Skoči na vsebino

Zadnji varnostni pas


Priporočeno sporočilo

Zdravo. 
Mazda CX3 letnik 2017. 

Zadnjih par mesecev mi oba zadnja pasova ne potegne nazaj. Zdaj je pa ze tako, da se kr sama spustila dol, kot da ju nic ne drzi. Bila na servisu, rekli, da je strosek popravila 500€ na pas.

Malo se mi zdi nerealno, da pri 4 leta starem avtu najbolj osnovna varnostna zadrva popusti. Gledala po tujih forumih, v Avstraliji celo imeli odpoklic zaradi enake problematike. Na servisu so mi pa rekli, da ne bodo sprozili zahtevka, ker je garancija mimo.

Kaksen nasvet?

Popravljeno od Katka123
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Katka123 je spremenil naslov v Zadnji varnostni pas
pred 5 urami je Katka123 napisal:

Zdravo. 
Mazda CX3 letnik 2017. 

Zadnjih par mesecev mi oba zadnja pasova ne potegne nazaj. Zdaj je pa ze tako, da se kr sama spustila dol, kot da ju nic ne drzi. Bila na servisu, rekli, da je strosek popravila 500€ na pas.

Malo se mi zdi nerealno, da pri 4 leta starem avtu najbolj osnovna varnostna zadrva popusti. Gledala po tujih forumih, v Avstraliji celo imeli odpoklic zaradi enake problematike. Na servisu so mi pa rekli, da ne bodo sprozili zahtevka, ker je garancija mimo.

Kaksen nasvet?

Zelo neodgovorno od uradnega servisa. Jaz bi na tvojem mestu najprej pisal zastopniku za Mazdo v Sloveniji in jim razložil, da naj bi bil vpoklic v nekaterih državah. Če je to res, ti morajo to popraviti ne glede na to, ali je avto še vedno v garanciji ali ne. (kako to, da nimaš pet letne garancije?).Če ne bo zaleglo bi jaz poiskal kakega dobrega ne uradnega mehanika, da ti ugotovi, ali se res ne da tega nekako popraviti. Ker na uradnem servisu so zelo hitri za menjavanje delov, tudi če obstaja možnost popravila. V večini primerov itak popraviti ne znajo. 😉

  • Všeč 2
  • Hvala 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Alex & Shrek

odgovorim obema skupaj, ker se odgovor povezuje

sem druga lastnica in avto je Francoski. Baje, da imajo v FR samo osnovno Mazda garancijo.

 

danes grem se enkrat na servis, ce ne se pa sama obrnem na mazdo slovenija, pa sem razmisljala, da bi dala se EHQ v kopijo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Shrek napisal:

Je možno, da je bil avto udeležen v prometni nesreči in so pasovi zadaj uničeni in ne zamenjani? 

Ne. To izgleda, da je tovarniška napaka. En kup zapisov o podobnem problemu. In v vseh državah se na, servisih delajo Francoze. Jaz bi pritisnil na mazda Slovenija , ker je to znana in pogosta napaka. 

cx3forum_com_profile.png
WWW.CX3FORUM.COM

Hi All, First time poster and a bit of a long time lurker. I...

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

46 minutes ago, Alex said:

Ne. To izgleda, da je tovarniška napaka. En kup zapisov o podobnem problemu. In v vseh državah se na, servisih delajo Francoze. Jaz bi pritisnil na mazda Slovenija , ker je to znana in pogosta napaka. 

cx3forum_com_profile.png
WWW.CX3FORUM.COM

Hi All, First time poster and a bit of a long time lurker. I...

 

Tako je, avto ni bil v nesreci, sem ga ob nakupu dala tudi pregledati Mazda servisu na Trzaski in so potrdili, da je vse bp, brez nesrec, posebej huhsih.

 

zdaj so mi na Mazda Slovenia sporocili, da ker je Francoski avto, ne sprejemajo odgovornosti, ne glede na to, da je znana napaka in da so tudi ze kar nekaj Slovenskim vozilom menjali😞

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 56 minutami je Katka123 napisal:

Tako je, avto ni bil v nesreci, sem ga ob nakupu dala tudi pregledati Mazda servisu na Trzaski in so potrdili, da je vse bp, brez nesrec, posebej huhsih.

 

zdaj so mi na Mazda Slovenia sporocili, da ker je Francoski avto, ne sprejemajo odgovornosti, ne glede na to, da je znana napaka in da so tudi ze kar nekaj Slovenskim vozilom menjali😞

Pa se jim zahvališ in poveš da v življenju več ne kupiš mazde in da jo boš tudi vsakemu odsvetovala.

 

S katerega konca pa si? Kolega je mehanik na mazda servisu, ce zelis ti posljem v zs stevilko in ga povprasas kaj se da nardit. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

44 minutes ago, scania said:

Pa se jim zahvališ in poveš da v življenju več ne kupiš mazde in da jo boš tudi vsakemu odsvetovala.

 

S katerega konca pa si? Kolega je mehanik na mazda servisu, ce zelis ti posljem v zs stevilko in ga povprasas kaj se da nardit. 

Sem iz Ljubljane. To bi bila ful hvalezna, ker se mi res 500€ ne da placati, za to osnovno stvar.

 

Sem pa definitivno zelo razocarana nad odnosom

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Katka123 napisal:

Tako je, avto ni bil v nesreci, sem ga ob nakupu dala tudi pregledati Mazda servisu na Trzaski in so potrdili, da je vse bp, brez nesrec, posebej huhsih.

 

zdaj so mi na Mazda Slovenia sporocili, da ker je Francoski avto, ne sprejemajo odgovornosti, ne glede na to, da je znana napaka in da so tudi ze kar nekaj Slovenskim vozilom menjali😞

To ne bo pilo vode. Vsak avto kupljen v EU lahko servisiraš in uveljavljaš v bilo kateri članici EU. Smatra se, kot bi bil kupljen v Slo. Tako, da še en dokaz, da bi morala Mazda Slovenija malo prevetriti te svoje servise in odnos do strank. Ne pravim zastonj, da, dokler kupuješ avto so vsi sladki, potem se pa ta sladkor ponavadi spremeni v kisle kumarice. Definitivno veliko strank izgubijo zaradi takega odnosa. 😡

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 15 urami je Katka123 napisal:

Zdravo. 
Mazda CX3 letnik 2017. 

Zadnjih par mesecev mi oba zadnja pasova ne potegne nazaj. Zdaj je pa ze tako, da se kr sama spustila dol, kot da ju nic ne drzi. Bila na servisu, rekli, da je strosek popravila 500€ na pas.

Malo se mi zdi nerealno, da pri 4 leta starem avtu najbolj osnovna varnostna zadrva popusti. Gledala po tujih forumih, v Avstraliji celo imeli odpoklic zaradi enake problematike. Na servisu so mi pa rekli, da ne bodo sprozili zahtevka, ker je garancija mimo.

Kaksen nasvet?

Ko kupiš avto, dobiš garancijo in garancijski list, kjer so navedeni pogoji. Za v Sloveniji kupljeno blago je garancija obvezna za določeno tehnično blago, ponavadi 1 leto.

Vse ostalo je stvar dogovora med proizvajalcem in kupcem. V Sloveniji kupljen Mazda avto je imel 3 oz. 5 let garancije (Mazda Slovenija jo je podaljševala za 2 leti iz 3 na 5 let, zastonj oz. proti doplačilu). 

 

Če tvoja CX-3 nima podaljšane in v Sloveniji veljavne garancije (v tvojem primeru jo je imel verjetno 3 leta), Mazda Slovenija ni kriva in ne more biti garant. 

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 22 minutami je Brane napisal:

5 let  garancije je samo v sloveniji,tle je garancija  pretekla .Edino vpoklic jo reši.

Res je. Tudi moja iz Nemčije je imela le tri leta garancije. Kot pravi brane, bi morali vseeno upoštevati vpoklic, če se je bilo kdaj izvajal, bilo kje na svetu. In ne glede na potek garancije je to brezplačno. Včasih je vpoic tudi na deset let starih avtih. 

Jaz bi vztrajal in se ne bi pustil odgnati z nekim pojasnilom kar nekega modela na servisu. 

Cilj uradnih servisov je, da imajo čim manj garancijskih popravil  ali drugače povedano, poizkusi čim več ljudi prepričati, da četudi se pojavljajo znane napake, to naprti lastniku avta, ki ne zna pravilno rokovati z njim. 😉

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala vsem za odgovore, tudi za sposbudo, da se ne pustim servisu, ter poucitev kako je z garancijo za v Sloveniji kupljeno blago.

 

Smatram, da je varnostni pas eden izmed najbolj pomembnih features na avtu, saj skrbi za varnost voznikov in sovoznikom, da je absurdno, da se pokvari po 4 letih in da je popravilo 500€, pa ne glede kje v EU je bil kupjen. Se vecji absurd pa je, da je ta tezava po celem svetu in da jo eni resujejo s podaljsanjem garancije, drugi pa z delitvijo stroskov popravila.

 

Odlocila sem se, da pisem direktno na EHQ in jim obrazlozim situacijo, ter prijazen odnos nasiega predstavnistva. V kopijo seveda Mazda FR in Slo.

Naslednji korak, ce nic ne dosesem, pa bo zelo (ne) prijazen dopis mami, ter kak clanek o tem v kaki nemski avtomobilski reviji, predvsem poudarek o tem, da po 4 ali manj letih crkne zivljensko pomembna stvar

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 minutami je Katka123 napisal:

Hvala vsem za odgovore, tudi za sposbudo, da se ne pustim servisu, ter poucitev kako je z garancijo za v Sloveniji kupljeno blago.

 

Smatram, da je varnostni pas eden izmed najbolj pomembnih features na avtu, saj skrbi za varnost voznikov in sovoznikom, da je absurdno, da se pokvari po 4 letih in da je popravilo 500€, pa ne glede kje v EU je bil kupjen. Se vecji absurd pa je, da je ta tezava po celem svetu in da jo eni resujejo s podaljsanjem garancije, drugi pa z delitvijo stroskov popravila.

 

Odlocila sem se, da pisem direktno na EHQ in jim obrazlozim situacijo, ter prijazen odnos nasiega predstavnistva. V kopijo seveda Mazda FR in Slo.

Naslednji korak, ce nic ne dosesem, pa bo zelo (ne) prijazen dopis mami, ter kak clanek o tem v kaki nemski avtomobilski reviji, predvsem poudarek o tem, da po 4 ali manj letih crkne zivljensko pomembna stvar

Le hrabro. Več kot bo takih dopisov in vztrajanja, prej se bo premaknilo z mrtve točke. 

Mogoče bi bilo dobro pisati tudi na vip revijo. Imajo zelo dobre pravnike, kar se tiče kupčevih pravic in prodajalčevih dolžnosti. Meni so že dvakrat pomagali, ko so pritisnili na prodajalca, s katerim smo bili v sporu oziroma na bojni nogi. 

Prodajalec je obakrat popustil. 

  • Všeč 2
  • Ljubim 2

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Alex napisal:

Le hrabro. Več kot bo takih dopisov in vztrajanja, prej se bo premaknilo z mrtve točke. 

Mogoče bi bilo dobro pisati tudi na vip revijo. Imajo zelo dobre pravnike, kar se tiče kupčevih pravic in prodajalčevih dolžnosti. Meni so že dvakrat pomagali, ko so pritisnili na prodajalca, s katerim smo bili v sporu oziroma na bojni nogi. 

Prodajalec je obakrat popustil. 

 

Še bolj se pritisne na prodajalca/garanta s Tržno inšpekcijo, ker je Zveza potrošnikov SLO brezzobi tiger. 

 

Vendar v tem konkretnem primeru varnostnih pasov menim, da ni nobene osnove z naslova garancije, ker Mazda Slovenija ni garant.

 

Morda je varianta v uveljavljanju stvarne napake pri prodajalcu. V teh primerih se prodajalci pogosto "userjejo" ob prihodu inšpektorjev in stranki ugodijo, čeprav jim ne bi bilo treba. Zakaj? Zato, ker inšpektor z lahkoto najde kakšno drugo napako v njihovem poslovanju in zanjo napiše globo, in tega se prodajalci večinoma zavedajo.

 

Postopek: Če od nakupa še ni minilo 1 leto oz. 2 meseca od trenutka, ko je kupec napako ugotovil, potem kupec naslovi na prodajalca pisni zahtevek (obvezno priporočeno s povratnico) in zahteva eno od možnosti ZVpot, našteto v 37.c členu http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=ZAKO513

 

Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročenaPotrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

 

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

-       odpravi napako na blagu ali

-       vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

-       blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali

-       vrne plačani znesek.

 

Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz 37.c in 38. člena tega zakona. Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.

 

Tretja varianta je nakup varnostnih pasov po kakšnem cenejšem kanalu, morda celo rabljenih :) 

 

To so pasti kupovanja rabljenih vozil iz tujine 🥴

 

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 10 minutami je Janez007 napisal:

Še bolj se pritisne na prodajalca/garanta s Tržno inšpekcijo, ker je Zveza potrošnikov SLO brezzobi tiger. Vendar v tem konkretnem primeru varnostnih pasov menim, da ni nobene osnove, ker Mazda Slovenija ni garant niti prodajalec! Edino varianto vidim v uveljavljanju stvarne napake pri prodajalcu.

 

To so pasti kupovanja rabljenih vozil iz tujine 🥴

 

Ah, tudi pri avtomobilih kupljenih pri nas ni velike razlike. Koliko je bilo samo tukaj gor problemov z razno raznimi stvarmi (recimo zavore) pa jim ne prideš do konca. 

Ali pa z navigacijami je milo kar nekaj problemov. Tako da je v bistvu čisto vseeno, kje je avto bil kupljen. Če servisi vedo za to napako, in je bil vpoklic zaradi tega, nimajo pardona. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Res, da ti je malo od roke, ampak ti priporocam obisk Selmarja v Celju. Uceri so mi spet dokazal, da so servis na mestu, zelo korekten odnos, ustrezljivost na vrhuncu, vse pohvale, res! 🔝💪

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
  • Hvala 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 35 minutami je Deeyan napisal:

Res, da ti je malo od roke, ampak ti priporocam obisk Selmarja v Celju. Uceri so mi spet dokazal, da so servis na mestu, zelo korekten odnos, ustrezljivost na vrhuncu, vse pohvale, res! 🔝💪

Kaj si pa počel tam, če ni skrivnost? 😊

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 43 minutami je Bini napisal:

Kaj si pa počel tam, če ni skrivnost? 😊

 

Zadnjic, ko sem devu sobe ven je bla ena na prvem cilindru cist zapecena not, sem jo komi ven dobil, posledicno s tem se mi je unicla tista gumi dihtunga, ko je na ventildeklu gor, pa sem sou narocit drugo. 

Na servisu sm povedu kaj rabim, mi je sprintu dobavnico s katero sm sou na drugo stran u tgovino, da so mi narocil drugo, v tistem, ko sem narocil, me klice da so eno nasli, ce se slucajno nisem narocil, da bi lahk takoj dobil, ampak je ze blo prepozno 🙂

IMG_20210528_230743_edit_637981147265151.thumb.jpg.ee5365642c6a79e62e4f2c721adf496d.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je Deeyan napisal:

 

Zadnjic, ko sem devu sobe ven je bla ena na prvem cilindru cist zapecena not, sem jo komi ven dobil, posledicno s tem se mi je unicla tista gumi dihtunga, ko je na ventildeklu gor, pa sem sou narocit drugo. 

Na servisu sm povedu kaj rabim, mi je sprintu dobavnico s katero sm sou na drugo stran u tgovino, da so mi narocil drugo, v tistem, ko sem narocil, me klice da so eno nasli, ce se slucajno nisem narocil, da bi lahk takoj dobil, ampak je ze blo prepozno 🙂

IMG_20210528_230743_edit_637981147265151.thumb.jpg.ee5365642c6a79e62e4f2c721adf496d.jpg

Ja, pri njih re res 'stranka kralj'! :prstgor:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljen Evo bom uredil.   Sem tretji lastnik. Prvi lastnik je bil učitelj klavirja, drugi lastnik ga je vozil na relaciji Kamnik-Ljubljana, Jaz sem pa tretji lastnik.   JMZGL691601505391 Številka šasije kjer se lahko preveri elektronska knjiga. Pri 165000 km je bil servis narejen pri mojstru iz horjula (šraufa mazde na pooblaščencu), Vsi prejšni servisi pa so bili narejeni na uradnem servisu (Račune in izpise priložim zraven)    Dodatno so bile menjane podložke na injektorjih, menjana veriga, ter pregledan je celoten motor.   Speskan je bil sesalni kolektor in pikjena je bila loputa na turbini. Narejen je tudi egr off Načeloma na motorju bi moral biti mir    
    • Nobena kava te ne zbudi tako hitro kot tista, ki se ti polije po tipkovnici!   Ne sprašujte, kako vem...
    • Kaj pa je zdaj to?   Mislim, da se jim je dokončno skisalo in da res ne vedo, kaj delajo. Sploh me je pa zmotil zadnji stavek: Zakon je začel veljati v začetku avgusta lani. A sestavljajo ga pa šele zdaj...   A ljudje "tam zgoraj" še vedno ne razumejo, kaj jim energetiki tumbamo že leta. Eno je postavit sončno elektrarno. Nekaj čisto drugega je pa njeno sobivanje z ostalimi viri električne energije. Ko se zapelje oblak čez Sonce in je taka elektrarna naenkrat v senci, mora biti takoj na razpolago drugi vir, drugače bo omrežje "počepnilo". In če že moraš nekje imeti rezervo, potem raje denar takoj investiraj v tak vir, ki bo stabilen in ekološko sprejemljiv...    
    • Verjetno bi moral se nek pobarvat Sent from my iPhone using Tapatalk
    • Verjetno smo ga že videli a vseeno je potrebno paziti če bo spet sneg Bei Facebook anmelden WWW.FACEBOOK.COM Melde dich bei Facebook an, um dich mit deinen Freunden, deiner Familie und Personen, die du kennst, zu verbinden und Inhalte zu teilen. Sent from my iPhone using Tapatalk
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.