Skoči na vsebino

DPF inspection required


Priporočeno sporočilo

Serbus,

 

kupil sem mazdo 6 2.2 diesel 2014.

 

Super avto lepo se pelje ... TOP...

 

ampak po slabem mescu se mi je pojavilo v naslovu omenjeno obvestilo. Ker je avto res dolgo stal se je na pooblaščenem srevisu v LJ naredila regenracija DPF.

 

1 teden je bilo ok potem se je obvestilo zopet pojavilo.

 

Peljal sem ga na pooblaščeni servis v CE kjer so mi povedali, da je pokvarjen senzor za uravnavanje tlaka izpušnih plinov (al neki taga). + regeneracija.

 

po 1 tednu se mi spet prižge to obvestilo...

 

in sedaj nekdo (eden od pooblaščenih servisov) govori šobe, senzorji, .... drugi zapacan izpušni koletor - to spučeš pa bo ok ... konkretno pa nihče noče zagotovit kaj je potrebno naredit da bo to ok..

 

Poleg tega imam občutek ko se vozim po avtocesti (vsak dan 100 km) , da mi avto skos malo trese, kot bi delal regeneracijo. In ko dam po gasu avto v 6 pri 2500 obratih nima moči.

 

Zanima me če je kdo imel podobni primer in kaj je naredil, da je zrihtal...

 

Hvala fantje.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Če maš 100kkm ali več je dejansko treba spucat izpušni kolektor. Glede na to da praviš, da ni moči je skoraj verjetno to.

 

Naprej bomo pa razglabljali, če poveš kilometre.

 

 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja prevoženih je 160000.

 

Se pravi je bi blo treba ta ko lektor očistit... Kdo bi to delal tuki v savinjski...

 

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo se pridružim temi, da ne odpiram nove (svoja opažanja sem včeraj dal v temo od Pelkota). 

 

Torej danes smo pogledali in ugotovili da je skurjen senzor na sliki (če kdo ve kako se imenuje oziroma ima link do njega bi lepo prosil).

 

Zanima me tudi zakaj bi lahko prišlo do tega - kot sem že napisal nobene napake ni javil avto, potegne isto.

 

Hvala že vnaprej.

118200218_2856249774603274_4066960743427241650_n.jpg

118205390_331389531243771_7912215320644899320_n.jpg

118121268_786067428833001_6948197383692832016_n.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 leti kasneje...
pred 47 minutami je Enos napisal:

Pozdravljeni

 

danes se mi je na AC prizgalo opozorilo "dpf inspection required" na Mazdi CX5 2014(166000km)

Bi znal kdo povedati je to hud problem oz. ali se lahko vozim z tem opozorilom? 

Lp 

Kaj tukaj ni jasno? 🤔

https://www.deepl.com/translator#en/sl/dpf inspection required

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Enos napisal:

Pozdravljeni

 

danes se mi je na AC prizgalo opozorilo "dpf inspection required" na Mazdi CX5 2014(166000km)

Bi znal kdo povedati je to hud problem oz. ali se lahko vozim z tem opozorilom? 

Lp 

Ne vem kako ima rešeno mazda sicer, ampak jaz sem na saabu drug dan šel do tunerca in je rešil zadevo.

 

Pomoje ti v najboljšem primeru vrže v safe mode avtu.

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Enos napisal:

Pozdravljeni

 

danes se mi je na AC prizgalo opozorilo "dpf inspection required" na Mazdi CX5 2014(166000km)

Bi znal kdo povedati je to hud problem oz. ali se lahko vozim z tem opozorilom? 

Lp 

Zakaj so si inženirji izmislili te bedaste lučke, ki mi solijo pamet ??? 😃

Lahko se voziš brez ukrepanja in potem tukaj objaviš, koliko te je ignoriranje opozorila koštalo. 🙂 Mogoče samo eno avtovleko in servis.

 

Za en primer vem, da je ta lučka pomenila zabasane saje v kolektorju, egr,   ... posledično regeneracije na 50 km. Rešitev: čiščenje sistema. Zadeva (saje) ni nastala čez noč, ampak se je stopnjevala več mesecev. Tudi odlog čiščenja za teden ali dva zato v takem primeru ne bo imel kakšnih posledic. 

 

Rumena lučka je opozorilo, da je potrebno čimprejšnje ukrepanje. Z dolgim odlašanjem lahko ostaneš na cesti. Rdeča lučka zahteva takojšnje ukrepanje. Tako sam razumem.

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Enos napisal:

Ja rdeca lucka se je prikazala, tako da bom moral takoj ukrepati 🙂

Sem pa malo prebral, da to ni majhen strosek da bo kar lepo okoli 500€ prislo, da se ta filter lepo ocisti, ce je to res bomo pa videli kaj bo Pelko rekel 🙂

Ni samo dpf filter. Očistiti moraš en kup stvari zraven, če nočeš, da, se ti kmalu dpf zopet zapacka. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Enos napisal:

Ima kdo se kak predlog kam peljati Mazdo, da ta filter precistijo oz karkoli je ze narobe, ker Pelko je kar zaseden?? Priporocljivo je v Ljubljani

 

 

Za filter ščistit  je mojster Strajnar. 

WWW.STRAJNAR.SI

Smo podjetje s 25 letno tradicijo, saj delujemo že od leta 1992. Smo eno vodilnih podjetji na področju...

Ga pa moraš  demontirati in lahko pošlješ dpf  tudi po pošti. Nazadnje je bila cena 280€. 

Postopek čiščenja je v pečeh, filter se fizično odpre ter preveri stanje satja katalizatorja in filtra+meritve pretoka filtra. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

2 hours ago, Enos said:

Ima kdo se kak predlog kam peljati Mazdo, da ta filter precistijo oz karkoli je ze narobe, ker Pelko je kar zaseden?? Priporocljivo je v Ljubljani

 

 

Če nočeš, da ti režejo DPF je opcija naslednja:

 

WWW.PURIC.HR

Očistite svoj DPF filter

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Paše tud v vrtičkarsko temo...al pa o orodju...pa naj bo tu,k je forum o avtih.   Kupil Metabo puhalnik AG 18 Pro pri Vsegradu za 63€,zastonj dostava,in "Black Edition"-meni lepša,k je črma,in čist frišno ven prišla-cenejša kot navadna zelena (99€). In še češnja na torti-Metabo praznuje 100-letnico,in prvič tudi v SLO ob nakupu stroja in registraciji 3-letne garancije pošljejo dvovrstični 18V/4Ah akumulator😯😃....super-konkurenca deluje,ker Makita ima včasih tudi akcijo in ponuja tudi pri nas baterijo za stroj.   In za kaj v tej temi...ker me pogosto jezi ob pranju avta,ko že vse pobrišeš,še zmeraj kje kake kapljice pritečejo...najbolj pri stranskih ogledalih,in posledično črta na vratih,ker imamo zelo trdo vodo... Po moje bo z tem puhalnikom malce lažje...tudi spredaj grill,feltne,šine na strehi itd... Piha pa k blesav...nisem si mislil,da tako...2,6m3/min,74m/s   Ima tri stopnje in "gas" na stikalu,navdušujoča pa je gumasta šoba +podaljšek...fino.
    • Bolj je zanimivo, kaj si naredil da ti pri tej kilometrini dela regeneracije na 300km. Si kaj takega menjal oz urejal?
    • Temu se reče "fuck you price". Ker nima servis orodja ali znanja to porihtat, pač dajo tako ceno da se ti bl splača drug avto vzet. Problem je, ko mehanika naučiš popravljat take zadeve, ga moraš temu primerno več tudi plačat. Pol tudi rabiš primerno zaščitno opremo zaradi štroma.   Verjetno pa, da skoraj nikoli ne pride do takih okvar, ko pride se pa glih zaradi cene to zelo hitro razve naokol. Posledično, ljudje ne želijo EVjev, ker tudi če se to zgodi enemu na 10000, nočejo tvegati da bojo oni ta eden.
    • Ja sej... pa imel sem občutek, da je tekla precej hitreje kot druge ure. To je tista relativnostna teorija , ki pravi, da čas teče rezlično hitro v odvisnosti na kateri strani vrat WC-ja se nahajaš.
    • Pa sej uro ima pa prikazano fajn na veliko  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.