Skoči na vsebino

Battery Management System Inspection Required


Priporočeno sporočilo

pred 25 minutami je AmpeR napisal:

Itak, da je ok. Samo pazi, da je + na pravi strani in da levo zgoraj. Saj pri moji je tako bilo. 

Jaz sem sam zamenjal. Odklemaš, vzameš ven, novo noter in priklemaš. 

In vse mi je delovalo bp brez kakšnih nastavitev. 

 

Super me veseli. Upam, da meni tudi rata brez kaksnih posebnih nastavitev. P.s se eno vprasanje. Kje je pa najbolje ga peljati na servis? Sprasujem vse to ker sem pred kratkim vzel mazdo :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 urami je TiEn napisal:

Saj ni znanstvena fantastika. Še tukaj prilagam postopek, če koga zanima: http://www.mazda-si.net/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_id=27340

Še vedno vse deluje brez problema ;)

 

Pa alex trdiš da so original toliko boljši,.. pa si imel problem z akomulatorjem pri tvojem ...avto pa koliko star ? 4 leta ?

Nisem imel problema z akumulatorjem,. Je original še vedno noter in kresne kot mora iz prve brez verglanja. 😛

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 29. 8. 2020 ob 23:06 je Alex napisal:

Jap... to je akumulator.Pripravi se, da boš na široko odprl mošnjiček, ker nov ni poceni, niti ne še kar drag ampak-zelo drag. 😬

 

Noja... tako drag spet bi, da si ga ne bi mogel privosciti... Se vedno je cenejsi kot nove smensi fensi feltne :jezicek: ali pa ultra super diamantni tretma za plehovje :lol:...

 

Eni so res strokovnjaki za napihovanje in pretiravanje ... 😃

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Jest napisal:

 

Noja... tako drag spet bi, da si ga ne bi mogel privosciti... Se vedno je cenejsi kot nove smensi fensi feltne :jezicek: ali pa ultra super diamantni tretma za plehovje :lol:...

 

Eni so res strokovnjaki za napihovanje in pretiravanje ... 😃

Samo res, eni nimajo mej za pretiravanje. Ko kakega spoznam, mu bom to rekel v fris. 😛

Sicer pa nisem rekel, da je zame drag. 😛

Ampak večina gleda za alternativne, bolj poceni stvari. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A drugač čist tko informativno, dokler je avto v garanciji oz. jamstvu pa da mi crkne aku, moram kupit original al lahko aftermarket in bi pri uveljavljanju neke druge stvari bil lahko problem, ker ni vse na avtu več "original"? A mi zna kdo na to odgovorit. :D 

 

Mam filing, da bo moj letos šel že jeseni cugrunt, ker se mi že istop sam od sebe izklopi oz. "not ready", ker je aku črno obarvan.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdrav,

 

tudi men bo počasi kot kaže kihno akumulator, je bil kar priden (6.5 let). 

 

Ker imam i-stop izključen, avto i-eloopa nima, razmišljam, da bi dal kar navadnega ;). Ne toliko zaradi cene, ampak zaradi slabih izkušenj z "originalnim" na Mazdi 6. Življenska doba Varte v primerjavi z originalnim je bila namreč neprimerno daljša. Kot zanimivost, ta Vartin danes bp. še vedno deluje v traktorju (verjetno je star že okoli 12let), kamor sem ga takrat prestavil, ker ni bil ravno idealnih dimenzij (nekoliko manjši), medtem ko sem v tistem času Mazdinega že 2x zamenjal.

 

Gledal sem kaj takega:

https://www.amazon.de/dp/B005XVUY1Q/?&_encoding=UTF8&tag=welchebatteri-21&linkCode=ur2&linkId=7f0fd710be3b3c55672260b873a21608&camp=1638&creative=6742

https://www.autobatterienbilliger.de/VARTA-G7-Blue-Dynamic-Autobatterie

ali pa EFB, ki ustreza vsem kriterijem

https://basba.de/82080-moll-efb-start-stop-batterie.html

 

lp, Samo

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

Evo isti problem. battery management system malfunction in i-stop malfunction.

 

Zgleda da je zdej k je mal mraz prtisnu tolk padla baterija da je avto zaznal.

 

Nimš kej, v avtu je še original baterija, 5 let ni tolk slabo :)

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo eno vprašanje. 

 

Zanima me če lahko priklopim polnilec na mazdo?

 

Dali so nam delo od doma do novega leta in avto pač stoji in bo stal.

 

Tudi če bo nova baterija jo nočem zj*** čez zimo.

 

Doma imam tole:

 

 

Uporabljal sem za motor, ima pa možnost tudi polnjenja avtomobila. Zanima me če lahko priklopim, na kaj moram biti pozoren itd. Hvala!

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.