Skoči na vsebino

Naša prva mazda - M6 karavan CD140 2.0 diesel, l. 2009


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni!

 

Odprl sem novo temo, ker kljub večdnevnemu branju foruma, imam še vedno nekaj vprašanj/dilem.

Pred dnevi smo kupili Mazdo 6 karavan, 2.0 diesel z 140 konji in 162000 km (mislim, da so realni).

V prihodnjih tednih/mesecih jo hočem pripraviti na naslednjih 100000km.

 

Za začetek sem naročil original mazdino olje Mazda Original Oil Ultra DPF 5W-30, oljni in zračni filter.

Ob menjavi imam namen sneti še karter, in pregledati/očistiti sito na oljni črpalki. Nabaviti še moram tesnilno maso.

Hotel sem naročiti še naftni filter, ampak je filter tako daleč pri požarni steni, za motorjem, da še zaenkrat

ne upam sam začeti menjave.

 

Sedaj pa imam nekaj vprašanj:

1. Zakaj ne morem na nobeno stran z originalnimi mazdinimi deli (npr.: https://www.mazda-parts.com/) in kataloškimi,

ampak mi napiše "403 Forbidden"? Iščem nekaj podobnega kot je "bmwfans" za bmwje recimo.

2. Kako veš, da se izvaja regeneracija DPF filtra?

3. Ali je treba narediti kakšen reset, ko bom zamenjal olje?

4. Pri vseh navodilih piše, da naj se sname minus klema iz akumulatorja. Ali bom po odklopu akumulatorja  potreboval kakšno kodo za radio (CD)?

5. Poln forum je opozoril, da je potrebno menjat podložke pri šobah. Ali je to prezahtevno za hobi "mehanika"?

6. Motor 2.2 ima ketno, moj 2.0 pa jermen?

7. Je v Pomurju ali Štajerskem tudi kakšen mehanik - "doktor" za mazde?

8. Avto Pelko ima tudi nadomestni avto?

 

Hvala za pomoč.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

1.) 


2.)O DPFju imas na forumu ogromno napisanega, ampak opazis pa tako, da se se poraba malenkost dvigne in prav tako tudi obrati. Najboljsa vrjanta bi bila pa preko obd scannerja oz. se boljsa vrjanta da imas aftermarket android radio pri katerem imas lahko konstantno obd vmesnik povezan in lahko kadar koli dostopas do live data.

 

3.) Kolikor vem je pri dizlu potreben reset intervala. Lahko ga resetiras z obdjem oz. tudi rocno ce se ne motim. Youtube sigurno ve.

 

4.) Radio nima pin kode.

 

5.) osebno mislim, da ni prezahtevno za hobi mehanika, ampak bi na tvojemu mestu vsaj prvic peljal k mehaniku, da bi na lastne oci videl kako pa kaj. Naslednjic pa lahko ze sam probas. Konec koncev pa to ni ravno drag poseg.

 

6.) CD 140 ima pravtako ketno

 

8.) S Simonom se lahko zmenis za nadomestni avto 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

EPC ima tukaj eden morda bo pokril tudi tvoj model  

 

 

Če si že kdaj šraufal, se tudi podložk lahko lotiš sam lepo počasi, malo več moraš odstraniti kot pri karterju.

 

Je pa Aless iz prekmurja in ti lahko morda kaj svetuje.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

55 minutes ago, mazdaman said:

EPC ima tukaj eden morda bo pokril tudi tvoj model  

 

 

Če si že kdaj šraufal, se tudi podložk lahko lotiš sam lepo počasi, malo več moraš odstraniti kot pri karterju.

 

Je pa Aless iz prekmurja in ti lahko morda kaj svetuje.

 

Razen, če ni kak tak primer kot sm ga mel na svoji Mazdi 3 1.6 CD110, ko je šobe tak zapacalo, da sm jih komaj ven dobil 🙄

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja če ti šoba ne gre lepo ven si že prepozen in daj raje nekomu delati ki in orodje in znanje. Lahko jo namreč zlomiš potem te pa pride 200-300 € da ti vzamejo zvrtajo ven pa še novo šobo rabiš. 

Če pa jih vzameš ven ko še tesnila niso suščala pa ni težav.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

30 minutes ago, mazdaman said:

Ja če ti šoba ne gre lepo ven si že prepozen in daj raje nekomu delati ki in orodje in znanje. Lahko jo namreč zlomiš potem te pa pride 200-300 € da ti vzamejo zvrtajo ven pa še novo šobo rabiš. 

Če pa jih vzameš ven ko še tesnila niso suščala pa ni težav.

 

ampak mi je nekako pol ratalo, malo namastil pustil par urc pa je nekako šlo

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala vsem.

Danes sem še nabavil tesnilno maso za karter, za vikend pa akcija, upam, da ni karter preveč "zapečen" in ga bom lahko snel.

V novi oljni filter, preden ga namestim, naj sploh nalivam kaj olja, glede na to da je v horizontalnem položaju?

 

Danes sem si še ogledoval naftni filter in se počasi opogumljam, da bi tudi to šlo menjat, da bo dovolj prostora.

 

Z podložkami šob, pa bom še zaenkrat počakal.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

2. Ko izvaja regeneracijo najlažje vidiš na trenutni porabi ko spustiš gas ti bo kazalo trenutno porabo 0,5-1,0L, če regeneracije ne dela kaže porabo 0,0L.

3. Ko menjaš olje je potrebno resetirat interval. Če si iz Prekmurja ti lahko jaz z OBDjem resetiram. 

4. Radijo nima kode

5. Menjava podložk ni težka, malo pazljivosti pa je le potrebno. Problem je lahko edino če je šoba tako zapečena da ne gre ven, takrat je fajn če imaš pripravo za izvleko šob. 

6. Motor 2.0 ima jermen

7. Za Prekmurje ti lahko dam kontakt od mojga sošolca, ki je delal na Mazdi. 

Glede naftnega filtra pa ni težko menjat, malo spretnosti pa gre. Če si iz Prekmurja ti lahko pomagam. 

V oljni filter ni potrebno nalivat olja. Edino gumico na filtru namaži malo z oljem. 

V naftni filter pa nalij malo nafte, da ne vergla dolgo. 

  • Všeč 1
  • Hvala 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Interval sem mislim resetirat po tem postopku:

"How to reset after an oil change
1. Ignition to position on.
2. Connect the pin in the red circle to earth (chassis).
3. Press the accelerator to the floor and realese 5 times.
4.
 The glow plug light flashes 5 times when resetting is complete.
5. Ignition to position off.
6. Remove the wire between the connector and chassis."

Čeprav mi še vedno ni jasno, kako sploh veš, da ga je treba resetirat in kaj bi bilo če tega ne storiš.

 

Hvala, če bom potreboval pomoč, te bom kontaktiral. Za kontakt sošolca, pa ti napišem ZS.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Chelemicokaj ti je Boštjan prevero s testerjem šobe ali zakaj bi menjal?

Drgač pa šobe ko bo menjaval podložke naj pogleda številko katere šobe so. Ker v teh 2.0 dizlih v 2.gen so vgrajevali rf7j13h50 in rf8g13h50 šobe, in če boš menjal samo eno mo biti istih številk. Se pravi morajo biti vse rf7j13h50 ali vse rf8g13h50. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pravkar je Chelemico napisal:

Šobe so zunaj, nobena ni spuščala, sito skoraj čisto. :) Mogoče pa si bo mazdica zaslužla svojo temo-predstavitev.

Predstavitev obvezno. Zdaj zrihtaš potem se pa priključiš majskemu testu porabe 🙂

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.