Skoči na vsebino

Veriga Skyactiv Diesel


Priporočeno sporočilo

Kolikjor sem prebral, so z letniko 2016 menda ojačali te verige in sedaj so namest dvoredne - petredne?

 

Quote

Also we very commonly had the oil pump chain snapping, mostly on earlier 2.2D from 2013-2015, we never had the exact year when they started using the revised chain. The redesigned chain has 5 yellow links whereas the old has 3.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko sem nazadnje govoril z enim izmed šefov na servisu mazda v Kp) sicer je zadolžen za ličarijo in kleparijo) mi je zagotovil, da je teh primerov zelo zelo malo. 

V bistvu so zelo redki in gre bolj za avtomobile, kjer je vzdrževanje na psu(menjava olja šele na 20Kkm, pregledajo nivo olja - nikoli in podobni biseri). Seveda se lahko zgodi na vsakem avtu, a je to skoraj nemogoče, če pravilno vzdržuješ avto. Tudi pri prvi generaciji je bilo na začetku kar nekaj zaribanih mašin, dokler niso uporabniki sami ugotovili, da je potrebno zamenjati bakrene podložke pravočasno in spucati oljno korito. Od takrat naprej tega ni bilo več pri voznikih, ki so to upoštevali. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Alex napisal:

Ko sem nazadnje govoril z enim izmed šefov na servisu mazda v Kp) sicer je zadolžen za ličarijo in kleparijo) mi je zagotovil, da je teh primerov zelo zelo malo. 

V bistvu so zelo redki in gre bolj za avtomobile, kjer je vzdrževanje na psu(menjava olja šele na 20Kkm, pregledajo nivo olja - nikoli in podobni biseri). Seveda se lahko zgodi na vsakem avtu, a je to skoraj nemogoče, če pravilno vzdržuješ avto. Tudi pri prvi generaciji je bilo na začetku kar nekaj zaribanih mašin, dokler niso uporabniki sami ugotovili, da je potrebno zamenjati bakrene podložke pravočasno in spucati oljno korito. Od takrat naprej tega ni bilo več pri voznikih, ki so to upoštevali. 

 

Qrc jo gleda, se nebom zanasal na to, pa da grem v strahu na dopust kjer se bo prevozlo cca. 2000km 😬

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Med servisom pri Pelku pred leti, mi je priporočal to menjati do 150k km. Je pravil, da je ravno prejšnji teden imel v delu eno, za katero je bilo prepozno in naj bi imela 170k km.

 

Sj drgač veste, zakaj se ta oljna veriga utrga, ne? Ne zato, ker bi bla preslaba oz. bi bili problemi s samo verigo, ampak ker v oljnem filtru zaštekajo neizgorjeni delci, in nobena trdota verige to ne reši.

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 37 minutami je dvorjan napisal:

No, pa saj zadnji leti delam servise na 10.000 km. A potemtakem naj se ne sekiram?

Manj vsekakor kot tisti, ki upoštevajo nasvete uradnih servisov. Po njihovem bi se to delalo na vsakih 20Kkm.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 minutami je Janez007 napisal:

Ugibam, da je to vezano na z opilki zamašeno oljno sito - obraba gredi ... težave pred 2015 ???

Tiste prve so imele vgrajene skoraj navadne gredi. Brez kaljenja.Ja, zabito oljno sito pa zna bit velik problem. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 urami je dvorjan napisal:

No, pa saj zadnji leti delam servise na 10.000 km. A potemtakem naj se ne sekiram?

 

js tudi na 10kkm

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 14 urami je dvorjan napisal:

No, pa saj zadnji leti delam servise na 10.000 km. A potemtakem naj se ne sekiram?

Ne sekiraj se, a vseeno bi ju jaz na tvojem mestu čimprej zamenjal (menda imaš že okoli 230.000 km) 😉

 

Lahko pa seveda na svojem testiraš do kdaj zdrži, bomo veseli tega podatka iz prve roke. 😁

 

Sam nameravam malo zamenjati pri prvem servisu čez 150.000. Bolje 2 x 500 kot 1 x 5,000. 😂

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@50keda, naši politiki bi se morali od tebe učit 👍😄

 

Je pa tudi res, če bi se eventuelno začelo oljno sito basati, bi najbrž pritist olja v motorju padal, kajne. Moram zdele preveriti, koliko je pritiska pri 4000 obratih, da vidim če je to res, kar je en na forumu napisal.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zveni logično, manjši pretok, manjši pritisk. Bi blo zanimivo, da bi vas več primerjalo pritiske oljne črpalke.

Vprašanje pa je, ali se to dogaja postopoma ali pa se ti zgodi, da tisti delček glih potegne notri in je v momentu grose šajse.

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je SpEkTr napisal:

@50keda, naši politiki bi se morali od tebe učit 👍😄

 

Je pa tudi res, če bi se eventuelno začelo oljno sito basati, bi najbrž pritist olja v motorju padal, kajne. Moram zdele preveriti, koliko je pritiska pri 4000 obratih, da vidim če je to res, kar je en na forumu napisal.

A sem čorov, da tega PID-a v Torque (tudi med MZ) ne najdem?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je 50keda napisal:

Zveni logično, manjši pretok, manjši pritisk. Bi blo zanimivo, da bi vas več primerjalo pritiske oljne črpalke.

Vprašanje pa je, ali se to dogaja postopoma ali pa se ti zgodi, da tisti delček glih potegne notri in je v momentu grose šajse.

 

Men se pa zdi bolj logično, če se neki zabije, da začne pritisk nabijat in ne padat 🤔

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Deeyan odvisno kje se meri pritisk, na izhodu al vhodu :) Jst predpostavljam, da se tule meri na izhodu, ker načeloma jemle olje iz kopeli in ga potem "šprica ven"? Če pa to ni pravo tolmačenje delovanja oljne črpalke v motorju, naj me nekdo prosim popravi ;)

Popravljeno od 50keda
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 34 minutami je Deeyan napisal:

 

Men se pa zdi bolj logično, če se neki zabije, da začne pritisk nabijat in ne padat 🤔

Prav imaš. Manjši kot je fi luknje, večji je pritisk. Kaj se zgodi, ko gumijasto cev za zalivanje stisnemo skupaj.?

Pritisk naraste in vodo nese bolj daleč z tanjši curkom. 

  • Všeč 1
  • Začuden 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

 

Bi se kar strinjal. Večji pritisk zaradi manjšega pretoka (upora)

 

Pred eno uro je Deeyan napisal:

 

Men se pa zdi bolj logično, če se neki zabije, da začne pritisk nabijat in ne padat 🤔

 

Odvisno, na kateri strani ga meriš. Odvisno na kateri strani ga rabiš za mazanje.

 

Primer vrtnega šlavfa. Tekočino "poganja" razlika pritiska (recimo 3 bare). Pritisk na začetku pri pipi ("izhodu črpalke") v vodnem šlavfu je cca 4 bare in zunaj njega na koncu je zračni pritisk cca 1 bar. Ker ima šlavf majhen presek in veliko dolžino, nastaja med "viskozno" vodo in plaščem veliko trenja (upora), ki je večje, tem večja je hitrost (pretok) vode. Zato pri velikem pretoku (odprti luknji na koncu) pritisk od začetnih 4 bara zaradi trenja pada proti koncu šlavfa in na koncu, pred izstopom ni več 4 bare, ampak recimo 2 bara. In šlavf manj daleč šprica. Če šlavf na koncu zamašimo, je pritisk v vodi na koncu šlavfa enak pritisku na začetku (4 bare). Vse ostalo je vmesna varianta, več vode ko šprica, manj daleč nese. :) 

 

Zamešen filter pomeni za pretakanje olja velik upor. Če je črpalka pred filtrom, potem je pri delno zamašenem filtru pritisk na drugi strani, po filtru, manjši. Če je filter popolnoma zamašen, potem pritiska na drugi strani po filtru zaradi črpalke na prvi strani ni več, čeprav črpalka še vedno ustvarja zadosten pritisk, ki pa se zaradi blokade ne prenese na drugo stran.

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.