Skoči na vsebino

4x4 kaj kupiti?


J.J.

Priporočeno sporočilo

Pred eno uro je J.J. napisal:

No ewo, včeri so odprl salone. Enga Kodiaka mi en ni hotel prodat za 20 jurjev, ker je hotu dnar na roke, jst pa nočm, da je sploh moj, berli Leasing - manj je moje, bolje je. Tko da sem šel lepo na Mazdo in zaaral CX6 g160 challenge AWD :)

Srečno vožnjo in hkrati novo leto,za vsak slučaj.....:bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dosti je dizlov ja. Odkrito povedano jaz bi ga vzel ce bi delal vec kilometrov, zdaj za 8km do sluzbe mi ne pride v postev. Drugace pa ziher, vzdrzeval bi tako kot smo napisali (podlozke, sito, ketna, olje na 10000km) pa nima kaj bit. Sem gledal mazde 6 vse serije na avtonet. Dobro te novejse 2015 imajo tam oklli 100000km. Ostale pa od 220000km do 370000km. Pol pa naj kdo rece da mazda ni trpezna. Ce vzdrzujes tako kot je treba gre. Ne pa renault 160konjski dizel al pa bmw ko pri 40000km ketno vtrga. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je scania napisal:

Dosti je dizlov ja. Odkrito povedano jaz bi ga vzel ce bi delal vec kilometrov, zdaj za 8km do sluzbe mi ne pride v postev. Drugace pa ziher, vzdrzeval bi tako kot smo napisali (podlozke, sito, ketna, olje na 10000km) pa nima kaj bit. Sem gledal mazde 6 vse serije na avtonet. Dobro te novejse 2015 imajo tam oklli 100000km. Ostale pa od 220000km do 370000km. Pol pa naj kdo rece da mazda ni trpezna. Ce vzdrzujes tako kot je treba gre. Ne pa renault 160konjski dizel al pa bmw ko pri 40000km ketno vtrga. 

Jst sem vedno delal interval tko, kot piše, 1 leto ali 20tkm. Kot rečeno, vse kar je manj, je za moje pojme metanje denarja stran. Sicer pa bom videl pri tej, interval ima na 20tkm, in na tolk ga bom delal, če me ne bo eno leto prehitelo. Če me bo, pa na manj. Pod to pa niti podrazno ne grem.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kratke razdalje so problem tudi za bencinarja. Ker se motor ne zagreje kot se mora posledicno tudi bat dosega vecjo zracnost (ker se ne zagreje do 300stopinj se ne razsiri dovolj) in vec goriva posname v karter ta se mesa z oljem in obrablja olje posledicno se obraba veca ker je mazanje slabse (mazda bencinar hladna kar nekaj olha spusti v karter). Ne me narobe razumet ne prepricujem te v nic. Tvoj avto tvoja odlocitev in pravila 😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 51 minutami je scania napisal:

Dosti je dizlov ja. Odkrito povedano jaz bi ga vzel ce bi delal vec kilometrov, zdaj za 8km do sluzbe mi ne pride v postev. Drugace pa ziher, vzdrzeval bi tako kot smo napisali (podlozke, sito, ketna, olje na 10000km) pa nima kaj bit. Sem gledal mazde 6 vse serije na avtonet. Dobro te novejse 2015 imajo tam oklli 100000km. Ostale pa od 220000km do 370000km. Pol pa naj kdo rece da mazda ni trpezna. Ce vzdrzujes tako kot je treba gre. Ne pa renault 160konjski dizel al pa bmw ko pri 40000km ketno vtrga. 

Se strinjam. To so vse neke fame, da dizli so pokvarljivi, pa da ne zdržijo dosti, pa problematični... Res je, da včasih kak zafrkava in je problematičen a to je z vsemi stvarmi enako. Ko sem še delal v avto industriji sem se na lastne oči prepričal (pa tudi sam sem bil na cnc stroju, kjer smo izdelovali razno razne komplicirane dele), kako je odvisno od sreče, kakšne vgradne dele dobiš v avtu.

Recimo imaš orodje, stružno z karbidno trdnino,ki je zamenljivo. In izdeluješ kose. Vsake toliko časa imaš nalogo, da ga komplet premeriš. V začetku, ko nastavljaš orodje je vse v sredini tolerance. Neseš v finomerilnico, komad je v nulo. No, in ko narediš 1000 kosov s tem orodjem je še vedno v toleranci a na skrajnem robu. 🤫

In, ko dobiš takšen kos vgrajen v avto mislim, da je večja verjetnost, da bo šlo lahko kaj narobe. Da ne govorimo o poroznosti samih komadov, katera  nastane pri vlivanju aluminija ali magnezija. Sicer smo vsake toliko časa rentgensko pregledali kak kos naključno, a ne pregledaš vsakega. In seveda se zgodi, da tak kos lažje poči pod obremenitvijo kot pa  kompaktno stisnjen. In imaš (ima kupec avta) problem, ki je nastal zaradi različnih človeških in proizvodnih faktorjev. Moraš imeti tudi kanček sreče, da so tvoj avto delali delavci, ki so zadovoljni in niso tega dne vstali z levo nogo. 🤗

  • Všeč 1
  • Hvala 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je J.J. napisal:

Je G160, ker je AWD. FWD je G165. 8.2018, 39.000tkom.

 

G160 nevem, ce sploh obstaja... 🤔

 

Aaaa... vidim, da je bila pred faceliftom G160 pri AWD ... Sem nasel na disku cenik iz leta 2018 ... 

 

Screenshot_16_12_2020__21_44.thumb.png.bbb51e2070e68d61cabcc9b6f4042c99.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Alex napisal:

Se strinjam. To so vse neke fame, da dizli so pokvarljivi, pa da ne zdržijo dosti, pa problematični... Res je, da včasih kak zafrkava in je problematičen a to je z vsemi stvarmi enako. Ko sem še delal v avto industriji sem se na lastne oči prepričal (pa tudi sam sem bil na cnc stroju, kjer smo izdelovali razno razne komplicirane dele), kako je odvisno od sreče, kakšne vgradne dele dobiš v avtu.

Recimo imaš orodje, stružno z karbidno trdnino,ki je zamenljivo. In izdeluješ kose. Vsake toliko časa imaš nalogo, da ga komplet premeriš. V začetku, ko nastavljaš orodje je vse v sredini tolerance. Neseš v finomerilnico, komad je v nulo. No, in ko narediš 1000 kosov s tem orodjem je še vedno v toleranci a na skrajnem robu. 🤫

In, ko dobiš takšen kos vgrajen v avto mislim, da je večja verjetnost, da bo šlo lahko kaj narobe. Da ne govorimo o poroznosti samih komadov, katera  nastane pri vlivanju aluminija ali magnezija. Sicer smo vsake toliko časa rentgensko pregledali kak kos naključno, a ne pregledaš vsakega. In seveda se zgodi, da tak kos lažje poči pod obremenitvijo kot pa  kompaktno stisnjen. In imaš (ima kupec avta) problem, ki je nastal zaradi različnih človeških in proizvodnih faktorjev. Moraš imeti tudi kanček sreče, da so tvoj avto delali delavci, ki so zadovoljni in niso tega dne vstali z levo nogo. 🤗

Bi rekel,da niso ravno fame,nekaj vseeno drži. Na dveh servisih sem izvedel,da je več okvar na dizlih kot na bencincih. Neglede na to kdo je lastnik in kako se avto vozi. Verjamem ,da v idealnih pogojih za dizla bo avto deloval ok. Ko sem pri prejšnji generaciji spraševal mi je celo  mehanik rekel,da če mislim kupiti dizla naj raje zavijem konkurenci,kjer imajo manj problemov.:party0035:

Sem gledal kako leto nazaj en spot,kjer so govorili o dizel vs bencin,rečeno je bilo najboljše bencinske motorje delajo vsi Japonci,dizle pa Nemci Volkswagen skupina,žal. Se pa časi spreminjajo.:prstgor:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

2 hours ago, Bini said:

Sem gledal kako leto nazaj en spot,kjer so govorili o dizel vs bencin,rečeno je bilo najboljše bencinske motorje delajo vsi Japonci,dizle pa Nemci Volkswagen skupina,žal. Se pa časi spreminjajo.:prstgor:

Tukile bi si js upu postavit se kr Italijane zraven 🙂

Popravljeno od Deeyan
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

JJ naj ti dobo služi, če boš pa želel homologirat 18 platišča se mi pa javi, za koliko so potem dali avto?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 urami je mazdaman napisal:

JJ naj ti dobo služi, če boš pa želel homologirat 18 platišča se mi pa javi, za koliko so potem dali avto?

Cena je bila ista, sem pa dobil še par stvari zraven. Mam že ene 17ke za zimske še, tko da ostajam kr na 17kah :) Hvala vseeno :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 37 minutami je J.J. napisal:

Ewo dobil cx5 ko. Po prvih 100km morm rečt da je super. Za noret ni, je pa za udobno vožnjo. Edin zdej morm najdt kake ok pa ugodne ventilčke z senzorjem za tlak, da jih dam gor.

Slika?😁

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.