Skoči na vsebino

Mazda cx7 dvig luči


Priporočeno sporočilo

Mogoče ti bo to kaj pomagalo.

Mazda CX7 headlight adjustment.

 

How do you adjust the headlights on a  Mazda CX7

  •  
  • Cars & Trucks Expert
  • 288 Answers

First park your car on leveled ground, and it would be best if there is a white wall at a 10 feet distance from the car.
Once you pop open the hood, you will find adjustment screws at the back of the headlight. To locate them, look straight behind the headlight, and you will see two Philips head screws
The outwards screw that is close to the fender is for vertical adjustment, turning it clockwise raises the beam and vice versa
The inward screw is for the horizontal arrangement - counter-clockwise brings the light more towards the inside, and vice versa.
Inspect results while making adjustments so that you can narrow down to the right beam position.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

31 minutes ago, Zeromb said:

Nikjer ne vidim tega. Mazda je naredila mega malo prostora okrog luci. Hvala vseeno za tvoj trud.

trehnični, rečeš da nimaš doma pogojev naštelat pa ti bodo nrdili,.. usaj na naših koncih nrdijoto brez problema

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 minutami je TiEn napisal:

trehnični, rečeš da nimaš doma pogojev naštelat pa ti bodo nrdili,.. usaj na naših koncih nrdijoto brez problema

Ampak, ali nimajo xenon luči avtomatsko nivelizacijo? Bi se morale vsakokrat, ko prižgeš avto in luči, postaviti same v pravo višino. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 17 minutami je Alex napisal:

Mogoče ti bo to kaj pomagalo.

Mazda CX7 headlight adjustment.

 

How do you adjust the headlights on a  Mazda CX7

  •  
  • Cars & Trucks Expert
  • 288 Answers

First park your car on leveled ground, and it would be best if there is a white wall at a 10 feet distance from the car.
Once you pop open the hood, you will find adjustment screws at the back of the headlight. To locate them, look straight behind the headlight, and you will see two Philips head screws
The outwards screw that is close to the fender is for vertical adjustment, turning it clockwise raises the beam and vice versa
The inward screw is for the horizontal arrangement - counter-clockwise brings the light more towards the inside, and vice versa.
Inspect results while making adjustments so that you can narrow down to the right beam position.

Ja to sem mislil , samo tega vijaka ne najdem. Tudi v Mazdini knjigi ga ni not

pred 1 minuto je Alex napisal:

Ampak, ali nimajo xenon luči avtomatsko nivelizacijo? Bi se morale vsakokrat, ko prižgeš avto in luči, postaviti same v pravo višino. 

Ja tako sem jaz tudi bral v servisni da se avtomatsko nastavijo. Fora je v tem da kjer bi moral biti gumb za dvig in spust je zdaj gumb za plin. Tako da sem pač mislil to ročno naredit. V skrajnem primeru ga bom na tehničnega peljal.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je Zeromb napisal:

Ja to sem mislil , samo tega vijaka ne najdem. Tudi v Mazdini knjigi ga ni not

Da ni kje skrit? Ker recimo v mazdi 6 moraš z imbusom 5 iti kar globoko v eno odprtino, da prideš do plastičnega vijaka. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

9 minutes ago, Alex said:

Da ni kje skrit? Ker recimo v mazdi 6 moraš z imbusom 5 iti kar globoko v eno odprtino, da prideš do plastičnega vijaka. 

Ni potrebno nobene luknje in ni imbus je ali križni izvijač ali ključ 10, razn če je pri novejših letnikih drugačen sistem kar pa dvomim

13 minutes ago, Alex said:

Ampak, ali nimajo xenon luči avtomatsko nivelizacijo? Bi se morale vsakokrat, ko prižgeš avto in luči, postaviti same v pravo višino. 

Kolkr vem avtomatizacija samo drži luč da ne opleta gor in dol(jo drži v livelu)med vožnjo, še vedno jo je treba nastavit, je pa treba avto imet ugasnjen ko nastavljaš da ne sili avtomatika po svoje. naj me kdo popravi.

Popravljeno od TiEn

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 minutami je TiEn napisal:

Ni potrebno nobene luknje in ni imbus je ali križni izvijač ali ključ 10, razn če je pri novejših letnikih drugačen sistem kar pa dvomim

Kolkr vem avtomatizacija samo drži luč da ne opleta gor in dol(jo drži v livelu)med vožnjo, še vedno jo je treba nastavit, je pa treba avto imet ugasnjen ko nastavljaš da ne sili avtomatika po svoje. naj me kdo popravi.

Kak se pa to naredi?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Avtomatska nivelizacija na začetku, glede na število potnikov in prtljage v prtljažniku, postavi s pomočjo senzorjev luči v pravi požaj. 

Če ima luči, ali samo eno, ki svetijo precej v tla, je nekaj zatajilo oziroma ne deluje. 

Spomnim se, da so nekateri na prvih Mazdah 6 morali zamenjati komplet cele luči. Tega, je bilo ogromno. 

Če boš vrtel ta vijak pazi, da ga ne boš preveč, ker se zna zgoditi, da pade vijak iz matice in potem moraš razstavit celo luč, da to popraviš.Meni se je to zgodilo. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja sam ga postavi v položaj ki ti ga na tehničnih naštimajo po tej logiiki ne. Če imaš luč visoko in daš notr 5ljudi ti bo postavilo v ta isti/pravi položaj pa bo luč še vedno svetila visoko :) Neko pravilno pozicijo/točko luči je treba v štartu določit.

Popravljeno od TiEn

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pravkar je TiEn napisal:

Ja sam ga postavi v položaj ki ti ga na tehničnih naštimajo po tej logiiki ne. Če imaš luč visoko in daš notr 5ljudi ti bo postavilo v ta isti/pravi položaj pa bo luč še vedno svetila visoko :)

Res je. Samo bi bilo dobro, da najprej preveri, če sploh to deluje. Postaviš se pred zid, prižgeš luči in na zidu takoj vidiš, ali opravijo luči pot gor dol. To se zgodi vsakokrat, ko prižgeš luči. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja to definitivno. Samo ko bo štelal mora pa met nivelizacijo na off. samo kontakt brez užganega avtomobila. Al sem jaz to narobe prebral, da se upali šele ko avto vžgeš? Bi moral testirat en večer v temi, zdej se mi ne da hodit dol

Popravljeno od TiEn

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Postavil sem se pred ena bela garažna vrata, vzel krizni srafnciger,  ter tako kot je na posnetku je ena majhna okrogla luknja v katero potisnes noter srafnciger in vrtiš v smeri urinega kazalca. Mi je uspelo dvignit. Peljal sem se en krog, da vidim če mi bo kdo blendal, ampak mi ni. Mogoče bi jih lahko še malo dvignil ,vendar zdaj luci svetijo kot morajo in bom tudi tak pustil. Vsem skupaj en veliki HVALA, da ste mi pomagali 😀👍👍👍 Respect . Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • V podjetju kamor delam imam možnost dobiti olje znamke Pakelo po ugodni ceni pa me zanima če je kdo že uporabil in probal to olje v dizelski Mazdi in kako se obnese in če je sploh primerno?   hvala za odgovor in lp
    • K moji majhni Casio kolekciji sta se pridružili dve novi uri. Malce bolj "retro geek style"😄,ker tiste "pametne" itak nihče več niti ne opazi...te pa😃...ko smo z sodelavci na kavi...."ooo🧐-pokaži,kaj imaš to"😲..."blast from the past😍..."   Skratka malo za hec in malo zares.😃   Moram pa reči,da sta izredno lahke in udobne-z časom pozabiš,da jo nosiš.   Naj predstavim Casio WV-59RD-1AEF edina Casio GPS ura oglate oblike (izgleda malce bolj retro). Izjemno precizna (GPS sinhronizacija),in za moj poklic lih taprava za svojo ceno (dobrih 50€ na Amazonu). Že 5-ATM,z že zelo dobrim kovinskim pasom...res iz prešanih "pleh" členkov,a lepo izdelan,ne cufa dlak,in že z dobro sponko. Sprejem GPS signala-zelo dober...za koga,ki rabi absolutno precizno,odporno in poceni retro uro-priporočam👍   Druga je pa bolj "retro show off" modernejša verzija-legendare "Back to the Future" kalkulator-ure. Casio DBC 32D 1AES (dobrih 50€ na Amazonu). Ta je pa tak "magnet za poglede",da je že prav smešno😄...vsi takoj opazijo😲...eni začudeno navdušujoče,spet drugi nevoščljivo zaničujoče (običajno lastniki "pametnih")...in seveda fašeš take in drugačne komentarje....skratka ura privlači poglede😄   Tudi z že malce boljšim "cenenim" INOX-paščkom z sponko,izjemno udobna kljub velikosti,in z zelo praktično avtomatsko osvetlitvijo zaslona...da ne bo kdo mislil,da to pred "pametnimi" urami ni obstajalo. Čeprav imam tudi kakšno veliko dražjo in kvalitetnejšo uro,to uro vseeno zelo rad nosim...prav v posmeh trendu "pametnih"😁   Seveda "pade" enkrat tudi legendarna DBC-611-1D ...čisto iz "gušta"😄   In ker sem jaz-seveda slike+video...prijeten ogled😉       VID_20240224_102715.mp4 VID_20240328_190203.mp4
    • Danasnja kavica ob "postnem" zajtrku v predpraznicnem casu  ...   
    • Posodobitev!   Danes menjal gume in senzorje. Dejansko se je zadeva povezala v nekaj kilometrih in lučka na armaturi je vgasnila.
    • mene so tud začele m6 zanimat, odkar sem od ignacija slike vidu 😂   zanimivo, probaj drugi browser, samo dvomim da je to to. Jest sem glih pred par dnevi en računalnik vrgu, ker ni več WiFi-ja vidu, samo je bla zadeva tudi stara 10let
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.