Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni!

imam mazdo cx-5 2014 letnik z 168.000km, 2.2 diesel awd.

Sedaj pa imam problem, ker se mi je pojavila lučka(spet) DPF inspection required.

Približno 3 tedne nazaj sem odpeljal avto serviserju, kateri je rekel, da je dpf vredu in naj ga peljem na pooblaščeni servis.

je imel že kdo podobne izkušnje oz. bi se mu sanjalo kaj je narobe?

 

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

O tem smo že veliko debatirali je pa ogromno možnosti kaj je lahko narobe.

 

- preveč zamašen dpf

- MAF senzor ne meri pravilno

- zasvinjan MAP senzor na sesalnem kolektorju

- umazan in zabasan sesalni kolektor

- zasvinjan EGR ventil

- okvarjeni injektorji goriva

- senzorji pred in za DPF filtrom

 

pa še kaj sem verjetno pozabil.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

27 minutes ago, Boss said:

O tem smo že veliko debatirali je pa ogromno možnosti kaj je lahko narobe.

 

- preveč zamašen dpf

- MAF senzor ne meri pravilno

- zasvinjan MAP senzor na sesalnem kolektorju

- umazan in zabasan sesalni kolektor

- zasvinjan ERG ventil

- okvarjeni injektorji goriva

- senzorji pred in za DPF filtrom

 

pa še kaj sem verjetno pozabil.

Pozabil sem dodati, da gori še rdeč trikotnik.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

24 minutes ago, scania said:

Malo heca: omw nalepke glih lepo prekrijejo te lučke na armaturki 🤣🤣🤣.

Kaj moč pa ima avto?

Ja ima  večino časa. Kdaj pa mu zmanjka moči v 6 brzini ko vec ko 2,5k obratov negre in cukne, pc da nima moči, ko pa dam v 5. Gre pa spet vse normalno.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je 22Diesel napisal:

Ja ima  večino časa. Kdaj pa mu zmanjka moči v 6 brzini ko vec ko 2,5k obratov negre in cukne, pc da nima moči, ko pa dam v 5. Gre pa spet vse normalno.

Na obratih vrže za trenutek v safe mode zaradi zaščite motorja Jaz bi na tvojem mestu najprej dal očistiti dfp filter. Stane od 180€-270€.

Odvisno od načina čiščenja. 

Nato boš videl, kako bo. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem klical na mazdin servis so rekli prvo delo pri takem dajo dpf dol in ga pošljejo po pošti strajnarju pucat/obnovit. Je rekel taglavni tam, da hitrjej in ceneje če ga pelješ direkt tja ko majo dpf dol ti še vse senzorje okoli DPF preverijo(mogoče tu tiči zajec)

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

26 minutes ago, Janez007 said:

Pri moji M6 2016 CD175 so se te lučke pokazale pri dobrih 60.000 km. Sledilo je čiščenje saj v kolektorju, EGR, glavi, menjava podložk na injektorjih. Na servisu so rekli: "preveč mestne vožnje". ?zmeden?

 

Po veliko prebranega o tej težavi se kar strinjam z @Boss - ovim spiskom, dodal bi le podložke na injektorjih

 

MAP senzor lahko zelo enostavno odviješ in sčistiš sam, potrebuješ le ključ, mislim da M8. Na tem forumu smo o tem že pisali (pripenjam nekaj slik). Je pa malo verjetno, da je razlog samo zapackan MAP. 

 

Eni mehaniki pravijo, da težav s sajami ne bi smelo biti, če se na 60.000 km menja podložke injektorjev (pri tem, da vsi senzorji delujejo OK in na podlagi teh elektronika nameša pravo mešanico goriva/zraka). Če je res veliko zelo kratkih voženj, voženj s preveč nizkimi obrati, je to tudi lahko razlog. Je pa bilo na teh motorjih v garanciji zamenjanih tudi že nekaj okvarjenih injektorjev, njihovo okvaro pa lahko povzroči tudi neustrezna kakovost nafte, na primer s preveč biodizla, ki injektorje zapacka.

 

Toliko lahko povem sam, ki že 2 meseca iz tega področja "delam doktorat".

 

image.png.f19de4ae94cf40f16e27c724b5dcdcac.png

 

image.png.7eee49c082ca9db5e1f29754013c4fc8.png

 

image.png.c6092f88ef0f0ccaab714d92d36649eb.png

 

Hvala lepa za to.

vendar podložke so bile menjane pri zadnjem servisu.

Tudi relacija ne bi smela biti problem.  Večina vožnje je avtocesta. Relacije 30 km ali 75 km. 
Upam, da ni spet kak turbo, ker to pa

je bil obonovljen na 145.000 in iskreno ne zaupam preveč tem ljudem, ki so obnavljali( avto je bil še pod obvezno garancino in je moral trgovec popravit turbino).

 

Hvala Vam za vse odgovore, mnenja, izkušnje.

Klical sem na makomo, da bodo naredili diagnostiko, potem pa da vidimo, kje je problem.

 

lep pozdrav

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

13 hours ago, Janez007 said:

Pa poročaj :) Upam, da bom imel sam tudi še kaj za povedat ... pred enim tednom na enem pooblaščenem servisu, kmalu pa še na drugem ... 

bom, upam, da ne bo spet kaj z turbino 😅

tebi isto gori rdeč trikotnik + dpf inspection requireded?

Popravljeno od 22Diesel
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Okvare turbin na Mazdah so bolj izjema kot pravilo. Tako bi sam malo manj gledal okoli tega je pa res, da aktuator turbine pa lahko povzroči težave pri pospeševanju, kar pa velja tudi za lambda sondo. Aktuator ni drag in se ga dokaj enostavno zamenja.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 39 minutami je Boss napisal:

Okvare turbin na Mazdah so bolj izjema kot pravilo. Tako bi sam malo manj gledal okoli tega je pa res, da aktuator turbine pa lahko povzroči težave pri pospeševanju, kar pa velja tudi za lambda sondo. Aktuator ni drag in se ga dokaj enostavno zamenja.

Težava so lopute na mali turbini pri prvih Skyactive motorjih do 2015 oz. facelitfa.

In tako vseeno menjaš komplet, čeprav ostalo deluje.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png 28251_1.png  

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

2 hours ago, mazdaman said:

Težava so lopute na mali turbini pri prvih Skyactive motorjih do 2015 oz. facelitfa.

In tako vseeno menjaš komplet, čeprav ostalo deluje.

Ja, turbina je bila obnovlnena, vzrok je pa bil odtrgana loputa, vendar je takrat svetila tudi lučka za motor, sedaj ne.

Je pa omenil serviser za lambda sonda, da je lahko tukaj težava.


 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je 22Diesel napisal:

Ja, turbina je bila obnovlnena, vzrok je pa bil odtrgana loputa, vendar je takrat svetila tudi lučka za motor, sedaj ne.

Je pa omenil serviser za lambda sonda, da je lahko tukaj težava.

Tisto loputo, ki se je odlomila na turbini in je glavni vzrok okvar, menda na Selmarju preventivno zavarijo ... cca 130€ pride. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

1 hour ago, Janez007 said:

Sam pa lahko poročam, da sem bil s svojo M6 CD175 v zadnjem tednu na 2 uradnih servisih. Po priklopu na računalnik pravijo, da je z avtom vse OK, tudi povprečna poraba 5,9 l /100km in nivo olja (od menjave naprej ves čas na isti črtici) kažeta, da je avto brez težav.

 

Sprašujem se, kaj je z mano narobe? 🤪

 

Tebi tudi isto lučka sveti (rdec trikotnik) in dpf inspection required?

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 minutami je Janez007 napisal:

Ne še 😁

V bistvu, Janez, ne vem, kaj bi hotel boljšega na tvojem avtu. 

Pije ti malo, gre v redu. Edino regen. so prepogoste. Bolj je problem takrat, ko jih sploh ni. 

Takrat nastane resna težava. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Alex napisal:

V bistvu, Janez, ne vem, kaj bi hotel boljšega na tvojem avtu. 

Pije ti malo, gre v redu. Edino regen. so prepogoste. Bolj je problem takrat, ko jih sploh ni. 

Takrat nastane resna težava. 

Muči me radovednost, zakaj je tako.

Kot me muči radovednost, zakaj mi https://www.mazda-si.net še kar naprej zelo nagaja samo na enem osebnem računalniku v hiši, ob tem, da nimam nobenih težav z nobeno drugo spletno stranjo na istem računalniku. In ne glede na brskalnik. Poskusil sem že vse živo, izklopil protivirusno zaščito, požarni zid,.... posodobil gonilnike, ...

 

slika.png.9fa4790d20de059bbee4d488c35f920b.png

 

 

Popravljeno od Janez007
  • Zmeden 1
  • Žalosten 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Janez007 napisal:

Ne še 😁

Ti preveč razmišljaš za avto. Zgleda si še hujši kot jaz, saj za avto je to top in kdo bo od tebe enkrat avto kupil je kot da bi na loto zadel ker zadeve sproti resujes in imas avto v nuli, po eni strani te pa isto kot mene vsaka malenkost na avtu iz tira vrze in razmisljas kaj vse je lahko in kak se bo. 

Uzivaj v voznji, ker avto mas v nuli tak ko mora bit 😉

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je scania napisal:

Ti preveč razmišljaš za avto. Zgleda si še hujši kot jaz, saj za avto je to top in kdo bo od tebe enkrat avto kupil je kot da bi na loto zadel ker zadeve sproti resujes in imas avto v nuli, po eni strani te pa isto kot mene vsaka malenkost na avtu iz tira vrze in razmisljas kaj vse je lahko in kak se bo. 

Uzivaj v voznji, ker avto mas v nuli tak ko mora bit 😉

Točno tako. Mogoče imam preveč časa in nobenih resnih skrbi.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 minutami je Janez007 napisal:

Točno tako. Mogoče imam preveč časa in nobenih resnih skrbi.

Je pa lep hobi to, moram priznati. Jaz pa pretirano skrbim za lak na avtu. 😄

Vedno, ko gre mimo mojega avta bivša poslanka lds-a  pravi, da zakaj ga vedno perem. 

Odgovorim ji lepo, da jaz se zelo rad ukvarjam z avtom, ona pa s svojimi dvemi razkošnimi hišami. 🤗Vsak ima svoje veselje. 

 

 

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Danes pomerim nivo olja na obeh bencinskih Mazdicah, ki imata prevoženih med 10-12.000 km od menjave olja in sta ga požrli mogoče 2 dcl.  
    • V podjetju kamor delam imam možnost dobiti olje znamke Pakelo po ugodni ceni pa me zanima če je kdo že uporabil in probal to olje v dizelski Mazdi in kako se obnese in če je sploh primerno?   hvala za odgovor in lp
    • K moji majhni Casio kolekciji sta se pridružili dve novi uri. Malce bolj "retro geek style"😄,ker tiste "pametne" itak nihče več niti ne opazi...te pa😃...ko smo z sodelavci na kavi...."ooo🧐-pokaži,kaj imaš to"😲..."blast from the past😍..."   Skratka malo za hec in malo zares.😃   Moram pa reči,da sta izredno lahke in udobne-z časom pozabiš,da jo nosiš.   Naj predstavim Casio WV-59RD-1AEF edina Casio GPS ura oglate oblike (izgleda malce bolj retro). Izjemno precizna (GPS sinhronizacija),in za moj poklic lih taprava za svojo ceno (dobrih 50€ na Amazonu). Že 5-ATM,z že zelo dobrim kovinskim pasom...res iz prešanih "pleh" členkov,a lepo izdelan,ne cufa dlak,in že z dobro sponko. Sprejem GPS signala-zelo dober...za koga,ki rabi absolutno precizno,odporno in poceni retro uro-priporočam👍   Druga je pa bolj "retro show off" modernejša verzija-legendare "Back to the Future" kalkulator-ure. Casio DBC 32D 1AES (dobrih 50€ na Amazonu). Ta je pa tak "magnet za poglede",da je že prav smešno😄...vsi takoj opazijo😲...eni začudeno navdušujoče,spet drugi nevoščljivo zaničujoče (običajno lastniki "pametnih")...in seveda fašeš take in drugačne komentarje....skratka ura privlači poglede😄   Tudi z že malce boljšim "cenenim" INOX-paščkom z sponko,izjemno udobna kljub velikosti,in z zelo praktično avtomatsko osvetlitvijo zaslona...da ne bo kdo mislil,da to pred "pametnimi" urami ni obstajalo. Čeprav imam tudi kakšno veliko dražjo in kvalitetnejšo uro,to uro vseeno zelo rad nosim...prav v posmeh trendu "pametnih"😁   Seveda "pade" enkrat tudi legendarna DBC-611-1D ...čisto iz "gušta"😄   In ker sem jaz-seveda slike+video...prijeten ogled😉       VID_20240224_102715.mp4 VID_20240328_190203.mp4
    • Danasnja kavica ob "postnem" zajtrku v predpraznicnem casu  ...   
    • Posodobitev!   Danes menjal gume in senzorje. Dejansko se je zadeva povezala v nekaj kilometrih in lučka na armaturi je vgasnila.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.