Skoči na vsebino

Ali nezategnjen vijak vpliva na delovanje?


Priporočeno sporočilo

Seveda lahko ima vpliv na delovanje motorja, ker ECU ne bo dobil pravih podatkov MAF senzorja (senzor pretoka zraka) ki je na airboxu (škatli zračnega filtra).

Na odtegnjeni cevi ti lahko vleče zrak mimo MAF senzorja, poleg tega pa je na sploh slabo za sam motor, če ti prihaja onesnažen zrak mimo zračnega filtra, to lahko povzroči povečano obrabo motorja.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Janez007 napisal:

 

Kaj bi si človek mislil, če se je interval regeneracije skrajšal takoj po zadnjem servisu, kjer so menjali le oljni filter in olje in naredili diagnostiko (videl sem, da je bil za kakšne 5-10 minut priključen prenosnik)?

Mogoče, da so ti naložili kak slab program? Pri njih nikoli ne veš, kaj ti čačkajo po avtu. Jaz ne bi nikoli dovolil, da mi na uradnem servisu nalagajo neke kao "nove, izboljšane" programe. Ne, tako kot je je v redu. Ne morejo nič izboljšati. 

  • Haha 1
  • Zmeden 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 10 urami je Janez007 napisal:

 

Kaj bi si človek mislil, če se je interval regeneracije skrajšal takoj po zadnjem servisu, kjer so menjali le oljni filter in olje in naredili diagnostiko (videl sem, da je bil za kakšne 5-10 minut priključen prenosnik)?

V 5-10 minutah se še mulca ne naredi

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Janez007ja imaš prav, prvo itak pomisliš da so na servisu kaj zaje..

Lahko je pa samo naključje, lahko pa so res kaj zašuštral. 

Čeprav pri menjavi olja in filtra, pa verjetno je pregledal napake z računalnikom, tako da nobeno od teh opravil ne bi smelo imeti vpliva na tvoje težave. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 minutami je Aless napisal:

@Janez007ja imaš prav, prvo itak pomisliš da so na servisu kaj zaje..

Lahko je pa samo naključje, lahko pa so res kaj zašuštral. 

Čeprav pri menjavi olja in filtra, pa verjetno je pregledal napake z računalnikom, tako da nobeno od teh opravil ne bi smelo imeti vpliva na tvoje težave. 

Moje mišljenje je, da so na veliko uradnih servisih mehaniki premalo izobraženi, da se spopadajo z novimi, v veliki meri elektronsko podprtimi sistemi v sodobnih avtomobilih. Moj dober prijatelj, po profesiji elektronik-diagnostik je moral že neštetokrat vskočiti, ko so se na uradnih servisih znašli pred problemom in nerešljivimi težavami. Velikokrat je moral posredovati na mercedesovem uradnem servisu v Kp. Nemalokrat je sam odpravil težavo v pol urice in jim mastno zaračunal. Seveda jim ni povedal, kje je bil problem. 😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Alexjaz ne bi rekel da so premalo izobraženi, na pooblaščenem servisu moraš ponavadi naredit tudi kako njihovo šolanje in verjemi da na tem šolanju moraš na koncu tudi sam pokazat določeno znanje da dobiš papir. 

Jaz sem bil nazadnje na šolanju v Toyotinem centru za šolanje in smo po teoretičnem predavanju morali tudi praktično znanje pokazati, na koncu pa še 2tedna prakse na Toyota servisu. 

Na Mercedesu sem pa bil na usposabljanju samo za diagnostiko in smo imeli samo delo z testerjem. 

Pri Mercedesu imaš možnost da se prek neta povežeš z Nemčijo in ti njihovi na daljavo pomaga. 

Najslabše usposabljanje je imel Iveco (tudi njihov tester je bolj revščina)🙄

Je pa ponavadi tako da imajo ponavadi pooblasceni servisi mehanike in električar/diagnostike, ker so sistemi že tako zapleteni da ne moreš vsega vedet. 

Po moje je največji problem servisov da preslabo plačujejo ljudi, pol pa dobri mehaniki grejo drugam ali pa na svoje. 

Novincem pa itak manjka izkušenj in če ni nobenega starega majstra da bi jim povedal za kako finto, je včasih zelo zelo težko najti napako. 

Evo še par slik iz šolanja😎

 

IMG_20210815_111948.jpg

IMG_20210815_112040.jpg

Popravljeno od Aless
  • Všeč 7
  • Ljubim 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je Janez007 napisal:

Si mislim, da imajo mladi mehaniki v svojem delovnem okolju premalo svobode v teh enormih količinah receptov, protokolov, ki jih morajo spoštovati. Včasih je potrebna tudi intuicija, ki se zgradi na osnovi znanja in izkušenj.

 

Tako so na uradnem servisu BTC v Ljubljani znancu na 3.000€ vredni Mazdi na rednem servisu postavili diagnozo ter za njo trdno stali, ki bi zahtevala popravilo v vrednosti cca 2.000€. Na koncu je poiskal drugo mnenje pri izkušenem avtoelektričarju, ki je ugotovil, da je vse OK. Danes je od tega že eno leto in je vse OK.

Tako je. Namesto, da bi se življenjsko in s čim bolj realnimi stroški približali lastniku vozila, da bi našli najugodnejšo rešitev, se obnašajo velikokrat, kot da ima vsak, ki pride do njih, nov avto. In kot praviš, ti namesto, da bi zamenjali samo del sklopa, ponudijo cel sklop, ki velikokrat presega vrednost starejšega avta. Pa greš potem sam  na net in sam najdeš ta kos za zanemarljiv strošek. Če ga še znaš zamenjati sam je to zmaga. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.