Skoči na vsebino

Slovenski avto leta 2022


Jest

Priporočeno sporočilo

 

http://www.slovenskiavtoleta.si/2022/01/video-izbor-slovenski-avto-leta-2022/

 

V jubilejnem tridesetem finalu izbora za Slovenski avto leta 2022 je naslov prvič v zgodovini osvojila Toyota s kompaktnim cestnim terencem yarisom crossom.

Toyota yaris cross je po glasovanju avtomobilskih redakcij devetih sodelujočih medijev – Avtomagazina, Dela s Slovenskimi novicami, Dnevnika z Nedeljskim, Evo Magazina, Komotar Minute, Motorevije AMZS, Siol.net, Vala 202 z Avtomobilnostjo in Večera – zmagala s prednostjo 15 točk pred Renaultovim hibridnim križancem meganom conquestom. Tretje mesto je prav tako prvič v zgodovini izbora osvojil električni avtomobil – škoda enyaq. Četrto mesto je pripadlo Oplovi mokki, na peto mesto pa so avtomobilski novinarji postavili še drugi električni avtomobili med peterico finalistov – Volkswagnov ID.4.

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sami SUVi...

 

Ampak ok, Toyota je res kul, tudi v živo je všečna in deluje precej odraslo. Štromar VW je ogaben,Škoda malo manj.

 

Renault je (kolikor berem) res zgolj dvignjen Megane in dražji za slabih 5jurjev. Meni osebno ni všeč (sosed ga ima) in se vidi,da je bil v startu delan za manj razvite trge. Bi bilo zanimivo narediti primerjavo med njim in C4 in videti če se prvi res ni upravičeno  uvrstil v finale.

 

Mokko precej hvalijo; meni je všečna (pa si nisem mislil da bi to kdaj rekel za Opla).

 

Dacia seveda ni prišla do finala,pa je naredila ogromen preskok od prejšnje generacije in je konkretno,konkretno cenejša od komaj kaj večjih SUVov...  Značka (oziroma ego)je kar problem ,ja...

 

Je pa ziher tole pokazatelj kam gre trend. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 22 minutami je Alex napisal:

Bravo za Toyoto. Mi je všeč, da je zmagal japonc.👍

Je pa žalost, kaj bomo kupovali v bodočnosti oziroma, kaj ne bomo več. 🤔

Bolj žalostno vse skupaj, ja😳

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Men je tud šlo na jok, ko sem tale izbor videl.. očitno nas počasi pripravljajo, da bomo zasovražili avte in da bodo res samo še nujno zlo. Na izlete in potovanja pa bomo hodili le še virtualno.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem glasoval za zmagovalni avto.

 

conquest ima osnovo v Capturju in ne v Meganu, kar je še hujše.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Čestitke!


Glasoval za omenjeni model in Toyota si je v 30-letih od osamosvojitve končno zaslužila zmago.

Brez skrbi, poševnooki vedo kaj delajo.

Čeprav nisem pristaš novodobnikov je pri omenjenem modelu izjema, saj so oni pionirji kar se tiče praktičnosti in trpežnosti.

Drugače je Yaris v številnih karoserijskih izpeljankah in izvedbah, ampak pri nas je le-ta ponudba okrnjena in omenjena samo še na hibride in SUV-e.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja, ko je pa 30tka zraven je pa ogromna videt.... 
    • Meni tudi dela regeneracijo redno pri 290-310 km, gre pa za 2.2 2015FL (je pa res, da mi takšne regeneracije dela, odkar so mi lansko leto preventivno zamenjali malo verigo, prej mi je delal na 250).
    • Jaz mislim,da boš dele dobil pri "šverc-komerc" nepooblaščencu kakih 20...30...mogoče celo 50% ceneje...pol pa neseš k pooblaščencu,kjer imajo usposobljenega mehanika,se zmeniš za en orng popust,ker bodo itak veseli,da si k njim prišel dat avto popravljati...k z popravili lepo služijo.... Isto kot z npr. ležaji za elektromotorje...dobiš za vsakim vogalom pr švercerju....   Sem že enkrat prilimal ta link,pa če koga zanima,naj pogleda še enkrat.  
    • Kot primer lahko povem, da v naših koncih lahko Škodo Superb, ki mislim da je ena izvedba mehki hibrid (pardon, če sem se narobe izrazil), popravlja samo en uradni servis, ker ima certificiranega mehanika. Pa je servisov kar nekaj. Drug primer. Oče je bil par let lastnik Renault Zoe, pa je bilo znanje na Avtotehniki Celje zelo slabo za kakšna tehnična vprašanja. To je sicer že nekaj časa nazaj, tako da ne vem kako je zdaj. Da bi pa kakšni fušarji pod kozolci tole delali, bo pa še nekaj časa preteklo pomoje. Hitrost razvoja in raširitve elektromobilnosti bo definirala infrastruktura. Dokler je ne bo, ne bo širitve, to je zdaj upam da že vsem jasno.
    • A kakšne postavke pregled in test elektro zadev pa še niso izumili?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.