Skoči na vsebino

Sistem nadzora dolgih luči (HBC)


Priporočeno sporočilo

Odkar imam CX-5, me pri uporabi avtomatskega nastavljanja luči moti, da se dolge luči vključijo šele pri hitrosti nad 40 km/h (upošteva se sicer še nekaj pogojev).
Dobra dva meseca že redno preklinjam to, saj po naših vaških cestah vozim ravno malo pod to hitrostjo in posledično s kratkimi lučmi. Zadevo sem prediskutiral z nekaterimi, ki so se vozili z menoj in prav vsi so bili mnenja, da bi takrat človek izbral dolge luči. Navodila sem prebral že ob nakupu, ampak očitno pri tem nisem bil pozoren.
Potem pa - glej zlomka - slučajno na eni spletni strani opazim, da je omenjena hitrost preklopa:
- na dolge luči pri 18 mph (29 km/h)
- nazaj na kratke pri 12 mph (19 km/h).
V glavi se mi prižge opozorilna lučka in preverim še nekaj evropskih (tudi uradnih, Mazdinih) zapisov. In tudi tam piše, da se vključijo dolge luči pri 30 km/h. Pogledam še v slovenskih navodilih in tudi tam piše: "...... se samodejno vklopijo dolge
luči, ko je hitrost vožnje približno 30 km/h. Sistem preklopi na zasenčene luči v naslednjih primerih ...... ..... hitrost vozila je manj kot 20 km/h."
Zakaj za vraga se pri meni preklop naredi pri 40 km/h (v to sem prepričan, ker imam vsak dan možnost v miru opazovati)? Lahko to na servisu prenastavijo?

Popravljeno od kacnje
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 54 minutami je kacnje napisal:

Odkar imam CX-5, me pri uporabi avtomatskega nastavljanja luči moti, da se dolge luči vključijo šele pri hitrosti nad 40 km/h (upošteva se sicer še nekaj pogojev).
Dobra dva meseca že redno preklinjam to, saj po naših vaških cestah vozim ravno malo pod to hitrostjo in posledično s kratkimi lučmi. Zadevo sem prediskutiral z nekaterimi, ki so se vozili z menoj in prav vsi so bili mnenja, da bi takrat človek izbral dolge luči. Navodila sem prebral že ob nakupu, ampak očitno pri tem nisem bil pozoren.
Potem pa - glej zlomka - slučajno na eni spletni strani opazim, da je omenjena hitrost preklopa:
- na dolge luči pri 18 mph (29 km/h)
- nazaj na kratke pri 12 mph (19 km/h).
V glavi se mi prižge opozorilna lučka in preverim še nekaj evropskih (tudi uradnih, Mazdinih) zapisov. In tudi tam piše, da se vključijo dolge luči pri 30 km/h. Pogledam še v slovenskih navodilih in tudi tam piše: "...... se samodejno vklopijo dolge
luči, ko je hitrost vožnje približno 30 km/h. Sistem preklopi na zasenčene luči v naslednjih primerih ...... ..... hitrost vozila je manj kot 20 km/h."
Zakaj za vraga se pri meni preklop naredi pri 40 km/h (v to sem prepričan, ker imam vsak dan možnost v miru opazovati)? Lahko to na servisu prenastavijo?

Ne vem točno če je pri tebi enako ampak pri meni je na levi obvolanski ročici na noncu nje gumb, ki ga pritisneš in s tem prekineš avtomatske luči pa s črko 'A' je označeno. Od takrat naprej delujejo ročno do naslednjega zagona motorja. Upam, da imaš tako, drugače menjaj in kupi CX30... 😂

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 24 minutami je kacnje napisal:

Možnost preklopa na ročni način imam (sicer očitno malo drugače, ampak vseeno). Načeloma avtomatika solidno deluje, če bi le prižgial dolge luči pri hitrosti pod 40 km/h.

Verjetno nimaš LED, ker pri meni se sploh ne pozna, razen ko pripelje kdo nasproti..... 👍

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Imam, imam ... in velika razlika je, če so uporabljene zasenčene ali dolge luči. Seveda gre za precej kompleksen sistem, ki je načeloma sestavljen iz treh glavnih podsistemov.
Mogoče bo še kdo drug kaj napisal, kako se obnaša.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na moji CX-5 se podobno obnasa... dolge luci se vklopijo nekje nad 40 km/h ... navzdol pa drzijo do nekje med 20 in 30 km/h, ko se izklopijo... pa seveda ce je obcestna razsvetljava dovolj svetla, se ne vklopijo dolge... in seveda, ce gre kdo nasproti ... pa se takrat izklaplja samo posamezne segmente ... 

 

Enkrat sem objavil en posnetek, kako se prilagajajo situaciji ... 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ali te nič ne moti, da šele pri 40 km/h preklopi na dolge luči? No, odvisno od ceste, ampak zavite vaške ali gozdne ceste so res sitne, ker se vozi ravno za dlako pod 40 km/h. In takrat me že zelo moti, ker ni dolgih luči. Ročni preklop pa zahteva, da zavrtim ročko za dve stopnji (in to seveda preko tiste pozicije, ko so luči ugasnjene 🤪). Škoda, ker ne manjka veliko, da bi bilo to zelo uporabno.
Zato me zanima, če je to (na servisu) nastavljivo? Bom sicer vprašal.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pac nic ni idealno... in se je pac treba sprijaznit s tem, kar je... Sem skoraj preprican, da tega na servisu ne morejo spreminjat... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo, jebenti - jazbeca sem že zadel, ko je prišibal. Voziš (skoraj) 40 km/h, tiste kratke luči ... zagledaš in registriraš jazbeca, pa že udari. Na avtu samo malo praske. Upam, da tudi z jazbecem ne bo hujšega.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 17 minutami je kacnje napisal:

Evo, jebenti - jazbeca sem že zadel, ko je prišibal. Voziš (skoraj) 40 km/h, tiste kratke luči ... zagledaš in registriraš jazbeca, pa že udari. Na avtu samo malo praske. Upam, da tudi z jazbecem ne bo hujšega.

😲:hohoho:Jeba.....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Takšne vožnje (in področja) imam vsak dan 😁. Pa še zgodaj začenjam in se tudi poleti peljem v temi ("believe me or not").
Saj kdaj res preklopim na ročno, saj takrat ni veliko premikanja, ko ni veliko prometa. Je pa smešno, ko moraš iz AUTO načina v običajnega iti preko "parkirnih" in vmes se ne vidi nič. No, saj to narediš hitro, če pa bi kdo opazoval, bi pa delovalo čudno.
Sem pa tudi opazil, da so vsi senzorji zelo občutljivi. Že pred časom sem pisal, da se mi po makadamu kar hitro prižge kakšno opozorilo, da ne dela recimo zaznavanje mrtvega kota. Pač dokler veter zadeve ne odpihe. Sedaj, ko je malo hladneje in se na vetrobranskem steklu kdaj pojavi rosa (tudi med vožnjo - pač zjutraj, ko so "najboljši" pogoji za to), se mi je že dvakrat pojavilo opozorilo, da "senzor ne vidi, naj ga očistim" in potem ostanejo prižgane dolge luči. No, ni tako hudo, opažam pa, da so Japonci precej občutljivi pri različnih senzorjih. Izkušnje imam s Subaruji, Toyotami in Mazdami. Pri Nemcih se mi kaj takšnega zlepa ni pojavilo.
Ni hujšega sicer. Ni panike. Da bo le motor deloval kot mora.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, tudi moja kamera je bila zaslepljena v nedeljo ko sem se pred soncnim zahodom fural proti zahodu Slo. sicer za ene pet min samo, ampak useen je javlo.

Hja jst osebno raje vidim, da recejo da ne dela, kot pa da ti nikol ne javi napake, pa ga kdej kej uspici.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je 50keda napisal:

Ja, tudi moja kamera je bila zaslepljena v nedeljo ko sem se pred soncnim zahodom fural proti zahodu Slo. sicer za ene pet min samo, ampak useen je javlo.

Hja jst osebno raje vidim, da recejo da ne dela, kot pa da ti nikol ne javi napake, pa ga kdej kej uspici.

Točno tako.... 👍

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem imel enak problem ler sem na polju doma. Ziva tema, pocasna hitrost….rocno vklapljanje ker je imel avtomatski vklop sele 60km/h. No sam sem nastimal na 10km/h

 

zal je vw grupa ne mazda, ampak veliko lazje je voziti.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljen Evo bom uredil.   Sem tretji lastnik. Prvi lastnik je bil učitelj klavirja, drugi lastnik ga je vozil na relaciji Kamnik-Ljubljana, Jaz sem pa tretji lastnik.   JMZGL691601505391 Številka šasije kjer se lahko preveri elektronska knjiga. Pri 165000 km je bil servis narejen pri mojstru iz horjula (šraufa mazde na pooblaščencu), Vsi prejšni servisi pa so bili narejeni na uradnem servisu (Račune in izpise priložim zraven)    Dodatno so bile menjane podložke na injektorjih, menjana veriga, ter pregledan je celoten motor.   Speskan je bil sesalni kolektor in pikjena je bila loputa na turbini. Narejen je tudi egr off Načeloma na motorju bi moral biti mir    
    • Nobena kava te ne zbudi tako hitro kot tista, ki se ti polije po tipkovnici!   Ne sprašujte, kako vem...
    • Kaj pa je zdaj to?   Mislim, da se jim je dokončno skisalo in da res ne vedo, kaj delajo. Sploh me je pa zmotil zadnji stavek: Zakon je začel veljati v začetku avgusta lani. A sestavljajo ga pa šele zdaj...   A ljudje "tam zgoraj" še vedno ne razumejo, kaj jim energetiki tumbamo že leta. Eno je postavit sončno elektrarno. Nekaj čisto drugega je pa njeno sobivanje z ostalimi viri električne energije. Ko se zapelje oblak čez Sonce in je taka elektrarna naenkrat v senci, mora biti takoj na razpolago drugi vir, drugače bo omrežje "počepnilo". In če že moraš nekje imeti rezervo, potem raje denar takoj investiraj v tak vir, ki bo stabilen in ekološko sprejemljiv...    
    • Verjetno bi moral se nek pobarvat Sent from my iPhone using Tapatalk
    • Verjetno smo ga že videli a vseeno je potrebno paziti če bo spet sneg Bei Facebook anmelden WWW.FACEBOOK.COM Melde dich bei Facebook an, um dich mit deinen Freunden, deiner Familie und Personen, die du kennst, zu verbinden und Inhalte zu teilen. Sent from my iPhone using Tapatalk
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.