Skoči na vsebino

Mazda 3 sedan


Mare77

Priporočeno sporočilo

pred 17 urami je Bossek napisal:

Kar imej vklopljeno :) Da te zalima na sipo je ko sam ne zaviras, ko je ovira pred tabo. Meni se je do sedaj naredilo to 2 krat. Enkrat ko sem pocasi prehiteval po desni tovornjak (ki je zavijal levo) je nekako zaznanlo da ne bo slo mim in je ustavilo (no v drugo je bilo zelo podobno). Je pa na forumu tudi zgodba, ko je ta sistem preprecil, da bi povozil otroka ki je skocil pred avto (ne vem tocno komu se je to pripetilo).

 

Aktivni tempomat je super. Je pa res, da naj bi prve verzije imele problem, da je bil preagresiven. Samo je prisel update, ki je to konkretno popravil. Zaviranje niti ni motece in deluje kar lepo umirjeno, mene osebno bolj moti obcasno ekstremno pospesevanje. Tako iz 6 da v 5 in potem v 4 nabije obrate in cez 2 sekunde v 5. Tko mal cudno izpade.

Jaz na AC dam ročno v 6to na avtomatiku in nimam težave s preagresivnim pospeševanjem. Moti me, da mi pri 140 šalta v 5to, da pospeši nazaj na 150, tako da raje pustim skos v 6ti.

 

To kje nastavit bremzanje pa nimam pojma, nisem sploh gledal. Imam pa razdaljo na radarskem tempomatu na 2/4.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 16 urami je Bini napisal:

Mi ki imamo ročni menjalnik  ne avt.normalno pospešuje,če je pa hitrost nižja pa rukneš v 5 prestavo in je kot je treba, tipi topi....😊

Je vse skupaj tako kot pravi @mito3000 👍Dodal bi samo to,da imam jaz nastavljeno na minimum in mi lepo deluje radarski tempomat,sploh ne zavira grobo-agresivno je kot bi spustil plin 👍.Kar se pa tiče asistenčnega zaviranja imam pa nastavljeno na srednjo vrednost in se mi še do sedaj niti enkrat ni aktiviral,očitno nisem neki šalabajzer.....😂 Sploh ne vem kako to zgleda.🤔

Jaz sem imel tudi vedno naštimano na sredino, zdaj pa sem si dal na minimum...namreč, ko grem koga prehitevat in se mu približam mi je prej začelo piskati in pisalo BRAKE...potem pa sem se ustrašil, da bi mi zabremzal...sedaj tega ni. Lahko da grem preveč agresivno prehitevat 😁

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Shrek napisal:

Če daš žmigavec, ne bo bremzalo... 

Ja to je možno ja, ker dam najbrž prepozno žmigavec👍

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 6. 1. 2022 ob 7:51 je Bini napisal:

Pojdi na probno vožnjo in boš videl kako in kaj.:whatever:

Imel sem  prejšnjo 3ko in sem bil zelo zadovoljen,sem pa testiral novo g122in je premalo tako,da kupi to 150 😊 Meni je lim.dosti lepša od 5 vratne in bi jo imel,če nebi bilo cx30....😉😂

Sem dobil včeraj testno 3ko G122 ker sem dal vrata na 6ki barvat od tiste drajse iz parkinga. Res nekaj manjka motorju, sploh ko ga primerjaš v primerjavi s CX-3. Tako da je G150 definitivno prava izbira.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 15 minutami je mito3000 napisal:

G150 bo malo boljša izbira res jo moraš pa gnati v višje obrate, da občutiš razliko. Enako je z X186 kjer potem da nekaj od sebe.

Sem včeraj par kilometrov vozil zadnji model Forda Focusa 1.5 s 180 konjiči. Uh jej kaka razlika napram x186. Sem dobil kar malo nostalgije.

Najbrž turbo navor? 😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 28 minutami je mito3000 napisal:

Itak, ko vleče iz kleti. Res so pa sedaj v ceniku samo še 1.0 turbo mlinčki. Čudno da 1.5 ne ponujajo več.

 

1.5 motorje je turbina dobesedno raznesla, zato so jih nehali prodajat.

 

Imaš na slo forumih kar nekaj primerov, ko so človeku predno je avto dosegel 10kkm že 2krat menjali motor. :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam tud ne razumem tega downsizinga. Men je optimalno recimo 2.0 en normalen turbo, do nekje 180KM ali mogoče 200KM in to je to. Da pa mlinčke 1.0 navijajo na 150KM al pa 1.5 na več kot 200KM je pa "disaster waiting to happen".

 

Idealen je recimo Mazdin 2.5 Turbo z 250KM. motor bo zdržal, turbina tud, avto ima navora še pa še mal... in sigurno ne bo zlezel skupi pri 150kkm.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 minutami je Boss napisal:

Sam tud ne razumem tega downsizinga. Men je optimalno recimo 2.0 en normalen turbo, do nekje 180KM ali mogoče 200KM in to je to. Da pa mlinčke 1.0 navijajo na 150KM al pa 1.5 na več kot 200KM je pa "disaster waiting to happen".

 

Idealen je recimo Mazdin 2.5 Turbo z 250KM. motor bo zdržal, turbina tud, avto ima navora še pa še mal... in sigurno ne bo zlezel skupi pri 150kkm.

Se strinjam. Tej motorji z lahkoto zdržijo do nekje 300 konjev. Brez nobenega napenjanja ali skrbi, da bo kaj narobe. Bmw ima recimo motor 2.0, biturbo z 255 konjiči. Kaj takega bi lahko imela mazda. 😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 18 minutami je Boss napisal:

Sam tud ne razumem tega downsizinga. Men je optimalno recimo 2.0 en normalen turbo, do nekje 180KM ali mogoče 200KM in to je to. Da pa mlinčke 1.0 navijajo na 150KM al pa 1.5 na več kot 200KM je pa "disaster waiting to happen".

 

Idealen je recimo Mazdin 2.5 Turbo z 250KM. motor bo zdržal, turbina tud, avto ima navora še pa še mal... in sigurno ne bo zlezel skupi pri 150kkm.

 

Manjši izpusti, to je edini plus tega. Porabe pa ne znižaš čisto nič. Kvečjemu še več stroškov (pucanje motorja, turbina, dodatni posegi v primerjavi z NA servisi).

 

Glede vzdržljivosti pa...večina folka avto proda pri 150kkm, tako da zakaj bi delal nekaj bolj vzdržljivega :D 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 minutami je NevLado napisal:

 

Manjši izpusti, to je edini plus tega. Porabe pa ne znižaš čisto nič. Kvečjemu še več stroškov (pucanje motorja, turbina, dodatni posegi v primerjavi z NA servisi).

 

Glede vzdržljivosti pa...večina folka avto proda pri 150kkm, tako da zakaj bi delal nekaj bolj vzdržljivega :D 

Kaj pa tisti, ki kupijo tak avto? 

Se pravi, da prevzemejo vse breme stroškov, ki bo nastalo. 

To je enako, kot ko bodo prodajali električne avte, ko bodo le-ti  tik pred menjavo baterij. 🤪

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je Alex napisal:

Kaj pa tisti, ki kupijo tak avto? 

Se pravi, da prevzemejo vse breme stroškov, ki bo nastalo. 

To je enako, kot ko bodo prodajali električne avte, ko bodo le-ti  tik pred menjavo baterij. 🤪

Jah najboljš pošteno ti rečem da ne kupi rabljenega avta na 3 cilindre in turbino :D

 

Še ena ironija je tukaj, recimo poznam ljudi v mojem krogu znancev ki kupujejo recimo do 7 let rabljen avto z do 50kkm in jim nikakor ne morem dopovedat, da to kmalu ne bo več pametna zdrava meja za nakup rabljenega avta. Recimo pamet mi pravi da se je tak avto redko segrel, da je naštepal tako malo kilometrov. Torej je to dizaster vsak čas....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pravkar je NevLado napisal:

Jah najboljš pošteno ti rečem da ne kupi rabljenega avta na 3 cilindre in turbino :D

 

Še ena ironija je tukaj, recimo poznam ljudi v mojem krogu znancev ki kupujejo recimo do 7 let rabljen avto z do 50kkm in jim nikakor ne morem dopovedat, da to kmalu ne bo več pametna zdrava meja za nakup rabljenega avta. Recimo pamet mi pravi da se je tak avto redko segrel, da je naštepal tako malo kilometrov. Torej je to dizaster vsak čas....

Ali pa, ko rečejo, :"sem ga kupil od enega starega nonota, ki ga ni skoraj nič vozil". A ste že kdaj poslušali, kako "vzletajo" s parkirišča?....kako gre mašina na obrate? 😄

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 minutami je Alex napisal:

Ali pa, ko rečejo, :"sem ga kupil od enega starega nonota, ki ga ni skoraj nič vozil". A ste že kdaj poslušali, kako "vzletajo" s parkirišča?....kako gre mašina na obrate? 😄

Točno to. Pa tudi sklopka in zavore so bile verjetno bolj obremenjene pri mestni vožnji kot pa pri neki relacijski ane :D

 

Sej vem da obstaja kakšna svetla izjema, kjer imaš avto recimo samo za na relacijo do morja pa nazaj, ampak v povprečju ne. 

 

Velikokrat ko grem na kak ogled avta tudi rad rečem da naj najprej lastnik pelje v eno smer, potem bom pa jaz v kontra. Da vidiš, kako je človek ravnal z avtom med vožnjo :) 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 29 minutami je NevLado napisal:

Točno to. Pa tudi sklopka in zavore so bile verjetno bolj obremenjene pri mestni vožnji kot pa pri neki relacijski ane :D

 

Sej vem da obstaja kakšna svetla izjema, kjer imaš avto recimo samo za na relacijo do morja pa nazaj, ampak v povprečju ne. 

 

Velikokrat ko grem na kak ogled avta tudi rad rečem da naj najprej lastnik pelje v eno smer, potem bom pa jaz v kontra. Da vidiš, kako je človek ravnal z avtom med vožnjo :) 

Se pravi, da bi moral jaz ženo poslati na probni krog, če bi prodajal mojo raketo? 🤗

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 leto kasneje...

Ker ste na trojko, sploh limuzinsko, že skoraj pozabili ... Malo osvežitvenega branja:

 

AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI

Ko se pri Mazdi odločite za Mazdo3 in na ceniku ne doplačate ničesar, dobite takšen avtomobil, osnovo. Pa gre res zgolj za štiri kolesa, štiri...

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 35 minutami je dvorjan napisal:

Ker ste na trojko, sploh limuzinsko, že skoraj pozabili ... Malo osvežitvenega branja:

 

AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI

Ko se pri Mazdi odločite za Mazdo3 in na ceniku ne doplačate ničesar, dobite takšen avtomobil, osnovo. Pa gre res zgolj za štiri kolesa, štiri...

 

Meni osebno je lepša kot 5 vratna,samo mašinsko siva in z X motorjem bi mogla bit....😊👍

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je dvorjan napisal:

Ja, samo taka je potem že 33.290€ ... Za ta denar moraš biti pa res zaljubljen vanjo ...

Vem ja, moj drugi izbor bi bila,če nebi bilo CX-30 "PREMIUM"...:bravo: 

  • Všeč 1
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Meni tudi dela regeneracijo redno pri 290-310 km, gre pa za 2.2 2015FL (je pa res, da mi takšne regeneracije dela, odkar so mi lansko leto preventivno zamenjali malo verigo, prej mi je delal na 250).
    • Jaz mislim,da boš dele dobil pri "šverc-komerc" nepooblaščencu kakih 20...30...mogoče celo 50% ceneje...pol pa neseš k pooblaščencu,kjer imajo usposobljenega mehanika,se zmeniš za en orng popust,ker bodo itak veseli,da si k njim prišel dat avto popravljati...k z popravili lepo služijo.... Isto kot z npr. ležaji za elektromotorje...dobiš za vsakim vogalom pr švercerju....   Sem že enkrat prilimal ta link,pa če koga zanima,naj pogleda še enkrat.  
    • Kot primer lahko povem, da v naših koncih lahko Škodo Superb, ki mislim da je ena izvedba mehki hibrid (pardon, če sem se narobe izrazil), popravlja samo en uradni servis, ker ima certificiranega mehanika. Pa je servisov kar nekaj. Drug primer. Oče je bil par let lastnik Renault Zoe, pa je bilo znanje na Avtotehniki Celje zelo slabo za kakšna tehnična vprašanja. To je sicer že nekaj časa nazaj, tako da ne vem kako je zdaj. Da bi pa kakšni fušarji pod kozolci tole delali, bo pa še nekaj časa preteklo pomoje. Hitrost razvoja in raširitve elektromobilnosti bo definirala infrastruktura. Dokler je ne bo, ne bo širitve, to je zdaj upam da že vsem jasno.
    • A kakšne postavke pregled in test elektro zadev pa še niso izumili?
    • Super stvar. Samo moraš pazit, da ne odpihneš sproti  tudi ogledal z avta. . Ker vemo, da ogledala niso neki glavni  adut mazd. 😊
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.