Skoči na vsebino

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca


Priporočeno sporočilo

pred 11 minutami je Boss napisal:

Alex pa ne da je un zastarel 2.5 boljši od X pri ohranjanju kvalitete olja? 🥴

 

 

Mal te dražim, ker tole je prehitro za delat kakršnekoli zakjuček. Verjetno bi bilo merilo dogajanje tam nekje pri 50kkm. Tam bi se lahko reklo že kaj več na tole temo. 

Kdaj pa je imel 2,5 motor tako čisto olje po prevoženih 12000 kilometrih? Ja, prvih 100 kilometrov, ko so v nov motor vlili novo olje. 😉

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 urami je Boss napisal:

Beri vse poste, tud tiste ki ti ne pašejo.


image.png

 

 

  • Všeč 1
  • Haha 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 10 urami je Alex napisal:

Kdaj pa je imel 2,5 motor tako čisto olje po prevoženih 12000 kilometrih? Ja, prvih 100 kilometrov, ko so v nov motor vlili novo olje. 😉

Nekaj ne razumem. A so tudi cilindri, bati, obročki, ležaji pri X186 plastični, da v olju ni kovinskih ostankov? 🤔 😀

 

Kaj je pri X186 drugače od G122, G165 ali G194? Bi rekel, da ima prednost edino G194 z 2,5 motorjem, ki deluje pri nižjih obratih in se posledično pri enako prevoženih km manjkrat zavrti in toliko manj obrabi, recimo 20% manj.

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 urami je Boss napisal:

Alex pa ne da je un zastarel 2.5 boljši od X pri ohranjanju kvalitete olja? 🥴

 

 

Mal te dražim, ker tole je prehitro za delat kakršnekoli zakjuček. Verjetno bi bilo merilo dogajanje tam nekje pri 50kkm. Tam bi se lahko reklo že kaj več na tole temo. 

Če bo zdržal 50 000 km... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 18 minutami je Shrek napisal:

Če bo zdržal 50 000 km... 

 

Se je kdo vprašal, zakaj je pri X motorjih treba menjat svečke pri 60.000 km, medtem ko pri zastarelih 2.0 in 2.5 motorjih pri 120.000 km? Kaj jih tako uniči, čeprav delajo le pol časa (le pri višjih obratih) v primerjavi s klasičnimi atmosferci? Saje? Če saje, potem ne zapackajo samo svečk, ampak tudi vse okoli ... Ne vem, samo sprašujem ...😃

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 30 minutami je Janez007 napisal:

 

Se je kdo vprašal, zakaj je pri X motorjih treba menjat svečke pri 60.000 km, medtem ko pri zastarelih 2.0 in 2.5 motorjih pri 120.000 km? Kaj jih tako uniči, čeprav delajo le pol časa (le pri višjih obratih) v primerjavi s klasičnimi atmosferci? Saje? Če saje, potem ne zapackajo samo svečk, ampak tudi vse okoli ... Ne vem, samo sprašujem ...😃

Ker mora delovati optimalno, morajo imeti najboljše svečke. In to dosežemo tako, da jih pravočasno menjamo. To je kvaliteta, ki tudi nekaj več stane.

Zakaj je potrebno menjavati olje na 8-10000 kilometrov? Da je motor v optimalnem stanju. 

Tako je pri teh x motorjih. To so filigramsko narejeni in dizajnirani  motorji in ne delovni stroji,kot so 2,5 motorji. Zato pa tudi za tretjino nižja poraba pri boljših performansih. 😉

 

Popravljeno od Alex
  • Všeč 1
  • Haha 7

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

In kaj ti koristi toliko nizja poraba, ce prihranek pri gorivu potem das za drug potrosni material (svecke, olje, termostati,... :) ) ... Samo za filanje ega? 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 urami je Alex napisal:

Ker mora delovati optimalno, morajo imeti najboljše svečke. In to dosežemo tako, da jih pravočasno menjamo. To je kvaliteta, ki tudi nekaj več stane.

Zakaj je potrebno menjavati olje na 8-10000 kilometrov? Da je motor v optimalnem stanju. 

Tako je pri teh x motorjih. To so filigramsko narejeni in dizajnirani  motorji in ne delovni stroji,kot so 2,5 motorji. Zato pa tudi za tretjino nižja poraba pri boljših performansih. 😉

 

Ja, lahko se tudi tako razlaga (X186 potrebuje izredno natančno obliko iskre, ki jo omogoča le zelo čista svečka). 

 

Glede primerjave "performansev" motorjev X186 in G194 pa kakšna posebna razlaga ni potrebna (pospešek prvega

8.2 - 8.6 s, drugega 7.6 - 7.9 s). 😀 Glej Alex, nasedel si nekim EKO parolam, v resnici so te osmodili. 😂

 

WWW.CAR.INFO

Mazda 3 Sport generation BP 2.0 e-SKYACTIV-X M Hybrid

 

WWW.CAR.INFO

Mazda 3 Sport generation BP 2.5 SKYACTIV-G

 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 3
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 leto kasneje...

Aless, če si boš vzel par minut za eno analizo. Me zanima, če bo kaj drugače. 

8Kkm od menjave oz. eno leto bo. 

Uglavnem kratke relacije in pa 375Kkm na števcu. Avto je SAAB.

 

 

IMG_20240314_164614.jpg

IMG_20240314_164713.jpg

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...
dne 7. 1. 2023 ob 9:42 je Janez007 napisal:

 

Se je kdo vprašal, zakaj je pri X motorjih treba menjat svečke pri 60.000 km, medtem ko pri zastarelih 2.0 in 2.5 motorjih pri 120.000 km? Kaj jih tako uniči, čeprav delajo le pol časa (le pri višjih obratih) v primerjavi s klasičnimi atmosferci? Saje? Če saje, potem ne zapackajo samo svečk, ampak tudi vse okoli ... Ne vem, samo sprašujem ...😃

Sveče delujejo skozi in povišano kompresisko razmerje samo za to da revna mešanica še vedno zgori, okoli svečke je bolj bogata mešanica. 

Če rabiš pomoč piši zs

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.