Skoči na vsebino

Zadnji varnostni pas


Priporočeno sporočilo

Evo mal novic.

kot sem ze omenila je Mazda Slovenije zavrnila popravilo in sem potem poklicala EHQ v Nmecijo in razlozila kako in kaj. Napisati sem morala dopis s podatki o vozilu (vin) in o napaki. Customer service EHQ je kontakiral Francosko Mazdo in te so odgovorili Slovenski Mazdi, da bodo placali 80% stroskov, 20% je mojih.

Mazda slovenije pa je rekla, da mi tudi tok nasprot ne grejo, da bi se kej oni dodali zravn.

V glavnem, namesto 500€ me bo stalo 100€, kar je super, ampak Mazde pa res nikoli vec ne bom mela😞

Tak da ce koga zanima CX3 dizel, prodam 🙈

  • Všeč 1
  • Žalosten 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

3 hours ago, Boss said:

Čak mal, zdej na elito ciljajo. Mi plebejci smo jim premal, zdaj bi radi privabili lastnike nemške svete trojice in zato šestaki z zadnjim pogonom.

No, iz lastnikih izkusenj vem, da elita nebi dovolila, da se jim to po 4 letih zgodi in da morajo se doplacati. Elita bi jih hitro na svoje mesto postavila s takimi napakami

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...
  • 9 mesecev kasneje...

Pozdravljeni,

 

Na mazdi 6, 2013, se mi sprednji varnostni pas takoj razrahlja ko se zapnem, ni lepo tesno ob telesu, kot bi moral biti. Pas sem že očistil z milnico in vodo, ampak je še zmeraj isto. Drugače pas lepo potegne nazaj noter.

 

Je že kdo razdiral tam v B stebričku ter popravljal mehanizem, malo sem gledam na yt da naj bi bila slabo navita vzmet kriva, da se ne zategne lepo. Kakšna ideja?

 

lp Aleš

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Moram pohvalit hči; 8-šolko, za zdravo in pametno razmišljanje in sicer sva bila na sprehodu pa sem imel v nahrbtniku edino MONSTER pločevinko, ko me vpraša če imam kaj za pit, povem da imam edino to pošast, pa mi odvrne, da je raje cel dan žejna kot da pije ta strup in da če mislim, da pa meni ta svinjarija koristi, da se krepko motim. Pametna 14-letnica, za razliko od fotra, hehe.
    • Kaj,a se ri norca delaš?   Zna biti,da mojih linkov z youtube-a ne odpiraš...taktika-"glava v pesek",in "problema ni".   Npr. poglej tazadnji link,ko tip popravlja elektromotor ionic-a. Prvo,kar pove je:..."sem odklopil cevi in izpustil hladilno tekočino...." Pa si potem poglej motor z tesnili in vse luknje v statorskem ohišju...vse to mora tesniti! In vse črpalke,toplotni prenosniki oz. izmenjevalci toplote,hladilniki,ventilatorji,inverterji in podobna elektronika ki mora biti hlajena...in seveda na metre in metre cevi. In "bog ne daj",da kje spušča!!!   Za kratkočasenje tistih,ki jih zanima...sem že enkrat prilimal link...samo eni @dvorjan nočejo pogledati...pa dajmo še enkrat pogledati hladilni sistem Ford Mach-e...pol pa izvoli šraufaj...    
    • Saj pooblaščenci tudi bencinarje in dizle obravnavajo kot lego kocke ... 😀  
    • Ne, on je v svojem svetu  
    • Čeprav pooblaščencem bo lažje šraufati EV kot ICE. Električarji so kot Lego kocke. Baterija, e-pogon, polnilec in še malo ostale šare. Itak zenkrat največkrat menjajo kos za kos, se skoraj nihče ne poglablja v to, ali je morebiti samo kako varovalko odneslo ali pa če je kak lot popustil ...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.