Jump to content

K: Mazda 6 2.2 skyactive-d


krupje
 Share

Recommended Posts

pred 37 minutami je krupje napisal:

Pozdravljeni.

 

Zanima me ali kdo pozna tale avto oz. prodajalca.

1081221.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda6 CD175 Revolution Top MAX OPREMA - ODLIÈEN- GARANCI, letnik:2015,13999 EUR :: www.Avto.net ::

 

Hvala

Avta ne poznam, prodajalec pa švero iz kranja, tako da jaz bi bil zelo pozoren pri tem nakupu...kdor je iz teh krajev pozna lokacijo in to ni ravno primer resnega uvoznika avtov (p.s.jaz ga tam ne bi kupil😉).

Link to comment
Share on other sites

pred 8 urami je krupje napisal:

Pozdravljeni.

 

Zanima me ali kdo pozna tale avto oz. prodajalca.

1081221.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda6 CD175 Revolution Top MAX OPREMA - ODLIÈEN- GARANCI, letnik:2015,13999 EUR :: www.Avto.net ::

 

Hvala

Motor kot motor sploh ni problematičen, če je bil kolikor toliko pravilno vzdrževan. Problem je edino, če so bili kilometri zbiti in jih ima, realno seda recimo 200 Kkm. Bi ga pa sam peljal na kak uradni servis v bližini , da preverijo, če je vse ok. Oni vseeno vedo, kaj morajo pregledati in kako se naj bi avto obnašal. Cena je ugodna tudi če ni revolution top. Če bi ga na koncu kupil, bi zamenjal olje v menjalniku in bakrene podložke ter spucal korito in filter. Z obd jem pogledaš, kdaj je bila narejena zadnja regeneracija ( na koliko kilometrov). Če je to nad 160 km je v redu. Če je manj, recimo 80-90 pomeni, da je nekaj zabasano oziroma, da ne deluje v redu. 

 

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to comment
Share on other sites

pred 10 urami je Janez007 napisal:

1. avto ni Revolution top, ampak največ Revolution (Revolution top imajo usnjene el. pomične sedeže, ...)

2. kupi bencinarja, sploh če gre za Mazdo

3. če kljub točki 2 vztrajaš pri nakupu, ga pred nakupom obvezno zapelji k Pelkotu (oz. k mehaniku, ki se dobro spozna na Mazde) na temeljit pregled in nasvet, ki bo, to ti lahko povem tudi jaz: "kupi bencinarja".

 

Tak avto lahko z malo smole v trenutku postane crkotina vredna le še pol te cene.

Imam Revolution, sicer bencinarja 13, pa ima usnjene električne sedeže. 

Ta oprema tudi dvomim, da je Revolution. 

Link to comment
Share on other sites

Kvečjemu bi lahko prebral število vseh regeneracij, in to delil s skupnim številom prevoženih kilometrov, da dobiš neko povprečje. Pa še to ne pomeni nič, ker lahko da je zadnjih 10 regeneracij nastopila težava. Več takih atributov je treba preveriti, vključno z zadnjo seveda,,ipd...

 

Jaz bi bil pri teh dilerjih zelo previden z nakupom. Obvezno na pregled nekam, kjer se spoznajo seveda, po možnosti tudi v drobovje.

Link to comment
Share on other sites

pred 24 minutami je Janez007 napisal:

To ne vem če res drži v vseh primerih. 😉

 

Čeprav je avto pravilno vzdrževan, se kljub temu pojavljajo manjše in večje napake. Na vseh, tudi bencinarjih. Pri dizlih je verjetnost večja, ker ima nekaj več občutljivih sistemov (turbina, injektorji, DPF, injektorji,..).

 

Kar se kritičnih delov tiče, bi mene predvsem skbela ketnica oljne črpalke. Ta vemo, da se je pri nekaterih Mazdah CD odtrgala tudi že pred 200.000 prevoženih km in jo zato servisi preventivno menjajo med 150-200.000 km. Če se odtrga, je lahko škoda velikanska (recimo motor zariba).

 

Glede podatka o zadnji regeneraciji. Če se je recimo regeneracija začela pri 130 km od prejšnje, pa je bila kmalu prekinjena, recimo na 135 km, potem pa je avto delal vožnje 2-5 km in šele pri 160 km spet dovolj dolgo, da se je regeneracija končala, bo OBD pokazal recimo 180 od zadnje regeneracije.

 

 

Glede tega podatka ti citiram besede vodja sevisa na Selmarju: Do večje okvare motorja pri odtrgani ketnici pride zarad tega, ker ljudje kljub opozorilni lučki vozijo avto dalje, čim se prižge lučka avto zapelj na stran in ga ugasni. Na splošno pa preden se to zgodi začne veriga ropotat.

Link to comment
Share on other sites

pred 3 minutami je Janez007 napisal:

To je dobro vedet. 👍

Mi je pa verjetno ista oseba - Borut povedala, da če se to zgodi na avtocesti pri veliki hitrosti, je praktično nemogoče takoj ugasniti motor. Ko pa se ustaviš na odstavnem pasu, pa je ponavadi že prepozno oz. že velika škoda.

 

Drži 👍

 

Pa še ena velika hiba teh motorjev je to, da so Japončki dal aluminijast blok brez kakršnihkoli kovinskih puš in je zato obraba na samih stenah sigurno večja. Nvem kaj so razmišljal, ko so to sestavljal.

 

2020509785_skyactivblock1.thumb.jpg.f579a0121b7a59a6732933d249ddecbd.jpg

 

1127887687_skyactivblock2.thumb.jpg.c88dbbd808afef2cc8f82822aadf56a7.jpg

Edited by Deeyan
Link to comment
Share on other sites

pred 19 minutami je Deeyan napisal:

 

Drži 👍

 

Pa še ena velika hiba teh motorjev je to, da so Japončki dal aluminijast blok brez kakršnihkoli kovinskih puš in je zato obraba na samih stenah sigurno večja. Nvem kaj so razmišljal, ko so to sestavljal.

 

2020509785_skyactivblock1.thumb.jpg.f579a0121b7a59a6732933d249ddecbd.jpg

 

1127887687_skyactivblock2.thumb.jpg.c88dbbd808afef2cc8f82822aadf56a7.jpg

A niso ti Mazdini dizel motorji v osnovi Peugeotovi?

Link to comment
Share on other sites

pred 1 minuto je Janez007 napisal:

A niso ti Mazdini dizel motorji v osnovi Peugeotovi?

 

ne, ne, Skyactiv je čista japonska zasnova. Peugeotovi motorji so se zaključli, ko se je zaključlo sodelovanje s Fordom (Ford je mareč uporablju 1.6 Hdi motorje)

Link to comment
Share on other sites

Pred eno uro je jacques33 napisal:

Avtorju teme predlagam, da gleda za modeli od konca 2016 dalje, ko so imele 6-ice že drugi facelift za sabo, ko naj bi tudi motorji imeli vgrajene določene izboljšane komponente.

Točno tako. Večina hib je bila s tem FL odpravljena. Pa še notranjost je lepša. Da ne govorimo o boljši izolaciji in manjšem hrupu s cestišča. 

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to comment
Share on other sites

pred 1 uro je NevLado napisal:

Glede na to, da je prilepljena številka šasije lahko pokličeš na katerikoli uradni servis in ti dajo izpis iz servisne knjige.

Ali pa si na telefon namestiš MyMazda aplikacijo in dodaš ta avto (št. šasije), potem pa imaš na razpolago izpise vseh rednih pri Mazdi zavedenih servisov.  :)

 

GjEPabViCk534TdqiS2sAQWIRpg4T_y3_rInlPYp
PLAY.GOOGLE.COM

Aplikacija MyMazda olajša in poenostavi lastništvo Mazdinih vozil

 

Edited by Janez007
Link to comment
Share on other sites

pred 6 minutami je Janez007 napisal:

Možno, da je avto imelo podjetje in nekje drugje (ceneje) menjalo olje. Ampak v takem primeru so potrebni dodatni originalni računi, iz katerih se jasno vidi, da gre za ta avto in servis (kaj so servisirali) pri xxx km. 🙂

 

Ta avto sam ne bi kupil, še pogledati ga ne bi šel.

Enako. Italijani so malce nategun. Pa radi delajo te redne servise pod kozolcem. 

To je po mojem avto nos kake lizing hiše. Se vidi že po tem, da so bili delavni servisi na kar nekaj različnih krajih. 🤔

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to comment
Share on other sites

pred 15 minutami je Janez007 napisal:

Od mehanikov dveh različnih servisov sem dobil informacijo, da se stare znane težave Mazda dizlov pojavljajo tudi pri generaciji 2017-18, verjetno pa res manj.

Jaz pa na uradnem servisu ravno obratno. Da po drugem FL ni bilo več omembe vrednih problemov razen problemov  z ogledali. 

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.