Skoči na vsebino

Mazda CX-60


Alex

Priporočeno sporočilo

dne 27. 9. 2022 ob 14:12 je Jest napisal:

Vekakor pa je v zivo lepsa za pogledat, kot na fokah... Izgleda ni ravno najbolj fotogenicna :P 

 

Se cist strinjam, men je tut v zivo cist druga 🙂

dne 27. 9. 2022 ob 14:35 je Shrek napisal:

Armaturka mi ni... 

 

Men se pa lih ta najbolj dopade, ker nimajo tistih ogromnoh TV-jev not

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa sem jo vrnil tudi sam:

 

image.png

 

Sj tut na sliki ni napačna, prav jo je treba slikat :D. Parkira se jo pa takole čez 2 parkinga, ker je tolk široka xD

 

Vtise strnem zvečer, da ne bom vse povprek govoril :P

Popravljeno od 50keda
  • Všeč 6
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 29 minutami je Alex napisal:

Tudi sam sem se prijavil na vožnjo z tem čudom od cx 60. Baje, da jo dobijo (če jo dobijo) v Kopru ta četrtek. 

Da vidimo, koliko to v resnici popije. 🤗

Daj javi mi da greva skupaj probat to CX60 😉😉😁🙂

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je Gelipter napisal:

Daj javi mi da greva skupaj probat to CX60 😉😉😁🙂

Ok. Velja. Me je Borut danes  kontaktiral, da takoj, ko jo dobijo, me pokliče. Ji bova dala vetra. 😉

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 minutami je FuManchu napisal:

Jaz pa sem se prijavil na testno z AR Tonale:bravo:

Motor 1,5 turbo in blagi hibrid? Po komentarjih sodeč, zelo anemičen in ne-alfa motor. 

Ta motor je iz fiata 500x.

Popravljeno od Alex
  • Všeč 1
  • Začuden 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Alex napisal:

Motor 1,5 turbo in blagi hibrid? Po komentarjih sodeč, zelo anemičen in ne-alfa motor. 

Ta motor je iz fiata 500x.

Nekje so ga morali dobit na hitro:bravo:

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pravkar je MazdaBoy napisal:

😮 kje so pa to vozili na začetku videa 🙂 konc...

 

 

Nekje v Turčiji ... na zacetku pove... "across the east side of Turkey" ... 

 

image.jpeg

null

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No ni bilo takoj zvečer, bom pa še vseeno napisal za nazaj :D

 

Torej prvi vtis je bil kako je glomazna, predvsem na širino. Ne morem rečit, da je glomazna v višino, ker je pač kvazi SUV, ampak ja sedi se zelo visoko, verjetno to večini ustreza. Sedenje je bilo udobno in fino, sem pa takoj opazil čuden vzorec materiala pod centralnim zaslonom, izgleda kot cheap toyota plastika čeprav je na otip mehek in imitira usnje. Sedeži in ostali materjali pa zame zelo dobri.

 

Potem pa smo se zapeljali, čeprav z prazno baterijo ampak vendar. Prva stvar, ki  je pokazala njeno glomaznost je bila, dokaj velika potrebna sila za motanje volana na mestu in pri zelo nizkih hitrostih, nisem se mogel načudit, sicer to pripisujem teži in širini gum, pa vendar zanimiv vtis. Potoval sem iz Celja v smer Sl. Gradca, tišina do avto-ceste, fino si mislim. No se zapeljem na AC lepo pospešuje kot je treba, brez naporov smo na 130 na koncu pospeševalnega. No potem probajmo še kick-down in, gremo v vesolje, odzvala se je zvočno in pospeškovno. Zvok mi osebno ni ugajal, pospeška pa se nisem branil, sicer je bilo zadeve hitro konec ker smo morali že z AC.  No potem pa zavijemo na "transverzalo" do Velenja, tam se zopet začne uglajena vožnja v tolikšni meri kot je uglajena cesta. Do Mislinje sva oba z ženo ugotavljala, da se vozi precej trše kot najina trenutna M6, na nekaterih delih je bilo že utrujajoče. Predvidevam, da je to lahko posledica prenapolnjenih gum, ne morem trditi, ker jih nisem šel preverjat, na ekranu pa teh podatkov tudi ni. Poraba pa, presenečenje, s prazno baterijo "le" 7 litrov. Sledi parkiranje, resolucija kamer se je izboljšala, nisem pa navajen teh novih 3D projekcij in sem parkiral zelo po jajcih, seveda sem iskal 2 parkinga ne enega :D Ostali asistenti pri parkiranju so delovali brez presenečenj.

 

No po opravljenem postanku, se vračam proti Sl. Konjicam že ponoči, osvetlitev cestišča ostaja enako dobra kot pri M6 ni pripomb. Prispem domov, baterija še zmeraj prazna (cca. 10-15%), vmes na poti se je sicer dopolnila, ampak potem tudi izpraznila, poraba mislim, da je padla nekaj pod 7. Naslednje jutro pa sem končno, uspel raziskat Driver Personalization System med polnjenjem, ki mi je bil zelo všeč in tudi prednastavljena pozicija za mojo višino je bila dobra. Predvsem me je navdušilo to, da pri izklopu motorja odmakne volan in premakne sedež nazaj, za lepši dostop. Ob vklopu pa zapet nastavi pozicijo gleda  na izbranega voznika v infotainment sistemu.

 

Po enournem polnjenju na 220V se je stanje baterije zvišalo na 30%, kar mi je omogočilo par kilometrov čiste EV vožnje, katero si izbere sam ob vsakem začetku vožnje, v kolikor je dosti baterije. Nato pa zopet kombinirana vožnja s končno porabo 7.3l.  Aja, tukaj je vredno omenit še zmedo pri polnjenju, kjer sem imel težave z odklopom, avto sem namreč odklenil s KeyLess sistemom in mi zato ni pustil odklopit vtičnice. Po posvetovanju s prodajalcem, kaže, da je nujno potrebno odklenit z daljincem, potem se da vtikač odklopit normalno. In ja, pospravljanje kablov v dežju, ni glih užitek, cela packarija.

 

Za zaključek vožnje sem si dal duška še z 0-50 km/h, kjer kljub 4WD ni bilo dovolj trakcije na mokri podlagi za ta višek navora in moči pri dveh tonah :P

 

Sedaj pa še vrsta "aja-jev", ki sem jih pozabil omenit:

* tudi glasbo smo poslušali, ki se je pa slišala dosti kvalitetnejše kot na moji M6, že na DAB signalu je bila velika sprememba, FLACev nisem mel čas poslušat.

* digitalni števci ... ne vem če je to to, zame. Po eni strani imajo grafiko in ne vem kaj vse, po drugi pa nastavljat ne moreš dejansko nič oz. vsaj jaz po krajšem čaranju, nisem uspel najti nič drugega, kot klasičen mazda INFO knofl, kjer prestavlaš med 4 prednstavljenimi info stranmi. Je pa res, da imajo različno grafiko za vsak način vožnje + eden ekstra za način vožnje s tempomatom, ki se vklopi avtomatsko ko nastaviš željeno hitrost. Če imaš že popolne digitalne števce, bi si predstavljal, da se da spremenit dosti, drugače pa integracija z analognimi kot je pri zadnji M6 in M3 in CX-30 zame dosti bolje izpade.

* asistent za vožnjo po hribu navzdol, no to ni neka noviteta, sem jo pa prvič videl pri mazdi in deluje intiutivno. Ko ga vklopiš, drži trenutno hitrost, katero se s pritiskom na plin lahko poveča.

 

Skupna ocena zame je zelo dobro, skušajo dvigovat standard, kar jim po mojem nekako uspeva. Vožnje sama je pa primerna za dvotonski SUV hibrid, drži v ovinek obnaša pa se kot čigumi, pri majhnih korekcijah. Skratka za SUV navdušence definitivno avto vreden ogleda in preizkusa.

  • Všeč 7
  • Hvala 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tukaj je se video iz tega roadtripa po Turciji iz prejsnjega videa... le da je od nekega poljskega novinarja ... Je malo bolj jasno, kje so se potepali... in vmes je tudi se problem zs prazno gumo in obracnanjem sleparja na ozki gorski cesti ... :D Komentarji so zal samo v poljscini in brez podnapisov :( ... 

 

image.jpeg

 

 

image.jpeg

 

 

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Jest napisal:

Tukaj je se video iz tega roadtripa po Turciji iz prejsnjega videa... le da je od nekega poljskega novinarja ... Je malo bolj jasno, kje so se potepali... in vmes je tudi se problem zs prazno gumo in obracnanjem sleparja na ozki gorski cesti ... :D Komentarji so zal samo v poljscini in brez podnapisov :( ... 

 

image.jpeg

 

 

image.jpeg

 

 

 

 

 

 

oh no omg GIF by This Might Get

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bom dal kar v to temo, ker se nanaša direktno na CX-60 ... je pa mogoče zanimivo videti, kako izgleda montaža vlečne kljuke ...

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanimivo to s kljuko, ker konkurenca zna v premium segmentu pospravit in postavit avtomatsko. Tukaj bo kdo rekel, da je packarija. Po drugi strani je pa butasto to, da tega ne zmontirajo v fabrki. Vsaj do sedaj je bilo tako, da so to potem naknadno na servisu vgrajevali. Tam pa spet vprašanje, kakšni šalabajzerji so..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

V danski reviji so ob bok postavili 5 SUV-ov in na prvo mesto so postavili Mazdao CX-60... pred BMW X3, Audi Q5, Mercedes GLC in Volvo XC-60 ...

 

 image.jpeg

  • Všeč 4
  • Ljubim 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Jest napisal:

V danski reviji so ob bok postavili 5 SUV-ov in na prvo mesto so postavili Mazdao CX-60... pred BMW X3, Audi Q5, Mercedes GLC in Volvo XC-60 ...

 

 image.jpeg

 

Nice nice 👍

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Jest napisal:

V danski reviji so ob bok postavili 5 SUV-ov in na prvo mesto so postavili Mazdao CX-60... pred BMW X3, Audi Q5, Mercedes GLC in Volvo XC-60 ...

 

 image.jpeg

Nič kaj presenetljivega saj so z CX-30 orali ledino v PREMIUM in sedaj celo preskočili vso premium konkurenco,BRAVO......:jupiii:

  • Všeč 2
  • Haha 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A tko da se z njim odpelje v oštarijo, pa t crkne da.ne more domov 😂
    • Danes moraš iskati avto hišo, kjer lahko kupiš na cash....večina jih te opcije sploh ne nudi več,ker seveda vedo da je za njih najslabša....torej lizing/kredit....
    • V Atmosu,PCM192/24 in PCM96/24 Tako na hitro...Smart Money,Janine,Sweeter than the Rain,Before my Train comes,One deep River...😃👍 
    • No pa še današnja zgodba.   V glavnem, kolesarska sezona se bo začela in glede na to, da je kolo še v garanciji je bilo treba naredit še redni servis. Odpeljem, k majstru in pravi, da bo naslednji dan fertik. Ni panike, poberem kolesarsko čelado, rokavice in očala ter poiščem najbližji Avant2GO za domov.   Evo Peugeot e-2008 - en tak mali SUV. Se usedem nastavim zic in ugotovim, da tole je pa presenetljivo velik prostora za glavo in... tukaj rata zanimivo.   Prešine me misel, sej bi lahko mel na glavi celo kolesarsko čelado pa bi kljub mojim 192cm blo še dovolj placa do strehe. Ja ne bodi len nataknem čelado in res, placa je dovolj. No zadaj pa se mi vklopi tisti del možganov, ki ne deluje preveč resno. Ok čelada je gor, še kolesarske rokavice in kolesarska očala nataknem in speljem. Ter tako lepo do Litostrojske.   Se ustavim na semaforju in me zagledata dva starejša najstnika in se začneta smejat ter kazat s prstom name. Men šele takrat potegne, da tole mora bit res smešno za videt. Spustim šipo in jima z resnim ksihtom rečem: "Mi pravi kolesarji nosimo čelado tudi v avtu".   Ta prvi mladinc se je tolkel od smeha dobesedno po kolenih, ta drugi pa sploh ni več mogel stati in se je ulegal sred mesta v travo in se tako smejal, da se je kar valil na levo in desno. Prava definicija, ko nekoga zvije od smeha.   No vsaj nekomu sem polepšal dan. 😅
    • Za vaše dizle imate tukaj YouTube doktorja ... skoraj samo 2.2 Mazdine dizle šraufa ... https://www.youtube.com/@MrNiceGuy94
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.