Skoči na vsebino

Napotki za servisiranje Skyactive motorjev od letnika 2012 naprej


Priporočeno sporočilo

pred 1 uro je scania napisal:

Diagnostika: saje.

 

Čiščenje saj opravlja ferk maribor, furman servis (toyota) ptuj, CSS tehnologije Podplat

Hvala.

Mogoče vseeno kaj bližje osrednji Sloveniji, L-oko?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko ravno omenjate cene - koliko (takole na oko) pa bi stalo pri pooblaščencu:
- menjava podložk injektorjev,
- menjava sita za olja,
- menjava verige za oljno črpalko.

2.2D, 175 KM, 2016, CX-5, 142 kkm
Pač malo razmišljam, da bi pri naslednjem servisu naredil še to preventivo. Rad imam tudi preventivne stvari urejene (olje v avtomatskem menjalniku in čiščenje kolektorjev in loputa so že urejeni).
Saj načeloma bi lahko vprašal, vem. Pa tukaj je tudi nekaj modrecev, ki povedo še kaj več 🙂

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo, 

 

glede na to, da sem sam menjal podložke in čistil sito, bi rekel, da mojstri za menjavo podložk in menjavo sita potrebujejo ene 4 urce, no seveda se lahko tudi kaj zalomi in čas podaljša. 

 

Kar se menjave ketne oljne pumpe tiče, pa se mi zdi, da je potreben skoraj podoben poseg kot pri menjavi pogonske, verjetno v tem primeru ni potrebno sneti pokrova ventilov.

 

Če se odločiš za menjavo male ketne, bi sam odločil tudi za menjavo pogonske. To bo pa verjetno kar okoli 8-10ur, kolikor sem dobil informacijo. 

 

lp, Samo 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...
pred 49 minutami je kacnje napisal:

No, še enkrat povprašam - koliko so vam računali (pooblaščenec/pod_kozolcem) za menjavo podložk injektorjev, sita, verige oljne črpalke in pač olja in filtra?

Bi ti z veseljem pomagal pa žal ne vem, ker teh potreb-problemov nimam..... :nevem:

Jaz bi menjal obe verigi, ko je že enkrat vse odprto! 

Jaz bi ocenil, da CC 500-600€ bi lahko bilo..... 🤔

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dobil stroj nazaj.
Pod kozolcem - menjava podložk injektorjev, sito, veriga oljne črpalke in seveda olje in filter. Pravi, da je bilo pri eni podložki malo puščanja (--> gareža), da je odmična gred in ostalo v zelo dobrem stanju. 650 EUR. Ni se mi zdelo ravno poceni, ampak tisti, ki bo kupil mojo Mazdo, bo že vesel 🙂

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 29 minutami je kacnje napisal:

Dobil stroj nazaj.
Pod kozolcem - menjava podložk injektorjev, sito, veriga oljne črpalke in seveda olje in filter. Pravi, da je bilo pri eni podložki malo puščanja (--> gareža), da je odmična gred in ostalo v zelo dobrem stanju. 650 EUR. Ni se mi zdelo ravno poceni, ampak tisti, ki bo kupil mojo Mazdo, bo že vesel 🙂

Ocenjujem, da stane nekaj podobnega pri Pelkotu z računom. Pred nekaj meseci je stala 500€ menjava male verige, 120€ je redni servis (olje, oljni filter, kabinski filter) ...tista menjava podložk pa tudi ne more stati prav dosti.

 

Pod kozolcem je običajno najdražje, sploh, če se kaj zalomi. Če imaš račun, imaš tudi dokaz o popravilu, lahko popravilo reklamiraš, če drugega ne, pa ga imaš za bodočega kupca in avto lažje prodaš.

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je Janez007 napisal:

Ocenjujem, da stane nekaj podobnega pri Pelkotu z računom. Pred nekaj meseci je stala 500€ menjava male verige, 120€ je redni servis (olje, oljni filter, kabinski filter) ...tista menjava podložk pa tudi ne more stati prav dosti.

 

Pod kozolcem je običajno najdražje, sploh, če se kaj zalomi. Če imaš račun, imaš tudi dokaz o popravilu, lahko popravilo reklamiraš, če drugega ne, pa ga imaš za bodočega kupca in avto lažje prodaš.

Ampak, saj "pod kozolcem" tudi račun dobiš. Vsaj jaz ga vedno. In ja, lahko reklamiram kaj, če bi bilo neustrezno narejeno. Je pa, definitivno ceneje kot na uradnem servisu. In velikokrat tudi bolje izvedeno. 😉

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 10 minutami je kacnje napisal:

Se strinjam. Tokrat je pač tako naneslo, niti nisem pričakoval, da bo tako drago. Če je bilo v redu narejeno, potem "neka bude".

Da ne bi mislil, tudi meni se je že kdaj zgodilo. In sem bil potem slabe volje, ker ni bilo praktično nič ugodneje, pa nobenega otipljivega jamstva.

 

 

pred 7 minutami je Alex napisal:

Ampak, saj "pod kozolcem" tudi račun dobiš. Vsaj jaz ga vedno. In ja, lahko reklamiram kaj, če bi bilo neustrezno narejeno. Je pa, definitivno ceneje kot na uradnem servisu. In velikokrat tudi bolje izvedeno. 😉

Alex, kaj je kozolec očitno različno razumemo. 😉

"V nasprotju z mojstri izpod kozolca splošne servisne delavnice dajo garancijo na svoje delo in vgrajene nadomestne dele. Podobno, kot to stori pooblaščeni servis."

https://www.delo.si/magazin/avtomobilno/pod-kozolcem-je-najdrazje/#!

 

slika.png.22845c0c426481da761d9095750e91ad.png

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, saj mislim, da nam je jasno. Vsega vraga se dogaja na obeh straneh. Vsaka ima svoje pluse in minuse. Vsak vrsto različnih izkušenj. Za tole preventivo sem se odločil pač pod kozolcem, ker sem na pooblaščencu pričakoval precej visok znesek.

Da se tema slučajno ne izrodi v prerekanje: pooblaščeni vs kozolčarji 😂
 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 minutami je Janez007 napisal:

Da ne bi mislil, tudi meni se je že kdaj zgodilo. In sem bil potem slabe volje, ker ni bilo praktično nič ugodneje, pa nobenega otipljivega jamstva.

 

 

Alex, kaj je kozolec očitno različno razumemo. 😉

"V nasprotju z mojstri izpod kozolca splošne servisne delavnice dajo garancijo na svoje delo in vgrajene nadomestne dele. Podobno, kot to stori pooblaščeni servis."

https://www.delo.si/magazin/avtomobilno/pod-kozolcem-je-najdrazje/#!

 

slika.png.22845c0c426481da761d9095750e91ad.png

A so kozolčarji v bistvu sploh mehaniki, ali kako? A so to fušarji, ki popravljajo avte kar pred hišo? Vse brez računa? 

Če je odgovor ja, se razume, da k takemu ne bi biti pod razno peljal avta. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

9 hours ago, kacnje said:

No, še enkrat povprašam - koliko so vam računali (pooblaščenec/pod_kozolcem) za menjavo podložk injektorjev, sita, verige oljne črpalke in pač olja in filtra?

jaz ti pogedam lahko koliko sm dal brez verige in sita ki je bilo čisto(mi je samo preveril) menjal sem pa še olje v menjalniku

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 16 minutami je TiEn napisal:

jaz ti pogedam lahko koliko sm dal brez verige in sita ki je bilo čisto(mi je samo preveril) menjal sem pa še olje v menjalniku

In pri koliko prevoženih  kilometrih to preverjate, menjujete? 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem pri 155k km to naredil

vsi filtri olja in pregled celotnega avtomobila
menjava olja v avtomatskem menjalniku + filtra
menjva koleščka napenjalca
pregled oljnega sita
menjan pas od alternatorja
menjanje podložke

196€ delo

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Janez007 napisal:

Da ne bi mislil, tudi meni se je že kdaj zgodilo. In sem bil potem slabe volje, ker ni bilo praktično nič ugodneje, pa nobenega otipljivega jamstva.

 

 

Alex, kaj je kozolec očitno različno razumemo. 😉

"V nasprotju z mojstri izpod kozolca splošne servisne delavnice dajo garancijo na svoje delo in vgrajene nadomestne dele. Podobno, kot to stori pooblaščeni servis."

https://www.delo.si/magazin/avtomobilno/pod-kozolcem-je-najdrazje/#!

 

slika.png.22845c0c426481da761d9095750e91ad.png

Tole bi še jaz "šraufal"! :ouje:

pred 2 urama je kacnje napisal:

Dobil stroj nazaj.
Pod kozolcem - menjava podložk injektorjev, sito, veriga oljne črpalke in seveda olje in filter. Pravi, da je bilo pri eni podložki malo puščanja (--> gareža), da je odmična gred in ostalo v zelo dobrem stanju. 650 EUR. Ni se mi zdelo ravno poceni, ampak tisti, ki bo kupil mojo Mazdo, bo že vesel 🙂

Sem bil kar blizu,zakaj pa nisi obe verigi menjal?🤔

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 minutami je TiEn napisal:

Jaz sem pri 155k km to naredil

vsi filtri olja in pregled celotnega avtomobila
menjava olja v avtomatskem menjalniku + filtra
menjva koleščka napenjalca
pregled oljnega sita
menjan pas od alternatorja
menjanje podložke

196€ delo

Uh...potem imam še fore do takrat, 😊 Moja rdeča  puščica  ima šele 62Kkm.

... 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Bini napisal:

Tole bi še jaz "šraufal"! :ouje:

Sem bil kar blizu,zakaj pa nisi obe verigi menjal?🤔

Se mi je zdelo, da je sedaj kar dovolj stroškov. Odkar sem kupil avto, sem naredil redni servis, zamenjal olje v avtomatskem menjalniku, speskal sesalne kolektorje, zamenjal podložke, verigo za oljno črpalko, sito ... aja pa loputo so menjali pod garancijo, pa oba žarometa pod garancijo. Za nekaj mesecev uporabe je to precej denarja. Sedaj naj dela, če misli.
So pa v načelnih pogovorih vsi vpleteni omenjali, da je lepo ohranjeno (veriga ni raztegnjena, odmična gred nima poškodb) in (še) ni videti neke posebne potrebe.
Že tako mi vsi pravijo, da preveč vlagam v avtomobile. Ampak imam res rad te stvari urejene in zanesljive.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 minutami je kacnje napisal:

Se mi je zdelo, da je sedaj kar dovolj stroškov. Odkar sem kupil avto, sem naredil redni servis, zamenjal olje v avtomatskem menjalniku, speskal sesalne kolektorje, zamenjal podložke, verigo za oljno črpalko, sito ... aja pa loputo so menjali pod garancijo, pa oba žarometa pod garancijo. Za nekaj mesecev uporabe je to precej denarja. Sedaj naj dela, če misli.
So pa v načelnih pogovorih vsi vpleteni omenjali, da je lepo ohranjeno (veriga ni raztegnjena, odmična gred nima poškodb) in (še) ni videti neke posebne potrebe.
Že tako mi vsi pravijo, da preveč vlagam v avtomobile. Ampak imam res rad te stvari urejene in zanesljive.

👍👍👍 Tako se dela, če kupiš rabljen avto.

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 55 minutami je kacnje napisal:

Se mi je zdelo, da je sedaj kar dovolj stroškov. Odkar sem kupil avto, sem naredil redni servis, zamenjal olje v avtomatskem menjalniku, speskal sesalne kolektorje, zamenjal podložke, verigo za oljno črpalko, sito ... aja pa loputo so menjali pod garancijo, pa oba žarometa pod garancijo. Za nekaj mesecev uporabe je to precej denarja. Sedaj naj dela, če misli.
So pa v načelnih pogovorih vsi vpleteni omenjali, da je lepo ohranjeno (veriga ni raztegnjena, odmična gred nima poškodb) in (še) ni videti neke posebne potrebe.
Že tako mi vsi pravijo, da preveč vlagam v avtomobile. Ampak imam res rad te stvari urejene in zanesljive.

Prav je, da si vse to postoril.👍 Sedaj boš imel, upam, mir. 

Tudi sam spadam med tiste, ki jim ni škoda dati denar za kvalitetno in pravočasno  vzdrževaje avta. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Me veseli, da nisem edini. Ni nas pa veliko. Mene moti že, ko nekaj škriplje, kaj šele kaj bolj resnega.
Še mimogrede glede cene - povprašal sem pri bolj cenjenem (nepooblaščencu) in pravi, da bi bilo kakšnih 700 evrov. Potem pa vseeno nisem preveč plačal. Ob priliki povprašam še na kakšnem poooblaščencu, me prav zanima. Ne želim pogrevati debate kozolec/pooblaščenec, zgolj za informacijo, ki je lahko komu dobrodošla.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.