Skoči na vsebino

Nakup CX-5


LadoK

Priporočeno sporočilo

pred 5 minutami je LadoK napisal:

Možno. Če bi pa peljal avto v MS bi naj bil servis še za 20 € cenejši. Tako mi je prodajalec zatrdil. 

Se mi pa ne splača vozit 300 km za 20 € 

Zakaj ne? Malo izleta po lepi pokrajini, ogled znamenitosti...

Prijetno s koristnim...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pravkar je Shrek napisal:

Zakaj ne? Malo izleta po lepi pokrajini, ogled znamenitosti...

Prijetno s koristnim...

Drugače sem prekmurc :) 

pred 5 minutami je Jest napisal:


Jaz imam CX-5 z bencinskim 2.5, 194 PS motorjem... Poraba ni 10l, kot je napisano malo visje... ampak dobirh 8l... odvisno od vozenj... 

Mi lahko kaj več poveš o tem motorju v mazdi? 

Kake slabosti? Avtomatik? 

Najbolj me zanima realna poraba. Precej vozim v hribovitem terenu, zato mislim, da bi bila poraba pri meni nekje 10 l. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede porabe >> https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/916281.html

 

spritmonitor_thumbnail.png
WWW.SPRITMONITOR.DE

Overview Mazda, CX-5

 

 

Veliko je pa tudi napisanega recimo v tejle temi >> 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz imam 2,5 M6 porabo 6,8l, ampak se ne vozim v hrib. Vglavnem motor ni pozresen in je meni super, obcutno boljsi kot g165. Svojo sem pripeljal 2 leti staro iz Nemcije in sem pri nas normalno uveljavljal garancijo za ogledalo in volan.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 minutami je Janez007 napisal:

Samo za informacijo, povprečna poraba moje Mazde 3 G120 sedaj pozimi, po ravnem, kratke razdalje je 7,8 l/100km. CX-5 je višja in cca 20% težja. Če mene vprašaš, bo vse kar bo pri CX-5 bencinarki pod 10 litrov, super. Kolega ima Kodiaq bencinarko in mu žre po ravnem okoli 10 l.

 

Za te klance bi bil verjetno primeren hibrid, ki bi ti navzdol delno povrnil v klanec potrošeno energijo.

Za Kodiak z 1,4 TSI vem, da je standard poraba 10l. 2,0 tsi pa okoli 12 l

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi pri dieselu je razlika.

Pri enaki vožnji je pri 165 konjičev 13 letnik dober liter nižja poraba kot pri 147 konjičev 08 letnik.

To je za bencinarja.

Dogovori se za testno vožnjo, pa sam probaš.

Si upam stavit, da ima mazda pri bencinskem motorju nižjo porabo od konkurence. Turbo mlinčki so požeruhi...in avti na kratki rok...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

O porabi smo se že kar dosti pogovarjali. Moj zaključek je bil da 2.5l bencinar porabi cca. 1l več kot 2.2l 175km diesel, odvisno od nacina in relacije se to giblje nekje od 7 do 9l. Sedaj pa je samo odvisno kaj komu pase, ampak glede na kratke relacije vzemi 2,5 bencinarja in ne bo ti zal. Poraba je na ravni konkurence oz. se manjsa.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam sem sprobal G165 v šestici z ročnim menjalnikom in nisem bil zadovoljen s poskočnostjo. Zdaj a imam previsoka pričakovanja je pač drugo vprašanje, ampak računaj, da je CX-5 SUV že tako malo težji pa še ves sistem za AWD in še manj aerodinamična oblika. 

 

Za tolk denarja, ki ga boš dal za avto te ta mora navduševat oziroma vsaj ne razočarat. Jaz osebno za AWD različico bi izbiral le med G194 in D184. Ta dva motorja ti bosta prinašala nasmeh na usta, ostalo ti pa ne garantiram. Razen, če so tvoja pričakovanja bolj nizka.

 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz vozim cx-5 awd at 184, ker delam okoli 40.000 km morda se več ko ne bo korone .

Pri becinarjih bi pa vzel 2,5 če bi lahko izbiral

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png 28251_1.png  

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je NevLado napisal:

Ne vzet dizla, da ne boš ratal revež, ki se bo več časa ukvarjal z DPF-jem in pripadajočim sranjem.

 

Hmh, nevem kak revež bi bil z dizlom??

Jaz če me ne bi motoroznanstvo zanimalo sploh ne bi vedel da imam DPF, in to kljub temu da ima avto prevoženih 289.000km!😎

Pravtako turbina je še vedno prva pa čeprav bi morala že zdavnaj crknit po pisanju nekaterih s foruma ki vozijo bencinarje. :rolleyes:

Eni imajo prav fanatičen strah pred dizlom.

  • Všeč 2
  • Hvala 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

51 minutes ago, Aless said:

 

Hmh, nevem kak revež bi bil z dizlom??

Jaz če me ne bi motoroznanstvo zanimalo sploh ne bi vedel da imam DPF, in to kljub temu da ima avto prevoženih 289.000km!😎

Pravtako turbina je še vedno prva pa čeprav bi morala že zdavnaj crknit po pisanju nekaterih s foruma ki vozijo bencinarje. :rolleyes:

Eni imajo prav fanatičen strah pred dizlom.

On 1/30/2021 at 8:31 PM, LadoK said:

Letno naredim nekje 20000-25000 km, vendar avto 70% uporabljam za krajše relacije, 10-30 km, start-stop

  

Še enkrat preberi, kaj pravi bodoči lastnik, potem pa še enkrat preberi na forumu kjer ljudje pišejo, da ko se dela regeneracija, naj se človek "še malo vozi, da se dokonča". Nevem če ima človek s takšnim stilom vožnje željo po tem, da se bo poleg vsega norenja v avto in iz njega vozi "še malo do konca regeneracije", sploh ko se bo pripeljal na domač hrib kjer je cesta verjetno dead end in nima na razpolago dodatnih nadaljnih poti.

 

Torej nimam nič proti dizlu in DPF, ampak glede na stil vožnje in potrebe bi človeku v tem primeru dizla Mazdo odsvetoval.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@NevLado O samen delovanju DPFa in o izvajanju regeneracijah si ne rabim brat, vem zadosti.

To kaj ljudje pišejo/pišemo so priporočila, ampak kje v Mazdinih navodilih pa piše da se moraš vozit da dokonča regeneracijo??

99% lastnikov sploh ne opazi da se izvaja regeneracija, zato se tudi ne vozi naprej da bi to dokončala. 

Si sploh vozil dizla z DPF? Si opazil da dela regeneracijo? 

 

Regeneracijo lahko prekineš in se bo nadaljevala naslednjič ko vžgeš avto in se ta segreje, pri meni se nadaljuje ko se motor segreje nad 50°C, in to vem ker imam prek obd-ja prikloplen android radijo in mi prikazuje live podatke o motorju. 

Regeneracije se končajo med 20-25km. 

Ni problem prekinjat regeneracije, se bodo pa te izvajale bolj pogosto in posledično več goriva lahko pride v olje. 

Problem je bolj če bi prekinjal regeneracije še preden se motor segreje da bi nadaljeval regeneracijo, v tem primeru bo zabilo DPF in dobiš opozorilno lučko. 

Zdaj če dela človek 10km vožnje v eno smer se strinjam je res premalo za dizla, že za bencinca so to težki pogoji. 30km v eno smer pa je že čist ok za dizla. 

Za krajše od 30km naj gleda za bencincem, priporočam 2.5, ker 2.0 G165 je že v M6 bolj švoj, če prišteješ dodatno težo CX5 in 4wd se bo v hrib namatral. 

 

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne pretiravat, da se bo matral s 165 konji v hrib. A je samo za navzdol narejen 165 motor? Za normalno vožnjo je tudi 145 dosti. Če pa dirkaš, pol je pa 200 premalo. 

Ima tast vinograd v hribu, pa se s pežojem 207 s 75 konji in prikolico pripelje na cilj. Jaz pa tudi z svojimi mazdami od 121 do 165 konji. S prikolico ali brez. Pa ni matranja motorja. 

Drugače pa...kdaj se motor matra? 

  • Všeč 2
  • Začuden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lp. ..jaz imam Mazdo CX5 bencin 2.0.165.k.😉😁

Sem prav zadovoljen gre super 👍😉normalno pridem kamor hočem 😁😁..res pa je da tukaj deluje tudi dober Mazdin  menjalnik .zdaj ko ima motor 80.000 km...gre boljše ..to je avto za normalno vožnjo👍😉😉

Zdaj čakam na kaj novejšega pri Mazdi 😁...to je moje mnenje ...zoom zoom lp😉😁😁😁

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Kaj pravite na tole? https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19412621&display=Mazda Mazda3
    • Pozdravljen Evo bom uredil.   Sem tretji lastnik. Prvi lastnik je bil učitelj klavirja, drugi lastnik ga je vozil na relaciji Kamnik-Ljubljana, Jaz sem pa tretji lastnik.   JMZGL691601505391 Številka šasije kjer se lahko preveri elektronska knjiga. Pri 165000 km je bil servis narejen pri mojstru iz horjula (šraufa mazde na pooblaščencu), Vsi prejšni servisi pa so bili narejeni na uradnem servisu (Račune in izpise priložim zraven)    Dodatno so bile menjane podložke na injektorjih, menjana veriga, ter pregledan je celoten motor.   Speskan je bil sesalni kolektor in pikjena je bila loputa na turbini. Narejen je tudi egr off Načeloma na motorju bi moral biti mir    
    • Nobena kava te ne zbudi tako hitro kot tista, ki se ti polije po tipkovnici!   Ne sprašujte, kako vem...
    • Kaj pa je zdaj to?   Mislim, da se jim je dokončno skisalo in da res ne vedo, kaj delajo. Sploh me je pa zmotil zadnji stavek: Zakon je začel veljati v začetku avgusta lani. A sestavljajo ga pa šele zdaj...   A ljudje "tam zgoraj" še vedno ne razumejo, kaj jim energetiki tumbamo že leta. Eno je postavit sončno elektrarno. Nekaj čisto drugega je pa njeno sobivanje z ostalimi viri električne energije. Ko se zapelje oblak čez Sonce in je taka elektrarna naenkrat v senci, mora biti takoj na razpolago drugi vir, drugače bo omrežje "počepnilo". In če že moraš nekje imeti rezervo, potem raje denar takoj investiraj v tak vir, ki bo stabilen in ekološko sprejemljiv...    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.