Skoči na vsebino

Napotki za servisiranje Skyactive motorjev od letnika 2012 naprej


Priporočeno sporočilo

pred 24 minutami je scania napisal:

Mogoče komu pride prav, mogoče je že bilo napisano, ampak vseeno napišem. Danes se mi je prvič od kar imam mazdo zgodila zamrznitev infotaiment zaslona. Prikazal se je samo začetni zaslon brez ure, samo pet ikonic in to je to. Probam avto vgasnit vzgat nic, probam sd kartico navi ven, nic. No potem sem resetiral infotaiment tako da drzis istocasno gumb za glasnot, navi gumb in gumb za nazaj 10sekund. Zadeva deluje.

Hvala za informacijo. Sicer se mi ni še zgodilo, ampak nikoli ne veš, kdaj bo. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Olje za ročna menjalnika naročeno. 🙂

image.png

 

Zanima me še menjava zavorne tekočine. Koliko jo gre v M6 in M3, obe letnik 2018? Na koliko časa jo menjate (v navodilih je na 2 leti oz. vsak 2. servis)? Koliko je dela z menjavo oz. kako se to naredi?

 

Gledam tole ... po podatkih proizvajalca naj bi se menjala celo vsako leto.

https://www.autodoc.si/ate/954924

 

https://www.ate-brakes.com/media/2310/download_broschuere_bremsfluessigkeit_en.pdf

 

image.png

 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 urami je Janez007 napisal:

Olje za ročna menjalnika naročeno. 🙂

image.png

 

Zanima me še menjava zavorne tekočine. Koliko jo gre v M6 in M3, obe letnik 2018? Na koliko časa jo menjate (v navodilih je na 2 leti oz. vsak 2. servis)? Koliko je dela z menjavo oz. kako se to naredi?

 

Gledam tole ... po podatkih proizvajalca naj bi se menjala celo vsako leto.

https://www.autodoc.si/ate/954924

 

https://www.ate-brakes.com/media/2310/download_broschuere_bremsfluessigkeit_en.pdf

 

image.png

 

Dot 3 bi se naj menjavala vsako leto, dot4 na dve leti in dot 5 na 3 leta. Jaz jo menjujem na dve leti (dot4), porabim pa liter tekočine. 

Postopek: morata bit dva, eden v avtu stiska zavoro drugi na zavorah odpira odzracevalnik. Torej tisti v avtu drzi zavoro, drugi zunaj odpre odzracevalnik, tekocina zacne tect in tistemu v avtu pedala pada pocasi do konca, potem tisti zunaj zapre odzracevalnik, drug v avtu lahko sele takrat ko je odzracevalnik zaprt spet stiskat zavoro, v nasprotnem sistemu bi v sistem preko odzracevalnik vstopil zrak in imas problem. Postopek ponavljas par krat da zacne tect zavorna tekocina lepe barve. Ko koncas na vseh stirih kolesih, se moras enakako naredit na cilindru menjalnika.

  • Všeč 5
  • Hvala 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma to je totalni nateg servisov.

 

Zavorna tekočina ima vreliščno točko. Ker sčasoma vleče vlago iz zraka, se ta vreliščna točka niža.

Ko je prenizko, olje zavre in stopalka pade noter oz. postane dosti mehkejša.

 

In zdaj nekdo ki dela 60k na leto, naj menja istočasno kot tisti z 5k?

Obstajajo napravice, ki merijo vsebnost vlage v zavorni tekočini. Po tistem izveš, kdaj zamenjati.

 

Na hrvaškem, na tehničnem merijo vreliščno točko in padeš tehničnega, če je prenizka.

Sem ravno prejšnji teden gledal hrvaški izpisek iz tehničnega.

 

Podoben nateg ima večina firm z mikrojermenom. Pri Mazdi pa mi lepo piše "preveri" v knjigi. In sem ga menjal, ko je bil razpokan, ne pa ko nekomu € dišijo na garanciji.

Popravljeno od godlike
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sprašujem se, a imajo na servisu enak postopek? Tole menjavanje se sliši kar zamudno, pa še 2 morata biti.

 

Zanimivo, na Hondi Accord je bila po 12-tih še vedno prva zavorna tekočina. Ne spomnim se, da bi jo kdo kdaj menjal. 

 

Sem bil 25 let nazaj na zavornem servisu, kjer mi je mojster med delom pripovedoval, da so enkrat za foro notri dali  Radensko, in je avto še vedno bremzal... :)

 

  • Všeč 2
  • Začuden 1
  • Žalosten 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

VW menjava prvič po 3. letih, pol pa na 2.

Je blo na računu.

 

Focus ima 3.5 leta še prvo.

Dosti je odvisno kak predpiše proizvajalec.

 

Radenska pa dela 100m. Pol pa zavre. Ker je kr razlika med 100°C in 270°C/170°C.

Eno je dry boiling point in wet....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Obstajajo namenske naprave za prezračevanje zavor  ,tisto stisni -pusti ni glih 100 procentov ker zna uničit gumice na pumpi.Par dni nazaj sem menjal enemu tehniku pumpo ker je natočil atf olje ,še dobro jo je odnesel  ker ni prišlo atf olje do abs črpalke

  • Všeč 4
  • Začuden 1
  • Zmeden 2
  • Žalosten 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nekateri bolje da vozijo kolo, kot avto. 

Jaz sem na vsakem avtu menjal vsaj enkrat zavorno tekočino.

Vedno sem vzel od ATE. 

Je pa po sveži tekočini čisto drug občutek na pedalki za bremzo. 

Popravljeno od FuManchu
  • Všeč 2
  • Ljubim 1

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zavorno tekočino menjujeo redki, drugače pa kar veliko število servisov samo potegne staro zavorno tekočino iz posodice in nalije novo. 

@Brane je lepo napisal da se pri tem postopku lahko poskodujejo gumice, drzi. Uporabljajo se pa lahko namenska orodja in sicer z vakumom da vlecejo zavorno tekocino na posameznem odzracevalniku ali pa tlacno tako da na posodici naredi tlak in tisci zavorno tekocino venpreko odzracevalnika. 

Od orodij je meni ljubse tlacno orodje.

 

  • Všeč 6
  • Hvala 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kakovost zavorne tekočine in tudi hladilne tekočine se da izmeriti tudi z voltmetrom.

 

Zavorna tekočina:

- eno elektrodo vtakneš v zavorno tekočino, drugo na cilinder (prevodni del)

- če je enosmerna napetost pod 0,3V, je OK ... napetost najprej skoči in je treba počakat nekaj sekund, da se umiri

https://autoedu.info/en/auto-mechanic/brakes/hydraulic-braking-system/testing-brake-fluid-1/

 

Antifriz:

- eno elektrodo vtakneš v hladilno tekočino, drugo na maso

- če je enosmerna napetost pod 0,5V, je OK

Anti freeze testing with Hydrometer and a multimeter - Bing video

 

 

image.png

 

image.png

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 9
  • Hvala 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz imam iz aliekspres tester za par eur, daš not in basta.

 

@Janez007 če boš doma kaj sam čaral z zavorno tekočino (pa fantje še niso v tej debati povedali): pazi če se ti kam polije, da jo obrišeš s coto, ker je kar korodna :D

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je NevLado napisal:

Jaz imam iz aliekspres tester za par eur, daš not in basta.

 

@Janez007 če boš doma kaj sam čaral z zavorno tekočino (pa fantje še niso v tej debati povedali): pazi če se ti kam polije, da jo obrišeš s coto, ker je kar korodna :D

 

@NevLado, hvala za dodatne informacije. Ne, tega ne mislim sam počet. Še vedno kolebam med pooblaščenim Mazda servisom in s.p.-jem iz sosednje vasi. Je pa res, da imam doma vedno več svojega materiala že pripravljenega. 🙂

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Pri kakšni km ste zamenjali vodne črpalke na 2.0 bencinarjih? Je imel kdo kakšno težavo z samimi črpalkami? Nekje sem zasledil, da so "doživljenske" nekje pa da svetujejo menjano okoli 100-120.000km?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri starih Mazdah 323 in 626 je spolih nisem menjal pa so imele 290.000 in 350.000 km. A kot pravi @scania je preventivno bolje prej menjat.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bi kdo vedel kaj bi bil vzrok teh napak? Avto pade v safe mode in zelo tezko menja. Gre pa za Mazdo CX-5 l.2016 2.2 awd 175km. 
neki namigi so na zabasan sesalni kolektor, zanimivo pa, da sem 1000km nazaj pri Pelku menjal podlozke na sobah in je scistil tudi sito olja - pa on ni nic opazil, danes pa en kup napak, ko smo ga priklopili na tester pa ena je bila tudi neka loputa... 

IMG_3240.jpeg

  • Všeč 1
  • Začuden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

1 hour ago, amusic said:

Bi kdo vedel kaj bi bil vzrok teh napak? Avto pade v safe mode in zelo tezko menja. Gre pa za Mazdo CX-5 l.2016 2.2 awd 175km. 
neki namigi so na zabasan sesalni kolektor, zanimivo pa, da sem 1000km nazaj pri Pelku menjal podlozke na sobah in je scistil tudi sito olja - pa on ni nic opazil, danes pa en kup napak, ko smo ga priklopili na tester pa ena je bila tudi neka loputa... 

IMG_3240.jpeg

Po mojem bo treba peskanje sesalnih kolektorjev.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 minutami je vzupan3 napisal:

Po mojem bo treba peskanje sesalnih kolektorjev.

Mogoce pozna kdo koga ki to opravlja, pa kaksen strosek naj pricakujem. Iscem pa relacija gorenjska pa LJ. Hvala 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

12 minutes ago, amusic said:

Mogoce pozna kdo koga ki to opravlja, pa kaksen strosek naj pricakujem. Iscem pa relacija gorenjska pa LJ. Hvala 

Meni so naredili kar na Interclassu za 600 eur (peskanje, podložke, menjava sita). Verjetno ti lahko tudi Pelko to uredi.

  • Všeč 1
  • Začuden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ujoj, ko sem kupoval mazdo si nisem mislil da je vzdrzevanje tako drago oz se kvari in so taki stroski pri tako malo km... sm imel passata pred tem 6 let pa v vsem casu nism toliko vlozil v popravilo pa sem naredil 150k km, tu pa pri 130k km tak strosek popravila 🤬🤬 pa pol cez 20-30k km veriga 600€.. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

3 minutes ago, amusic said:

Ujoj, ko sem kupoval mazdo si nisem mislil da je vzdrzevanje tako drago oz se kvari in so taki stroski pri tako malo km... sm imel passata pred tem 6 let pa v vsem casu nism toliko vlozil v popravilo pa sem naredil 150k km, tu pa pri 130k km tak strosek popravila 🤬🤬 pa pol cez 20-30k km veriga 600€.. 

Meni so danes dali oceno stroška menjave verige oljne črpalke 1200 eur 🤪

Popravljeno od vzupan3
  • Všeč 1
  • Začuden 1
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 43 minutami je vzupan3 napisal:

Meni so danes dali oceno stroška menjave verige oljne črpalke 1200 eur 🤪

Meni je Pelko 2 tedna nazaj, ko sem menjal podložke rekel, da je 600 al celo 800 eur, nisem 100% prepričan... ampak 1.200 je pa too much. Pomojem, ko zrihtam to napako bo avto kar lepo šel od hiše ker za redno vzdrževanje so pa ti stroški too much, sorry ampak avto ne nudi toliko, da bi bil vreden teh popravil oz. vzdrževanja. Na passatu sem na 220k km zamenjal vsa jermena pa vodno pumpo za cca 400eur pa sam vozi in menjaj potrosni material. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.