odpravim v Dolomite. Na poti me doleti sneženje. Ker je ful mrzlo domet pade na 260km. Zaradi sneženja se ustvarijo kolone. Stojim v koloni, gretje in vsi ostali uporabniki delujejo. Domet se znižuje, jaz pa čakam v koloni nekje med hribi. Ko se končno premaknem, domet 120km, jaz še vedno bogu za hrbtom v hribih. Gledam kot mona v ekran, kjer se domet prehitro znižuje. V bližini nobene polnilnice. Pade mrak, tema. Sedaj gledam samo še kje se bom ustavil, da ne ostanem sredi noči sredi ničesar in sredi ceste. Adrenalin zagarantiran. Kaj bi iskal doživela na smučanju, če je že sama vožnja adrenalin na max. 

Ne vem za vas ostale a jaz zase vem, da ne bom nikoli vozil takega avta. 😏

  • Všeč 2
  • Žalosten 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V takem primeru se ustaviš pri prvi gostilni (ali pa dobesedno pri prvi hiši) in prosiš za prosto električno vtičnico - ter ponudiš ustrezno finančno nadomestilo.

 

Oziroma, ker si pameten in načrtuješ pot, gledaš, kje bo zadnja polnilnica - in pač ne iztrosiš baterije do konca, temveč jo napolniš npr. na zadnji polnilnici na AC na poti do smučišča.

 

V nekaj letih bodo imele tudi t. i. smučarske rovte električne polnilnice ... Npr. v Bovcu jo imaš prav na parkirišču kaninske žičnice.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je za evropo... 

Pojdi na Balkan... Tam še črne avte vozijo...euro 1 ali euro 2... 

Romunija, Bolgarija, Moldavija, Ukrajina... Pa ne v mesta... Na deželo pojdi...tam še v hišah ni elektrike. Pa da bojo tam električne avte vozili... 

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Mraušk Mčk napisal:

Zakaj pa imajo potem maksimalno dovoljeno obremenitev manjšo kot tehtajo 4 odrasle osebe?

 

Kje si pa nasel ta podatek in koliksen je?

 

Sem sel sedajle gledat na https://www.mazda.si/konfigurirajte-svojo-mazdo/MAZDA MX-30/5WGN/ in sem nasel samo tale podatek:

 

Konfigurator_vozila_Mazda___Mazda_Slovenija.png.de750fe69911b21ffc3780be60083cab.png

 

Razlika med maso praznega vozila vkljucno z voznikom (75kg) in najvecjo dovoljeno skupno maso vozila je 444 kg ... Voznik je ze vstet v masi praznega vozila... torej so 4 dodatne osebe in prtljaga lahko tezki 444 kg ... 😉 ... Ali pa sem kaj narobe razumel ... :D 

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Alex napisal:

Recimo, da kupim po nesreči kakšen baterijski avto. Se teoretično odpravim na smučanje. Noter štiri odrasle osebe in ful nakrcan avto.Cilj:360km Domet avta teoretično:360km. Zima, mraz. Se odpravim v Dolomite. Na poti me doleti sneženje. Ker je ful mrzlo domet pade na 260km. Zaradi sneženja se ustvarijo kolone. Stojim v koloni, gretje in vsi ostali uporabniki delujejo. Domet se znižuje, jaz pa čakam v koloni nekje med hribi. Ko se končno premaknem, domet 120km, jaz še vedno bogu za hrbtom v hribih. Gledam kot mona v ekran, kjer se domet prehitro znižuje. V bližini nobene polnilnice. Pade mrak, tema. Sedaj gledam samo še kje se bom ustavil, da ne ostanem sredi noči sredi ničesar in sredi ceste. Adrenalin zagarantiran. Kaj bi iskal doživela na smučanju, če je že sama vožnja adrenalin na max. 

Ne vem za vas ostale a jaz zase vem, da ne bom nikoli vozil takega avta. 😏

Ni panike. Potem prideva midva s Slivko + 50kW dizl power💥

 

Vsekakor elektrika je prihodnost. In veliko nas bo električarjev.... 

Žal el. omrežje še dolgo ne bo pripravljeno na to. 

  • Všeč 1
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 53 minutami je Shrek napisal:

To je za evropo... 

Pojdi na Balkan... Tam še črne avte vozijo...euro 1 ali euro 2... 

Romunija, Bolgarija, Moldavija, Ukrajina... Pa ne v mesta... Na deželo pojdi...tam še v hišah ni elektrike. Pa da bojo tam električne avte vozili... 

 

Tukaj ni tak "balkan"... in govorimo o stanju tukaj ali? Vedno (ampak res VEDNO) se bo nasel kdo, ki bo imel kaj za pripomnit, da to ni OK, ono ni OK... Kako se je pa vcasih vozilo, ko je imel recimo spacek ali katrca ali fico tudi dokaj malo prostora in dokaj majhen rezervoar ... Dosega z enim rezervoarjem je bil recimo toliko kot je sedaj doseg kaksnega e-avta z malo vecjo baterijo, kot jo ima MX-30 ... Saj vem... odgovor bo, da si lahko imel v prtljazniku se kantico z gorivom :) ... 

 

Pac razvoj gre naprej... in jaz sem tudi mnenja, da bo cez 10, 20 let vecina avtov elektricnih ... Ce se bomo sploh se kam lahko vozili :D:D:D 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 urami je dvorjan napisal:

Meni je smešno, da tako nasprotujete električnim vozilom.

Treba se je zavedati, da so ta šele na začetku razvoja in da ta hip še niso idealna.

Jih bomo pa čez 20 let verjetno v večini že vsi vozili. Tudi zato, ker bodo boljša od vsega ostalega.

Vsega ostalega ne bom komentiral, me je pa močno zmotil tale drugi stavek.  

 

Francoski časopis "Petit Journal" je za 22. julij 1894 (tisoč osemsto štiriindevetdeset - napišem še z besedo, da ne bi kdo mislil, da sem se zatipkal) priredil dirko med Parizom in Rouenom. Prijavilo se je kar 102 vozili in kar 20 različnih vrst vozil: 38 bencinskih, 29 parnih, 5 električnih, 5 na stisnjen zrak in 25 drugačnih izvedb. Kdo je opravil kvalifikacije in se sploh uvrstil na tekmo in kdo je nazadnje zmagal, zdaj sploh ni pomembno. Pomembno je dejstvo, da so že pred 126 leti pripeljali na tekmo električne avtomobile. Torej niso tako zelo na začetku razvoja...

 

 

pred 2 urama je Jest napisal:

 

... ... ... ... Voznik je ze vstet v masi praznega vozila... torej so 4 dodatne osebe in prtljaga lahko tezki 444 kg ... 😉 ... Ali pa sem kaj narobe razumel ... :D 

 

 

 

 

Mislim, da jaz tebe ne razumem. Sicer je voznik od 75 kg malo anoreksičen, ampak dobro. Če oni štejejo, da ima voznik 75 kg, potem je to avto za študente. Če pa ta avto pride v roke možakarju od 95 kg (tehta se ponavadi zgolj v gatah, torej lahko dodamo še 5 kg obleke in čevljev) in se zraven usedejo še štirje taki, ti pa od tiste bajne nosilnosti ostane za smučarsko opremo in potovalke samo še 19 kg. Če ima vsak od njih s seboj 5 kg težko potovalko, si že presegel dovoljeno obremenitev. In potem bi se s tem radi odpravili npr. na smučanje, se pravi bi vzeli s seboj še 5 parov smuči in 5 parov pancerjev. In ker je prtljažnik premajhen, se bo na strehi znašel še strešni nosilec - kar povečuje upor in posledično zmanjša domet. Ki pri polni obremenitvi že tako ne bo tak, kot ga reklamira proizvajalec...

 

pred 2 urama je Jest napisal:

Pac razvoj gre naprej... in jaz sem tudi mnenja, da bo cez 10, 20 let vecina avtov elektricnih ... Ce se bomo sploh se kam lahko vozili :D:D:D 

 

Seveda se bomo. Ampak ne zato, ker bi si to želeli, tudi ne zato, ker bi to bilo praktično, cenovno ugodno, prikladno, kakorkoli privlačno za nas, uporabnike. Ampak se bomo na elektriko vozili enostavno zato, ker nas bodo v to prisilili. In ker jih bo prav malo brigalo, koliko se bomo kot uporabniki je***i s temi električnimi pokvekami...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Podobno imajo tudi druga "konvencionalna" vozila ... 

 

Recimo Mazda6 karavan ima navedeno maso vozila 1.541 kg, najvecjo skupno skupno maso pa 2.042 kg ... torej lahko nalozis 501 kg ... Mazda CX-5 ima navedeno maso 1.585 kg, najvecjo dovoljeno maso pa 2.140 kg... torej lahko nalozis 555 kg ... Mazda CX-30, ki je recimo podobna MX-30 ima maso 1.484 kg, najvecjo dovoljeno maso vozila pa 1.927 kg, torej lahko nalozis celo 1 kg manj kot v MX-30 (443 kg) :) ... Ce gremo se malo drugam ... VW Golf 8 ima nosilnost 408-585 kg, Renault Megane ima recimo 462 kg, Skoda Octavia ima recimo 452-607 kg ... 

 

Toliko na hitro... vec se mi ne ljubi iskat :D  ... Je pa dejansko tako, da imamo marsikdaj, ko je avto poln, prevec nalozeno ... :) ... Pac to so osebna vozila... in ne tovorna :D ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Jest napisal:

Podobno imajo tudi druga "konvencionalna" vozila ... 

 

Recimo Mazda6 karavan ima navedeno maso vozila 1.541 kg, najvecjo skupno skupno maso pa 2.042 kg ... torej lahko nalozis 501 kg ... Mazda CX-5 ima navedeno maso 1.585 kg, najvecjo dovoljeno maso pa 2.140 kg... torej lahko nalozis 555 kg ... Mazda CX-30, ki je recimo podobna MX-30 ima maso 1.484 kg, najvecjo dovoljeno maso vozila pa 1.927 kg, torej lahko nalozis celo 1 kg manj kot v MX-30 (443 kg) :) ... Ce gremo se malo drugam ... VW Golf 8 ima nosilnost 408-585 kg, Renault Megane ima recimo 462 kg, Skoda Octavia ima recimo 452-607 kg ... 

 

Toliko na hitro... vec se mi ne ljubi iskat :D  ... Je pa dejansko tako, da imamo marsikdaj, ko je avto poln, prevec nalozeno ... :) ... Pac to so osebna vozila... in ne tovorna :D ... 

 

Tudi meni se ne ljubi iskat - podatke o dovoljeni obremenitvi električnih avtov skrivajo kot kača noge (saj je govora o električnih). Spomnim se podatka 370kil za enega od avtov ki že kar nekaj časa vozi po slo cestah. 

 

Je pa zgleda prednost električne Mazde pred ostalimi elektroavti prav ta, da na račun pol manj baterij se pa lahko ena oseba več pelje (ali pa prikolica z agregatom) 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

11 hours ago, Slivka said:

 

Francoski časopis "Petit Journal" je za 22. julij 1894 (tisoč osemsto štiriindevetdeset - napišem še z besedo, da ne bi kdo mislil, da sem se zatipkal) priredil dirko med Parizom in Rouenom. Prijavilo se je kar 102 vozili in kar 20 različnih vrst vozil: 38 bencinskih, 29 parnih, 5 električnih, 5 na stisnjen zrak in 25 drugačnih izvedb. Kdo je opravil kvalifikacije in se sploh uvrstil na tekmo in kdo je nazadnje zmagal, zdaj sploh ni pomembno. Pomembno je dejstvo, da so že pred 126 leti pripeljali na tekmo električne avtomobile. Torej niso tako zelo na začetku razvoja...

 

Prav imaš. Električen avto je bil pred bencinskim in dizelskim. Ampak kasneje je prišlo do zastoja razvoja električnih (zaradi istih problemov kot so sedaj - baterij). V primejavi z ICE pa se je v vmesnem času zgodila petrokemična revolucija z Rockefellerjem in ostalimi. Služili so bajne denarce na račun črne brozge ... in še vedno jih. Skratka energija proizvedena iz nafte je bila vse cenejša in lažje dostopna. Za razliko baterij s katerimi se skoraj nihče ni ukvarjal. Razvoj pač zahteva čas in denar. In ni provizij in mastnih zaslužkov.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 18 minutami je zimurg napisal:

Prav imaš. Električen avto je bil pred bencinskim in dizelskim. Ampak kasneje je prišlo do zastoja razvoja električnih (zaradi istih problemov kot so sedaj - baterij). V primejavi z ICE pa se je v vmesnem času zgodila petrokemična revolucija z Rockefellerjem in ostalimi. Služili so bajne denarce na račun črne brozge ... in še vedno jih. Skratka energija proizvedena iz nafte je bila vse cenejša in lažje dostopna. Za razliko baterij s katerimi se skoraj nihče ni ukvarjal. Razvoj pač zahteva čas in denar. In ni provizij in mastnih zaslužkov.

Denarci gor ali dol. Ko meni nekdo omeni dober in predvsem "pravi" avto imam pred očmi kak hud športnik z V8 motorjem ali kakim drugim hudim motorjem.Nikakor pa ne kake tesle ali podobnih plastik fantastik avtov. 

Tudi ko mi omeniš moto GP niso to tisti smešni električni motorji pač pa motorji, ki rjovejo in bruhajo ogenj. 

Ko se bo končala doba motorjev z notranjim izgorevanjem se bo končala doba resnih prevoznih sredstev. Začela se bo doba grdih spačkov in v resnici bodo to le prevozna sredstva za zasilni prevoz od točke A do točke B. V tem primeru s temi vozili pozabite na točko G. 😏

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

1 hour ago, Alex said:

Denarci gor ali dol. Ko meni nekdo omeni dober in predvsem "pravi" avto imam pred očmi kak hud športnik z V8 motorjem ali kakim drugim hudim motorjem.Nikakor pa ne kake tesle ali podobnih plastik fantastik avtov. 

Tudi ko mi omeniš moto GP niso to tisti smešni električni motorji pač pa motorji, ki rjovejo in bruhajo ogenj. 

Ko se bo končala doba motorjev z notranjim izgorevanjem se bo končala doba resnih prevoznih sredstev. Začela se bo doba grdih spačkov in v resnici bodo to le prevozna sredstva za zasilni prevoz od točke A do točke B. V tem primeru s temi vozili pozabite na točko G. 😏

to so včasih govorili tudi za konje in vozove. glej nisem nek zagovornik el. avtov, ampak stvari se spreminjajo. če na boljše ...to bomo pa še videli.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je dvorjan napisal:

Ah, Alex.

 

Naj ti da kdo Teslo (katerokoli) za en krog.

Boš videl, kaj je to pospešek in (takojšnji) navor. 😃

In ne bo več 2.2 dizel vsemogočen ...

Sorry, sem se že vozil z njo.

In to nedolgo nazaj. Moj dober kolega iz Nemčije, tudi glasbenik, je imel prej Porsche 911 carrera 4.Sedaj je postal  kao "eko" in se je t pripeljal z nov Teslo. Porshea sem vozil tudi sam.

To je prava poezija. To teslo nisem. Obljubil mi je, da jo bom lahko enkrat, ko bo lahko zopet prišel dol. A proti porsheu je to prava kanta. 

Res da ima kao neke pospeške a je žalostno vse skupaj. Če je to bodočnost avtomobilizma... 😕

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V boschu v Budimpešti sem lahko primerjal notranjost Tesle s in acure, ki so jih imeli za razvoj avtonomne vožnje. Notranjost Tesle žal ni na nivoju kvalitete niti v primerjavi z t-rocom

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png 28251_1.png  

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 17 minutami je Shrek napisal:

Pa kje si t roka najdu... 

V bistvu je dobra primerjava, saj imajo folcvagni res najbolj  katastrofalno trdo plastiko in notranjost na splošno grdo. To pomeni, da so, kot sem že sam omenil, Tesle res boge. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To dejstvo, da so Teslo razvijali racunalnicarji in ne razvijalci avtomobilov... Zato pa je tudi narejen in sestavljen bolj tako po "domace" ... Je pa poln tehnike, ki jo ostala avtoindustrija sele pocasi uvaja ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 10 minutami je Jest napisal:

To dejstvo, da so Teslo razvijali racunalnicarji in ne razvijalci avtomobilov... Zato pa je tudi narejen in sestavljen bolj tako po "domace" ... Je pa poln tehnike, ki jo ostala avtoindustrija sele pocasi uvaja ... 

Se strinjam, da je tehnološko  dovršen avto. Vozno in pa notranjost  ni na nivoju klasičnih športnikov. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • K moji majhni Casio kolekciji sta se pridružili dve novi uri. Malce bolj "retro geek style"😄,ker tiste "pametne" itak nihče več niti ne opazi...te pa😃...ko smo z sodelavci na kavi...."ooo🧐-pokaži,kaj imaš to"😲..."blast from the past😍..."   Skratka malo za hec in malo zares.😃   Moram pa reči,da sta izredno lahke in udobne-z časom pozabiš,da jo nosiš.   Naj predstavim Casio WV-59RD-1AEF edina Casio GPS ura oglate oblike (izgleda malce bolj retro). Izjemno precizna (GPS sinhronizacija),in za moj poklic lih taprava za svojo ceno (dobrih 50€ na Amazonu). Že 5-ATM,z že zelo dobrim kovinskim pasom...res iz prešanih "pleh" členkov,a lepo izdelan,ne cufa dlak,in že z dobro sponko. Sprejem GPS signala-zelo dober...za koga,ki rabi absolutno precizno,odporno in poceni retro uro-priporočam👍   Druga je pa bolj "retro show off" modernejša verzija-legendare "Back to the Future" kalkulator-ure. Casio DBC 32D 1AES (dobrih 50€ na Amazonu). Ta je pa tak "magnet za poglede",da je že prav smešno😄...vsi takoj opazijo😲...eni začudeno navdušujoče,spet drugi nevoščljivo zaničujoče (običajno lastniki "pametnih")...in seveda fašeš take in drugačne komentarje....skratka ura privlači poglede😄   Tudi z že malce boljšim "cenenim" INOX-paščkom z sponko,izjemno udobna kljub velikosti,in z zelo praktično avtomatsko osvetlitvijo zaslona...da ne bo kdo mislil,da to pred "pametnimi" urami ni obstajalo. Čeprav imam tudi kakšno veliko dražjo in kvalitetnejšo uro,to uro vseeno zelo rad nosim...prav v posmeh trendu "pametnih"😁   Seveda "pade" enkrat tudi legendarna DBC-611-1D ...čisto iz "gušta"😄   In ker sem jaz-seveda slike+video...prijeten ogled😉       VID_20240224_102715.mp4 VID_20240328_190203.mp4
    • Danasnja kavica ob "postnem" zajtrku v predpraznicnem casu  ...   
    • Posodobitev!   Danes menjal gume in senzorje. Dejansko se je zadeva povezala v nekaj kilometrih in lučka na armaturi je vgasnila.
    • mene so tud začele m6 zanimat, odkar sem od ignacija slike vidu 😂   zanimivo, probaj drugi browser, samo dvomim da je to to. Jest sem glih pred par dnevi en računalnik vrgu, ker ni več WiFi-ja vidu, samo je bla zadeva tudi stara 10let
    • Iščem M6 in pa kakšen BMW motor, če bo kakšna dobra ponudba. Ne, ne dela.  Stran mi odpre, oglase in parametre lahko gledam. Ko pa kliknem na določen oglas, da vidim slike in opis, pa mi vrže ta error. Piškotki pobrisani, probal sem preko proxy, pa tudi ne dela nič. Antivirusa nimam, da bi blokiral.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.