Skoči na vsebino

Mazda 6, letnik 2008-2012, 2.0/2.2 diesel


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni, kupujem svojo prvo Mazdo (trenutno vozim Hondo Civic vti, letnik 98). Ogledan imam model 6 sport combi, letnik med 2008 in 2012, motor 2.0 (140hp) in pa 2.2 (163hp). Mi lahko svetujete, na kaj je potrebno biti previden pri teh motorjih? Nekaj sem prebiral, da so imeli probleme pri tesnilih injektorjev, naj bi zapacala sito oljne pumpe, katero je potem vodilo v zarib motorja. Druga je mešanje nafte v olje, zaradi regeneracije dpf filtra. 

 

Ker imam "fetiš" na dosti opreme, iščem nekaj z čimboljšo opremo (BOSE ozvočenje, adaptivni žarometi, xenon žarometi, led zadnje luči,...). Na kaj je potrebno biti pozoren pri teh letnikih, kateri motor je bolj zanesljiv (2.0 ali 2.2)? Oprema, so imele kakšne probleme z crkovanjem, problematiko adaptivnih luči, računalniki,...? Dnevno delam nekje 40km v službo, 1x tedensko kakšne daljše poti. So bencinski motorji bolj zanesljivejši? Se da sploh dobiti karavane v bencinski izvedbi?

 

Najlepša hvala za pomoč,

LP, Jure

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam imam 2.0 140 konjev.

Problemi, ki so najbol pogosti:

* prednji diski - zelo hitro tresejo

* DPF - o tem so ze cele diplomske napisane in kar veliki vecini enkrat crkne

* EGR - sam sem ga menjal in kar sem takrat zasledil ni tako redko

 

Vse ostalo (imam tako opremo kot pises) pa ni bilo problemov. Pri meni je crknil se ABS senzor, pa ventilci s senzorjem tlaka imajo krhek zelez in rad poci.

 

Nekateri tukaj na forumu so imeli tezave z BOSE ojacevalcem ampak ga nek forumas lahko popravi.

 

Bencinske verzije karavana pa ... tezka bo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je NevLado napisal:

Jaz bi gledal od 2013 naprej :) čisto drug avto.

 

EDIT: tudi lažje boš dobil bencinarko

No ja, po lastnih izkušnjah bencinarko za "normalen" denar (glede na letnik) težko dobiš. Ker se jih prodaja zelo malo, ni "konkurence", kar se odraža na visoko postavljenih cenah.

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jest ti lahko za bencinarja povem in problemov dobesedno NI. Pri hisi imamo dva bencinarja (2.0 in 2.5) in problemov ni. Z rjo pri drugi generaciji tudi naceloma nebi smel imeti problemov. Edino kar mi na pamet pade je to da zadnje celjusti rade zastekajo, ampak to je itq rak rana mazd ze od prve generacije. Je tudi res, da so originalne bremze samo za v smeti, ampak bodimo realni kupujes 10 ali vec let star avto in moznost, da so gor originalne bremze je majhen.  

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je x-layer napisal:

No ja, po lastnih izkušnjah bencinarko za "normalen" denar (glede na letnik) težko dobiš. Ker se jih prodaja zelo malo, ni "konkurence", kar se odraža na visoko postavljenih cenah.

To je dobro pri prodaji,dober avto mora imeti dobro ceno......:jupiii:

Popravljeno od Bini
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala vsem za odgovore. Vsekakor se išče karavan. Kilometrov letno me delam ogromno, okoli 15-20000km. Problem so vsakodnevne vožnje, delam le 15-20km v eno stran. Strah me je dpf in drugij problemov, katere povleče za slabo kratka razdalja + dizel. Bencinarjev pa karavan trenutno ni nikjer, edino nemški trg se da dobiti par primerkov. Če ne bo druge, bo uvožena iz nemčije/italije. So se kaj razlikovali po modelih oz. opremi glede na državo prodaje? 

 

Glede starosti pa je tako ali tako treba vzeti v zakup, da avto ni nov. Sem ljubiteljsko mehanik, po izobrazbi strojnik, tako da ni noben problem pošravfat stvari, kaj zamenjati,...

 

Lp, Jure

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 50 minutami je Alex napisal:

Jaz bi ti predlagal dizla, 2.2 od letnika konec 2014 naprej. 

Avto je bomba,gromozanski navor,majhna poraba. Vzemi karavana, ne bo ti žal.😏

Pozabu si napisat, da naj bo še rdeče barve. lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 urami je NevLado napisal:

Pozabu si napisat, da naj bo še rdeče barve. lp

Ne.. namenoma nisem.Ni dobro, da jih je dosti na cesti. 

V Kopru so trenutno samo tri najlepše barve. 😛

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hmh, saj dizel ni tolk problematičen kot se piše, je pa res da mu vožnja na kratke razdalje ne ustreza in to prav zaradi DPF filtra. Ta mora pri mestinih vožnjah delat regeraneracije bolj pogosto in posledično prihaja mešanja nafte med olje in življenska doba DPFa se skrajša. 

Tak da ja za kratko mestno vožnjo imaš 2 varianti:

1. Kupiš bencinarja, pa čeprav je bencinar bolj len. 

2. Kupiš dizla in daš odstranit DPF in nimaš več nobenih problemov. 

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
  • Jezen 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 10 minutami je Aless napisal:

Hmh, saj dizel ni tolk problematičen kot se piše, je pa res da mu vožnja na kratke razdalje ne ustreza in to prav zaradi DPF filtra. Ta mora pri mestinih vožnjah delat regeraneracije bolj pogosto in posledično prihaja mešanja nafte med olje in življenska doba DPFa se skrajša. 

Tak da ja za kratko mestno vožnjo imaš 2 varianti:

1. Kupiš bencinarja, pa čeprav je bencinar bolj len. 

2. Kupiš dizla in daš odstranit DPF in nimaš več nobenih problemov. 

Za vožnjo vsak dan 40 kilometrov bo dizel top. Tudi, če bo delala vmes vsakih 220-250 kilometrov regeneracijo, jo konča v 16-18 kilometrov. Se pravi, da jo bo  najbrž  naredilo vmes med vožnjo. Pa tudi, če bo ugasnil vmes parkrat avto ne bo panike. Kot sem že parkrat napisal, meni se nivo olja ne dvigne niti milimeter, sklepam, da je pri FL ta problem preteklost. Je pa na začetku res to bil problem, ko so morali zamenjati olje na 5Kkm.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Gremo glasovat? :D

 

Ja, js iskreno upam, da po FL z DPFjem ne bote meli več problemov in ja se strinjam da bencinarja, glede na to ktere letnike se kupuje. Bolj star kot je, večje so vrjetnosti, da je kej zasrano, js vrjetno rabljenega dizla takšnih let ne bom kupil nikoli, razen če me situacija prisili.

  • Všeč 2
  • Haha 1
  • Začuden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 35 minutami je Bini napisal:

Tvojega mogoče,drugač pa nikoli,ker tako vidiš kaj eni počnejo z DPF,RGL in ne vem kaj še,ludnica!:party0035:.

Tudi z benzinarji delajo eni kot svinja z mehom. Mrzla mašina-gas do rdečega polja.Ali pa kaki penzionisti. daš na ful in cel cajt stisnjena sklopka. Vrtljajev pa 4800 v prvi brzino. 😁

 

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 37 minutami je Alex napisal:

Tudi z benzinarji delajo eni kot svinja z mehom. Mrzla mašina-gas do rdečega polja.Ali pa kaki penzionisti. daš na ful in cel cajt stisnjena sklopka. Vrtljajev pa 4800 v prvi brzino. 😁

 

Huda razlika, če bencinarja ali dizla mrzlega stisneš do rdečega polja. :) Sploh če kupiš dizla od ljubljančana, ki se mu pozimi niti segreje ne - gre ravno za tolk na ac, da pride na ene 80 stopinj, potem pa spet v koloni stat (in važno, da mu je toplo v kabini, tut če motor ni prekrožu). Potem pa ugasnt ker je itak že na destinaciji, pa repeat čez zimo. :D 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 29 minutami je NevLado napisal:

Huda razlika, če bencinarja ali dizla mrzlega stisneš do rdečega polja. :) Sploh če kupiš dizla od ljubljančana, ki se mu pozimi niti segreje ne - gre ravno za tolk na ac, da pride na ene 80 stopinj, potem pa spet v koloni stat (in važno, da mu je toplo v kabini, tut če motor ni prekrožu). Potem pa ugasnt ker je itak že na destinaciji, pa repeat čez zimo. :D 

Ampak, glej ga zlomka. Naši dizli se na mestu ogrejejo na delovno temperaturo. Ko štartaš je že v redu ogret. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Jaz sem tudi prešaltal z VTi-ja na Mazdo 6. Sem pa isto razmišljal, bencin ali dizel, pa sem se nakonc zarad strahu pred morebitnimi težavami z DPF, EGR, neočiščenim sitom za olje... odlolčil raje za bencinarja. Sicer mam letnik 2009,2.0 mašina, 147KM . Lej, v glavi morš preklopit, da to ni VTI in da je avto res len in da kar dobro skriva svoje konje, ampak zame in za moj način vožnje je kul. Imam veliko avtoceste, tako da večinoma lepo prefuram z vklopljenim tempomatom in mi nič ne manjka. Edin prehitevat v klanec je mal večji podvig, ker morš ene dve brzini dol dal, da se kam premakne :) 

 

Imel sem ogledanega accorda, isto 2.0 bencinarja, samo mislim, da ni vreden tiste razlike v ceni (so accordi veliko dražji).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 23. 7. 2020 ob 20:45 je Alex napisal:

Ampak, glej ga zlomka. Naši dizli se na mestu ogrejejo na delovno temperaturo. Ko štartaš je že v redu ogret. 

In potem svizec zavije čokolado. :D 

pred 5 minutami je Alex napisal:

Citiram:"Edin prehitevat v klanec je mal večji podvig, ker morš ene dve brzini dol dal, da se kam premakne :) 

No, pa ste prišli na moje, benzinarji. 😁😛

Je razlika, če kupiš tako velik auto s "samo 147 konji" al pa najmanjšo škatlo z 120 ane :) 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • V podjetju kamor delam imam možnost dobiti olje znamke Pakelo po ugodni ceni pa me zanima če je kdo že uporabil in probal to olje v dizelski Mazdi in kako se obnese in če je sploh primerno?   hvala za odgovor in lp
    • K moji majhni Casio kolekciji sta se pridružili dve novi uri. Malce bolj "retro geek style"😄,ker tiste "pametne" itak nihče več niti ne opazi...te pa😃...ko smo z sodelavci na kavi...."ooo🧐-pokaži,kaj imaš to"😲..."blast from the past😍..."   Skratka malo za hec in malo zares.😃   Moram pa reči,da sta izredno lahke in udobne-z časom pozabiš,da jo nosiš.   Naj predstavim Casio WV-59RD-1AEF edina Casio GPS ura oglate oblike (izgleda malce bolj retro). Izjemno precizna (GPS sinhronizacija),in za moj poklic lih taprava za svojo ceno (dobrih 50€ na Amazonu). Že 5-ATM,z že zelo dobrim kovinskim pasom...res iz prešanih "pleh" členkov,a lepo izdelan,ne cufa dlak,in že z dobro sponko. Sprejem GPS signala-zelo dober...za koga,ki rabi absolutno precizno,odporno in poceni retro uro-priporočam👍   Druga je pa bolj "retro show off" modernejša verzija-legendare "Back to the Future" kalkulator-ure. Casio DBC 32D 1AES (dobrih 50€ na Amazonu). Ta je pa tak "magnet za poglede",da je že prav smešno😄...vsi takoj opazijo😲...eni začudeno navdušujoče,spet drugi nevoščljivo zaničujoče (običajno lastniki "pametnih")...in seveda fašeš take in drugačne komentarje....skratka ura privlači poglede😄   Tudi z že malce boljšim "cenenim" INOX-paščkom z sponko,izjemno udobna kljub velikosti,in z zelo praktično avtomatsko osvetlitvijo zaslona...da ne bo kdo mislil,da to pred "pametnimi" urami ni obstajalo. Čeprav imam tudi kakšno veliko dražjo in kvalitetnejšo uro,to uro vseeno zelo rad nosim...prav v posmeh trendu "pametnih"😁   Seveda "pade" enkrat tudi legendarna DBC-611-1D ...čisto iz "gušta"😄   In ker sem jaz-seveda slike+video...prijeten ogled😉       VID_20240224_102715.mp4 VID_20240328_190203.mp4
    • Danasnja kavica ob "postnem" zajtrku v predpraznicnem casu  ...   
    • Posodobitev!   Danes menjal gume in senzorje. Dejansko se je zadeva povezala v nekaj kilometrih in lučka na armaturi je vgasnila.
    • mene so tud začele m6 zanimat, odkar sem od ignacija slike vidu 😂   zanimivo, probaj drugi browser, samo dvomim da je to to. Jest sem glih pred par dnevi en računalnik vrgu, ker ni več WiFi-ja vidu, samo je bla zadeva tudi stara 10let
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.