Jump to content

Mazda CX-30


mazdaman
 Share

Recommended Posts

Jah ne vem zakaj ne dajo 720p ali 1080p sej ne da je to poceni tehnologija.

 

Mi je pa všeč pri Mazdi, da kaže črte kam bo avto zavil, to mi je res všeč :)

 

Link to comment
Share on other sites

Ali ima tisti ki ima 360 in tisti ki nima 360 isto kamero?

 

Pa se vprasanje za bodoce lastnike. Boste imeli 18" zimske ali kupili 16 platisca + gume?

Link to comment
Share on other sites

@Bossek Jaz nameravam vzet posebej 16'' za zimo, letne pa 18'', ki pridejo z avtom. (upam edino da ne bo prevec smesno zgledala CX-30 z 16'' :D)

 

Kar se pa tice 360 kamere, se tudi jaz sprasujem. Meni je na 360 avtomobilu zgledala bolj High Def, ampak mozno da je to bil le subjektivni obcutek. Nevem. @Hixxy tisto da ti kaze crte kako obracas volan pa je mislim da visji opremo, nevem pa tocno kateri, ali je to ta Safety Packet, nisem preprican.

 

Ker sem vozil testno vozilo, ki ni imelo 360 kamere in tudi na vzvratni kameri ni bilo videt crt, kamor zavijas. 

Edited by DavidMazda
Link to comment
Share on other sites

Vozil CX30 G150 AWD AT (ne vem katera oprema). Spredaj ima LED, navadne pozicijske in usnjen volan. Prvi vtisi in primerjava z mojo M6 2018 CD175 AWD AT.

 

-CX30 ima boljšo kamero (boljša resolucija). Odstranili so črto, ki se premika tako kot vrtiš volan. Pojma nimam zakaj. Mogoče oprema?

-Všeč mi je širši navigacijski gumb. Ko klikneš ima manj hoda.

-Se mi zdi, da M6 manj cuka in lepše prestavlja. Mogoče zaradi dizla in več konjev. Mislim, da je pri CX30 celo 7 stopenjski.

-iStop na CX30 je porazen. Ugaša se za vsak k. Počasi bremzam proti semaforju in mi med premikanjem ugasne motor, nato pa spustim bremzo in ga prižge. Cmon. Pri M6 se iStop prižge samo v primeru, da bremzo porineš do konca. Odkar imam avto se mi ni nikoli "pomotoma" prižgal.

-Fade out žmigavci, zanimivo.

-Sedi se višje kar mi med vožnjo ni ravno všeč. Za vstop v avto je kul. 

-Dejansko pogrešam usnje :)

-Spremenili so gumbe (navigacija, settings itd.). Sedaj "nižji", imajo boljši "klik"

-Pri projeciranju na vetrobransko steklo se opazi kvadrat od projekcije. Mogoče mi je HUD celo bolj všeč.

-Števci bi lahko bili malo drugače razdeljeni. Tista kovinska obroba na sredinskem delu LCD-ja, kaj pa vem.

-Ročka za brisalce ima pri opciji "auto" ledico, ki sveti ko imaš v tej poziciji. Uporabna stvar, ne pa da vedno prestavljaš gor na off in potem na auto :)

-Prtljažnik miniaturen 😕 Mogoče sem navajen na M3 in sedaj na M6.

-Uporaben elektro dvig prtljažnika.

-Zakaj to velik ključ ? :(

-Vožnja super

 

Všečen avto ampak svojega ne zamenjam. Kot drugi avto bi bil pa kul :)

 

 

Edited by amatej
Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, amatej said:

Vozil CX30 G150 AWD AT. Prvi vtisi in primerjava z mojo M6 2018 CD175 AWD AT.

 

-CX30 ima boljšo kamero (boljša resolucija). Odstranili so črto, ki se premika tako kot vrtiš volan. Pojma nimam zakaj.

-Všeč mi je širši navigacijski gumb. Ko klikneš ima manj hoda.

-Se mi zdi, da M6 manj cuka in lepše prestavlja. Mogoče zaradi dizla in več konjev. Mislim, da je pri CX30 celo 7 stopenjski.

-iStop na CX30 je porazen. Ugaša se za vsak k. Počasi bremzam proti semaforju in mi med premikanjem ugasne motor, nato pa spustim bremzo in ga prižge. Cmon. Pri M6 se iStop prižge samo v primeru, da bremzo porineš do konca. Odkar imam avto se mi ni nikoli "pomotoma" prižgal.

-Fade out žmigavci, zanimivo.

-Sedi se višje kar mi med vožnjo ni ravno všeč. Za vstop v avto je kul. 

-Dejansko pogrešam usnje :)

-Spremenili so gumbe (navigacija, settings itd.). Sedaj "nižji", imajo boljši "klik"

-Pri projeciranju na vetrobransko steklo se opazi kvadrat od projekcije. Mogoče mi je HUD celo bolj všeč.

-Števci bi lahko bili malo drugače razdeljeni. Tista kovinska obroba na sredinskem delu LCD-ja, kaj pa vem.

-Ročka za brisalce ima pri opciji "auto" ledico, ki sveti ko imaš v tej poziciji. Uporabna stvar, ne pa da vedno prestavljaš gor na off in potem na auto :)

-Prtljažnik miniaturen 😕 Mogoče sem navajen na M3 in sedaj na M6.

-Uporaben elektro dvig prtljažnika.

-Zakaj to velik ključ ? :(

-Vožnja super

 

Všečen avto ampak svojega ne zamenjam. Kot drugi avto bi bil pa kul :)

 

 

 

Avtomatik je kar precej slab, se posebej ce z BMW primerjam, ampak to sem ze zapisal ugotovitve. Je pa avtomatik 6 stopenjski, tudi pri CX-30. 

CX-30 ima crte ko obracas volan, ce izberes Safety Packet (360 kamera).

 

Za iStop nevem, to zmeraj instantno ugasnem na kateremkoli avtomobilu, je prevec nadlezen feature in recimo na BMW je znano, da to obrablja se bolj verigo, ipd. Kaj ste kaj ugotovili za kaj to vam kot voznikom koristi? Ker za porabo goriva ni nekih utemeljnih razlogov, bolj se tu gre za 'onesnazevanja zraka'. 

 

Za kljuc se strinjam.. what the.. :D  lahko bi bil boljsi.  

 

Za HUD pa jaz nujno zelim projekcijskega... to imam ze na BMW in je mnogo bolje kot tisti neki cuden zaslon ki je pred tabo :D ampak to je subjektivno I guess

 

Kako pa se ti je zdel volan? Mislim da v M6 nimas se tega novega?

 

Edited by DavidMazda
Link to comment
Share on other sites

Sodelavec ima CX30 X137 in ga sedaj razumem zakaj vedno ugasne iStop :)

 

Jap, v M6 je še star volan. Nov ima drugačne gumbe, tudi občutek na gumbih je drugačen. Se mi zdi, da so tukaj bolj kompaktni :D Drugačen občutek, ko pritisneš. Fajn. Ne vem kako naj razložim :)

V ekranu pa takoj vidiš napredek. Resolucija je boljša.

 

Je pa res, da imam M6 šele slab mesec, CX30 pa en dan :)

 

Link to comment
Share on other sites

M6 je zakon, pri moji petardi me moti edino:

- volan je obcutljiv na praske kot proteza na lesnike

- prtljaznik nima elektronskega upravljanja

- v normalni voznji avtomatik vcasih pozabi na kick down pri prehitevanju

- nimam hlajenja sedezev

 

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, ignacij said:

M6 je zakon, pri moji petardi me moti edino:

- volan je obcutljiv na praske kot proteza na lesnike

- prtljaznik nima elektronskega upravljanja

- v normalni voznji avtomatik vcasih pozabi na kick down pri prehitevanju

- nimam hlajenja sedezev

 

Od tega mogoče res hlajenje najbolj pride prav v poletnih mesecih 🙂

Link to comment
Share on other sites

Pomoje je to bolj izrazita potreba kadar imas usnjene sedeze :D  No, vsaj jaz nisem videl nikoli potrebe po hlajenju sedezev, sem pa imel zmeraj sedeze iz blaga na vseh avtomobilih. So pa tudi garazirani, tako da morda zato niso nikoli pretirano vroce. Edino zase vem, da bi na usnjeni voznji poleti  (2h+ voznje) zagotovo se potil po hrbtu. Tudi na teh obicajnih iz blaga se kdaj, ampak ni tako hudo in neprijetno. 

Sem vozil le en avto z usnjenimi sedezi (za dlje casa, od starsev se takrat, nic hlajenja / gretja, ipd.) in od takrat se jih bolj 'stran' drzim. Verjetno pa so danes res kaj boljsi, ne upam pa tvegat. :D

Link to comment
Share on other sites

pred 2 urama je Hixxy napisal:

Jah ne vem zakaj ne dajo 720p ali 1080p sej ne da je to poceni tehnologija.

 

Mi je pa všeč pri Mazdi, da kaže črte kam bo avto zavil, to mi je res všeč :)

 

Veste kako pravijo "slabemu ***** tudi dlaka smeta. 😉

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to comment
Share on other sites

No jaz sedaj zacnem urejat papirje tako da pricakujem avto v zacetku drugega tedna in potem napisem nek review proti konca tedna :)

 

Ampak primerjava za avtomatik ne bom mogel, dat saj bo to moj prvi avtomatik :)

 

@DavidMazda Tudi sam razmislam o 16 zimskih (tako sem mel ze na 6ki).  Cena zimske 16 je cca 90 eur, 18 pa 150 (iste), to pa ze dobis feltno not skor (90 eur). Mogoce mat crne alu ... bi kar pasale na metalic gray (na sliki 18")

ve.jpg

Edited by Bossek
Link to comment
Share on other sites

@Bossek ja, tele crne so ful zakon! Jaz bi si zelel imeti te crne na 18'',  srebrne pa an 16''.  A si morda razmisljal o jeklenih za zimo? Te so baje se najbolj 'varne', ker so tezje.. ampak izredno ne-atrkativne,v saj na BMWju, sem pa jih tam vzel kar 16'' jeklene, ker ima zadnji pogon, pa da ne bi kje obtical se zaradi tega na snegu.  :D

 

Katere so priporocene gume za Mazdo trenutno (CX-30) za poletje in zimo?  Mislim da so neke Bridgestone trenutno na letnih.. nevem pa kaj dajejo na zimske. 

 

BTW, feltne gledam na Mazdini spletni strani.. 16'' so cca 700 EUR... to je ene 170 EUR na feltno ... zmeraj pozabim kako drago pridejo te ALU feltne. Z gumami vred verjetno moras kar tisocaka racunat. 😕 

 

 

Edited by DavidMazda
Link to comment
Share on other sites

Ma jaz bi dal kar alu ... nisem se raziskoval, sem pa vcer na hitro v search fliknil in reicmo feltne: 

 

Pa gume: 

new_blizzaklm005.jpg
WWW.GUMAX.SI

KLEBER Quadraxer 2 235/40R18 95W XL | Celoletne pnevmatike

 

 

Ne vem ali platisca sploh so primerna in kasne so gume. To sem samo toliko pogledal, da sem dobil obcutek.

Link to comment
Share on other sites

Fantje ne se hecat,dajte na tako lepe avte 18",da vam ne bo čez leto dni žal! Če je problem denar,kupite najprej zimske gume jeseni,naslednje leto pa 18tke in bo avto kot iz škatlice.:bravo:

 

Link to comment
Share on other sites

Glede na spodnji video, ce imas 360 kamero se crte na ekranu premikajo :)

 

Je pa zanimivo koliko jih ne ve kaj je na desni strani volana srednji spodnji gumb :) Desni je radarski tempomat, sredinski pa traffic jam assist. To vprasanje se redno pojavlja na forumih in redko kdo ve kaj je razlika :)

 

 

Link to comment
Share on other sites

WWW.FELGENSHOP.DE

Anbaufertige Felgen und Kompletträder für Mazda CX-30 DM 1,8l Skyactiv-D 85kW 116PS...

Tukaj si poglejte predoglede kako feltne izpadejo na avtu za lažjo predstavo 🙂 da se ne boste po glavi tepli potem 😆

 

Link to comment
Share on other sites

Hmm. @Bossek .. tukaj pa bova verjetno morala oba priznat in kar rect, da 16ke malce smesno zgledajo na takem avtu.  No, vsaj jaz bom... zelo so premajhne... ceprav je ta avto crn, kljub temu izstopa tale plasticni odbijac, ki je bistveno vecji kot 16'' kolesa.

 

@Bini bo verjetno kar prav imel tukaj, in bom raje premislil glede 16 vs 18... moram malo pogledat tudi varnostne napotke, zna se zgoditi da bi pozimi kdaj sel smucat v gore, pa da ne bo problem z 18'', glede na to da nimam AWD. 

Link to comment
Share on other sites

Pred eno uro je DavidMazda napisal:

Hmm. @Bossek .. tukaj pa bova verjetno morala oba priznat in kar rect, da 16ke malce smesno zgledajo na takem avtu.  No, vsaj jaz bom... zelo so premajhne... ceprav je ta avto crn, kljub temu izstopa tale plasticni odbijac, ki je bistveno vecji kot 16'' kolesa.

 

@Bini bo verjetno kar prav imel tukaj, in bom raje premislil glede 16 vs 18... moram malo pogledat tudi varnostne napotke, zna se zgoditi da bi pozimi kdaj sel smucat v gore, pa da ne bo problem z 18'', glede na to da nimam AWD. 

In zakaj bi bil problem z 18" zimskimi? Na 6-kah imajo nekateri tudi 19" pa greš po snegu. Važna je širina gume in ne obseg. 😉

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to comment
Share on other sites

To je pa res ... sirina je vazna, kar je pa pri CX30 pri obeh 215. Ne vem meni ne zgleda faleno no, bom pa tudi sam razmislil kaj bom.

 

Vem pa, da na mazdi 6 je sama voznja bila mnogo bolsa na 18, medtem ko je bila na 16 bolj udobna. Kar je nekako logicno, samo ce bi izbiral po tem bi mel 18 ker se je avto res peljal kot po tracncah :)

Link to comment
Share on other sites

pred 16 urami je Bossek napisal:

 

Pa se vprasanje za bodoce lastnike. Boste imeli 18" zimske ali kupili 16 platisca + gume?

Me je minilo vse, ko sem pogruntal, da bi moral poleg platišč nabavit še 4 senzorje za kontrolo pritiska ... vse skupaj je pa že preveč € ... tako so sedaj na original alu pozimi zimske Yokohame, poleti pa še original letne, premontaža in centriranje pa 2x na leto po 30€ in to je to.

Link to comment
Share on other sites

pred 4 minutami je Civic napisal:

Me je minilo vse, ko sem pogruntal, da bi moral poleg platišč nabavit še 4 senzorje za kontrolo pritiska ... vse skupaj je pa že preveč € ... tako so sedaj na original alu pozimi zimske Yokohame, poleti pa še original letne, premontaža in centriranje pa 2x na leto po 30€ in to je to.

Tko jaz naredim, sploh pa bi težko gledal petardo brez 19" pozimi

Link to comment
Share on other sites

Pred eno uro je Bossek napisal:

To je pa res ... sirina je vazna, kar je pa pri CX30 pri obeh 215. Ne vem meni ne zgleda faleno no, bom pa tudi sam razmislil kaj bom.

 

Vem pa, da na mazdi 6 je sama voznja bila mnogo bolsa na 18, medtem ko je bila na 16 bolj udobna. Kar je nekako logicno, samo ce bi izbiral po tem bi mel 18 ker se je avto res peljal kot po tracncah :)

CX 30  bo še bolj zibajoča in premehka kot 6tka, ker imajo večji presek. Nekak še izgledajo, ko so črne v živo je to drugače. Dobro premislite! :whatever:

Edited by Bini
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Civic said:

Me je minilo vse, ko sem pogruntal, da bi moral poleg platišč nabavit še 4 senzorje za kontrolo pritiska ... vse skupaj je pa že preveč € ... tako so sedaj na original alu pozimi zimske Yokohame, poleti pa še original letne, premontaža in centriranje pa 2x na leto po 30€ in to je to.

 

Pri menjavi gum na isti pnevmatikah me skrbi edino da mi poskodujejo pnevmatike. Sicer to se naj ne bi dogajalo, ampak sem ze videl tudi na forumih slike kako jim poskodujejo pnevmatiko pri menjavi gum.

Link to comment
Share on other sites

pred 2 urama je ignacij napisal:

Tko jaz naredim, sploh pa bi težko gledal petardo brez 19" pozimi

Ali pa 17".😋

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.