Skoči na vsebino

Mazda CX-30


mazdaman

Priporočeno sporočilo

Evo je, še moja makina 😎. Vožnja je fenomenalna, veliko tišja kot v Mazdi 3 ter udobnejša. Notranjost pa je tak vsaj stopnjo ali dve višje in sploh ni primerjave, TOP👍

IMG_20210902_173817.jpg

  • Všeč 13
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je tommaazz napisal:

Evo je, še moja makina 😎. Vožnja je fenomenalna, veliko tišja kot v Mazdi 3 ter udobnejša. Notranjost pa je tak vsaj stopnjo ali dve višje in sploh ni primerjave, TOP👍

IMG_20210902_173817.jpg

Bravo za novo mazdo.👍

Ali so vse mazde cx30 na forumu enake barve? 🤔

  • Všeč 1
  • Haha 2

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Alex napisal:

Bravo za novo mazdo.👍

Ali so vse mazde cx30 na forumu enake barve? 🤔

To je top barva za CX30 kot je rdeča za M6 in cx3 😃 

Platišča pa imajo različne barve.....👍

@tommaazz vse čestitke za dober nakup in srečno vožnjo....:prstgor:

Popravljeno od Bini
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je tommaazz napisal:

Evo je, še moja makina 😎. Vožnja je fenomenalna, veliko tišja kot v Mazdi 3 ter udobnejša. Notranjost pa je tak vsaj stopnjo ali dve višje in sploh ni primerjave, TOP👍

IMG_20210902_173817.jpg

Bravo. Čudovita mazda, naj ti služi in uživaj v vsakem kilometru vožnje 🙂

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A se mogoče da kamera kaj nastavljati? Zanima me,če imamo možnost,da se črte premikajo skupaj z volanom (se pravi predvidena pot vozila)? V nastavitvah nisem našel ničesar, v navodilih pa piše tak kot da je to možno...ali je samo pri 360 kameri?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 50 minutami je tommaazz napisal:

A se mogoče da kamera kaj nastavljati? Zanima me,če imamo možnost,da se črte premikajo skupaj z volanom (se pravi predvidena pot vozila)? V nastavitvah nisem našel ničesar, v navodilih pa piše tak kot da je to možno...ali je samo pri 360 kameri?

Še nisem raziskal, ker sploh ne vosim na njo razen ko štartam iz garaže pogleda, da ni slučajno kaj za avtom in takrat ko pakiram, čisto na koncu, ko pipka grem do rdeče črte. Drugače jo sploh ne gledam, ker vozim na ogledala. :prstgor:

Razišči pa napiši.... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 2. 9. 2021 ob 19:31 je tommaazz napisal:

Evo je, še moja makina 😎. Vožnja je fenomenalna, veliko tišja kot v Mazdi 3 ter udobnejša. Notranjost pa je tak vsaj stopnjo ali dve višje in sploh ni primerjave, TOP👍

IMG_20210902_173817.jpg

Kaj so zdej te Mazdice v akciji, da jih vsi kupujete? :D

 

 

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Evo prvi tank je za mano, povprečje je bilo 6.3l/100km...odlično, zanimivo pa mi je, da sem pričakoval višjo porabo kot prej na M3 g120 in sem prijetno presenečen 😎

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 23 minutami je tommaazz napisal:

Evo prvi tank je za mano, povprečje je bilo 6.3l/100km...odlično, zanimivo pa mi je, da sem pričakoval višjo porabo kot prej na M3 g120 in sem prijetno presenečen 😎

Super sva kar skupaj.... 👍

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da še jaz uletim s mojo: točim vedno 42 - 44 litrov in naredim med 680 in 700 km ... in ker pot.rač. nisem resetiral že lep čas mi že pol leta kaže 6,9 l/100 km ... 😄. Glede na pretežno jajcanje po par kilometrov od doma in mogoče do Lj. je po moje to kar ok poraba.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz se vozim cca 35 km v službo in imam do tja krepko pod 6 l...izpiše mi 5,6...ampak potem še jajcanje po mestu in je povprečna potem na 6,3 na M3 G120 pa sem imel okoli 6,5 ali kak deci dva čez. Tankam vedno 100 oktanskega. Se pa še nisem navadil na vožnjo (višje sedenje) tako da mi je bila g120 čez ovinke veliko boljša 🤔 (sedež imam na max nižini :) ), no ja to sem tako pričakoval...ostalo pa je NORO 😍, tišina motorja, radarski tempomat, menjalnik (še krajši in natančnejši gibi), udobnejše sedenje, boljše požiranje naših rovtarskih cest, super volan, matrični žarometi, pa lepa je ko šus 🥰

Popravljeno od tommaazz
  • Všeč 5
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 15. 9. 2021 ob 19:59 je tommaazz napisal:

Jaz se vozim cca 35 km v službo in imam do tja krepko pod 6 l...izpiše mi 5,6...ampak potem še jajcanje po mestu in je povprečna potem na 6,3 na M3 G120 pa sem imel okoli 6,5 ali kak deci dva čez. Tankam vedno 100 oktanskega. Se pa še nisem navadil na vožnjo (višje sedenje) tako da mi je bila g120 čez ovinke veliko boljša 🤔 (sedež imam na max nižini :) ), no ja to sem tako pričakoval...ostalo pa je NORO 😍, tišina motorja, radarski tempomat, menjalnik (še krajši in natančnejši gibi), udobnejše sedenje, boljše požiranje naših rovtarskih cest, super volan, matrični žarometi, pa lepa je ko šus 🥰

Oposti ker ti nisem odgovoril, dopust pa to.... 😀 Imam ista opažanja kot jih imaš ti. 👍Poraba pri prvem tanku je bila 6.0 računano peš pa 6.2.🧐 Sem bil pa sedaj na dopustu in naredil 1400 km in tankal 95 lit.(95 okt.) tako,da je poraba slabih 6.8 in to polno naložen in 4 osebe pa da ne povem kolk sem ga žgal.... 😁(prazna cesta!) 😊

Tako, da sem res zadovoljen. 👍

Ko bom parkrat tankal pri enaki vožnji kot z M3 g120 pa poročam. 😊

Popravljeno od Bini
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se bližam prevoženim 2k km,pa da vidmo v resnici kako gre ta stroj od 186 konjev.🤔

Ps; baje se takrat tovarniško do konca odpre....:jupiii:

 

 

Popravljeno od Bini
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aja, a naj bi bil delno softwersko zaprt do 2000 km? Jaz jih imam 1180km pa ga že bolj kot ne vozim normalno (če je treba ga pritisnem) edino nad 5500rpm še nisem šel, večinoma pa vozim v "kleti"😁 z obrati.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem ce je to cisto res 🤔

 

Radarski tempomat, ko se ne nekdo umakne konkretno nabije obrate (cez 5k) in se mi zdi da mi je to delalo tudi pred 2000km.

Imam pa sedaj 8500 in tudi sam ne opazam neki razlike, ne kaze 186 konjev, ne gre pa slabo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po pravici, v primerjavi s 150 konjskim turbobencinarjem je občutek da ne gre nikamor. Non stop je potrebno prestavljat navzdol kar pa z mojim menjalnikom, ki je žal limona, ni nekega užitka. Pri višjih vrtljajih pa postaja glasno. Za užitkarsko vožnjo po magistralkah v okviru omejitev pa je motor super in še porabi malo, tudi pod 6 l. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je mito3000 napisal:

Po pravici, v primerjavi s 150 konjskim turbobencinarjem je občutek da ne gre nikamor. Non stop je potrebno prestavljat navzdol kar pa z mojim menjalnikom, ki je žal limona, ni nekega užitka. Pri višjih vrtljajih pa postaja glasno. Za užitkarsko vožnjo po magistralkah v okviru omejitev pa je motor super in še porabi malo, tudi pod 6 l. 

Uf, a bo zopet problem z dolgimi klanci? 🤔

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Začuden 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Sem doma, sam men je čist neugodno pri manj kot 15 stopinj kolesarit tko, da sam od servisa pa domov... ok še čez Rožnik, da vsaj lahko rećem, da je blo malce zanimivo. Sem moral zavorne ploščice sprobat, ker mi je prejšnje pobralo. Hitr tole gre od kar se pojam po vzpetinah in manjših hribih.   Sem pa za tja vzel Zoe, ampak če primerjam s Pugijem je Zoe en res navaden plastičen skret, kjer se ne da niti sedeža po višini nastavit. Se vidi, da ima kr nekaj let zaostanka in tudi Avant2Go jih umike ter menja za druge.   Kot keže bodo morali tud v EV-je vgrajevati boljše interjerje in sedeže, ker prvi navdušenci so že mimo, zdaj bo pa treba resne kupce pridobit to bo pa šlo sam na kvaliteto.
    • Nevem... nazadnje sem bil s CX-5 na servisu 1. 7. 2022 ... takrat je bila cena 210,76€ ... Sedaj pri CX-60 je bilo 348,52€ ... So pa postavke podobne.. edino sedaj je bil se kabincki filter, ki ga na zadnjem servisu pri CX-5 ni bilo ... Ta je okoli 50€ (45,39€ brez davka) ... pa zavorno olje okoli 10€ ... Ostalo pa je inflacija   ...
    • Pozdravljeni ... Imam Mazdo 6, 2.2D karavan, 150ks letnik 2017 ... Regeneracija filtra Trdih delcev se mi izvaja na 300Km  ... Občutno se dvigne poraba goriva .... Zdaj pa me zanima kakšne so vaše izkušnje ?  Je to normalno? Vsekakor se mi ne zdi "zeleno" imam občutek da je to ideja trgovcev z nafto, preoblečenih v zeleno ... V okoljevarstveno ... Hvala za vaša mnenja.
    • Če prav razumem praviš, da je vse to laž in da si je vse izmislil?   Men je pa kr logično da so servisi enormno dragi, če večina dejansko EV-je prodaja z zgubo. Nekje morajo notri prinest ta minus. V USA že ustavljajo proizvodnjo EV-jev in zdaj milostno upajo, da se jih kupci usmilijo in pokupijo tolk ICE-jev, da zlezejo iz rdečih številk.   No ja, sej mogoče je pa tudi to laž in je vse cool and dandy.
    • Sploh pa morate vsi skupaj tele Youtuberje jemati z rezervo. Njihova vsebina je skoraj vsa "clickbait".   Zdrava pamet ti pove, da ne more zamenjava baterije avtomobila stati več kot avto (zadnjič primer popraskane baterije na Hyundai Ioniq 5 v ZDA - ko so bojda hoteli ne vem ali 50 ali 60 jurjev). Ali pa tale lovska, da želijo za popravilo pokvarjene klime (čeprav eksplodiran kompresor - ultra redek primer) 11 jurjev funtov.   To je podobno, kot je na Autocommerce model meni rekel, da bo prvi servis za Smarta 450 evrov. Sem se mu samo zasmejal in odšel skozi vrata.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.