Skoči na vsebino

Peskanje kolektorja saj


Priporočeno sporočilo

Zdravo. Ko sem se peljal z morja se mi je na avtocesti prižgala rumena opozorilna lučka motorja. Imam mazdo 6 2015 letnik, dizel motor,133K prevoženih. Na pregledu mi je rekel mehanik da mi morajo speskati kolektor saj in da me bo koštalo od 250-350. Ima mogoče kdo kak izkušenj s tem? Se da to kako drugace mogoc s kakimi dodatki za disel urediti.  Hvala za odgovor. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mah na tehničnem tega še dolgo ne bodo merili, bo prej Mazda razpadla🤪

Drgač pa če bi že prišlo da bi začeli merit, kupiš za cca300€ drug DPF. 

In ja se da odstranit tudi pri novi, saj tudi stara ima enako nared DPF,  v istem ohišju je prvo satovje katalizatorja in nato satovje dpfja, odpre se samo zaden del tam ko je satovje dpfa in se odstrani, catalizator pa ostane. No nekateri odstranijo tudi katalizator, za max power😁

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 23. 7. 2020 ob 10:52 je Bego10 napisal:

Ok. Hvala. A ma kdo kak predlog kako naprej da se mi ne bo to ponavljalo. Hvala za pomoč. 

Malce bolj dinamična vožnja, da se obloge ne nabirajo.

Pa menjava olja - na takšnega, ki je kar najbolj "low-saps". In pogostejše menjave olja - na 10.000 ali 15.000 km, če imaš več mestnih voženj.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 23. 7. 2020 ob 15:55 je Shrek napisal:

Ne odstranjuj filtra. Raje očisti... 

Ko se bo na tehničnih meril izpust, bo pa jok in stok... 

Po mojih I formacijah tega še dolgooooo ne bo. Naprave za to merit stanejo veliko preveč za naše tehnične preglednike.

dne 23. 7. 2020 ob 19:26 je Aless napisal:

Mah na tehničnem tega še dolgo ne bodo merili, bo prej Mazda razpadla🤪

Drgač pa če bi že prišlo da bi začeli merit, kupiš za cca300€ drug DPF. 

In ja se da odstranit tudi pri novi, saj tudi stara ima enako nared DPF,  v istem ohišju je prvo satovje katalizatorja in nato satovje dpfja, odpre se samo zaden del tam ko je satovje dpfa in se odstrani, catalizator pa ostane. No nekateri odstranijo tudi katalizator, za max power😁

V bistvo to naredijo tako, da se sploh ne opazi, da ni gor dpf. Pa nekaj konjičev pridobiš s tem. Mnogo jazbecev se za ta poseg odloči hkrati  z čipiranjem. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Bego10 napisal:

Hvala vsem za predloge. Sm zdej od parih ljudi slišal, da bi lahko recimo šel na avtocesto in držal avto 10 minut nad 3000 obratov, da naj bi to pomagalo. 

To moraš delati vsakokrat  ko ti dela regeneracijo. Pri višjih obratih bolj spihaš vse skupaj, smrt za to je pa cijazenje po mestu in preklinjanje regeneracij.A tebi kaj narašča olje nad max? A kaj kontroliraš? 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Alex napisal:

To moraš delati vsakokrat  ko ti dela regeneracijo. Pri višjih obratih bolj spihaš vse skupaj, smrt za to je pa cijazenje po mestu in preklinjanje regeneracij.A tebi kaj narašča olje nad max? A kaj kontroliraš? 

hehe... preklinjanje regeneracij 🤣   a to se pelješ in fašeš regeneracijo pol jo pa steraš v 3PM

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Boss napisal:

hehe... preklinjanje regeneracij 🤣   a to se pelješ in fašeš regeneracijo pol jo pa steraš v 3PM

Ha, ha, sem se nasmejal sam sebi. Dobra. 😅

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pozdrav vsem, 

 

 Prilagam slike kako to zgleda ko je zabasano. Edina in pametna rešitev je fizično čiščenje(peskanje) kolektorjev in loput. Tiščanje po AC na 3000rpm ne bo pomagalo verjemi, še posebej če je že tako zapacano. Lahko se kvečjemu odlušči kak delec  saj,  in pade globje.....dodatne težave.

Jaz sem to naredil spotoma v okviru  vpoklica in reprogramiranje loput (nekaj takega) seveda mi je na servisu prijazno svetoval kaj naj naredim -in dobro da sem ga poslušal. 

Avto je res bil len-po čiščenju  je avto precej bol odziven.  Uredi čim prej .

(moje mnenje)

p.s. nastajanje teh oblog ne moreš preprečit, lahko pa z bolj dinamično vožnjo in višjimi obrati podaljšaš naslednji poseg čiščenja.

 

lp

 

IMG_3711.jpg

IMG_3708.jpg

IMG_3707.jpg

Popravljeno od uklopko

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To dela Greta, ne pa krivulja...

 

Ko so imeli dizelaši kompresijo 24:1, turbino in izpust ven, se ni tako zabasalo. In krivulje so bile pri isti porabi krepko višje kot so sedaj...

 

Sedaj imajo pa dizelaši kompresijo 16:1, turbino, vračanje izpušnih plinov v sesalni kolektor, katalizator, PDF, čakam samo še, da bodo na koncu imeli še balon, v katerega bodo zbirali izpušne pline, jih reciklirali in vrnili v sesalno cev... ... ... Se pa samo še saje nabirajo po motorju. In pri bencinarjih ni bistveno drugače... Se pa saje malo manj nabirajo, če se dizelaša uporablja tako, kot naj bi se ga: če ga že vžgeš, potem mora narediti min 50 km, preden ga spet ugasneš. Še boljše pa, če jih naredi vsaj 500, preden ga ugasneš.

 

Je pa avto zaradi teča "čistejši", kajti saje so v bistvu ogljik. In če se ogljik v obliki saj nabere v motorju, ga manj reagira s kisikom in v obljiki ogljikovega dioksida zapusti motor - torej je manj izpustov CO2...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 20 urami je dvorjan napisal:

@uklopko: Koliko kilometrov pa ima prevoženih ta avto? In kje tankaš?

Avto sem kupil pri 120kkm  zdaj jih imam 160kkm. Na leto naredim 34-37 kkm, kjer se vozim ni cesta, da bi  šparal  :). Imam vse pogoje  AC, klanec, in pa mestna vožnja.

Tankam  različno, večina na petrol-u(ker imam pač plačilno za petrol).  Je pa ta poseg čiščenja kar nekako  mišljen  pri cca 120 kkm  kot čiščenje  cedila za olje. (če ti to seveda vestni mehaniki povejo in svetujejo) In če kupiš mazdo  6 potem je to potrtebno vzeti v zakup, tako kot še vedno zadneje zavorne čeljusti k še vedno štekajo :(.  JBG facking ekologija-se nekje mora poznat in basat sistem 

 

lp

 

 

 

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Te saje lahko preprečiš edino če EGR z blindiraš in izbrišeš iz softwara.

Ja fa.. ekologija, izpušne pline še enkrat vračaš v motor, to je kot da bi pol izdihanega zraka spet nazaj vdihnil.

 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

OK, če blindiraš EGR ....je možno da potem  DPF filter bol na udaru.  Pri teh skyactive motorjih ki imajo bi turbo,  ima  potem 2 EGR ventila? 

 

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 55 minutami je uklopko napisal:

OK, če blindiraš EGR ....je možno da potem  DPF filter bol na udaru.  Pri teh skyactive motorjih ki imajo bi turbo,  ima  potem 2 EGR ventila? 

 

A ti imaš že  skayactiv ali drugo generacijo? 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • K moji majhni Casio kolekciji sta se pridružili dve novi uri. Malce bolj "retro geek style"😄,ker tiste "pametne" itak nihče več niti ne opazi...te pa😃...ko smo z sodelavci na kavi...."ooo🧐-pokaži,kaj imaš to"😲..."blast from the past😍..."   Skratka malo za hec in malo zares.😃   Moram pa reči,da sta izredno lahke in udobne-z časom pozabiš,da jo nosiš.   Naj predstavim Casio WV-59RD-1AEF edina Casio GPS ura oglate oblike (izgleda malce bolj retro). Izjemno precizna (GPS sinhronizacija),in za moj poklic lih taprava za svojo ceno (dobrih 50€ na Amazonu). Že 5-ATM,z že zelo dobrim kovinskim pasom...res iz prešanih "pleh" členkov,a lepo izdelan,ne cufa dlak,in že z dobro sponko. Sprejem GPS signala-zelo dober...za koga,ki rabi absolutno precizno,odporno in poceni retro uro-priporočam👍   Druga je pa bolj "retro show off" modernejša verzija-legendare "Back to the Future" kalkulator-ure. Casio DBC 32D 1AES (dobrih 50€ na Amazonu). Ta je pa tak "magnet za poglede",da je že prav smešno😄...vsi takoj opazijo😲...eni začudeno navdušujoče,spet drugi nevoščljivo zaničujoče (običajno lastniki "pametnih")...in seveda fašeš take in drugačne komentarje....skratka ura privlači poglede😄   Tudi z že malce boljšim "cenenim" INOX-paščkom z sponko,izjemno udobna kljub velikosti,in z zelo praktično avtomatsko osvetlitvijo zaslona...da ne bo kdo mislil,da to pred "pametnimi" urami ni obstajalo. Čeprav imam tudi kakšno veliko dražjo in kvalitetnejšo uro,to uro vseeno zelo rad nosim...prav v posmeh trendu "pametnih"😁   Seveda "pade" enkrat tudi legendarna DBC-611-1D ...čisto iz "gušta"😄   In ker sem jaz-seveda slike+video...prijeten ogled😉       VID_20240224_102715.mp4 VID_20240328_190203.mp4
    • Danasnja kavica ob "postnem" zajtrku v predpraznicnem casu  ...   
    • Posodobitev!   Danes menjal gume in senzorje. Dejansko se je zadeva povezala v nekaj kilometrih in lučka na armaturi je vgasnila.
    • mene so tud začele m6 zanimat, odkar sem od ignacija slike vidu 😂   zanimivo, probaj drugi browser, samo dvomim da je to to. Jest sem glih pred par dnevi en računalnik vrgu, ker ni več WiFi-ja vidu, samo je bla zadeva tudi stara 10let
    • Iščem M6 in pa kakšen BMW motor, če bo kakšna dobra ponudba. Ne, ne dela.  Stran mi odpre, oglase in parametre lahko gledam. Ko pa kliknem na določen oglas, da vidim slike in opis, pa mi vrže ta error. Piškotki pobrisani, probal sem preko proxy, pa tudi ne dela nič. Antivirusa nimam, da bi blokiral.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.