Skoči na vsebino

Skyactiv-D se poslavlja


dvorjan

Priporočeno sporočilo

pred 2 urama je Alex napisal:

Kako grda je pa ta mazda... 

Ja kakor komu ... meni je predvsem zanimiva in čisto ok; ni kičasta kot kakšna Kia. V živo in ob barvi, ki ji paše je prav fletna. Mi je pa občutku ob ogledu od zunaj sama potniška kabina manjša kot pri cx 30. Lahko pa da me občutek vara. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 31 minutami je Nejc1986 napisal:

Meni je tudi všečna. Sploh v primerjavi z večino elektricarjev.

Meni izgledajo vsi tej električarji avti kot kosilnica od makite. Baje, da bodo tudi baterije konpaktibilne za prvo pomoč, ko ti avto ostane na cesti. 🤗

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...
19 hours ago, scania said:

Zelo zanimiva bi bila mazda s skyactive G motorjem (z dvojnimi šobami neposredni vbrizg in posredni vbrizg (v sesalni kolektor)) in hybridnim sistemom od toyote.

Mislim da ima toyota točno tak motor sedaj v corolli/chr-ju, tisti 2.0 hibrid s 180 "konji". Edino ni večjega. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

2 hours ago, scania said:

NevLado oblika od Mazde manjka pri Toyoti :) :) 

Normalno, ampak so pokazali, da bodo sedaj design prilagodili v pravo smer in so šli iz tistih tradicionalnih zadržanih okvirjev. Je Corolla in sedaj nov Yaris lep primer.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 38 minutami je NevLado napisal:

Normalno, ampak so pokazali, da bodo sedaj design prilagodili v pravo smer in so šli iz tistih tradicionalnih zadržanih okvirjev. Je Corolla in sedaj nov Yaris lep primer.

Res so se popravili v dizajnu za 100%. Predvsem so se približali evropski obliki. Ja, zame so oblikovno všečni avti. Recimo Corolla caravan je zelo lep avto. Seveda ni lep kot mazdin karavan a se trudijo. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hja corollo sem sam imel na testu tole zadnjo, in se strinjam, vzuni je lušna. Tam se pa konča.
Noter je obup, kar se tiče kompozicije in kam umestijo kakšen material. Zgornji del povsod trda plastika. No potem pa se pelješ pa doživiš CVT ... in že ti je jasno čemu tista trda plastika, ker se furaš z traktorjem :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mene moti pri toyoti ta sredinski zaslon ki se lahko upravlja samo z dotikom. Ce se peljes po nasih cestah ki so vse prej kot ravne stisnes vse prrj kot tisto kar si mislil. Ta kontroler pri mazdi med sedezi je zakon. Glede cvt v toyoti, menjalnik je konstrukcijsko top zgrajen iz dveh planetnih gonil in jeklenega jermena. Ni zakompliciran kot kaksen drug cvt, traja skorajda vecno, vzdrzevanje je preprosto, je pa res da je na avtocesti zelo glasen. Ce hoces obupen menjalnik probaj getragov menjalnik dct v renaultu, vsaj letnkk 2017 je bil za razjokat, tudi glede vzdrzevanja. Se mi zdi da japonci gredo na metodo trotl ziher in meni je vsec ker je trajno.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Noter v teh novih toyotah nisem sedel in če je res tako obupna trda plastika noter, je podobno kot pri folcvagnih. Tak avto takoj odpade. Če dodamo še šarjenje po zaslonu za vsako komando je pa to pika na i. Taki avti takoj odpadejo pri meni. Upam, da so pri Mazdi toliko pametni, da pustijo vsaj klimo na gumbih. Ja, tudi meni je ta kontrole med sedeži top zadeva. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mah pri cvtju mam jst problem, da to sploh ni menjalnik. Ja vzdrzljiv bi pa reku da je ja 😉

 

mah dere se skos isto kak mal na gas stopis, to me najbolj "moti" k da bi skos na sklopki furu xD

 

mas pa instant navor skor, tak da za dizelase, k s bolj leni na prestavljanju, bi kr blo :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 urami je scania napisal:

 

... ... ... ... Se mi zdi da japonci gredo na metodo trotl ziher in meni je vsec ker je trajno.

 

Se mi zdi, da ne Japonci ne gredo na metodo Trotl-zihr. Polovico Nissanov poganjajo Renaultovi motorji, Toyota Proace Verso ima pa Peugeotov motor. Ali pa Citroënov... No, bistvene razlike ni, pa naj bo eden ali drugi...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz teh ne stejem med cistokrvne japonce 🤣🤣🤣 . Mercedes se je ze pocasi losal renaultovih motorjev, upam da tudi nissan pride k pameti. Drugace pa toyota je imela bmw dizel motor v ponudbi in ga vec ni je bilo kar problem z njimi. Se drzim raje cistokrvnih japoncev pa se tu se kaj najde 😁😁

Popravljeno od scania
  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sestra ima novega berlingota starega leto z 1.6hdi 130KM zaenkrat vse ok. Nmw pa kako imajo servisne intervale se zmeraj 30000km ali 2leti. Ce imajo jih zna to pokopati. Kaj je te strosek olja in filtra, mislim da minimum kaj lahko das avtu.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

3 hours ago, scania said:

Jaz teh ne stejem med cistokrvne japonce 🤣🤣🤣 . Mercedes se je ze pocasi losal renaultovih motorjev, upam da tudi nissan pride k pameti. Drugace pa toyota je imela bmw dizel motor v ponudbi in ga vec ni je bilo kar problem z njimi. Se drzim raje cistokrvnih japoncev pa se tu se kaj najde 😁😁

Tako, stari aurisi (in ostalo) so imeli 1.6 motor od BMW, 1.4, 2.0 in 2.2 pa od jote. 1.4 in 2.2 so bili vrhunski motorji. Verjamem, da moj še vedno veselo "klekla" naprej pri novem lastniku. Določena serija 2.0 pa je imela probleme s pitjem olja, namreč pila ga je tako hitro kot dolenc cviček.

 

Glede CVT se pa strinjam gor z vami, normalno, da tuli, ko ga stisneš po gasu, ker gre takoj motor v vrtljaje z optimalnim navorom. Ampak prej bo avto zgnil kot da bi tist CVT odpovedal. Ravno to tuljenje je pa še dodatno izpostavljeno pri teh hibridih, ker je avto "tiho", potem pa stisneš gas in greš iz 35 dB na gladko enih 80 :D

 

Sem se zadnjič fural za enim starejšim parom z CHR-jem po regionalki skos 70-75. Sem rekel evo, ko sem imel na testu ta avto je ravno tam nekje vklapljal bencinski motor tudi na ravnini in verjetno se mu je smilil motor, ko je tako tulil, če bi dal na gas. :D 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 15 urami je scania napisal:

Sestra ima novega berlingota starega leto z 1.6hdi 130KM zaenkrat vse ok. Nmw pa kako imajo servisne intervale se zmeraj 30000km ali 2leti. Ce imajo jih zna to pokopati. Kaj je te strosek olja in filtra, mislim da minimum kaj lahko das avtu.

Glej pri meni je bilo podobno,servis na 30k km in eno leto v knjigi pa dodan listek 15k in eno leto,drugače gre garancija u franže. Naj pogleda v knjigo z navodilo..:nevem:

Popravljeno od Bini
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

14 hours ago, scania said:

Sestra ima novega berlingota starega leto z 1.6hdi 130KM zaenkrat vse ok. Nmw pa kako imajo servisne intervale se zmeraj 30000km ali 2leti. Ce imajo jih zna to pokopati. Kaj je te strosek olja in filtra, mislim da minimum kaj lahko das avtu.

Saj bi vprašal po sestri, ampak če vozi berlingota ima verjetno že najmanj 2 otroka. :D 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 18 urami je Bini napisal:

Glej pri meni je bilo podobno,servis na 30k km in eno leto v knjigi pa dodan listek 15k in eno leto,drugače gre garancija u franže. Naj pogleda v knjigo z navodilo..:nevem:

Sem preveril 1.5hdi 130Km ima interval na 25000km ali eno leto. Malo dosti, 15000km ali eno leto se mi zdi realno vse kar je vec se mi ne zdi ok. 

  • Všeč 2
  • Začuden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je scania napisal:

Sem preveril 1.5hdi 130Km ima interval na 25000km ali eno leto. Malo dosti, 15000km ali eno leto se mi zdi realno vse kar je vec se mi ne zdi ok. 

Saj verjetno ne bo naredila 25k na leto? Če pa, naj gre pa prej pri 20k. Pri prejšnjem 1.6 hdi brez ad bluja sem tudi jaz imel na 25k/leto, sedaj pa ko ima ad blu ima na 15k km/leto, kar mi je ok, sploh ker plača šef! :prstgor:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.