Skoči na vsebino

Napotki za servisiranje Skyactive motorjev od letnika 2012 naprej


Priporočeno sporočilo

Evo, točno tako....

Zjutraj sem se zbudil in ugotovil, da so ponoči bili na delu nekakšni hrčki.... 🤣 sedaj imam čisto novi menjalnik...

Zdaj pa zares. Ful mi ni dalo miru, zakaj pri meni ne šalta kot bi moralo. Očitno sem zaradi vseh pohval o mazdinem ročnem menjalniku pristopil preveč lahkotno in pričakoval,  da bo menjalnik skoraj da ne pa sam šaltal v prestave.... pa sem probal prijeti ročico menjalnika tako, da sem objel bunko in so prsti usmerjeni navzdol proti konzoli. In glej ga vraga, naredil 85 km, še stal in šaltal zjutri na primorki ko je bila nesreča. Menjalnik mehak kot puding 😝 moram priznati,  da do sedaj nisem razmišljal kako držim ročico,  a očitno je nova ljubica malo občutljiva 😁

  • Haha 1
  • Začuden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Volume napisal:

Evo, točno tako....

Zjutraj sem se zbudil in ugotovil, da so ponoči bili na delu nekakšni hrčki.... 🤣 sedaj imam čisto novi menjalnik...

Zdaj pa zares. Ful mi ni dalo miru, zakaj pri meni ne šalta kot bi moralo. Očitno sem zaradi vseh pohval o mazdinem ročnem menjalniku pristopil preveč lahkotno in pričakoval,  da bo menjalnik skoraj da ne pa sam šaltal v prestave.... pa sem probal prijeti ročico menjalnika tako, da sem objel bunko in so prsti usmerjeni navzdol proti konzoli. In glej ga vraga, naredil 85 km, še stal in šaltal zjutri na primorki ko je bila nesreča. Menjalnik mehak kot puding 😝 moram priznati,  da do sedaj nisem razmišljal kako držim ročico,  a očitno je nova ljubica malo občutljiva 😁

@Alex; ima rešitev v tem, nova premium"kugla" :) 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 urami je Volume napisal:

Evo, točno tako....

Zjutraj sem se zbudil in ugotovil, da so ponoči bili na delu nekakšni hrčki.... 🤣 sedaj imam čisto novi menjalnik...

Zdaj pa zares. Ful mi ni dalo miru, zakaj pri meni ne šalta kot bi moralo. Očitno sem zaradi vseh pohval o mazdinem ročnem menjalniku pristopil preveč lahkotno in pričakoval,  da bo menjalnik skoraj da ne pa sam šaltal v prestave.... pa sem probal prijeti ročico menjalnika tako, da sem objel bunko in so prsti usmerjeni navzdol proti konzoli. In glej ga vraga, naredil 85 km, še stal in šaltal zjutri na primorki ko je bila nesreča. Menjalnik mehak kot puding 😝 moram priznati,  da do sedaj nisem razmišljal kako držim ročico,  a očitno je nova ljubica malo občutljiva 😁

Se hecaš al kaj, kje si pa delal izpit🤔

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Volume napisal:

Uhh  malo kruto 🙃 🙃

Ok,malo heca nikoli ne škodi😉 ampak tako kot si opisal se nikoli ni in se nikoli ne bo prestavljalo:nevem: Če hočeš biti brez skrbi pojdi na dober servis in ti naj preizkusijo in pogledajo avto👍

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 15. 3. 2021 ob 20:58 je TiEn napisal:

Hvala za enkrat imam na seznamu

rednis servis(vsi filtri)
vžigalne svečke
oljno sito
menjalnik olje
podložke injektorji

mikrojermen
kontrola verig
 

Pozdravljen. 

Koliko te je na koncu stal servis pri menjavi nastetih stvari? 

Mogoce ves tudi ceno menjave male verige? 

Lp. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Malo kot zanimivost, se pripravljam na en VELIKIII servis za mojo mazdo, čez 30km bo obrnila 100000km, 5.1 imam šesti uradni servis oziroma 12 neuradni servis (vmes se je na 10000km oziroma prej menjavalo olje in filter). Konec aprila pa planiram en kar zajeten servis, namreč menjalo se bo sledeč:

  • Olje (original mazda 5w30)
  • Oljni filter (original)
  • Zračni filter (mann)
  • Klima filter (z dezinfekcijo) (mann)
  • Olje v menjalniku (redline)
  • Svečke (denso ali NGK)
  • Mikro jermen (gates)
  • Jermen za vodno črpalko (gates)
  • Napenjalec (gates)
  • Vodna črpalka (original z Japonske ali SKF)
  • Hladilna tekočina (ravenol FL22)
  • Termostat (original z Japonske ali Mahle)
  • Zavorna tekočina (s spiranjem sistema sklopke) (ATE dot4)
  • Diski spredaj (Zimmermann z luknjicami)
  • Diski zadaj (Zimmermann)
  • Ploščice spredaj (Zimmermann)
  • Ploščice zadaj (Zimmermann)
  • Stabilizator štangice komplet spreda in zadaj (Lemford)
  • Čep za hladilnih hladilne tekočine (original z Japonske ali Herth+Buss)
  • Praznjenje in polnjenje klime seveda z novim oljem

Material že počasi naročam, vse skupaj če naročim določene dele z Japonske pride 920€, če ne naročim original določenih delov je pa 850€. Na uradnem servisu bi samo za vodno črpalko, termostat, hladilno tekočino, svečke in pokrovček hladilnika dal 560€. Verjetno se bom odločil za kombinacijo določenih delov original z Japonske.

V glavnem, komaj čakam, da se posvetim konec aprila mazdi in ji preventivno podaljšam življenjsko dobo :D :D 

 

  • Všeč 10
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je scania napisal:

Preventiva, tako kot 70% stvari na seznamu 🙂

Kdaj se boš odločil za prodajo😉, pohvale za tako vzdrževanje, še posebej, ker večina stvari izvajaš kot preventivo....(upam, da imaš avto namen imeti še zelo dolgo, ker tega ti noben kupec ne bo plačal oz.povrnil....).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je sportman333 napisal:

Kdaj se boš odločil za prodajo😉, pohvale za tako vzdrževanje, še posebej, ker večina stvari izvajaš kot preventivo....(upam, da imaš avto namen imeti še zelo dolgo, ker tega ti noben kupec ne bo plačal oz.povrnil....).

Bo se kar nekaj časa pri nas 🙂 . Ko prodajam pa ponavadi ne pride do avtoneta. Meni je to v veselje in hobi, sicer vcasih malo drago je pa fajn ko se brez skrbi peljes :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 urami je scania napisal:

Malo kot zanimivost, se pripravljam na en VELIKIII servis za mojo mazdo, čez 30km bo obrnila 100000km, 5.1 imam šesti uradni servis oziroma 12 neuradni servis (vmes se je na 10000km oziroma prej menjavalo olje in filter). Konec aprila pa planiram en kar zajeten servis, namreč menjalo se bo sledeč:

  • Olje (original mazda 5w30)
  • Oljni filter (original)
  • Zračni filter (mann)
  • Klima filter (z dezinfekcijo) (mann)
  • Olje v menjalniku (redline)
  • Svečke (denso ali NGK)
  • Mikro jermen (gates)
  • Jermen za vodno črpalko (gates)
  • Napenjalec (gates)
  • Vodna črpalka (original z Japonske ali SKF)
  • Hladilna tekočina (ravenol FL22)
  • Termostat (original z Japonske ali Mahle)
  • Zavorna tekočina (s spiranjem sistema sklopke) (ATE dot4)
  • Diski spredaj (Zimmermann z luknjicami)
  • Diski zadaj (Zimmermann)
  • Ploščice spredaj (Zimmermann)
  • Ploščice zadaj (Zimmermann)
  • Stabilizator štangice komplet spreda in zadaj (Lemford)
  • Čep za hladilnih hladilne tekočine (original z Japonske ali Herth+Buss)
  • Praznjenje in polnjenje klime seveda z novim oljem

Material že počasi naročam, vse skupaj če naročim določene dele z Japonske pride 920€, če ne naročim original določenih delov je pa 850€. Na uradnem servisu bi samo za vodno črpalko, termostat, hladilno tekočino, svečke in pokrovček hladilnika dal 560€. Verjetno se bom odločil za kombinacijo določenih delov original z Japonske.

V glavnem, komaj čakam, da se posvetim konec aprila mazdi in ji preventivno podaljšam življenjsko dobo :D :D 

 

@scania 👍. Jaz pa se ne postavljam v vrsto za tvoj avto, ampak me zanima skoraj nov material, ki ga boš zamenjal z novim. Razen tekočin, pa še to nisem čisto prepričan. Bi namontiral tvoj skoraj nov material, ko se bo na moji šestki obrnilo 200.000 km.  😃

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 minutami je Janez007 napisal:

@scania 👍. Jaz pa se ne postavljam v vrsto za tvoj avto, ampak me zanima skoraj nov material, ki ga boš zamenjal z novim. Razen tekočin, pa še to nisem čisto prepričan. Bi namontiral tvoj skoraj nov material, ko se bo na moji šestki obrnilo 200.000 km.  😃

Ni to to, saj ti si tudi skoraj tak kot jaz. To so vse stvari ki so ze nekaj obrabljene in so nekaj dale skoz, za avto in motor bo po menjavi bolje, manj trenja, lazji tek itd. Mika me tudi da sesalni kolektor dol potegnem in pogledam kako je s sajami na sesalnih ventilih, sem omenil kolegu ki dela na mazdi pa me je ze skoraj k psihijatru peljal, tak da to moram na skrivaj nardit. Moj sosed zmeraj ko delam servis na 10000km pride zraven in fehta olje ker to je se super, on rece da je tak lepo olje da bi si solato naredo. No nazadnje je fehtal svecke ko sem jih na 80000km menjal ampak mu nemores razlozit da so svecke namenske za avto. Zdaj bo tak znorel ker te svecke ki so zdaj not bodo samo 25000km. 

@Brane imas mogoce izkusnje z meyle vodnimi črpalkami, baje je mayle roba ful dobra, robustna in imajo lastem laboratorij za izboljsave. Za menjalnike so res dobri pri ostali robi pa nimam izkusenj z njimi.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Dobro jutro ☕ Tolk velka šalca pa tolk mal kave 😆  
    • Ja, ko je pa 30tka zraven je pa ogromna videt.... 
    • Meni tudi dela regeneracijo redno pri 290-310 km, gre pa za 2.2 2015FL (je pa res, da mi takšne regeneracije dela, odkar so mi lansko leto preventivno zamenjali malo verigo, prej mi je delal na 250).
    • Jaz mislim,da boš dele dobil pri "šverc-komerc" nepooblaščencu kakih 20...30...mogoče celo 50% ceneje...pol pa neseš k pooblaščencu,kjer imajo usposobljenega mehanika,se zmeniš za en orng popust,ker bodo itak veseli,da si k njim prišel dat avto popravljati...k z popravili lepo služijo.... Isto kot z npr. ležaji za elektromotorje...dobiš za vsakim vogalom pr švercerju....   Sem že enkrat prilimal ta link,pa če koga zanima,naj pogleda še enkrat.  
    • Kot primer lahko povem, da v naših koncih lahko Škodo Superb, ki mislim da je ena izvedba mehki hibrid (pardon, če sem se narobe izrazil), popravlja samo en uradni servis, ker ima certificiranega mehanika. Pa je servisov kar nekaj. Drug primer. Oče je bil par let lastnik Renault Zoe, pa je bilo znanje na Avtotehniki Celje zelo slabo za kakšna tehnična vprašanja. To je sicer že nekaj časa nazaj, tako da ne vem kako je zdaj. Da bi pa kakšni fušarji pod kozolci tole delali, bo pa še nekaj časa preteklo pomoje. Hitrost razvoja in raširitve elektromobilnosti bo definirala infrastruktura. Dokler je ne bo, ne bo širitve, to je zdaj upam da že vsem jasno.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.