Skoči na vsebino

Motor nima moči


Priporočeno sporočilo

Govora je od CX3 s motorjem CD105 kupljena v avgustu 2016. Avto ima 110.000km, tezava pa se pojavlja ze dlje casa. 

Ko vozis v 4, 5 ali pa 6 prestavi brez plina (motor zavira) in nato pohodis plin do konca, se ne zgodi nic. Avto gre naprej s enako hitrosto (kot da bi imel 55konjskih sil). Ce v tem prenutku plin popustis do mere kot da hoces trenutno hitrost vzdrzevati, motor nenadoma spremeni glas in zacne vleci kot more. 

Ko vozis po avtocesti v Vrhniski klanec oziro proti Nanosu in pride do tega efekta, se zgodi da gres naprej v klanec s maksimalno hitrostjo 105km/h v 5 prestavi, ker v 6 enostavno nima vec moci in avto se naprej izgublja hitrost. 

 

Je tukaj kdo, ki bi znal diagnosticirati tezavo?

 

Lp 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Govorimo v tlacni cevi za turbino?

 

Nekajkrat se je zgodilo ob zagonu motorja da je javilo te tri napake hkrati P0106 (manifold absolute pressure MAP sensor), P0406 (exhaust gas recirculation egr valve - valve position sensor A high input) in P0471 ( exhaust pressure sensor range/perfomance). Ko sem napake poresetiral, jih kaksen mesec ali dva ni bilo vec. Tezave sl bile vseeno prisotne.

Zgodilo se je tudi, da ce nisem popustil plina ob omenjenem pojavu, da sem dobil napako Turbina brez pritiska cez kaksnih 10 sekund. Zal se ne spomnem sifre od napake.

 

Prilagam screenhoot OBDja. Na njemu je vidno ko pri 25:52 pohodim plin. Tlak turbine zacne pocasi po polzje narascati. Ob 25:55 plin popustim in takrat tlak turbine "skoci" na zeljenega in avto zacne pospesevati kot mora. 

Torej po grafu sodec, ko s plinom "zeljen" tlak turbine priblizam trenutnemu, se nekaj zgodi in avto sunkovito potegne. 

Screenshot_20211004-164142.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nisem se sel testirat, imam pa se en cuden posnetek zaslona. V vijola obarvanem krogu. Ko pohodim pedalko za plin, najprej za 1 sekundo zapre loputo za zrak iz 81% na priblizno 35%, hkrati spremeni geometrijo turbine na dol in posledicno tudi MAF vrednost pade. 

Screenshot_20211004-164152.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je scania napisal:

Iz teorije ti lahko povem da za 1kg goriva potrebuješ 14,8kg zraka.

Če imaš možnost zamenjaj senzor pretoka zraka samo da vidiš če je kaj bolje.

Ob upostevanju gostote goriva in podatku o kolicini goriva, ki ga obd daje, je tudi kolicina zraka s faktorjem 14.8 pravilna. Malo pa mi se zdi majhna kolicina goriva. Pri 4000 obratih v 4 prestavi s pedalom za plin v podu gre avto preko 100km/h. Takrat dvomim da je poraba samo 8l/h (8l/100km)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dobro jutro,

povzetek trenutnega stanja:

Kar se tice aktuatorjev:

Loputo za zrak sem odklopil tako da ostane ves cas odprta in ni spremembe. 

Egr ventil sem poizkusil blindirati in ni bilo spremembe. Filter goriva je bil menjan in ni spremembe. Poiskusil sem brez filtra zraka in ni spremembe. Maf senzor ociscen in ni spremembe. Danes pregledam se MAP. 

Obstaja se moznost napake na sekundarnem egr bypass ventilu. Ta je na manj dostopnem mestu v okolici turbine. S tem se nisem se ubadal.

 

Ob spremljanju OBD parametrov sklepam da vsi omenjeni deli delujejo ok, ker so elektricno krmiljeni in imajo povratno zanko. Pozicija ventilov/loput/turbine sledi zeljeni poziciji racunalnika. 

 

Ce bi uhajal tlak za turbino, bi se verjetno to poznalo na MAFu? Se ne pozna. Pretok narasca sorazmerno s obrati motorja, tlakom turbine. Ce bi uhaja zrak nekje na sesalni strani, dvomim da je luknja kjer uhaja tako velika kot je luknja na filtru, skozi katerega gre zrak in da se zato ne pozna tudi na MAF senzorju. 

Ce se enkrat pogledate prilozen graf, se vidi da geometrija turbine sledi zeljeni. Tlak pa pri polnem plinu potrebuje 5 sekund da se dvigne na zeljenega. Kot sem ze omenil, gre sorazmerno s tlakom turbine gor tudi pretok zraka.

Screenshot_20211006-205737.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Eko, se obrati turbine.. Sama turbina potrebune tistih 5seku da se razvrti. Ko je turbina enkrat na cca 8k obratih, potem je odzivna. 

Ali ima ta motor dodatno usmerjevalno loputico pred turbino za nizke obrate motorja, ki potem zapre? Turbina ne noce zavrteti tudi ko pospesujec iz 2 ali 3.000 obratov naprej.

 

Ali ni nobenega "strokovnjaka", ki bi rekel pripelji pa pogledamo? 

Screenshot_20211007-155954.jpg

Popravljeno od Boby
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je verjetno variabilna turbina in jo pri niskih obratih ne zapre dovolj ali pa sploh ne in pol imaš ogromno "turbo luknjo". Po moje je to vzrok le v samem aktuatorju turbine, ki ne spreminja kota lopatic turbine. Sem imel sam nekaj podobnega na prejšnji generaciji šestke in je izgledalo točno tako kot opisuješ. Dolgo nič pol pa, ko je bilo obratov dovolj je pa potegnilo tako kot je prav.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bil na hitrem pregledu pri nekomu ki ima tisti profi obd program (nekaj na rdece obarvan). Ugotovil da je aktiven alarm P0471, ceprav ga meni moj obd ne zazna in na armaturni tudi ni nobene lucke.

Zdaj sem med voznjo spremljal tlak tega senzorja in ugotovitev:

Avto na mestu brez obratov: tlak pade na 0.47kPa po kaksnih 45sekundah,

Ko avto pospesuje iz 2 prestave do 6, ta tlak pocaaaaaaasi ampak res pocasi naraste nekje do 0.8kPa

Verjetno blokirana cevka med senzorjem in izpusnim kolektorjem?

Na sliki je videti odzivnost in vrednosti senzorja pri pospesevanju.

Screenshot_20211012-165017.jpg

Popravljeno od Boby
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Demontiral senzor. Ce ga s usti pihnem (prakticno brez tlaka) je aktiven. 

Zal pa je cevka izpod motorja do senzorja totalno blokirana. S kompresorjem jo ne prebijem. In peljana je pri bateriji v motor na nedostopno mesto. 

Ima kdo idejo kako jo odmasit brez razdiranja motorja?

20211012_183136.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Je že šlo 291m 😎 hmal bodo skakal preko 300
    • Za deseto obletnico sem zavil v zlatarno. Saj ne veš kaj bi vzel, ker je toliko robe😁A na koncu vendar kupil nekaj
    • Super, veliko sreče ti želim in cesto si daj malo poširit, če ti slučajno še ostane kak €€€.... 😂
    • Že tri dni zapored vstajam ob štirih zjutraj, da zrolbam sneg z dvorišča in tako naredim prostor za šolski avtobus, ki pride po šolarje.   Komaj čakam, da mine pomlad...
    • Ampak jaz sem pa res rojen pod srečno zvezdo. Šla sodelavka na dopust in jaz danes prevzamem še njeno delo. Med drugim to pomeni prejemanje pošte - tako klasične kot elektronske. In prvo zjutraj dobim tole sporočilo:     Poslal:    "David C. Bohnett" <carloshelufoundations@gmail.com>, dne 24.04.2024 19:23 Prosim, da  pošljete odgovor na naslov(e): ioffice77@yahoo.com Prejemnik:    undisclosed-recipients:; V vednost:   Zadeva:    S spoštovanjem Moje ime je David C. Bohnett, rojen sem 2. aprila 1956. Sem ameriški filantrop in tehnološki podjetnik. Sem ustanovitelj in predsednik fundacije David Bohnett, neprofitne organizacije, ki dodeljuje nepovratna sredstva in se posveča izboljšanju družbe s pomočjo družbenega aktivizma. Sem filantrop in tehnološki podjetnik in se zavzemam za ustvarjanje pozitivnih sprememb človeštva z gradnjo skupnosti in družbenim aktivizmom. Spodaj je nekaj področij, ki sem jim prispeval: (1). Doniral sem za Funding Los Angeles, ki podpira širok spekter umetniških, izobraževalnih in državljanskih programov v Los Angelesu. (2). Donirala sem za namene, povezane z LGBT (3). Prav tako sem dal nešteto in množičnih finančnih donacij v dobrodelne namene po vsem svetu. (4). Donirano tudi za storitve in raziskave o aidsu (5). Doniral sem tudi za volilne pravice in registracijo volivcev (6). Preprečevanje nasilja z orožjem (7). Raziskave na živalih in pravice živali (8). Večkrat sem prispeval ameriški filmski industriji in dal velike finančne prispevke več univerzam v Združenih državah Amerike. V kalifornijski politiki sem dal številne osebne politične donacije na državni ravni. Zato se po prejemu tega pisma štejete za srečneža, ker ste danes od mene prejeli to pismo. Doniram vam vsoto 6.000.000,00 USD (šest milijonov ameriških dolarjev). To donacijo vam namenjam, da z denarjem pomagate sebi in svoji družini. Želim, da ta denar vložite v kateri koli donosen posel, ki ga želite. Pomagajmo graditi družbo s podajanjem roke bratske ljubezni drug drugemu. To je moj zasebni e-poštni naslov: ioffice77@yahoo.com (odgovorite mi, da vas bom lahko usmeril, kako vam bo izplačan denar). Obiščite to spodnjo povezavo, potrpežljivo preberite članek, da boste lahko preverili o meni: https://en.wikipedia.org/wiki/David_Bohnett S spoštovanjem David C. Bohnett E-pošta: ioffice77@yahoo.com     Prva elektronska pošta in že lahko dobim šest milijonov ameriških dolarjev! Pa ne si misliti, da je to kakšna potegavščina, David C. Bohnett res obstaja! Ima pa malo težav s spolno usmeritvijo, ker nekaj časa je "doniral", nekaj časa pa "donirala". No, najbrž je zato nekaj njegovih sredstev prejela tudi LGBT-organizacija...   Pa naj še kdo reče, da nisem rojen pod srečno zvezdo! Pravkar sem že naročil dve Mazdi CX-80 (enega zame in enega za ženo) s 3,3 litrskim turbo-dizlskim šestvaljnikom. Samo še od Davida prevzamem denar in ju plačam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.