Skoči na vsebino

Veriga Skyactiv Diesel


Priporočeno sporočilo

Kolikjor sem prebral, so z letniko 2016 menda ojačali te verige in sedaj so namest dvoredne - petredne?

 

Quote

Also we very commonly had the oil pump chain snapping, mostly on earlier 2.2D from 2013-2015, we never had the exact year when they started using the revised chain. The redesigned chain has 5 yellow links whereas the old has 3.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko sem nazadnje govoril z enim izmed šefov na servisu mazda v Kp) sicer je zadolžen za ličarijo in kleparijo) mi je zagotovil, da je teh primerov zelo zelo malo. 

V bistvu so zelo redki in gre bolj za avtomobile, kjer je vzdrževanje na psu(menjava olja šele na 20Kkm, pregledajo nivo olja - nikoli in podobni biseri). Seveda se lahko zgodi na vsakem avtu, a je to skoraj nemogoče, če pravilno vzdržuješ avto. Tudi pri prvi generaciji je bilo na začetku kar nekaj zaribanih mašin, dokler niso uporabniki sami ugotovili, da je potrebno zamenjati bakrene podložke pravočasno in spucati oljno korito. Od takrat naprej tega ni bilo več pri voznikih, ki so to upoštevali. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Alex napisal:

Ko sem nazadnje govoril z enim izmed šefov na servisu mazda v Kp) sicer je zadolžen za ličarijo in kleparijo) mi je zagotovil, da je teh primerov zelo zelo malo. 

V bistvu so zelo redki in gre bolj za avtomobile, kjer je vzdrževanje na psu(menjava olja šele na 20Kkm, pregledajo nivo olja - nikoli in podobni biseri). Seveda se lahko zgodi na vsakem avtu, a je to skoraj nemogoče, če pravilno vzdržuješ avto. Tudi pri prvi generaciji je bilo na začetku kar nekaj zaribanih mašin, dokler niso uporabniki sami ugotovili, da je potrebno zamenjati bakrene podložke pravočasno in spucati oljno korito. Od takrat naprej tega ni bilo več pri voznikih, ki so to upoštevali. 

 

Qrc jo gleda, se nebom zanasal na to, pa da grem v strahu na dopust kjer se bo prevozlo cca. 2000km 😬

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Med servisom pri Pelku pred leti, mi je priporočal to menjati do 150k km. Je pravil, da je ravno prejšnji teden imel v delu eno, za katero je bilo prepozno in naj bi imela 170k km.

 

Sj drgač veste, zakaj se ta oljna veriga utrga, ne? Ne zato, ker bi bla preslaba oz. bi bili problemi s samo verigo, ampak ker v oljnem filtru zaštekajo neizgorjeni delci, in nobena trdota verige to ne reši.

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 37 minutami je dvorjan napisal:

No, pa saj zadnji leti delam servise na 10.000 km. A potemtakem naj se ne sekiram?

Manj vsekakor kot tisti, ki upoštevajo nasvete uradnih servisov. Po njihovem bi se to delalo na vsakih 20Kkm.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 minutami je Janez007 napisal:

Ugibam, da je to vezano na z opilki zamašeno oljno sito - obraba gredi ... težave pred 2015 ???

Tiste prve so imele vgrajene skoraj navadne gredi. Brez kaljenja.Ja, zabito oljno sito pa zna bit velik problem. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 urami je dvorjan napisal:

No, pa saj zadnji leti delam servise na 10.000 km. A potemtakem naj se ne sekiram?

 

js tudi na 10kkm

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 14 urami je dvorjan napisal:

No, pa saj zadnji leti delam servise na 10.000 km. A potemtakem naj se ne sekiram?

Ne sekiraj se, a vseeno bi ju jaz na tvojem mestu čimprej zamenjal (menda imaš že okoli 230.000 km) 😉

 

Lahko pa seveda na svojem testiraš do kdaj zdrži, bomo veseli tega podatka iz prve roke. 😁

 

Sam nameravam malo zamenjati pri prvem servisu čez 150.000. Bolje 2 x 500 kot 1 x 5,000. 😂

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@50keda, naši politiki bi se morali od tebe učit 👍😄

 

Je pa tudi res, če bi se eventuelno začelo oljno sito basati, bi najbrž pritist olja v motorju padal, kajne. Moram zdele preveriti, koliko je pritiska pri 4000 obratih, da vidim če je to res, kar je en na forumu napisal.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zveni logično, manjši pretok, manjši pritisk. Bi blo zanimivo, da bi vas več primerjalo pritiske oljne črpalke.

Vprašanje pa je, ali se to dogaja postopoma ali pa se ti zgodi, da tisti delček glih potegne notri in je v momentu grose šajse.

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je SpEkTr napisal:

@50keda, naši politiki bi se morali od tebe učit 👍😄

 

Je pa tudi res, če bi se eventuelno začelo oljno sito basati, bi najbrž pritist olja v motorju padal, kajne. Moram zdele preveriti, koliko je pritiska pri 4000 obratih, da vidim če je to res, kar je en na forumu napisal.

A sem čorov, da tega PID-a v Torque (tudi med MZ) ne najdem?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je 50keda napisal:

Zveni logično, manjši pretok, manjši pritisk. Bi blo zanimivo, da bi vas več primerjalo pritiske oljne črpalke.

Vprašanje pa je, ali se to dogaja postopoma ali pa se ti zgodi, da tisti delček glih potegne notri in je v momentu grose šajse.

 

Men se pa zdi bolj logično, če se neki zabije, da začne pritisk nabijat in ne padat 🤔

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Deeyan odvisno kje se meri pritisk, na izhodu al vhodu :) Jst predpostavljam, da se tule meri na izhodu, ker načeloma jemle olje iz kopeli in ga potem "šprica ven"? Če pa to ni pravo tolmačenje delovanja oljne črpalke v motorju, naj me nekdo prosim popravi ;)

Popravljeno od 50keda
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 34 minutami je Deeyan napisal:

 

Men se pa zdi bolj logično, če se neki zabije, da začne pritisk nabijat in ne padat 🤔

Prav imaš. Manjši kot je fi luknje, večji je pritisk. Kaj se zgodi, ko gumijasto cev za zalivanje stisnemo skupaj.?

Pritisk naraste in vodo nese bolj daleč z tanjši curkom. 

  • Všeč 1
  • Začuden 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

 

Bi se kar strinjal. Večji pritisk zaradi manjšega pretoka (upora)

 

Pred eno uro je Deeyan napisal:

 

Men se pa zdi bolj logično, če se neki zabije, da začne pritisk nabijat in ne padat 🤔

 

Odvisno, na kateri strani ga meriš. Odvisno na kateri strani ga rabiš za mazanje.

 

Primer vrtnega šlavfa. Tekočino "poganja" razlika pritiska (recimo 3 bare). Pritisk na začetku pri pipi ("izhodu črpalke") v vodnem šlavfu je cca 4 bare in zunaj njega na koncu je zračni pritisk cca 1 bar. Ker ima šlavf majhen presek in veliko dolžino, nastaja med "viskozno" vodo in plaščem veliko trenja (upora), ki je večje, tem večja je hitrost (pretok) vode. Zato pri velikem pretoku (odprti luknji na koncu) pritisk od začetnih 4 bara zaradi trenja pada proti koncu šlavfa in na koncu, pred izstopom ni več 4 bare, ampak recimo 2 bara. In šlavf manj daleč šprica. Če šlavf na koncu zamašimo, je pritisk v vodi na koncu šlavfa enak pritisku na začetku (4 bare). Vse ostalo je vmesna varianta, več vode ko šprica, manj daleč nese. :) 

 

Zamešen filter pomeni za pretakanje olja velik upor. Če je črpalka pred filtrom, potem je pri delno zamašenem filtru pritisk na drugi strani, po filtru, manjši. Če je filter popolnoma zamašen, potem pritiska na drugi strani po filtru zaradi črpalke na prvi strani ni več, čeprav črpalka še vedno ustvarja zadosten pritisk, ki pa se zaradi blokade ne prenese na drugo stran.

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • V podjetju kamor delam imam možnost dobiti olje znamke Pakelo po ugodni ceni pa me zanima če je kdo že uporabil in probal to olje v dizelski Mazdi in kako se obnese in če je sploh primerno?   hvala za odgovor in lp
    • K moji majhni Casio kolekciji sta se pridružili dve novi uri. Malce bolj "retro geek style"😄,ker tiste "pametne" itak nihče več niti ne opazi...te pa😃...ko smo z sodelavci na kavi...."ooo🧐-pokaži,kaj imaš to"😲..."blast from the past😍..."   Skratka malo za hec in malo zares.😃   Moram pa reči,da sta izredno lahke in udobne-z časom pozabiš,da jo nosiš.   Naj predstavim Casio WV-59RD-1AEF edina Casio GPS ura oglate oblike (izgleda malce bolj retro). Izjemno precizna (GPS sinhronizacija),in za moj poklic lih taprava za svojo ceno (dobrih 50€ na Amazonu). Že 5-ATM,z že zelo dobrim kovinskim pasom...res iz prešanih "pleh" členkov,a lepo izdelan,ne cufa dlak,in že z dobro sponko. Sprejem GPS signala-zelo dober...za koga,ki rabi absolutno precizno,odporno in poceni retro uro-priporočam👍   Druga je pa bolj "retro show off" modernejša verzija-legendare "Back to the Future" kalkulator-ure. Casio DBC 32D 1AES (dobrih 50€ na Amazonu). Ta je pa tak "magnet za poglede",da je že prav smešno😄...vsi takoj opazijo😲...eni začudeno navdušujoče,spet drugi nevoščljivo zaničujoče (običajno lastniki "pametnih")...in seveda fašeš take in drugačne komentarje....skratka ura privlači poglede😄   Tudi z že malce boljšim "cenenim" INOX-paščkom z sponko,izjemno udobna kljub velikosti,in z zelo praktično avtomatsko osvetlitvijo zaslona...da ne bo kdo mislil,da to pred "pametnimi" urami ni obstajalo. Čeprav imam tudi kakšno veliko dražjo in kvalitetnejšo uro,to uro vseeno zelo rad nosim...prav v posmeh trendu "pametnih"😁   Seveda "pade" enkrat tudi legendarna DBC-611-1D ...čisto iz "gušta"😄   In ker sem jaz-seveda slike+video...prijeten ogled😉       VID_20240224_102715.mp4 VID_20240328_190203.mp4
    • Danasnja kavica ob "postnem" zajtrku v predpraznicnem casu  ...   
    • Posodobitev!   Danes menjal gume in senzorje. Dejansko se je zadeva povezala v nekaj kilometrih in lučka na armaturi je vgasnila.
    • mene so tud začele m6 zanimat, odkar sem od ignacija slike vidu 😂   zanimivo, probaj drugi browser, samo dvomim da je to to. Jest sem glih pred par dnevi en računalnik vrgu, ker ni več WiFi-ja vidu, samo je bla zadeva tudi stara 10let
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.