Skoči na vsebino

Mazda CX-30


mazdaman

Priporočeno sporočilo

Samo smo pa res ratali eni malce leni.Res je, da je vsaka sekunda dan danes življenjsko pomembna. A vseeno, lepo prideš do avta, odpreš avto, odpreš vsa vrata, tudi zadnja, če je potrebno. Par deset sekund počakaš, se vsedeš v avto in se bogu zahvališ, da nimaš črnega usnja na sedežih. 😉

  • Všeč 2
  • Haha 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ni fora v lenobi - fora je  v tem, da smo to imelei že skoraj dve desetletji pol ti pa to vzamejo brez pravega razloga. Kot bi danes šel nazaj na katodne TV-je. Sej se da gledat TV tud tko ampak uporabniška izkušnja je pač slaba oziroma zanič.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

24 minutes ago, Boss said:

Ni fora v lenobi - fora je  v tem, da smo to imelei že skoraj dve desetletji pol ti pa to vzamejo brez pravega razloga. Kot bi danes šel nazaj na katodne TV-je. Sej se da gledat TV tud tko ampak uporabniška izkušnja je pač slaba oziroma zanič.

Jaz sem imel temperaturo motorja več kot dve desetletji pa so mi zdaj to vzeli  :vskalo:

  • Všeč 2
  • Haha 1

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 minutami je Sishi napisal:

Jaz sem imel temperaturo motorja več kot dve desetletji pa so mi zdaj to vzeli  :vskalo:

To pa je pomembna stvar v avtu in to bi mi res manjkalo. 

To je čudno, da so odstranili. 🤔

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kar se tice zapiranja sipe z daljincem... Js sm pa to na Alfi uporablju za obraten namen, ce sm kdaj pustu kako sipo odprto, ce se je pripravljalo na dezevje, da sm jo kr z daljincem zapru

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 21 urami je Alex napisal:

To pa je pomembna stvar v avtu in to bi mi res manjkalo. 

To je čudno, da so odstranili. 🤔

 

Sej so jo vrnili - od zadnjega FL-ja je spet lep analogni merilnik temperature - tako kot mora bit.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 33 minutami je jacques33 napisal:

Že predzanji FL 6-ke 2017-2018 ima kazalec temperature, verjetno pa to zavisi od stopnje opreme.

 

ni res, mam revolution top pa nima tega

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je Deeyan napisal:

 

ni res, mam revolution top pa nima tega

To smo že enkrat ugotavljali, da ni neke logike, kateri modeli so to imeli. In kateri ne. Moja, narejena za nemški trg, letnik 2016, recimo ima temperaturo vode. 🤔

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je Alex napisal:

To smo že enkrat ugotavljali, da ni neke logike, kateri modeli so to imeli. In kateri ne. Moja, narejena za nemški trg, letnik 2016, recimo ima temperaturo vode. 🤔

 

ti maš že ta novejši volan?

 

maxresdefault.thumb.jpg.a777067b6fa581ec9d22b2262ee08efc.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 minutami je Alex napisal:

Ja, isto notranjost. 

 

pol je pa to to, odkar so začel vgrajevat take volane so tut števci malenkost drugačni in je tut temperatura vode prikazana

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 14 minutami je jacques33 napisal:

In ta novejši volan je vgrajen v predzadnji facelift. Lahko da ima kdo avto prve registracije 2017, vendar še stari model.

 

2017 že majo vsi tak volan, zgleda je bla 2016 menjava

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Malo update-a z moje strani.


Zaenkrat sem zelo zadovoljen s CX-30! Avto se lepo vozi, vsec mi je volan in vse te 'safety' tehnologije, ki dejansko kar pomagajo v LJ, se posebej ta Traffic Jam assist. :D Apple CarPlay deluje nice, kul je split-screen view. Naceloma zmeraj uporabljam samo Apple Carplay, tako da nisem kaj dosti se brskal po 'stock' zaslonu.   HUD useful + digitalni instrumentalni sredinski zaslon je vsecen dodatek, ceprav imas vse kar potrebujes itak ze na HUD. Ceprav imam G122 se mi zdi da cisto solidno se vozi in tudi pospesuje kadar je potrebno. Sedi se udobno in visoko (napram mojemu bivsemu BMW).  Bose ozvocenje je solidno, ni mi TOP, ker se mi zdi da je prevec fokusa na output instrumentov in basov, in vcasih se mi zdi da preslabo se slisi pevca/pevko (morda kaj povezano s Spotify, ceprav imam vse nastavljeno na Highest Quality + downloadane zadeve). Navadnega radia ne poslusam.


Edino kar me trenutno moti je rocni menjalnik, ker me vcasih 'heca'. Vcasih imam tezavo prestavit rocico v 1. brzino ali vzratno. Pac normalno operiram z rocico, ampak enostavno ne 'da' v prvo. Potem navadno moramo dat v vzvratno in potem sele v prvo, pa gre. Nevem zakaj se to dogaja, ni zmeraj, ampak je malce nerodno ko se to zgodi pri semaforjih, ker nekaj casa ne morem spraviti v prvo. Trenutno upam da je to kaj povezano z 'utekanjem', ampak zdaj se ze blizam 1500km, tako da bom videl.. ali bo potrebno ze na servis.

 

LP,

D

  • Všeč 3
  • Začuden 1
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Z menjalnikom je pri mojem enako. Včasih nikakor ne gre v prvo. Dam potem v drugo in nato v prvo. To sem zapazil že pri testnem avtu. Imam pa enako km prevozenih. To je poleg kopice čričkov edina zamera. No pa mehanizem hud displaya grdo odseva v prednji šipi pri določenih svetlobnih pogojih. Na motor x186 se še vedno privajam saj je len. Sem pac prej vozil turbo bencinarja in je razlika res poštena.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Po prevoženih 2.500 km lahko sedaj podam par mojih občutkov o avtu (CX30, motor X186, oprema GTplus/SO). Občutki malo temeljijo glede na prejšnji avto (Ford Focus 2011 z motorjem 1.6 ecoboost). Zapis je res malo daljši ampak je povzetek vseh trenutnih opažanj. Najprej nekaj pozitivnih:

-   Zunanjost: zelo subjektivno mnenje ampak meni zelo všeč. Barva (rdeča) je pač občutljiva kar sem vedel že pred nakupom. Zaenkrat je za korigirat dve majhni pikici od kamenčkov. Vse pa izgleda kvalitetno in lično izdelano. Zanima me samo kako se bo obnašala črna plastika z leti, da ne bo preveč posivela. Enkratno svetijo LED matrične luči. Tudi avtomatika preklopa na dolge/kratke deluje zelo dobro. Ne vem kako svetijo osnovne luči ampak tele so res bomba.

-   Notranjost: eden od razlogov za moj nakup. Večinoma kvalitetni materiali brez nepotrebnih kičastih detajlov. Števci pregledni z dovolj informacijami. Nisem si nikoli mislil ampak HUD display je res zelo uporabna zadeva. Upravljanje prav tako dokaj intuitivno, vse tipke kvalitetne na otip. Prav pozdravljam, da še niso podlegli upravljanju preko zaslonov na dotik. Moteč je le položaj gumbov levo od volana (izklop i-stop, asistenčnih sistemov…) saj so le ti skriti za volanom. Bose sistem z dobrim virom igra zelo zadovoljivo, mogoče mu manjka malo življenja v srednjem območju. Sem pa navdušen nad DAB, to dela res super. Sedeži so vsaj zame udobni, lahko bi pri tej ceni bila vključena nastavitev ledvene opore, ki je na voljo le pri usnjenih sedežih.

-    Asistenčni sistemi: nadzor mrtvih kotov deluje super. Pomoč pri ohranjanju voznega pasu je kar nekaj saj v veliko okoliščinah ne deluje in je več ali manj moteče. Nisem še izklopil ampak sistem naj si ne bi zapomnil te nastavitve kar je potem preko menijev itak sitno vedno ugašat. Za prikaz prometnih znakov kot kaže uporablja podatke navigacije, ki je mimogrede čisto solidna, zato omejitve niso ravno 100% pravilno prikazane. Zadnja kamera je OK, nisem se pa še navadil prikaza saj precej popači razdaljo. Adaptivni tempomat deluje zelo dobro, res pa raje vozim brez njega saj je večkrat potrebno prestavljati navzdol (v šesti namreč avto nikamor ne pospešuje) in pri vklopljenem tempomatu to ni ravno udobno. Pri avtomatiku je zagotovo bolje.

-    Prtljažnik uporabno velik, ta pogrutavščina s pametnim dnom je bolj tako, tako. Uporabno bolj za skrivanje stvari, ki se jih ne potrebuje vsakodnevno in prtljažnik ima s tem v celoti ravno dno.

-   Sama vožnja z avtom je prijetna, tiha, mogoče malo trša čez kake ležeče policaje. Motor je bolj anemične sorte zna pa tudi pokazati nekaj moči ob malo višjih vrtljajih. Poraba goriva se skoz giblje okoli 6,3 l, potovalni računalnik laže (kaže manj) za 0,4 l. To je poraba z vožnjo blizu omejitev. Za primerjavo s Fordom sem z dokaj podobnim stilom vožnje imel porabo okoli 6,8. Je pa Fordov motor nudil več užitka v vožnji zato je tudi stil vožnje sedaj malo drugačen, bolj umirjen. Nekateri pišejo, da se poraba sčasoma zmanjša in da se poveča moč motorju – skoraj ne verjamem bolj voznik prilagodi slog vožnje samemu motorju.

 

Sedaj pa še nekaj negativnih stvari, nekatere so res zelo pikolovske:

-  Kar nekaj motečih čričkov v notranjosti (stropna konzola, okoli števca in osrednjega ekrana). Zaenkrat mi ni uspelo še nobenega utišati.

-  Ročni menjalnik je malo muhast. Večinoma se prestavlja lepo in tekoče. So pa trenutki, ko noče v prvo prestavo (potreben je ponoven pritisk sklopke) ali pa ne gre čisto tekoče npr. iz druge v tretjo ali iz četrte v peto. Zanimivo, da tudi če stojiš na mestu in se sprehodiš med vsemi prestavami se praktično vedno kje zatakne. Pri prejšnjih avtih tega nikoli nisem opazil. Je pa tak menjalnik od novega in se je stanje morda minimalno izboljšalo. Saj ni tako kritično in je z vsemi hibami dokaj podoben prejšnjemu Fordovemu, morda sem pričakoval preveč glede na vse hvalospeve tega menjalnika. Če me spomin ne vara je podobno deloval v dveh testnih avtih, ki sem jih vozil naokrog pred nakupom.

-  Tresenje voznikovega zunanjega ogledala – res minimalno ob hitrostih nad 110km/h. Kolikor sem bral se to pojavlja že nekaj let tudi na drugih modelih in prav neverjetno da tega ne odpravijo.

-  Če si res pozoren pri pospeševanju opažam mikro luknje – ne vem kako se naj drugače izrazim ampak čutiti je kot res rahel trzljaj. Prav tako ima motor pri določenih vrtljajih prasketajoč zvok. Po forumih sem zasledil podobne primere, niti ne vem, če je to res normalno.

- Odsev mehanizma HUD displaya v sprednji šipi ob sončnih dnevih.

- Zelo občutljiva plastika zaslona števcev saj se jo pri čiščenju zlahka opraska.

- Še vedno pogrešam odpiranje in zapiranje šip z daljincem.

- Tudi za premik avta po dvorišču se moraš pripasat saj drugače ne popusti ročna zavora.

- Pogrešam rezervno gumo ampak doplačilo je res noro visoko. Pri prejšnjih avtih sem imel namreč kar nekaj gumi defektov.

- Pri nastavitvi pihanja zraka v noge ti iz rež pod volanom piha ravno v desno koleno. Pri vklopljeni klimi in kratkih hlačah to res ni ravno prijetno.

  • Všeč 3
  • Žalosten 1
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 28 minutami je mito3000 napisal:

Po prevoženih 2.500 km lahko sedaj podam par mojih občutkov o avtu (CX30, motor X186, oprema GTplus/SO). Občutki malo temeljijo glede na prejšnji avto (Ford Focus 2011 z motorjem 1.6 ecoboost). Zapis je res malo daljši ampak je povzetek vseh trenutnih opažanj. Najprej nekaj pozitivnih:

-   Zunanjost: zelo subjektivno mnenje ampak meni zelo všeč. Barva (rdeča) je pač občutljiva kar sem vedel že pred nakupom. Zaenkrat je za korigirat dve majhni pikici od kamenčkov. Vse pa izgleda kvalitetno in lično izdelano. Zanima me samo kako se bo obnašala črna plastika z leti, da ne bo preveč posivela. Enkratno svetijo LED matrične luči. Tudi avtomatika preklopa na dolge/kratke deluje zelo dobro. Ne vem kako svetijo osnovne luči ampak tele so res bomba.

-   Notranjost: eden od razlogov za moj nakup. Večinoma kvalitetni materiali brez nepotrebnih kičastih detajlov. Števci pregledni z dovolj informacijami. Nisem si nikoli mislil ampak HUD display je res zelo uporabna zadeva. Upravljanje prav tako dokaj intuitivno, vse tipke kvalitetne na otip. Prav pozdravljam, da še niso podlegli upravljanju preko zaslonov na dotik. Moteč je le položaj gumbov levo od volana (izklop i-stop, asistenčnih sistemov…) saj so le ti skriti za volanom. Bose sistem z dobrim virom igra zelo zadovoljivo, mogoče mu manjka malo življenja v srednjem območju. Sem pa navdušen nad DAB, to dela res super. Sedeži so vsaj zame udobni, lahko bi pri tej ceni bila vključena nastavitev ledvene opore, ki je na voljo le pri usnjenih sedežih.

-    Asistenčni sistemi: nadzor mrtvih kotov deluje super. Pomoč pri ohranjanju voznega pasu je kar nekaj saj v veliko okoliščinah ne deluje in je več ali manj moteče. Nisem še izklopil ampak sistem naj si ne bi zapomnil te nastavitve kar je potem preko menijev itak sitno vedno ugašat. Za prikaz prometnih znakov kot kaže uporablja podatke navigacije, ki je mimogrede čisto solidna, zato omejitve niso ravno 100% pravilno prikazane. Zadnja kamera je OK, nisem se pa še navadil prikaza saj precej popači razdaljo. Adaptivni tempomat deluje zelo dobro, res pa raje vozim brez njega saj je večkrat potrebno prestavljati navzdol (v šesti namreč avto nikamor ne pospešuje) in pri vklopljenem tempomatu to ni ravno udobno. Pri avtomatiku je zagotovo bolje.

-    Prtljažnik uporabno velik, ta pogrutavščina s pametnim dnom je bolj tako, tako. Uporabno bolj za skrivanje stvari, ki se jih ne potrebuje vsakodnevno in prtljažnik ima s tem v celoti ravno dno.

-   Sama vožnja z avtom je prijetna, tiha, mogoče malo trša čez kake ležeče policaje. Motor je bolj anemične sorte zna pa tudi pokazati nekaj moči ob malo višjih vrtljajih. Poraba goriva se skoz giblje okoli 6,3 l, potovalni računalnik laže (kaže manj) za 0,4 l. To je poraba z vožnjo blizu omejitev. Za primerjavo s Fordom sem z dokaj podobnim stilom vožnje imel porabo okoli 6,8. Je pa Fordov motor nudil več užitka v vožnji zato je tudi stil vožnje sedaj malo drugačen, bolj umirjen. Nekateri pišejo, da se poraba sčasoma zmanjša in da se poveča moč motorju – skoraj ne verjamem bolj voznik prilagodi slog vožnje samemu motorju.

 

Sedaj pa še nekaj negativnih stvari, nekatere so res zelo pikolovske:

-  Kar nekaj motečih čričkov v notranjosti (stropna konzola, okoli števca in osrednjega ekrana). Zaenkrat mi ni uspelo še nobenega utišati.

-  Ročni menjalnik je malo muhast. Večinoma se prestavlja lepo in tekoče. So pa trenutki, ko noče v prvo prestavo (potreben je ponoven pritisk sklopke) ali pa ne gre čisto tekoče npr. iz druge v tretjo ali iz četrte v peto. Zanimivo, da tudi če stojiš na mestu in se sprehodiš med vsemi prestavami se praktično vedno kje zatakne. Pri prejšnjih avtih tega nikoli nisem opazil. Je pa tak menjalnik od novega in se je stanje morda minimalno izboljšalo. Saj ni tako kritično in je z vsemi hibami dokaj podoben prejšnjemu Fordovemu, morda sem pričakoval preveč glede na vse hvalospeve tega menjalnika. Če me spomin ne vara je podobno deloval v dveh testnih avtih, ki sem jih vozil naokrog pred nakupom.

-  Tresenje voznikovega zunanjega ogledala – res minimalno ob hitrostih nad 110km/h. Kolikor sem bral se to pojavlja že nekaj let tudi na drugih modelih in prav neverjetno da tega ne odpravijo.

-  Če si res pozoren pri pospeševanju opažam mikro luknje – ne vem kako se naj drugače izrazim ampak čutiti je kot res rahel trzljaj. Prav tako ima motor pri določenih vrtljajih prasketajoč zvok. Po forumih sem zasledil podobne primere, niti ne vem, če je to res normalno.

- Odsev mehanizma HUD displaya v sprednji šipi ob sončnih dnevih.

- Zelo občutljiva plastika zaslona števcev saj se jo pri čiščenju zlahka opraska.

- Še vedno pogrešam odpiranje in zapiranje šip z daljincem.

- Tudi za premik avta po dvorišču se moraš pripasat saj drugače ne popusti ročna zavora.

- Pogrešam rezervno gumo ampak doplačilo je res noro visoko. Pri prejšnjih avtih sem imel namreč kar nekaj gumi defektov.

- Pri nastavitvi pihanja zraka v noge ti iz rež pod volanom piha ravno v desno koleno. Pri vklopljeni klimi in kratkih hlačah to res ni ravno prijetno.

To z točno zavoro. Pri mojem avtu lahko izklopiš ročno tudi, če nisi pripasan. A si poizkusil? Moraš pa to storiti ročno. Avtomatsko ne deluje. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To z rocno je tako, da moras pohodit zavorni pedal in potem lahko sprostis rocno z gumbkom ... Vsaj pri avtomatiku je tako ... Ce se privezes, pa se sprosti samodejno ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Drži, pritisneš gumb za ročno in gre v primeru, da držiš pedal za bremzo.

 

Ampak vseeno ker mal pogrešam klasično ročno z ročico. Me je parkrat rešila v snegu, ko je avto odločil, da ne bi zavil, ampak glede, da snega po nižinah ni več toliko, tudi to ni nek hud minus.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je Boss napisal:

Drži, pritisneš gumb za ročno in gre v primeru, da držiš pedal za bremzo.

 

Ampak vseeno ker mal pogrešam klasično ročno z ročico. Me je parkrat rešila v snegu, ko je avto odločil, da ne bi zavil, ampak glede, da snega po nižinah ni več toliko, tudi to ni nek hud minus.

Meni je pa ta gumbek ena boljših stvari. Prej si vlekel tisto pol metrsko ročko kot osel. Sedaj pa se sama zategne. Pa tudi v klance sama spusti. Zakon. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Meni tudi dela regeneracijo redno pri 290-310 km, gre pa za 2.2 2015FL (je pa res, da mi takšne regeneracije dela, odkar so mi lansko leto preventivno zamenjali malo verigo, prej mi je delal na 250).
    • Jaz mislim,da boš dele dobil pri "šverc-komerc" nepooblaščencu kakih 20...30...mogoče celo 50% ceneje...pol pa neseš k pooblaščencu,kjer imajo usposobljenega mehanika,se zmeniš za en orng popust,ker bodo itak veseli,da si k njim prišel dat avto popravljati...k z popravili lepo služijo.... Isto kot z npr. ležaji za elektromotorje...dobiš za vsakim vogalom pr švercerju....   Sem že enkrat prilimal ta link,pa če koga zanima,naj pogleda še enkrat.  
    • Kot primer lahko povem, da v naših koncih lahko Škodo Superb, ki mislim da je ena izvedba mehki hibrid (pardon, če sem se narobe izrazil), popravlja samo en uradni servis, ker ima certificiranega mehanika. Pa je servisov kar nekaj. Drug primer. Oče je bil par let lastnik Renault Zoe, pa je bilo znanje na Avtotehniki Celje zelo slabo za kakšna tehnična vprašanja. To je sicer že nekaj časa nazaj, tako da ne vem kako je zdaj. Da bi pa kakšni fušarji pod kozolci tole delali, bo pa še nekaj časa preteklo pomoje. Hitrost razvoja in raširitve elektromobilnosti bo definirala infrastruktura. Dokler je ne bo, ne bo širitve, to je zdaj upam da že vsem jasno.
    • A kakšne postavke pregled in test elektro zadev pa še niso izumili?
    • Super stvar. Samo moraš pazit, da ne odpihneš sproti  tudi ogledal z avta. . Ker vemo, da ogledala niso neki glavni  adut mazd. 😊
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.