Skoči na vsebino

Mazda 3 sedan


Mare77

Priporočeno sporočilo

pred 13 minutami je Janez007 napisal:

Ne. Pri G165 je enomasni vztrajnik, pri CD175 dvomasni. Težave dvomasnih so lepo opisane tukaj:

 

"so težave in okvare dvomasnih vztrajnikov zelo pogoste in stroškovno zelo neugodne za odpravo. Na težavo z dvomasnim vztrajnikom opozarja izrazito šklopotanje, ropot in tresljaji v prostem teku, pri vožnji z nizkimi obrati motorja in pri intenzivnem pospeševanju. Za ropot in tresljaje je kriva obraba in iztrošenost elastičnih elementov, ki povezujejo oba dela vztrajnika zato prihaja najprej do slabšega blaženja in kasneje do neposrednega stika med posameznimi elementi kar generira izdaten ropot. Zaradi specifične zgradbe vztrajnika, visoke cene ter posledično odlašanja lastnikov z menjavo je pri menjavi vztrajnika zaradi dodatnih mehanskih poškodb  potrebna menjava še celotne sklopke skupaj z lamelo , košaro in potisnim ležajem kar rezultira v visokem strošku popravila. Navadno se lastniki vozil z iztrošenimi vztrajniki soočijo pred prevoženimi 200 000 km, seveda pa lahko kilometri močno variirajo tako navzgor kot navzdol predvsem v odvisnosti od načina vožnje.

 

 

mazda6club_com_profile.png
WWW.MAZDA6CLUB.COM

I've come to the conclusion I really do hate this dual mass flywheel. I don't think I've ever had a car with a dual mass flywheel before. But I...

 

No no tako hudo pa zopet ni. 

Na moji stari 6- ki, ki ima tudi dvomasni vztrajnik, je pri prevoženih 245 Kkm na avtu še vedno original sklopka  in tudi vse ostalo. in vse deluje še vedno b. p. 😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 25 minutami je Alex napisal:

No no tako hudo pa zopet ni. 

Na moji stari 6- ki, ki ima tudi dvomasni vztrajnik, je pri prevoženih 245 Kkm na avtu še vedno original sklopka  in tudi vse ostalo. in vse deluje še vedno b. p. 😊

Tvoja "stara"6tka je verjetno še klasični dizelaš, brez dpf in ostalih eko bedarij....s temi km je verjetno ravno dobro utečen stroj...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 26 minutami je sportman333 napisal:

Tvoja "stara"6tka je verjetno še klasični dizelaš, brez dpf in ostalih eko bedarij....s temi km je verjetno ravno dobro utečen stroj...

Res je. Ampak sklopka je pa podobna in podobno draga kot so te nove. 😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem na moji stari 6 tudi zamenjal vztrajnik pri 280.000 pa je imela prvo polovico pohorskega življenja. Pač menjaš cca 500€ in voziš dalje.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Mare77 napisal:

Ne še, ta teden mislim it na testno vožnjo z Mazdo, čeprav z CX30 in 122 motorjem. Nek občutek bom najbrž dobil, če bo to zoom zoom, bo Mazda3 moja:)

Z vožnjo in samo kvaliteto notranjosti boš brez dvoma navdušen 😁. Če si umirjen voznik pa boš po mojem mnenju tudi z motorjem. Zelo dobro je avtomobil zvočno izoliran, in ko stojiš pred semaforjem imaš občutek, da motor ne deluje 😁...to sem najprej opazil, ko sem se vsedel iz prejšnje generacije Mazde 3 v novo CX-30, kakšna tišina....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Naša službena mazda 6 dizel prve generacije je imela prvi dvomasni vztrajnik pri 360000km, pol je šla s firme in nwm kaj se je dogajalo z njo. Vozil jo pa je kdo je imel čas, vglavnem ni bilo težav z dvomasnim. Včasih opažam da bolj paziš na avto slabše je, eni nič ne pazijo pa samo gasa in izživljanje pa zadeve grejo :) 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem imel tud prvi dvomasni vztrajnik in sklopko pri skoraj 300.000km. Pol je šla od hiše in ne vem kaj se je potem dogajalo. Verjetno sem delal nekaj narobe, da ni zdržalo samo 200kkm? :whatever:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je tommaazz napisal:

Z vožnjo in samo kvaliteto notranjosti boš brez dvoma navdušen 😁. Če si umirjen voznik pa boš po mojem mnenju tudi z motorjem. Zelo dobro je avtomobil zvočno izoliran, in ko stojiš pred semaforjem imaš občutek, da motor ne deluje 😁...to sem najprej opazil, ko sem se vsedel iz prejšnje generacije Mazde 3 v novo CX-30, kakšna tišina....

V to sem prepričan, notranjost mi je v Mazdi fenomenalna, daleč pred npr. Toyotino Corolo in civicom. Po mojem bom fasciniran. Sem pa umirjen voznik ja, najbrž mi bo motor čisto zadostoval, sedaj vozim 1.6, 125 konjev in mi je čisto OK. Več kot 170 se nikoli nisem še peljal haha...Opažam, da mi je pomembnejša res tišina v avtu, pri npr potovalni hitrosti med 110 in 130 po avtocesti, pa dober zvočni sistem, tale Mazda ki jo gledam ima mislim da Bose ozvočenje z 12 zvočniki :) 

Popravljeno od Mare77
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Janez007 oprosti, ampak zdajle bom bil pa mal piker. Tvoje konstantno udrihanje čez dizle kar tako čez palec ratuje že fejst moteče in ne odraža dejanskega stanja. Tudi drugi imamo in smo imeli dizle pa imamo drugačne izkušnje.

 

Glej, nihče ti ni kriv, če si se zafrknil in menjal dizla za bencinarja, ki te očitno ne navdušuje, zdaj si pa s takimi pisanji lajšaš dušo in se prepričuješ, da si vseeno dobro naredil, ker če bi dizla obdržal bi blo pa vse narobe in vse bi se pokvarilo. Ne razumet narobe, ampak tako kot pišeš pač nakazuje na to dejstvo.

 

nekoč sem slišal: you choose naturally aspirated gasoline car - now you live with it.

pred 11 urami je sportman333 napisal:

no tam je kar lep klanček :)

 

a tam je kakšen klanček? :hudicek:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 14 minutami je Boss napisal:

@Janez007 oprosti, ampak zdajle bom bil pa mal piker. Tvoje konstantno udrihanje čez dizle kar tako čez palec ratuje že fejst moteče in ne odraža dejanskega stanja. Tudi drugi imamo in smo imeli dizle pa imamo drugačne izkušnje.

 

Glej, nihče ti ni kriv, če si se zafrknil in menjal dizla za bencinarja, ki te očitno ne navdušuje, zdaj si pa s takimi pisanji lajšaš dušo in se prepričuješ, da si vseeno dobro naredil, ker če bi dizla obdržal bi blo pa vse narobe in vse bi se pokvarilo. Ne razumet narobe, ampak tako kot pišeš pač nakazuje na to dejstvo.

 

nekoč sem slišal: you choose naturally aspirated gasoline car - now you live with it.

 

a tam je kakšen klanček? :hudicek:

Najbrž gre z dizlom tam v 6. prestavi? 😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 19 minutami je Mare77 napisal:

V to sem prepričan, notranjost mi je v Mazdi fenomenalna, daleč pred npr. Toyotino Corolo in civicom. Po mojem bom fasciniran. Sem pa umirjen voznik ja, najbrž mi bo motor čisto zadostoval, sedaj vozim 1.6, 125 konjev in mi je čisto OK. Več kot 170 se nikoli nisem še peljal haha...Opažam, da mi je pomembnejša res tišina v avtu, pri npr potovalni hitrosti med 110 in 130 po avtocesti, pa dober zvočni sistem, tale Mazda ki jo gledam ima mislim da Bose ozvočenje z 12 zvočniki :) 

Ja meni je tudi notranjost nenormalno všeč, od volana do,...vsega 😁. Pri hitrosti, ki jo navajaš ne bo nobenega problema, nekje do 160 bo top pa še vrtljajev ni pri tej hitrosti veliko, mislim da nekaj malega čez 3000 rpm v 6. prestavi in pri tej hitrosti med 150 in 160 se ta motor počuti najbolje na avtocesti (ta hitrost je tudi za naše avtoceste idealna, če seveda ni gužve, kar je redko😁). Pa še na prejšnji Mazdi 3 (z novo CX še nisem bil na avtocesti) je bila pri tej hitrosti res ugodna poraba. Glede na to, da imaš že sedaj atmosferski motor bi bil res presenečen, da bi bil z motorjem manj zadovoljen kot sedaj na Hondi, prav nasprotno pomoje boš bolj, saj ima Mazda kar nekaj navora več od tvoje trenutne Honde 👍. Drugače pa sem tudi sam izbral BOSE ozvočenje saj sem neke vrste avdiofil in mi je kvaliteta tudi v avtomobilu pomembna, več zvočnikov boljše je 😁, zdaj še samo tega črička (nekje v B stebričku ga slišim), ki mi je ušel ulovim (ali preglasim🤣) in je to to.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 36 minutami je Mare77 napisal:

Kako pa delujejo ti asistencni pripomočki pri Mazdi? Nekje sem zasledil, da aktivni tempomat zelo močno zavira, da je že skoraj moteče oziroma nevarno? Je to res? 

Aktivni tempomat deluje dobro ni pa jasno tako nežen pri vožnji kot človek. Je pa daleč od tega da bi bil nevaren.  Sem preizkusil ampak ne uporabljam. Zelo dobro deluje opozarjanje na vozila v mrtvem kotu. Enkrat se je sprozilo tudi samodejno zaviranje ko te nalima na šipo. Super je tudi opozarjanje na prečni promet zadaj, ko želiš speljati vzratno. Slabo je branje prometnih znakov saj uporablja podatke navigacije, ki pa so velikokrat zastareli.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 31 minutami je mito3000 napisal:

Aktivni tempomat deluje dobro ni pa jasno tako nežen pri vožnji kot človek. Je pa daleč od tega da bi bil nevaren.  Sem preizkusil ampak ne uporabljam. Zelo dobro deluje opozarjanje na vozila v mrtvem kotu. Enkrat se je sprozilo tudi samodejno zaviranje ko te nalima na šipo. Super je tudi opozarjanje na prečni promet zadaj, ko želiš speljati vzratno. Slabo je branje prometnih znakov saj uporablja podatke navigacije, ki pa so velikokrat zastareli.

A to opozarjanje na vozila v mrtvem kotu je tista oranžna lučka v ogledalu? To večkrat opazim pri avtih, ki jih prehitim. Hm, to se mi pa ne zdi ravno fajn, da te prilima na šipo to samodejno zaviranje. Pa kdaj se to sploh vklopi? Se da te varnostne sisteme izklopit? Ni ravno fajn, ko imaš zadaj otroka, pa nenadoma avto zavira po svoje. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 18 minutami je Mare77 napisal:

A to opozarjanje na vozila v mrtvem kotu je tista oranžna lučka v ogledalu? To večkrat opazim pri avtih, ki jih prehitim. Hm, to se mi pa ne zdi ravno fajn, da te prilima na šipo to samodejno zaviranje. Pa kdaj se to sploh vklopi? Se da te varnostne sisteme izklopit? Ni ravno fajn, ko imaš zadaj otroka, pa nenadoma avto zavira po svoje. 

Opozarjanje v mrtvem kotu je tista oranžna lučka v ogledalih. To je bilo enkrat samkrat, ko sem sam mogoče malo kasneje začel zavirati in je bil blizu avto pred menoj. Bila je bolj kot ne polžja hitrost v koloni, tako da ni bilo hudega. Jasno da se posamezne sisteme lahko da izklapljat. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Navadno je problem v tem, da ti kot človek, predvidevaš situacijo kaj se bo zgodilo, računalnik pa tega ne zna. Se pravi ti vidiš, da nekdo zavija desno in da ga kmalu ne bo več pred tabo, računalnik je pa že v panic modu, da se boš zakantal, saj si bistveno hitrejši od zavijalca in bumf po bremzi.

 

Sam sem imel nastavljeno tako, da je bremzalo čisto na koncu, se pravi od opozorila je skoraj takoj sledilo zaviranje in to se je izkazalo za neposrečeno. Zdaj sem nastavil na neko srednjo vrednost in od signala "brake" do zaviranja preteče dovolj časa, da se pripraviš in sam stisneš bremzo. Takrat ni presenečenja in od kar imam tako nastavljeno se še ni zgodilo, da bi takole pogledal ?zmeden?.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kar imej vklopljeno :) Da te zalima na sipo je ko sam ne zaviras, ko je ovira pred tabo. Meni se je do sedaj naredilo to 2 krat. Enkrat ko sem pocasi prehiteval po desni tovornjak (ki je zavijal levo) je nekako zaznanlo da ne bo slo mim in je ustavilo (no v drugo je bilo zelo podobno). Je pa na forumu tudi zgodba, ko je ta sistem preprecil, da bi povozil otroka ki je skocil pred avto (ne vem tocno komu se je to pripetilo).

 

Aktivni tempomat je super. Je pa res, da naj bi prve verzije imele problem, da je bil preagresiven. Samo je prisel update, ki je to konkretno popravil. Zaviranje niti ni motece in deluje kar lepo umirjeno, mene osebno bolj moti obcasno ekstremno pospesevanje. Tako iz 6 da v 5 in potem v 4 nabije obrate in cez 2 sekunde v 5. Tko mal cudno izpade.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 urami je Bossek napisal:

Kar imej vklopljeno :) Da te zalima na sipo je ko sam ne zaviras, ko je ovira pred tabo. Meni se je do sedaj naredilo to 2 krat. Enkrat ko sem pocasi prehiteval po desni tovornjak (ki je zavijal levo) je nekako zaznanlo da ne bo slo mim in je ustavilo (no v drugo je bilo zelo podobno). Je pa na forumu tudi zgodba, ko je ta sistem preprecil, da bi povozil otroka ki je skocil pred avto (ne vem tocno komu se je to pripetilo).

 

Aktivni tempomat je super. Je pa res, da naj bi prve verzije imele problem, da je bil preagresiven. Samo je prisel update, ki je to konkretno popravil. Zaviranje niti ni motece in deluje kar lepo umirjeno, mene osebno bolj moti obcasno ekstremno pospesevanje. Tako iz 6 da v 5 in potem v 4 nabije obrate in cez 2 sekunde v 5. Tko mal cudno izpade.

Mi ki imamo ročni menjalnik  ne avt.normalno pospešuje,če je pa hitrost nižja pa rukneš v 5 prestavo in je kot je treba, tipi topi....😊

Je vse skupaj tako kot pravi @mito3000 👍Dodal bi samo to,da imam jaz nastavljeno na minimum in mi lepo deluje radarski tempomat,sploh ne zavira grobo-agresivno je kot bi spustil plin 👍.Kar se pa tiče asistenčnega zaviranja imam pa nastavljeno na srednjo vrednost in se mi še do sedaj niti enkrat ni aktiviral,očitno nisem neki šalabajzer.....😂 Sploh ne vem kako to zgleda.🤔

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Paše tud v vrtičkarsko temo...al pa o orodju...pa naj bo tu,k je forum o avtih.   Kupil Metabo puhalnik AG 18 Pro pri Vsegradu za 63€,zastonj dostava,in "Black Edition"-meni lepša,k je črma,in čist frišno ven prišla-cenejša kot navadna zelena (99€). In še češnja na torti-Metabo praznuje 100-letnico,in prvič tudi v SLO ob nakupu stroja in registraciji 3-letne garancije pošljejo dvovrstični 18V/4Ah akumulator😯😃....super-konkurenca deluje,ker Makita ima včasih tudi akcijo in ponuja tudi pri nas baterijo za stroj.   In za kaj v tej temi...ker me pogosto jezi ob pranju avta,ko že vse pobrišeš,še zmeraj kje kake kapljice pritečejo...najbolj pri stranskih ogledalih,in posledično črta na vratih,ker imamo zelo trdo vodo... Po moje bo z tem puhalnikom malce lažje...tudi spredaj grill,feltne,šine na strehi itd... Piha pa k blesav...nisem si mislil,da tako...2,6m3/min,74m/s   Ima tri stopnje in "gas" na stikalu,navdušujoča pa je gumasta šoba +podaljšek...fino.
    • Bolj je zanimivo, kaj si naredil da ti pri tej kilometrini dela regeneracije na 300km. Si kaj takega menjal oz urejal?
    • Temu se reče "fuck you price". Ker nima servis orodja ali znanja to porihtat, pač dajo tako ceno da se ti bl splača drug avto vzet. Problem je, ko mehanika naučiš popravljat take zadeve, ga moraš temu primerno več tudi plačat. Pol tudi rabiš primerno zaščitno opremo zaradi štroma.   Verjetno pa, da skoraj nikoli ne pride do takih okvar, ko pride se pa glih zaradi cene to zelo hitro razve naokol. Posledično, ljudje ne želijo EVjev, ker tudi če se to zgodi enemu na 10000, nočejo tvegati da bojo oni ta eden.
    • Ja sej... pa imel sem občutek, da je tekla precej hitreje kot druge ure. To je tista relativnostna teorija , ki pravi, da čas teče rezlično hitro v odvisnosti na kateri strani vrat WC-ja se nahajaš.
    • Pa sej uro ima pa prikazano fajn na veliko  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.