Skoči na vsebino

Poraba: bencin vs. dizel


Devi

Priporočeno sporočilo

pred 54 minutami je sportman333 napisal:

a ni corola cros v rangu CX-30 in ne CX5 ? kako deluje ta njihov 2.0 motor in njihov CVT?

Drži je v rangu cx30, motor deluje po atkinsovem ciklu, ima dvojne sobe za direktni in posredni vbrizg, antivibracijske gredi in gpf filter ki se čisti pasivno. Cvt je vbistvo planetno gonilo (ni tako kot ostalu cvt-ji) je pa dosti bolj uglajen in tih kot pri predhodnikih. Pod črto motorni sklop in menjalnik sta super. Aja porabo sem imel kombinirano 5litrov. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je sportman333 napisal:

Jaz bom naslednji teden probal civica, ki ima podoben motor 2.0 in 185km....da vidim ta sodobna čuda..🤔😂

Hondin sistem zaporednega hybridnega siatema se mi ne dopade preveč, toyota ima kombiniran sistem in je res dovršen. Drugače pa se mi zdi civic predrag ha ta razred. Poročaj kako je bilo 🙂

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je scania napisal:

Hondin sistem zaporednega hybridnega siatema se mi ne dopade preveč, toyota ima kombiniran sistem in je res dovršen. 

Bi znal to v par stavkih razložiti nekomu ki ni strojnik/elektro inžinir?!?....👍p.s.sicer so hondin sistem kar pohvalili....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 25 minutami je sportman333 napisal:

Bi znal to v par stavkih razložiti nekomu ki ni strojnik/elektro inžinir?!?....👍p.s.sicer so hondin sistem kar pohvalili....

 

Elektromotor poganja kolesa, motor pa služi kot generator, motor ni v direktnem kontaktu s kolesi. Na avtocesti bo motor laufal pod zelo veliki obrati saj bo generiral elektriko za elektromotor ki poganja kolesa. Edina dobra tega sistema je da imas ob volanu ročke s katerimi lahko kontroliraš mislim da 4 stopnje regenerativnega zaviranja, bremze skoraj ne rabiš (samo za čisto zaustavitev). Toyotin sistem pa ima preko planetnega gonila možnost da lahko na kolesa prenaša moč samo motor ali samo elektromotor ali pa oba hkrati.

  • Všeč 2
  • Hvala 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je scania napisal:

 

Elektromotor poganja kolesa, motor pa služi kot generator, motor ni v direktnem kontaktu s kolesi. Na avtocesti bo motor laufal pod zelo veliki obrati saj bo generiral elektriko za elektromotor ki poganja kolesa. Edina dobra tega sistema je da imas ob volanu ročke s katerimi lahko kontroliraš mislim da 4 stopnje regenerativnega zaviranja, bremze skoraj ne rabiš (samo za čisto zaustavitev). Toyotin sistem pa ima preko planetnega gonila možnost da lahko na kolesa prenaša moč samo motor ali samo elektromotor ali pa oba hkrati.

Tudi Honda ima t.i.3 načine delovanja....

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 10 minutami je sportman333 napisal:

Tudi Honda ima t.i.3 načine delovanja....

 

Hrv s katerim sem bil na testu ima zaporedni sistem. Mogoce ima crv drugace speljano, zato sem šel na testno ker me je zanimalo kako se obnese, za mesto je top, za avtocesto pa katastrofa. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je scania napisal:

Hrv s katerim sem bil na testu ima zaporedni sistem. Mogoce ima crv drugace speljano, zato sem šel na testno ker me je zanimalo kako se obnese, za mesto je top, za avtocesto pa katastrofa. 

Ja točno tako, to so sedaj pri civicu spremenili in je OK tudi na AC.....za HRV je pa kot si napisal.....lokalne ceste do 90km/h ok, ostalo pa žalost....🤔

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 31. 10. 2022 ob 12:44 je scania napisal:

Hondin sistem zaporednega hybridnega siatema se mi ne dopade preveč, toyota ima kombiniran sistem in je res dovršen. Drugače pa se mi zdi civic predrag ha ta razred. Poročaj kako je bilo 🙂

Danes sem prevozil cca.50km z novim Civicom, in motor ter eCVT menjalnik (brezstopenjski) ter voznost/hrup na AC in avto se pelje izjemno, pri 130kmh se motorja sploh ne sliši, po AC sem vozil večinoma 150-160kmh in tudi pri teh hitrostih je vožnja uglajena, tiha.....odlično so naredili kot kaže za eCVT menjalnik, razmerja in tudi za moje pojme izolacijo kabine, ker je avto res tih (pri nižjih hitrosti, je to itak samo še bolj izrazito), tako da s tega vidika zelo OK, tudi pospeševanje od 130 do 180 je brez težav in tudi pri 180kmh je avto izjemno tih....glasen je motor res samo če kick-downaš, da šalta eno prestavo nazaj, ampak je to nekako logično oz. če hitro spelješ z mesta in loviš 0-100...povprečno porabo za teh 50km sem imel jaz 7.0, pri čemer sem vozil tako kot v normalnih/vsakdanjih razmerah ne :), avto je imel pa overall 5.7, ko sem ga prevzel, tako da verjamem, da če bi vozil tako kot ponavadi bi imel verjetno okrog 6.0, je pa tako kot si napisal, (oz. kot ugotavljamo že tudi v drugih temah), avti niso več poceni, no saj tudi včasih niso bili, so pa zdaj dragi , zelo dragi :)
 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je sportman333 napisal:

Danes sem prevozil cca.50km z novim Civicom, in motor ter eCVT menjalnik (brezstopenjski) ter voznost/hrup na AC in avto se pelje izjemno, pri 130kmh se motorja sploh ne sliši, po AC sem vozil večinoma 150-160kmh in tudi pri teh hitrostih je vožnja uglajena, tiha.....odlično so naredili kot kaže za eCVT menjalnik, razmerja in tudi za moje pojme izolacijo kabine, ker je avto res tih (pri nižjih hitrosti, je to itak samo še bolj izrazito), tako da s tega vidika zelo OK, tudi pospeševanje od 130 do 180 je brez težav in tudi pri 180kmh je avto izjemno tih....glasen je motor res samo če kick-downaš, da šalta eno prestavo nazaj, ampak je to nekako logično oz. če hitro spelješ z mesta in loviš 0-100...povprečno porabo za teh 50km sem imel jaz 7.0, pri čemer sem vozil tako kot v normalnih/vsakdanjih razmerah ne :), avto je imel pa overall 5.7, ko sem ga prevzel, tako da verjamem, da če bi vozil tako kot ponavadi bi imel verjetno okrog 6.0, je pa tako kot si napisal, (oz. kot ugotavljamo že tudi v drugih temah), avti niso več poceni, no saj tudi včasih niso bili, so pa zdaj dragi , zelo dragi :)
 

Super, lepo da so porihtali tako kot mora bit. Glede porabe super, po moje še bolj pride do izraza v mestu. Na avtocesti gre kaj samo na elektriko? 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je FuManchu napisal:

30K€+ menda bo pri nas cena. 

 

32, 33.5, 36.5, če vzameš lizing pri njih, sicer še +2k eur🤔😉

pred 55 minutami je scania napisal:

Super, lepo da so porihtali tako kot mora bit. Glede porabe super, po moje še bolj pride do izraza v mestu. Na avtocesti gre kaj samo na elektriko? 

Mislim da ne, v režimu sport kot sem jaz vozil (imas eko, normal, sport oz.lahko individual) in na način kot sem zagotovo ne😉, zagotovo pa pri nizkih hitrostih, opazil sem da tja do 60kmh ob normalnih hitrostih brez naglega pospeševanja....za ac pa nisem imel dovolj časa vse "testirati"

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 minutami je zvonko napisal:

moja poraba pri cx 5 bencinarju 194 km je solidnih 9 l, kar je za tak avto čist normalno

Nekaj takšnega pije frendu 2014 186PS KIA Sportage AWD avtomatik, s tem da je DIZEL. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 38 minutami je zvonko napisal:

moja poraba pri cx 5 bencinarju 194 km je solidnih 9 l, kar je za tak avto čist normalno

Realna poraba z normalno vožnjo za ta motor. 😉

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je zvonko napisal:

moja poraba pri cx 5 bencinarju 194 km je solidnih 9 l, kar je za tak avto čist normalno

 

Zdaj si mi pa zaprl usta!

 

Do zdaj sem jamral, ker mi je BTjka na avtocesti s pripeto 1300 kg težko počitniško prikolico pila okoli 11 litrov. Pa ni aerodinamike ne pri BTjki ne pri kamp-prikolici. Zdaj si mi ti s to porabo zaprl usta...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...
dne 2. 10. 2022 ob 19:41 je Janez007 napisal:

Bravo, da si se spomnil. 👍 Poskus se je končal pri -17 km pri prvi OMV črpalki. Natankal sem do konca, 43,8 l, to pomeni, da je notri ostalo (pri -17 km) še cca 8 litrov bencina (Mazda 3 2014-18) ima menda 52 litrski tank. 

 

Sem za poskuse, me mikajo izzivi, ne bi pa rad v težave spravil sina, ki tudi uporablja avto. In danes sem bil spet pred dilemo, a natankat, ali probat kakšnih 50 km v minus. Na koncu sem natankal vse 3 avte na polno.

 

A gremo probat, kdo si več upa? Zaenkrat imam -17 km. 😀

@dvorjan, nov osebni rekord, -80 km :) (pri povprečni porabi cca 6,0 l/100 km)

 

Notri pa je ostalo še 4 litre bencina ... napolnil sem do konca, res kolikor se je le dalo polno, 47,92 litra. Čeprav bo bencin drug teden cenejši. :) 

 

Screenshot 2022-11-30 18.08.02.png

 

image.png

 

image.png

 

image.png

 

image.png

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 2
  • Ljubim 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 10 minutami je dvorjan napisal:

Bravo, bravo.

 

A to se s kantico bencina okoli furaš? 😃

Ja, pa še res je. In kljub temu, da sem jo zavil v polivinilasto vrečo, je v avtu smrdelo po bencinu, tako da sem vozil s spuščenimi stekli.... 😀 In za vsak slučaj sem se zadnjih 20 km izognil avtocesti, ker je tam vsako ustavljanje smrtno nevarno, še posebej v tunelu. 

 

Nizka kvaliteta izdelkov v KAMM - Stran 2 - Morjeplovec.net

 

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Janez007 napisal:

@dvorjan, nov osebni rekord, -80 km :) (pri povprečni porabi cca 6,0 l/100 km)

 

Notri pa je ostalo še 4 litre bencina ... napolnil sem do konca, res kolikor se je le dalo polno, 47,92 litra. Čeprav bo bencin drug teden cenejši. :) 

 

Screenshot 2022-11-30 18.08.02.png

 

image.png

 

image.png

 

image.png

 

image.png

Haha svaka čast. Jaz pod to pa ne bi šel več probavat :D 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 minutami je NevLado napisal:

Haha svaka čast. Jaz pod to pa ne bi šel več probavat :D 

Trojka 2018 je stestirana na -80 km (pri porabi 6 l/100 km) +4 litre rezerve bencina, sedaj mora nekdo stestirat še 6-ko. :)

 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 2
  • Haha 1
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Nič mu ne bom minusa stiskal. Vsak ima svoje mnenje. Sploh pa bi moral biti bolj konkreten - ZOE je več generacij in npr. letnik 2012 ali 2022 se očitno razlikujeta.   Verjetno je šel s kakšnim tastarim. Ker novejši ima takšno notranjost kot Clio in ni vse plastik fantastik. Usedi se v kakšnega ID.3, tam bo šele plastik fantastik Hyundai Pony iz 1990 izkušnja.   Tole s po višini nenastavljivim sedežem pa drži - in to je tudi v mojih očeh minus. Za Bossa je minus, ker je zelo visok in bi rad sedež spustil, za kakega podpovprečno raslega uporabnika pa si predstavljam, da je težava obratna - tisti bi ga rad dvignil, pa ne more.   Pa tudi primerjanje ZOE s P e-2008 ni na mestu, saj gre za dva povsem različna avtomobila. Kot tudi to, da Boss vse svoje e-izkušnje primerja s karavansko Mazdo 6. ZOE pač primerjaš z Mazdo 2 - katerega imam raje? Jaz sem glasoval z denarnico ...
    • To je zelo dobro in si lahko zadovoljen, da je interval tako dolg.   Zakaj se pa ti ne zdi ueleno, če se skuri nevarne sajaste delce, ki obstanejo v filtru? To gre pri takih temperaturah, da zgorijo do konca in ni nobenih dodatnih izpustov.   DPF filtri so ena boljših okoljevarstvenih zadev in delajo točno to za kar so dizajnirani. Maš pa na netu ogromno razlage kako to deluje in čemu so potrebne aktivne regeneracije oziroma čiščenje DPF filtra.
    • Vsaj LOPATE mu ne ponuja kot opcije; za razliko od našega GORJAN-a oz. brkatega kmeta in s hribov.
    • @dvorjan te ne bo pohvalil, ampak ti bo dal @Boss en velik minus
    • Sem doma, sam men je čist neugodno pri manj kot 15 stopinj kolesarit tko, da sam od servisa pa domov... ok še čez Rožnik, da vsaj lahko rećem, da je blo malce zanimivo. Sem moral zavorne ploščice sprobat, ker mi je prejšnje pobralo. Hitr tole gre od kar se pojam po vzpetinah in manjših hribih.   Sem pa za tja vzel Zoe, ampak če primerjam s Pugijem je Zoe en res navaden plastičen skret, kjer se ne da niti sedeža po višini nastavit. Se vidi, da ima kr nekaj let zaostanka in tudi Avant2Go jih umike ter menja za druge.   Kot keže bodo morali tud v EV-je vgrajevati boljše interjerje in sedeže, ker prvi navdušenci so že mimo, zdaj bo pa treba resne kupce pridobit to bo pa šlo sam na kvaliteto.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.