Skoči na vsebino

Prijavi

  • Zadnja sporočila

    • To je zelo dobro in si lahko zadovoljen, da je interval tako dolg.   Zakaj se pa ti ne zdi ueleno, če se skuri nevarne sajaste delce, ki obstanejo v filtru? To gre pri takih temperaturah, da zgorijo do konca in ni nobenih dodatnih izpustov.   DPF filtri so ena boljših okoljevarstvenih zadev in delajo točno to za kar so dizajnirani. Maš pa na netu ogromno razlage kako to deluje in čemu so potrebne aktivne regeneracije oziroma čiščenje DPF filtra.
    • Vsaj LOPATE mu ne ponuja kot opcije; za razliko od našega GORJAN-a oz. brkatega kmeta in s hribov.
    • @dvorjan te ne bo pohvalil, ampak ti bo dal @Boss en velik minus
    • Sem doma, sam men je čist neugodno pri manj kot 15 stopinj kolesarit tko, da sam od servisa pa domov... ok še čez Rožnik, da vsaj lahko rećem, da je blo malce zanimivo. Sem moral zavorne ploščice sprobat, ker mi je prejšnje pobralo. Hitr tole gre od kar se pojam po vzpetinah in manjših hribih.   Sem pa za tja vzel Zoe, ampak če primerjam s Pugijem je Zoe en res navaden plastičen skret, kjer se ne da niti sedeža po višini nastavit. Se vidi, da ima kr nekaj let zaostanka in tudi Avant2Go jih umike ter menja za druge.   Kot keže bodo morali tud v EV-je vgrajevati boljše interjerje in sedeže, ker prvi navdušenci so že mimo, zdaj bo pa treba resne kupce pridobit to bo pa šlo sam na kvaliteto.
    • Nevem... nazadnje sem bil s CX-5 na servisu 1. 7. 2022 ... takrat je bila cena 210,76€ ... Sedaj pri CX-60 je bilo 348,52€ ... So pa postavke podobne.. edino sedaj je bil se kabincki filter, ki ga na zadnjem servisu pri CX-5 ni bilo ... Ta je okoli 50€ (45,39€ brez davka) ... pa zavorno olje okoli 10€ ... Ostalo pa je inflacija   ...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.