Skoči na vsebino

Mazda CX-5 - mnenja


kacnje

Priporočeno sporočilo

Nekaj stvari sem že v ločenih prispevkih na forumu že prebral, pa vseeno še enkrat.
Zanimam se za 175 konjskega dizla z avtomatskim menjalnikom. Avto ima 140 kkm, se mi zdi relativno veliko, ampak mi precej drugih stvari ustreza.
Kako se obnesejo Mazdini dizli (175 konjičkov) in avtomatski menjalnik v njem?
Mazdo (malčka Mazdo2) sicer imamo v hiši, tudi CX-5 sem pred davnimi leti že vozil (nikakor ne prezri članka image.gif.39273539ad1d02546dd99c1e8ad305c7.gif:evil:), ampak tisto je bila še dišeča po tovarni in 150 konjska z ročnim menjalnikom.

Z leti in uporabo se stvari spreminjajo ...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Motor je dober, navora imas v izobilju. Glede na kilometre se priporoca preventivno do 180000-200000km menjat obe ketni, scistit sito, menjt podlozke na injektorjih, speskat sesalne kanale in scistit egr.  Drugace med voznjo malenkost pazi da ne vgasujes avta med regeneracijo kar privede do povecanja nivoja olja (gorivo v olju). Če to nardiš iz preventive imaš nadaljnih 200000km mir, ce pa ti preventiva ni vsec pa ob prvih znakih uredis zadevo, razen ketne ki je pa res priporocljiva preventivna menjava saj kurative ni ker se motor unici.

Glede menjalnika ni problemov, menjava olja med 60000-100000km in je vecen. Eni menjujejo na 60000 eni na 100000 tisti ki pa nikoli si pa denar na stran dajejo za nov menjalnik 😉 ce redno olje menjujes nima kaj bit.

Popravljeno od scania
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nisi napisal kateri letnik iščeš, pri letnikih pred 2015 so možne še težave z odmičnimi gredmi in turbino.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png 28251_1.png  

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 15 urami je SpEkTr napisal:

Na alterju so ti odsvetovali nakup. 😃

Saj zato pa še tem forumu vprašam. V upanju, da bo več pristranskosti 😁

pred 14 urami je mazdaman napisal:

Nisi napisal kateri letnik iščeš, pri letnikih pred 2015 so možne še težave z odmičnimi gredmi in turbino.

Ja, ravno 2015 letnik gledam.

Popravljeno od kacnje
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 minutami je mazdaman napisal:

Torej išči facelift modele

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk
 

Po čem jih najhitreje spoznam?

pred 1 minuto je Shrek napisal:

Mimogrede...

Koliko km delaš... 

Je res potreba po dieselu? 

Med 25-35 tisoč na leto.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 minutami je kacnje napisal:

Po čem jih najhitreje spoznam?

 

Sprednja maska, sprednje luči, zadnje luči, notranjost :)

 

1064859.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda CX-5 CD175 AWD Avt.-SLOVENSKI-XENON-NAVI-KAMERA, letnik:2013,11990 EUR :: www.Avto.net ::

 

 

1069098.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda CX-5 CD150 AVT. LED NAVI PDC TEMP, letnik:2017,16480 EUR :: www.Avto.net ::

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaksen imas pa budzet za nakup? V malih oglasih se prodaja ena CX-5... samo je bencin, AWD in mlajsi letnik ... 

 

 

1075110.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda CX-5 G160 AWD Attraction, letnik:2018,22000 EUR :: www.Avto.net ::

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Rav4 hybrid boš v Sloveniji zelo težko dobil razen nov ali pa s ceno nad 25000€. Enako kot mazdo 6 z bencinskim motorjem. Je pa res da dizla cx5dobis brez problema, bencinarja že težje ampak g160/165 motor po mojem ni glih za cx5 oziroma je malo švoh, že v 6ki je bolj laganino, za cx5 bencinarja bi bilo bolj pametno gledat g194 motor ki pa jih spet ni rabljenih v prodaji 😕 . Drugače pa rav4 hybrid super avtek 🙂

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, res je. Ne moreš verjeti, da je najcenejši RAV4 (hibrid, AWD), ki ga lahko kupiš v Sloveniji, 39 tisočakov 😁
No, eden je še, ampak ima čudno izpolnjen oglas.
Je pa precej CX-5tk za relativno zmeren denar. Pa človek ne ve, kaj je razlog. Zato sem tudi spraševal o izkušnjah po nekaj letih. Hvala za konstruktivne objave.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Če gledaš japonce, kaj pa CRV, če ti seveda oblikovno je všeč.....te DTEC mašine so OK, in mislim da za tak avto bencinar ni, sploh če ni turbo, tako da ta 2.0 benz je sicer bullet proof mašina, ampak ni za tak avto....vidim pa da je večina teh dizel modelov uvoženih, kar pomeni malo dodatnega preverjanja, da nima neuradno 100k , uradno pa 250k plus km.....

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=16410382&display=Honda CR-V 2.0 i-VTEC Elegance Slo
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=16316643&display=Honda CR-V 4WD 1.6 i-DTEC Lifestyle Avt.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po mojem gre isto kot mazda 165, oziroma slabse kr ima navora 180Nm. Drugace pa enim je to cist dovolj, odvisno od potreb posameznika. Meni je moja g165 cist vredu, ce bi se pa enkrat zbiral bi pa malo dlje razmisljal med g165 in g194. Pac pri g165 veckrat prestavis v nizjo gre pa glihtak normalno. Meni je vsec ker je motor klasicen atmosferc, ni dodatno obremenjen, nima izklopa cilindrov, res tista trotl ziher klasika.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz z mojo CX5 benz.165 k.

Sem zadovoljen 😁👍

Gre dobro tle odigra svojo vlogo odličen ročni menjalnik .nikoli problemov..z motorjem samo  😁...gasss...😉😉😉 Lp 

 

  • Všeč 4
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo. Vračam se iz dopusta, pa se s 165 konjiči bencinarjem čisto normalno peljem, pa še prikolico vlečem zadaj. Za vožnjo po omejitvah po lokalnih cestah je več kot dovolj. Ja, mazda 6. 

Predlagam probno vožnjo s takim avtom. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Gledam test seat leon 1,5tsi 150KM ima navora 250Nm mazda g165 mislim da ga ima 225Nm. Za tistih 25Nm se po mojem nesplaca turbo bencinarja imet. Drugace pa vsakemu svoje, tako kot recejo vsak svojega boga moli, vazno je da se z uzitkom vozimo 🙂

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljen Evo bom uredil.   Sem tretji lastnik. Prvi lastnik je bil učitelj klavirja, drugi lastnik ga je vozil na relaciji Kamnik-Ljubljana, Jaz sem pa tretji lastnik.   JMZGL691601505391 Številka šasije kjer se lahko preveri elektronska knjiga. Pri 165000 km je bil servis narejen pri mojstru iz horjula (šraufa mazde na pooblaščencu), Vsi prejšni servisi pa so bili narejeni na uradnem servisu (Račune in izpise priložim zraven)    Dodatno so bile menjane podložke na injektorjih, menjana veriga, ter pregledan je celoten motor.   Speskan je bil sesalni kolektor in pikjena je bila loputa na turbini. Narejen je tudi egr off Načeloma na motorju bi moral biti mir    
    • Nobena kava te ne zbudi tako hitro kot tista, ki se ti polije po tipkovnici!   Ne sprašujte, kako vem...
    • Kaj pa je zdaj to?   Mislim, da se jim je dokončno skisalo in da res ne vedo, kaj delajo. Sploh me je pa zmotil zadnji stavek: Zakon je začel veljati v začetku avgusta lani. A sestavljajo ga pa šele zdaj...   A ljudje "tam zgoraj" še vedno ne razumejo, kaj jim energetiki tumbamo že leta. Eno je postavit sončno elektrarno. Nekaj čisto drugega je pa njeno sobivanje z ostalimi viri električne energije. Ko se zapelje oblak čez Sonce in je taka elektrarna naenkrat v senci, mora biti takoj na razpolago drugi vir, drugače bo omrežje "počepnilo". In če že moraš nekje imeti rezervo, potem raje denar takoj investiraj v tak vir, ki bo stabilen in ekološko sprejemljiv...    
    • Verjetno bi moral se nek pobarvat Sent from my iPhone using Tapatalk
    • Verjetno smo ga že videli a vseeno je potrebno paziti če bo spet sneg Bei Facebook anmelden WWW.FACEBOOK.COM Melde dich bei Facebook an, um dich mit deinen Freunden, deiner Familie und Personen, die du kennst, zu verbinden und Inhalte zu teilen. Sent from my iPhone using Tapatalk
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.