Skoči na vsebino

Mazda CX-30


mazdaman

Priporočeno sporočilo

  • 3 tedne kasneje...
  • 2 tedna kasneje...

Lep pozdrav vsem!

Zanimam se za nakup CX-30 in bi potreboval par nasvetov. Gledam model z AWD in ro?nim menjalnikom in imam dve izbiri: ali G150 z opremo PLUS ali X180 z opremo GT PLUS. Slednji je 2k EUR dra?ji. ?e pri G150 vzamem ?e paket Style, je razlika okoli 1k EUR. 

 

Zato me zanima slede?e:

1. Pri paketu Style trenutno najve?jo vrednost vidim v zadnjim zatemnjenih ?ipah, ker imam majhnega otroka in vidim, kako ga moti sonce ko sveti skozi ?ipe. Kak?en pa je plus sprednje in zadnje zna?ilne osvetlitve LED, dnevnih lu?i LED in matri?nih ?arometov? Gledam predvsem v razmerju do osnovne opreme, ki ?e ima LED kratke in dolge lu?i ter LED lu?i zadaj. A so te dodatne LED lu?i in funkcije res toliko bolj?e, da se mi spla?a vzet Style paket? 

 

2. ?e je razlika med G150 s Style in X180 samo 1k EUR, a se mi mogo?e spla?a dat ?e dodatnega jurja za X180? Glede na moj stil vo?nje bi G150 s 150 konji bil ?isto OK. Je pa res, da bo to glavni dru?inski avto (za 2 odrasla in 1-2 otroka) in mogo?e ne bi ?kodilo ve? konjev. Ali pa je bolj pomemben navor? Kaj mislite?

 

3. A trgovci dajejo kak?ne posebne popuste oz. imajo kak?ne posebne akcije? Predvidevam, da bi barvo in stro?ke priprave vozila lahko dali brezpla?no, ampak a se da izpogajati ?e kaj?

 

4. A ima Cx-30 mo?nost rezervnega kolesa? Pri dodatni opremi ga ni videti.

 

5. (Subjektivno mnenje): par ocenjevalcev pravi, da zna biti avto na 18" dosti trd. Ker zaradi trenutne situacije nisem imel mo?nosti iti na testno vo?njo, me zanima va?e mnenje. Za primerjavo vozim trenutno Seat Ibizo in bi rekel, da je ta avto po VAG-ovsko trd. Kak?na bi pa znala biti CX-30 v primerjavi z Ibizo?

 

Hvala!  

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nisem ?e vozil CX-30 ampak ?e je pri tak?ni koli?ini denarja za avto razlika za dra?ji motor samo jurja, bi jst definitivno ?el v to varjanto. Druga?e pa po raznih testih na spletu ta X180 baje ni spet tako posko?en motor (kot bi za 180 konjev pri?akoval). Sploh pa gleda? AWD, tako da zna bit to ?ist pravilna izbira.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dobrodo?el bodo?i lastnik Mazde. Najbolje,da testira? oba,ker ob?utki pri vo?nji so zelo pomembni. Glede konjev pa takole,jaz bi vzvzel G150 in to zato ker imam M3 G120 in vem,da je cx30 te?ja in bi ji prav pri?lo 30 konjev. Za X180 pa tako pravijo vsi ki so jo vozili,da je ?ist zadu?ena in da ne vejo kje je tistih 180 konjev. Pa jaz osebno temu x motorju ?e vedno ne zaupam najbolj. Pri navoru pa med njima ni neke razlike. Glede lu?i pa mislim da so led lu?i v osnovi ?isto ok. Je pa verjetno v Style opremi ?e verjetno kaj ve? kot sammo matri?ne lu?i tako,da mora? vedeti koliko ti ?e ostala oprema pomeni pri avtu. Popusti so malo odvisni od posameznega trgovca,nekih velikih pop.ne pri?akuj. Mogo?e bo po koroni kaj druga?e. Od kje pa si? In Lp.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Trenutno ponujajo okoli 1000? popusta ali brezobrestno financiranje.

 

Razlika v opremi samo zaradi temnih stekel ni vredna tistega jurja, so pa tukaj matri?ni ?arometi in malo ostale opreme, ki pa opravi?i 1000?.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png 28251_1.png  

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

+1 za G150, saj bi ga tudi jaz raje vzel kot X180...tako kot so ?e napisali je preverjen in 150 je pomoje optimalno za ta avto...bi se znalo zgodit, da je celo posko?nej?i od X180, ker je G165 v stari 3 posko?nej?i kot pa x180 v novi in to kar konkretno...tako da G150  :jupiii: . Verjetno bom tudi jaz vzel ta motor, ko bom ?el v akcijo ?ez nekaj ?asa...ali 3 ali pa cx-30

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hoj. Ja dileme so vedno ... pri hi?i je od konca januarja g 122 plus style; avto je v primerjavi s cx 3, ki je bila tudi na 18 colskih platii??ih, bolj udoben in ti?ji v podvozju ... meni ne deluje ne vem kako trd.

G 122 ali 150? Kaj pa vem ... mo?nej?i je tudi te?ji zaradi AWD in tudi nekaj dra?je zavarovanje ga doleti.

Tudi ne vem, ali sta oba motorja "stara in preizku?ena" ,ker g 122 izklaplja dva valja, kar v cx 3 ni po?el. Kako je stem v g 150 pa ne vem.

Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hoj. Ja dileme so vedno ... pri hi?i je od konca januarja g 122 plus style; avto je v primerjavi s cx 3, ki je bila tudi na 18 colskih platii??ih, bolj udoben in ti?ji v podvozju ... meni ne deluje ne vem kako trd.

G 122 ali 150? Kaj pa vem ... mo?nej?i je tudi te?ji zaradi AWD in tudi nekaj dra?je zavarovanje ga doleti.

Tudi ne vem, ali sta oba motorja "stara in preizku?ena" ,ker g 122 izklaplja dva valja, kar v cx 3 ni po?el. Kako je stem v g 150 pa ne vem.

Lp

?e ?e,ampak to so malenkosti osnova je ista kot pri starih,X motor je pa ?isto nov in se ne ve kaj bo ?ez ?as. Pa ?e G150 bo mo?no ?epirat na 170konjev tak,da sigurno moj izbor je G150.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Imam CX-30, AWD, ro?ni menjalnik, X180 motor in ti bom na kratko odgovoril na vpra?anja:

 

1. LED osvetlitev in samodejno (adaptivno prilagajanje) je zakon, sem imel prej xenon na M6 in je to ?isto nekaj drugega. Zatemnene ?ipe so postranska stvar vsaj pri meni. Vsekakor vzemi Style paket.

2. Zaenkrat z X180 motorjem zelo zadovoljen, res da ima ob prvem zagonu pridih dizela?a a se hitro umiri in postane zelo tih. Pospe?evanje pa je res bolj zadu ?eno, a me ni? ne moti. Ko ga malo bolj pritisne? pa "poleti#. Ne bo? zgre?il veliko ?e bo? vzel ali en ali drug motor.

3. Popusta nisem dobil (december 2019)sem pa dobil zimske gume Continental 18' in lita plati??a ter gumi tepihe gratis.

4. Ne vidim mo?nosti rezervnega kolesa.

5. Napram prej?nji M6 je CX-30 mehkej?a za vozit, mogo?e sedaj ko imam zimske gume, bomo videli kako bo poleti ko bodo gor letne. ?e nisem vozil Seat Ibize a ima m ob?utek da je tr?a od CX-30.

 

Edino kar imam trenutno te?avo je navigacija, ki mi enkrat deluje in drugi? spet ne, kljub zamenjanemu GPS modulu.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala vsem za odgovore. Bom za?el z G150. Tako ali tako ?elim iti na testno vo?njo, kar pa najverjetneje ne bo ?e kak?en mesec. V Ljubljani sem na kratko bil pri A-Cosmos na Celov?ki in si ogledal avto. Nisem se pa utegnil pogovarjati o njihovem naboru avtov za testno vo?njo. 

Ker ?ivim v LJ, sta mi najbli?je oba trgovca tukaj (?e najbolj A-Cosmos), ni mi pa problem iti do Kranja ali do Celja (ga poznam iz srednje?olskih ?asov), ?e so tam bolj?i trgovci.

 

Sicer pa konfigurator na Mazdini SLO strani ka?e, da je G122 samo v osnovni (CORE) opremi, potem pa takoj pride G150, ki je samo z AWD. X180 pa je tako FWD kot AWD. Tako da mi ta nabor G150 ?isto ustreza.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kak?ne so kaj va?e izku?nje z AWD? Jaz se zanj primarno odlo?am zato, ker ra?unam, da bom delal zimske relacije po zelo slabih oz. luknjastih cestah (npr. Ukrajina) in vidim AWD kot nujno pomo?, da ne ostanem kje v slabo splu?enem snegu.

 

Tudi sem dobil vtis, da CX30 z AWD ni za kak?ne bolj "resne" avanture po gozdnih cestah, ampak je dober za bolj ali manj uni?eno/splu?eno asfaltno podlago.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V Ukrajini vozni park ni bistveno druga?en kot pri nas. Je pa res, da tisti, ki si to privo??ijo in se tudi veliko vozijo, dajo denar na razne SUV. To je po mojih izku?njah zato, ker je vzdr?evanje cest, tudi ta glavnih, dosti slab?e kot pri nas. Mnoge regionalke nimajo namre? urejenih bankin, ni svetlobnih koli?kov, sanacija lukenj oz. uni?enja asfalta je zelo neredna (sicer ko enkrat zrihtajo, zrihtajo konkretno), plu?enje pozimi pa tudi slabo (kar je deloma razumljivo zaradi ogromne koli?ine cest in razdalj, ni pa to izgovor). Generalno je ?e dolgo let znano, da obstaja resna in mo?na korupcija glede denarja za ceste, zaradi ?esa je stanje tak?no kot sem ga opisal.

 

Sicer pa v ve?jih mestih ljudje vozijo razli?ne tipe avtov, uradnih servisov in mehanikov je veliko, tako da me za popravila ne skrbi. Bolj me mu?i vpra?anje, kot je napisal tudi Shrek, ali je CX-30 kot sodoben avto z izjemno ob?irno elektroniko res dovolj robusten in zanesljiv, da ne bo kar nekaj crkovalo po vrsti, pa tudi ?e gre za brezvezne senzorje, da imam potem vseskozi te?ave na poti. Sicer grem v Ukrajino max. 2x na leto, ampak tedaj res rabim oz. si ?elim avto, kateremu bom lahko zaupal. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede kvalitete...na?eloma so vsi avti kvalitetni.

Ogromno potujemo...bili od Tallina do Ki?njeva in Istanbula in Soluna. Bil z mazdo 6 letnik 04 z 315000 prevo?enega...pa si z euro6 avtom nebi upal vse to prevozit...

Pa ne me popljuvat, sam tako je moje mi?ljenje...

Za nove avte bo pokazal ?as, ?e so kvalitetni...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Kaj pravite na tole? https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19412621&display=Mazda Mazda3
    • Pozdravljen Evo bom uredil.   Sem tretji lastnik. Prvi lastnik je bil učitelj klavirja, drugi lastnik ga je vozil na relaciji Kamnik-Ljubljana, Jaz sem pa tretji lastnik.   JMZGL691601505391 Številka šasije kjer se lahko preveri elektronska knjiga. Pri 165000 km je bil servis narejen pri mojstru iz horjula (šraufa mazde na pooblaščencu), Vsi prejšni servisi pa so bili narejeni na uradnem servisu (Račune in izpise priložim zraven)    Dodatno so bile menjane podložke na injektorjih, menjana veriga, ter pregledan je celoten motor.   Speskan je bil sesalni kolektor in pikjena je bila loputa na turbini. Narejen je tudi egr off Načeloma na motorju bi moral biti mir    
    • Nobena kava te ne zbudi tako hitro kot tista, ki se ti polije po tipkovnici!   Ne sprašujte, kako vem...
    • Kaj pa je zdaj to?   Mislim, da se jim je dokončno skisalo in da res ne vedo, kaj delajo. Sploh me je pa zmotil zadnji stavek: Zakon je začel veljati v začetku avgusta lani. A sestavljajo ga pa šele zdaj...   A ljudje "tam zgoraj" še vedno ne razumejo, kaj jim energetiki tumbamo že leta. Eno je postavit sončno elektrarno. Nekaj čisto drugega je pa njeno sobivanje z ostalimi viri električne energije. Ko se zapelje oblak čez Sonce in je taka elektrarna naenkrat v senci, mora biti takoj na razpolago drugi vir, drugače bo omrežje "počepnilo". In če že moraš nekje imeti rezervo, potem raje denar takoj investiraj v tak vir, ki bo stabilen in ekološko sprejemljiv...    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.