Skoči na vsebino

Mazda CX-30


mazdaman

Priporočeno sporočilo

pred 2 urama je SpEkTr napisal:

Tisto je drugo, ima pomoje še kup drugih senzorjev in kamer, seveda pa vse lahko crkne.  To so sigurno tudi predvideli oz bodo predvideli, ko bodo tako daleč. Trenutno pa pooje še nismo tam, upam da tudi še ne bomo nekaj časa :D

Edino, če bodo dodali vsem tem pomagalom grelce, da bo sproti topilo sneg. 🤔

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 14 minutami je SpEkTr napisal:

Sigurno, manj prekinitev bi bilo. Še vedno pa bi moral obstajat nek plan B ali C,..lahko se zgodi marsikaj, odpoved komponent...ali pa duplirat sisteme, kar pa sigurno ne bo :D

Po moje bo plan B ta, da te bo opozoril računalnik v avtu, da se čim prej, ko je mogoče, varno parkiraj. In počakaj na boljše vreme. Ali pa asistenco. Kar bo prej. 😋

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 urami je Civic napisal:

Situacija je bila sledeča: sobota popoldan - AC Lj.-Mb. odsek čez Trojane popoldan, snežilo je kot sredi zime ... in na avtu se nabere snega in ledu na sprednjem delu kar nekaj, vetr. sreklo pa le mokro, saj se sneg sproti topi AMPAK na armaturo prileti opozorilo, da naj vozim na izi, ker elektonska pomagala trenutno niso v  funkciji ... in res: ni tempomata, ni ohranjanja voznega pasu, ni "pametnih" luči in radio utihne ... in ker je bila temperatura okoli 0 st.C led ni odpadel ali se stalil do g.hiše v Celju. No tam se je potem le toliko ogrel, da je bilo na poti domov vse ok.

 

Pa mi pride na misel: kako bi se v tem vremenu "izkazal" samovozeč avto?

Zato je pa mazda ženskega spola... Ne zna vozit v snegu ali dezju.. :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Pozdravljeni,

 

Sem v fazi nakupa Mazde CX-30 in se odlocam med avtomatikom ali rocnim menjalnikom. Oba sem peljal na testno voznjo in po moji izkusnju (na testnih vozilih), mi avtomatik ni bil najbolj vsec. Pri speljevanjih in njizjih prestavah ni tako smooth, kot sem navajen na svojem BMW F30 (razumem, da ima BMW 8-stopenjski menjalnik in verjetno enega izmed najboljsih na trgu, a vseeno edino to primerjavo poznam). Pravtako na avtocesti mi je malce pocasi "down-shitftal" kadar sem hotel na hitro prehitet (nisem uporabljal Sport mode, tudi na BMW ga ne ). Tako da se nekako nagibam pravzaprav k rocnemu, saj se mi ne zdi vredno dodatnih 2.000 EUR za avtomatika. 


Nisem pa uspel dodobra stestirati kaksne ostale funkcionalnosti z rocnim, npr. Dinamicni Tempomat.. sklepam, da bi to lahko bilo malce nerodno z rocnim menjalnikom? No.. morda na avtocestah imas lahko konstantno v 6. prestavi z dinamicnim tempomatom, cetudi kdo pred tabo pocasneje vozi. Vendar verjetno ko se nek tovornjak odloci prehitevat, pa bo verjetno treba prestaviti v nizjo prestavo.. a se pri tem izklopi tempomat?

 

So morda se kaksne poidobne zadeve, ki nekako "slabse" delujejo z rocnim menjalnikom?

Kako ste se vi kaj odlocali med tema dvema nacinoma?

PS: Stanujem in delam v Ljubljani, kjer se zarad prometa zdi smiseln avtomatik, ampak me res ni preprical ravno pri teh nizjih prestavah. Je pa res, da ce bi bil ujet v gneci, je definitivno lazje spuscat zavoro .. kakor zmeraj regulirati s sklopko.. tako da se zmeraj malce tuhtam ali naj doplacam 2000 EUR zaradi tega.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jst sm vozil testno cx30 ko, bencinar, 150km, avtomatik. Men se je zdel ok. Res je, da je klasičen avtomat, zato malo manj uglajen kot dvosklopčni. Ampak če mene vprašaš, se navadiš tega. Fascinantno mi je, da kolikor sem jo teral, poraba nikol ni šla nad 9L, pa sem jo do duše gnal. Tko da pomojm je še vedno bols kt ročni. Sam mam dirkalico na cx5, ampak mam klasičen tempomat, tko da ni primerjave. Za i stop more bit pa v leru pa stat na mestu, da se vzge. Mene scer ne moti, sm se navadu, da dam v to pozicijo, vrjamem pa, da kakega picajzla bi pa tut to motilo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

1 hour ago, J.J. said:

Jst sm vozil testno cx30 ko, bencinar, 150km, avtomatik. Men se je zdel ok. Res je, da je klasičen avtomat, zato malo manj uglajen kot dvosklopčni. Ampak če mene vprašaš, se navadiš tega. Fascinantno mi je, da kolikor sem jo teral, poraba nikol ni šla nad 9L, pa sem jo do duše gnal. Tko da pomojm je še vedno bols kt ročni. Sam mam dirkalico na cx5, ampak mam klasičen tempomat, tko da ni primerjave. Za i stop more bit pa v leru pa stat na mestu, da se vzge. Mene scer ne moti, sm se navadu, da dam v to pozicijo, vrjamem pa, da kakega picajzla bi pa tut to motilo.

 

Na prejsnem avtomobilu sem navajen kar ta Start-Stop ugasnit ob vklopu vozila. F30 znajo imeti tezave z pretirano obrabo verige in velik del k temu pripomore Start-Stop, ker ugasa ugasa in priziga avto v kratkih intervalih (recimo ce se ustavis na rdeci, in vbistvu v par sekundah je zelena) + motor je se hladen. 

Sem pa bral da Mazda ima narejeno tako, da i-Stop pricne delovat sele kadar je motor (olje?) dovolj ogret. Na rocnem pa kot si omenil itak ga moras dati v ler da se sprozi i-Stop, tako da imas neko kontrolo nad tem. Na avtomatiku pa sklepam da podobno dela kot prej opisano, le da malce bolj inteligentno (torej da mora biti dovolj ogret motor).

 

Sicer midva gledava 122 KM (90 kW), ce to morda kaj vpliva pri takih odlocitvah glede menjalnika. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kar se tiče  i-stop pri avtomatiku, le ta deluje bistveno bolj kontrolirano kot pri ročnem menjalniku. Vklopi se ti če prestaviš v N recimo, ali pa če malce bolj pohodiš zavoro. Se pravi, če se ustaviš pred semaforjem normalno, z normalnim zaviranjem ti sploh ugasnil ne bo. Če vidiš, da je do konca intervala recimo še 120s, pa pač malce bolj stopiš na zavoro in se ugasne.

 

Je pa tako, da primerjat BMWjevo avtomatiko s tole od Mazde, ki je prej kot ne generična za več znamk, ni lih pošteno. Je pa pri tej preverjeni tehnologiji prednost ravno v tem, da je robustnejša in manj občutljiva na okvare.

Popravljeno od SpEkTr
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

6 minutes ago, SpEkTr said:

Kar se tiče  i-stop pri avtomatiku, le ta deluje bistveno bolj kontrolirano kot pri ročnem menjalniku. Vklopi se ti če prestaviš v N recimo, ali pa če malce bolj pohodiš zavoro. Se pravi, če se ustaviš pred semaforjem normalno, z normalnim zaviranjem ti sploh ugasnil ne bo. Če vidiš, da je do konca intervala recimo še 120s, pa pač malce bolj stopiš na zavoro in se ugasne.

 

Je pa tako, da primerjat BMWjevo avtomatiko s tole od Mazde, ki je prej kot ne generična za več znamk, ni lih pošteno. Je pa pri tej preverjeni tehnologiji prednost ravno v tem, da je robustnejša in manj občutljiva na okvare.

 

Hvala za info.

 

Se vedno nisem ravno odlocen, nevem zakaj se mi je tako tezko odlociti - nekako se ne morem cist prepricat da je res vredno 2000 EUR nadgradnje za avtomatik. Po drugi strani pa zivim in delam v LJ, kjer bi avtomatik prav prisel, ker se zna veckrat narediti gneca na cesti.. 

 

Kako pa kaj deluje rocni menjalnik z Dinamicnim Tempomatom? A ce moras prestaviti v nizjo prestavo, ker se ti nekdo pocasen postavi pred teboj, se ti deaktivira dinamicen tempomat?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Če ne pa naredi še kako testno vožnjo, da se prpričaš. Pomoje je bolj bistven komfort ki ti ga (ne)nudi avtomatika recimo. To da je menjalnik malenkost počasnejši, se itak navadiš. Razen, če bi konstantno vozil na nož.

 

Skupaj s tempomatom se mi zdi čisto v redu. Ne nič ti ga ne deaktivira, tempomat je vedno aktiven, če ga aktiviraš. Če imaš stop & go kar mislim da ima, ti tudi speljuje v primeru zelo počasnega prometa. Mislim da mora avto stati na mestu nekaj sekund (5-10) da se potem šele deaktivira.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No jst zdej v sestki 2.5 bencinar furam ze let pa pol avtomatika, pa je tako kot pravis v normal modu je zelo "uglajen" ne bo kr tako prestavu v nizjo. Se tudi pozna kako hitro pohodis stopalko, ce gres pocasi pa uglajeno, ponavad sploh ne prestavi navzdol. Ce pa na hitr pohodis do polovice pa prestav eno nizje.

Meni to nekako ugaja, ker ce mislim prehitevat al pa pospesvat mam za to al sport mode al pa kickdown.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

5 minutes ago, 50keda said:

No jst zdej v sestki 2.5 bencinar furam ze let pa pol avtomatika, pa je tako kot pravis v normal modu je zelo "uglajen" ne bo kr tako prestavu v nizjo. Se tudi pozna kako hitro pohodis stopalko, ce gres pocasi pa uglajeno, ponavad sploh ne prestavi navzdol. Ce pa na hitr pohodis do polovice pa prestav eno nizje.

Meni to nekako ugaja, ker ce mislim prehitevat al pa pospesvat mam za to al sport mode al pa kickdown.

Se strinjam s tem, meni je bolj vsec uglajen nacin, dejansko si zelis comfort. Sem pa ugotovil, da ko sem testiral avtomatika, da sem ob prizigu avtomobila prehitro zelel speljati, baje da je dobro pocakati 10 sekund preden se premaknes.. no ker sem hotel takoj speljat, se mi je avto pricel cudno obnasat, ker sem moral dati dovolj plina da "sprosti" rocno zavoro je potem nekako skorajda poletel iz mesta in sem se skoraj zaletel na parkiriscu, ceprav sem imel obcutek da "pocasi" pritiskam na plin. 


Pravtako sem imel nenavadno izkusnjo ob prikljucitvi iz prikljucevalnega pasu na avtocesti, kjer sem pohodil malce bolj na plin, da bi speljal pred avtom, ki je bil na desnem pasu in je malce pocasneje vozil, je avtomatika verjeno "down-shiftala" zaradi nenadnega plina ampak izkusnja je bila malce neprijetna ker so bili ekstremno visoki obrati v tem trenutku. Sicer vem, to je pricakovano, na plin sem pohodil in avto se je zelel cimprej odzvati. Se mi zdi da v takem primeru bi morda z rocnim vedel malce bolj speljat. 

9 minutes ago, SpEkTr said:

Če ne pa naredi še kako testno vožnjo, da se prpričaš. Pomoje je bolj bistven komfort ki ti ga (ne)nudi avtomatika recimo. To da je menjalnik malenkost počasnejši, se itak navadiš. Razen, če bi konstantno vozil na nož.

 

Skupaj s tempomatom se mi zdi čisto v redu. Ne nič ti ga ne deaktivira, tempomat je vedno aktiven, če ga aktiviraš. Če imaš stop & go kar mislim da ima, ti tudi speljuje v primeru zelo počasnega prometa. Mislim da mora avto stati na mestu nekaj sekund (5-10) da se potem šele deaktivira.

 

OK, tale Stop & Go se mi zdi zanimivo in bi moral kaj vec o tem pogledat. A je to morda tale CTS (Cruising & Traffic Support) ? Jaz sicer gledam CX-30 z vsemi dodatnimi paketi razen Luxury paketa. Edino nisem preprican ali je ta CTS namenjen za mestno voznjo ali po avtocestah.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja mazda to imenuje stop & go. Možno pa da je podobno CTS, pač bistvo je, da vozilu pred tabo sledi do popolne zaustavitve in če ta zaustavitev ni predolga, zna potem samodejno speljat spet in slediti avtu pred teboj, do pač nastavljene hitrosti na tempomatu oz hitrostu avta pred teboj.

 

https://owners-manual.mazda.com/gen/en/cx-30/cx-30_8hq1ee19i/contents/05282600.html?kw=stop %26 go&hw=stop %26amp%3B  go

Popravljeno od SpEkTr
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

9 minutes ago, SpEkTr said:

Ja mazda to imenuje stop & go. Možno pa da je podobno CTS, pač bistvo je, da vozilu pred tabo sledi do popolne zaustavitve in če ta zaustavitev ni predolga, zna potem samodejno speljat spet in slediti avtu pred teboj, do pač nastavljene hitrosti na tempomatu oz hitrostu avta pred teboj.

 

https://owners-manual.mazda.com/gen/en/cx-30/cx-30_8hq1ee19i/contents/05282600.html?kw=stop %26 go&hw=stop %26amp%3B  go

 

U to pa je dobro. Morda edino vprasanje kako dobro ta sistem deluje z rocnim menjalnikom? Imas ti morda izkusnje Spektr?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Uh, mestna vožnja in ročni menjalnik...mislim, da se boš po mesecu dni tepel po glavi, sploh če si prej imel F30 AT. Ena skrb manj in udobje, kar omogoča AT v mestu je neprecenljivo. Jaz sem pri nakupu imel le AT za pogoj. Na koncu se je izbor zožil na ali F31 ali M6. F31 mi je bil bolj všeč, sploh zaradi AT, ampak je izredno težko dobiti bež ali belo notranjost pri BMW (drugi pogoj). Ko sem videl belo usnjeno notranjost v M6 pa je bilo konec dvomov. Priznam pa, da je vožnja v F30/31 AT boljša:ouje:. Pa srečno.

Popravljeno od Sishi

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Par tednov imam zdaj avtomatika (prej ga v življenju vozil 2x) ne bi šel več nazaj, ni šans. Se strinjam, da v navadnem načinu (pre)počasi downshifta, ampak saj zato pa je sport mode, ki je bistveno bolj odziven glede tega in paddli :)

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Fantje,

 

Evo sem bil na testni voznji pa prihajam ravno z obratnim obcutkom. Rocni menjalnik all the way. Ravno sem ga testiral 1h 30min in je mnogo boljsi kot Mazdin AT (tega sem predhodno 2x vozil an testni voznji po 2h). Neverjetno, z rocnim menjalnikom kakor da ima avto 50 konjev vec. So mi pa razlozili da pri Mazdinih AT nimajo DSG sistema, zato je precej bolj pocasno pospesevanje (+ kupujeva benzinerja), medtem kot sem z rocnim lahko prakticno poletel v na semaforjih. 


Res je da izgubim udobje in pac ja, v mestih je treba potem precej pogosto posect po menjalniku, AMPAK ... spet neverjetno (to sem dosedaj samo pri Mazdi obcutil) ... ta avto speljuje v drugi prestavi cisto normalno. Pravtako ne "crkne" v drugi prestavi ce imam obe nogi prosti (torej niti sklopke ne drzim in tudi plina ne), se pelje z 14 km/h na uro naprej in potem lahko tudi potegne iz druge ko dam plin.


Sicer vas je nekaj tu povedalo da je AT res zakon, in spostujem to mnenje, ampak nekako me je preprical rocni tako da grem z rocnim v nakup CX-30ke. Prihajam iz F30 kjer je AT menjalnik res TOP, ampak lahko povem, da se bom komot navadil na tale rocni menjalnik.

 

BTW, se tole dodam, sem potestiral CTS (tale Traffic Jam assist) in tudi z rocnim deluje. Nastavis na tempomatu zeljeno hitrost (recimo 50km/h) in potem se vkljucis CTS, kot zazna avto pred teboj in stranske crte vozisca, te prakticno sam pelje. Velika prednost je visoko kompresijsko razmerje motorja, kar pomeni da lahko v 6 prestavi vozis tudi 50km/h, tako da ne rabis pogosto posegat za menjalnikom nasploh.

 

Evo, tole se bile moje izkusnje. Se pa moram zahvaliti @SpEkTr ki mi je dal idejo de dejansko grem le potestirati se enkrat (ceprav sem ze 2x imel avto ne testni voznji, ampak obakrat je bil AT) Mazdo.

  • Všeč 5
  • Ljubim 1
  • Hvala 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je DavidMazda napisal:

Fantje,

 

Evo sem bil na testni voznji pa prihajam ravno z obratnim obcutkom. Rocni menjalnik all the way. Ravno sem ga testiral 1h 30min in je mnogo boljsi kot Mazdin AT (tega sem predhodno 2x vozil an testni voznji po 2h). Neverjetno, z rocnim menjalnikom kakor da ima avto 50 konjev vec. So mi pa razlozili da pri Mazdinih AT nimajo DSG sistema, zato je precej bolj pocasno pospesevanje (+ kupujeva benzinerja), medtem kot sem z rocnim lahko prakticno poletel v na semaforjih. 


Res je da izgubim udobje in pac ja, v mestih je treba potem precej pogosto posect po menjalniku, AMPAK ... spet neverjetno (to sem dosedaj samo pri Mazdi obcutil) ... ta avto speljuje v drugi prestavi cisto normalno. Pravtako ne "crkne" v drugi prestavi ce imam obe nogi prosti (torej niti sklopke ne drzim in tudi plina ne), se pelje z 14 km/h na uro naprej in potem lahko tudi potegne iz druge ko dam plin.


Sicer vas je nekaj tu povedalo da je AT res zakon, in spostujem to mnenje, ampak nekako me je preprical rocni tako da grem z rocnim v nakup CX-30ke. Prihajam iz F30 kjer je AT menjalnik res TOP, ampak lahko povem, da se bom komot navadil na tale rocni menjalnik.

 

BTW, se tole dodam, sem potestiral CTS (tale Traffic Jam assist) in tudi z rocnim deluje. Nastavis na tempomatu zeljeno hitrost (recimo 50km/h) in potem se vkljucis CTS, kot zazna avto pred teboj in stranske crte vozisca, te prakticno sam pelje. Velika prednost je visoko kompresijsko razmerje motorja, kar pomeni da lahko v 6 prestavi vozis tudi 50km/h, tako da ne rabis pogosto posegat za menjalnikom nasploh.

 

Evo, tole se bile moje izkusnje. Se pa moram zahvaliti @SpEkTr ki mi je dal idejo de dejansko grem le potestirati se enkrat (ceprav sem ze 2x imel avto ne testni voznji, ampak obakrat je bil AT) Mazdo.

Prav si se odločil. 👍

Ročni menjalnik Mazde je med najboljšimi. Jaz sem se tudi odločal med obema in sem zelo zadovoljen, da sem se odločil za ročnega. Malo capljamo za Ameriko, kjer so avtomatski menjalniki prevladovali zadnjih 50let. so prav sedaj največji hit čez lužo- ročni menjalniki. Kdor vozi ročnega je tam car. 🤗

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred nakupom Mazde CX-30 (SKYACTIVE-X motor) konec leta 2019 sem testiral tako varianto z avtomatskim menjalnikom kot ročnim. Precej na hitro sem se odločil za ročni menjalnik, ker je bolj odziven kot avtomatski, drugih pripomb za avtomatskega nimam. Bo pa verjetno naslednje vozilo z AT menjalnikom (glede na EMŠO).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, seveda. Menjalnik s torque converterjem pomoje ogromno izgubi moči na prenosu oz pri prenosu..Tako pač je. Si kar predstavljam kaka raketa bi bila moja šestica zdej z ročnim...ker je že z avtomatskim precej :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 minutami je Robert napisal:

Pred nakupom Mazde CX-30 (SKYACTIVE-X motor) konec leta 2019 sem testiral tako varianto z avtomatskim menjalnikom kot ročnim. Precej na hitro sem se odločil za ročni menjalnik, ker je bolj odziven kot avtomatski, drugih pripomb za avtomatskega nimam. Bo pa verjetno naslednje vozilo z AT menjalnikom (glede na EMŠO).

Ne razumem, ko napišete, da ko boste starejši, boste kupili vsi suve in avtomatski menjalnik.🤔

Pa saj ne boste kar naenkrat vsi invalidi Jaz bi takoj vozil vsak športen avto, če mi ga le dajo. Nižji kot je, boljši je. Bolj kot sediš bliže tlom, večji je užitek. Več kot telovadiš z ročnim menjalnikom, bolj je zanimivo. Boljši kot so pospeški, vešji gušt je. Bolj kot je avto trd in stabilen, bolj je športna vožnja. 🤗

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 minutami je SpEkTr napisal:

Ja sej Alex, pri SUVjih je vožnja bolj trda :)

Kako to misliš? Če se vozi zraven na sovoznikovem sedežu brhka mladenka na pol oblečena, verjamem, da je vožnja "bolj trda" . V nasprotnem primeru pa je verjetno "bolj mehka". 😋

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@DavidMazda prav si se odločil pa ne zato, ker bi bil sam hud nasprotnik avtomatike, čeprav jo mam zaradi službenih avtov vrh glave dost.

 

Pri klasičnih torqueconverter avtomatikah pač rabiš konjažo oziroma bolje rečeno navor. Pri Mazdi je tega dovolj le pri bencinarju 2.5 al pa pri dizlih. V teh se AT pelje super, pri ostalih je pa pač tako tako. Če zahteve niso prevelike ja, v vseh ostalih primerih pa pač ročni all the way.

 

Sicer se nisem hotel prej oglašat, da ne bi zvenelo pristransko, ampak sam sem se ravno zaradi tega, kar piše @Alex odločil za ročnega in mi ni niti v enem trenutku žal. Ročni menjalnik je tako super, da tiste parkrat letno, ko bi si mogoče zaželel avtomatiko v kakšni napol stoječi koloni, odtehta malo več telovadenja s sklopko.

  • Všeč 4
  • Ljubim 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.