Skoči na vsebino

Nakup Mazde 6


sko4p

Priporočeno sporočilo

pred 14 minutami je Bini napisal:

Takšna je u "0" doterana ,ker so vse napake odpravljene :prstgor:

Res je, praktično nobenih težav z njo. XP je bila že ves čas na vrhu lestvic, kjer ocenjujejo zanesljivost; zato sem jo tudi kupil :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Opažam, da ima veliko ljudi diesla. Oz. se ravno ne sekira glede prevoženih kilometrov.

Gledam CD175 AWD AT par let staro. Sicer bi raje bencinarja zaradi mojih kratkih razdalj (cca 15k letno) vendar je lepo opremljena in tudi cena je kar OK. 

 

Koliko jo bodo ubile krajše razdalje? Ok na vsake toliko časa se jo malo spiha, da se DPF spuca. Rajši ne kot ja? Pelko pravi, da naj bi bili letniki 2018 in gor čisto ok. Težave so bile pri prejšnjih dieslih.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 24 minutami je amatej napisal:

Opažam, da ima veliko ljudi diesla. Oz. se ravno ne sekira glede prevoženih kilometrov.

Gledam CD175 AWD AT par let staro. Sicer bi raje bencinarja zaradi mojih kratkih razdalj (cca 15k letno) vendar je lepo opremljena in tudi cena je kar OK. 

 

Koliko jo bodo ubile krajše razdalje? Ok na vsake toliko časa se jo malo spiha, da se DPF spuca. Rajši ne kot ja? Pelko pravi, da naj bi bili letniki 2018 in gor čisto ok. Težave so bile pri prejšnjih dieslih.

Jaz imam tudi dizla in naredim  sedaj okoli 15K kilometrov. Precej imam zadnje čase tudi kratkih voženj zaradi korone. 😬

Seveda jo peljem vsake toliko na kako daljšo pot, da se malo prečisti. Paziš, da se ti regeneracije naredijo do konca, ne ugašaš avta vsake pet minut in to je to. Saj smo že ugotovili, da tudi benzinarkam ne pašejo prav preveč mestne vožnje. Na tebi je, da se odločiš. 😉

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bencinarja sem peljal. Sicer G145 in ročnega ampak zadovoljen. Točno tako kot sem pričakoval za Mazdo.

Danes popoldne grem pogledat še dizla.

 

Malo nabiram informacije glede mašin, kako se obnese itd. Z nakupom mi ni potrebno ravno z glavo čez zid.  Zdi se mi, da so mašine ratale malo boljše in bolj "odporne" na kratke razdalje ali pač.  :)

Just now, TiEn said:

Jaz delam že kake 2-3leta krajše razdalje z mojo zaradi spremembe službe. Vsake toliko jo razpiham in pazim da mi naredi regeneracijo, nobenih težav.

Si zadovoljen z menjalnikom itd. Jaz sicer gledam revolution top opremo.

Naj na kaj še posebno pazim, razen na zvit pleh, ohranjenost, zvok mašine itd.?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@amatejprvi malo bolj definiraj tvoje kratke razdalje?!

Kako daleč traja posamezna vožnja?? 

To koliko kilometrov narediš na leto nima veze za dizla, važno pa je koliko km narediš z posamezno vožnjo. 

Če narediš posamezno vožnjo 20-30km je ok za dizla, če pa delaš kratke mestne recimo 10km vožnje z pogostim vgašanjem pa raje vzemi bencinca. 

BTW. : jaz delam z dizlom 10-12k km na leto, vendar pa imam 99% avtocestne vožnje, posamezna vožnja pa je 60km v eno smer. 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma ja saj imajo enega za 24 - 25k, leto starega. G145 z nekaj opreme vendar je poliman z nalepkami in malo odrgnjen zadaj. Naj bi šlo vse dol.

1053845.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda6 Karavan G145 Attraction, letnik:2020,25700 EUR :: www.Avto.net ::

 

Diesel je cenejši plus, avt in več opreme. Malenkost starejši. Bom videl danes kakšno je stanje.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 26 minutami je amatej napisal:

Ma ja saj imajo enega za 24 - 25k, leto starega. G145 z nekaj opreme vendar je poliman z nalepkami in malo odrgnjen zadaj. Naj bi šlo vse dol.

1053845.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda6 Karavan G145 Attraction, letnik:2020,25700 EUR :: www.Avto.net ::

 

Diesel je cenejši plus, avt in več opreme. Malenkost starejši. Bom videl danes kakšno je stanje.

1.6t težak karavan z navadnim 2.0 motorjem z 145km je nepremičnina😀.....razen, če ti je za vožnjo/pospeške, itd., res povsem in čisto vseeno. Imam Accorda 2.0., ki ima malenkost več konjev (160) in mu jih manjka vsaj še kakih 60-100 :) pa turbo.....

Saj vožnja je super ampak enostavno pri tem motorju kake hude športnosti ni za pričakovati, to je res in zgolj povsem family cruser :), tako da če že bencinarja zagotovo močnejšo verzijo, ne vem kaj ima mazda naslednjo izvedbo....moje mnenje, je pa res da nisem mazdaš :), ne vem če to šteje🤪

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 minutami je sportman333 napisal:

1.6t težak karavan z navadnim 2.0 motorjem z 145km je nepremičnina😀.....razen, če ti je za vožnjo/pospeške, itd., res povsem in čisto vseeno. Imam Accorda 2.0., ki ima malenkost več konjev (160) in mu jih manjka vsaj še kakih 60-100 :) pa turbo.....

Saj vožnja je super ampak enostavno pri tem motorju kake hude športnosti ni za pričakovati, to je res in zgolj povsem family cruser :), tako da če že bencinarja zagotovo močnejšo verzijo, ne vem kaj ima mazda naslednjo izvedbo....moje mnenje, je pa res da nisem mazdaš :), ne vem če to šteje🤪

Za tebe je zgleda šlepar pa še to V8 580Km pa še tam bi ti kakšnih 60km falilo 🤣🤣🤣🤣. Dajte no glihtak se pelješ ni tak hudo se da prezivet. Mesate spet jabolka in hruska. Aless je najbolj realno napisal. 

pred 1 minuto je amatej napisal:

Ja to me malo moti ja. Pa da nima avt, pa da ni malo več opreme :P  Baje ima G165, do 4k (če se prav spomnim) enako krivuljo navora. Baje je pri G145 razlika šele nad 4k obrati.

Jaz mam g165 gre normalno ko rabis malo vec pa saltas nizje. Se da prezivet. Drugace pa tudi dizel ni napacen. Nobenemu ne pasejo kratke voznje ne bencincu ne dizlu. Vzdrzljivost pa je v veliki meri odvisna od vzdrzevanja in uporabe.

PS: ne rabim vec kot g165 ker za vec mam licenco za pilota in grem z letalom 😁😁😁

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 22 minutami je sportman333 napisal:

1.6t težak karavan z navadnim 2.0 motorjem z 145km je nepremičnina😀.....razen, če ti je za vožnjo/pospeške, itd., res povsem in čisto vseeno. Imam Accorda 2.0., ki ima malenkost več konjev (160) in mu jih manjka vsaj še kakih 60-100 :) pa turbo.....

Saj vožnja je super ampak enostavno pri tem motorju kake hude športnosti ni za pričakovati, to je res in zgolj povsem family cruser :), tako da če že bencinarja zagotovo močnejšo verzijo, ne vem kaj ima mazda naslednjo izvedbo....moje mnenje, je pa res da nisem mazdaš :), ne vem če to šteje🤪

Kot da bi moje misli napisal. 

Da ne bom vedno jaz ta, ki šimfa čez te švoh benzinarje.😇

  • Všeč 1
  • Haha 2

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je scania napisal:

Za tebe je zgleda šlepar pa še to V8 580Km pa še tam bi ti kakšnih 60km falilo 🤣🤣🤣🤣. Dajte no glihtak se pelješ ni tak hudo se da prezivet. Mesate spet jabolka in hruska. Aless je najbolj realno napisal. 

Jaz mam g165 gre normalno ko rabis malo vec pa saltas nizje. Se da prezivet. Drugace pa tudi dizel ni napacen. Nobenemu ne pasejo kratke voznje ne bencincu ne dizlu. Vzdrzljivost pa je v veliki meri odvisna od vzdrzevanja in uporabe.

PS: ne rabim vec kot g165 ker za vec mam licenco za pilota in grem z letalom 😁😁😁

:), no tega nisem rekel, še manj napisal, jaz sem samo napisal ko človek ravno sprašuje in primerja dizla in bencinarja....jaz sem mu samo konkretno povedal kaj je moje mnenje. sem pa pred bencinarjem imel 2.2 dizla 140km in iz prve roke povem, da je dizla vozit proti bencinarju (torej primerjam 2.2 dizla z 140km in bencinarja 2.0. z 160km) kot dan in noč....dizel se pelje kot poezija, ne rabiš niti šaltal pa se lahko pelješ 110 ali pa 180 v 6.prestavi, pri bencinarju boš kot si pravilno ugotovil veliko telovadil z prestavami 🤣😆, se pa vsekakor strinjam da se da peljati normalno in pač ja več šaltaš...seveda pa je za moje pojme pri vsakem kakšna prednost in kakšen minus, in vsak se odloči zase in s tem potem vzame + ali - v zakup, tako ali drugače, sicer bi verjetno vsi imeli turbake z najmanj 300km :)

  • Všeč 4
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 minutami je sportman333 napisal:

:), no tega nisem rekel, še manj napisal, jaz sem samo napisal ko človek ravno sprašuje in primerja dizla in bencinarja....jaz sem mu samo konkretno povedal kaj je moje mnenje. sem pa pred bencinarjem imel 2.2 dizla 140km in iz prve roke povem, da je dizla vozit proti bencinarju (torej primerjam 2.2 dizla z 140km in bencinarja 2.0. z 160km) kot dan in noč....dizel se pelje kot poezija, ne rabiš niti šaltal pa se lahko pelješ 110 ali pa 180 v 6.prestavi, pri bencinarju boš kot si pravilno ugotovil veliko telovadil z prestavami 🤣😆, se pa vsekakor strinjam da se da peljati normalno in pač ja več šaltaš...seveda pa je za moje pojme pri vsakem kakšna prednost in kakšen minus, in vsak se odloči zase in s tem potem vzame + ali - v zakup, tako ali drugače, sicer bi verjetno vsi imeli turbake z najmanj 300km :)

Saj... sedaj si dregnil v osje gnezdo. Bo še kdo mene obsodil, da vodim kake delavnice benz vs dizel. 😇

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Če delaš 5 do 10 kilometrov  nikakor ne moreš imet dizla,saj se pozimi se še segreje ne,jaz bi vzel bencinca ,bo manj problemov pa še cenejši je.....:prstgor:

Ps; pa tamočnega vzemi ,če imaš občutek,da ti ta ni dovolj.👍

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je sportman333 napisal:

:), no tega nisem rekel, še manj napisal, jaz sem samo napisal ko človek ravno sprašuje in primerja dizla in bencinarja....jaz sem mu samo konkretno povedal kaj je moje mnenje. sem pa pred bencinarjem imel 2.2 dizla 140km in iz prve roke povem, da je dizla vozit proti bencinarju (torej primerjam 2.2 dizla z 140km in bencinarja 2.0. z 160km) kot dan in noč....dizel se pelje kot poezija, ne rabiš niti šaltal pa se lahko pelješ 110 ali pa 180 v 6.prestavi, pri bencinarju boš kot si pravilno ugotovil veliko telovadil z prestavami 🤣😆, se pa vsekakor strinjam da se da peljati normalno in pač ja več šaltaš...seveda pa je za moje pojme pri vsakem kakšna prednost in kakšen minus, in vsak se odloči zase in s tem potem vzame + ali - v zakup, tako ali drugače, sicer bi verjetno vsi imeli turbake z najmanj 300km :)

Se strinjam vsak se sam odloca glede na svoje potrebe. Je pa tak, atmosferc je atmosferc, turbo je turbo. Glede okvar pa ni realno govorit kateri je boljši vsak je za svoje potrebe dober in ob pravilnem vzdrževanju. Tudi sam sem imel pred mazdo meeceses w204 2.2 cdi in je bil raketa, je bil praktic za dolge ture. Mazda g165 mi je ok cisto dovolj za noje potrebe. Pridem povsod, nisem divjak, ni mi pa tezko prestavit nizje ce moram. Moram pa priznat da je g165 z avtomatskim menjalnikom res katastrofa. Wandler dosti moci pobere. Pa saj je prav tak, kako bi bilo ce bi vsi avte z istimi motorji vozili 🙂 mora bit raznoliko da se za vsakega kaj najde. Jaz sem za dizle in za bencince se raje bi videl mazdo g motor v vezavi z toyotinim hybridnim pogonom, al pa vsaj dvojne šobe kot ima toyota na zadnji generaciji motorjev, ene pred sesalnim ventilom ki delujejo pri umirjeni voznji obenem pa spirajo saje iz ventilov (kar bomo imeli vsi problem) druge pa z direktnim vbrizgom ko pospesujemo.

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 minutami je Bini napisal:

Če delaš 5 do 10 kilometrov  nikakor ne moreš imet dizla,saj se pozimi se še segreje ne,jaz bi vzel bencinca ,bo manj problemov pa še cenejši je.....:prstgor:

Ps; pa tamočnega vzemi ,če imaš občutek,da ti ta ni dovolj.👍

Mislim, da je najboljši električni avto za delat deset kilometrov na dan za v službo. In to kakšen avtek tipo smart. 😬

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja, ko je pa 30tka zraven je pa ogromna videt.... 
    • Meni tudi dela regeneracijo redno pri 290-310 km, gre pa za 2.2 2015FL (je pa res, da mi takšne regeneracije dela, odkar so mi lansko leto preventivno zamenjali malo verigo, prej mi je delal na 250).
    • Jaz mislim,da boš dele dobil pri "šverc-komerc" nepooblaščencu kakih 20...30...mogoče celo 50% ceneje...pol pa neseš k pooblaščencu,kjer imajo usposobljenega mehanika,se zmeniš za en orng popust,ker bodo itak veseli,da si k njim prišel dat avto popravljati...k z popravili lepo služijo.... Isto kot z npr. ležaji za elektromotorje...dobiš za vsakim vogalom pr švercerju....   Sem že enkrat prilimal ta link,pa če koga zanima,naj pogleda še enkrat.  
    • Kot primer lahko povem, da v naših koncih lahko Škodo Superb, ki mislim da je ena izvedba mehki hibrid (pardon, če sem se narobe izrazil), popravlja samo en uradni servis, ker ima certificiranega mehanika. Pa je servisov kar nekaj. Drug primer. Oče je bil par let lastnik Renault Zoe, pa je bilo znanje na Avtotehniki Celje zelo slabo za kakšna tehnična vprašanja. To je sicer že nekaj časa nazaj, tako da ne vem kako je zdaj. Da bi pa kakšni fušarji pod kozolci tole delali, bo pa še nekaj časa preteklo pomoje. Hitrost razvoja in raširitve elektromobilnosti bo definirala infrastruktura. Dokler je ne bo, ne bo širitve, to je zdaj upam da že vsem jasno.
    • A kakšne postavke pregled in test elektro zadev pa še niso izumili?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.