Skoči na vsebino

Zginja antifriz


Priporočeno sporočilo

pred 28 minutami je Alex napisal:

Pa kaki mehaniki so to? 🤔

Edn je pac tak,da je vse mozno preveril predno glavo da dol, drugi je biu pelko, k je reku da je glava (samo po telefonu,ker sem dalec), tretji k bo zdej pa sraufa vecinoma mazde tako da upam da bo ta resu problem :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je mazda gh napisal:

Edn je pac tak,da je vse mozno preveril predno glavo da dol, drugi je biu pelko, k je reku da je glava (samo po telefonu,ker sem dalec), tretji k bo zdej pa sraufa vecinoma mazde tako da upam da bo ta resu problem :)

 

Kaj pa tesnila okrog termostata?

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Včasih smo za taka mala puščanja v stoenkah in katrcah uporabljali nek "Tesnilc". Zadeva je bila v neki majhni flaški, ki si jo vlil v antifriz in nato odpeljal en krog, da se je zadeva segrela in zmešala po selem sistemu. Kjer je prišla do zraka, se je strdila in zatesnila - seveda, če je bila špranjica mahjna.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je samSimon napisal:

Pri mojem šefu, sicer na Bmw-ju je bila vodna pumpa.

 

Jaz sem mu že napisal, da tole bo res kakšna brezveznarija. Ker puščanje glave ali iztekanje v olje bi se zaznalo. Tukaj dejasnko nekje malo rosi pa se zato ne opazi. Se pravi lepo počasi, sčekirat vso napeljavo pa se bo ziher našel kak slab spoj ali celo rahlo pretrgana kakšna cevka.

 

Zdaj če ne bo vodna pumpa in se vseeno ne bo nikjer nič poznalo mogoče vseeno ne bi bila neumna odločitev uporabiti tesnilec za hladilne sisteme. Sam tukaj res pazit, ker eni delujejo samo z vodo in je treba spraznit antifriz natočit vodo in po kakšnem tednu vodo ven pa spet antifriz notri. V vsakem primeru pa po kakšnem tednu menjat antifriz.

 

https://www.mimovrste.com/aditivi-dodatki/stp-stp-tesnilec-hladilnika?tab=reviews

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 34 minutami je Janez007 napisal:

Težko je slišat tako novico. 😟 Koliko pa okvirno stane popravilo?

Od 600-1000€, če se jo da pošvasat..nova glava pa mislm da okrog 3000€. Upam da se moti mehanik, ker je ni dal se dol ampak tesnilo je ok, hladilnik egr je ok, cevi so vse ok ostane sam se glava..in glede na to da je to bolezen teh modelou motorja (zvedel danes) je verjetno to to

  • Žalosten 3
  • Hvala 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Huh.... Jaz vem da bi ga odpeljal še za mnenje  k drugemu mehaniku (in mu ne povedal kaj mi je prvi mehanik povedal ). 

pred 2 minutama je SpEkTr napisal:

A ni bila to bolezen vag grupe?

2.0tdi okoli 15let nazaj baje . Potem so menda uredili to

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 23 minutami je SpEkTr napisal:

A ni bila to bolezen vag grupe?

Prvi facelifti so imeli baje te težave (nevem mogoče bo kak poznavalec mazd vec znau povedat)..že letnik 2016 konec leta so postimali to (tisti model k ima že prikazuje temperaturo..jst imam samo lucko ko se pregreje)..tako da sem glih za par mescu zamudu, ker moja je julij 2016. 

pred 24 minutami je Nejc1986 napisal:

Huh.... Jaz vem da bi ga odpeljal še za mnenje  k drugemu mehaniku (in mu ne povedal kaj mi je prvi mehanik povedal ). 

2.0tdi okoli 15let nazaj baje . Potem so menda uredili to

Nima smisla, ker je ze pri tretjem oz.drugem (pelko je bil sam preko telefona)

pred 24 minutami je dvorjan napisal:

A je avto servisiran na pooblaščenem servisu? Mogoče dobiš kulanco?

Zadnja dva servisa sta narjena privat nažalost

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 22 minutami je dvorjan napisal:

Za dizle [ne zgolj Mazdine] že sicer velja, da ne tolerirajo delovanja brez hladilne tekočine in da se v tem primeru [pregrevanja motorja] rada poškoduje glava motorja (poči, se zvije ...).

Ja to je nekako tudi logično ampak ta avto ni bil nikoli brez vode, ker redno spremljam..vsaj 1x tedensko

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 55 minutami je mazda gh napisal:

Od 600-1000€, če se jo da pošvasat..nova glava pa mislm da okrog 3000€. Upam da se moti mehanik, ker je ni dal se dol ampak tesnilo je ok, hladilnik egr je ok, cevi so vse ok ostane sam se glava..in glede na to da je to bolezen teh modelou motorja (zvedel danes) je verjetno to to

 

Prvič slišim za tak primer na teh motorjih. Definitivno pa to ni bolezen teh motorjev. 🤔Nekaj je moglo it narobe, da se je to zgodilo. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

1 hour ago, dvorjan said:

Za dizle [ne zgolj Mazdine] že sicer velja, da ne tolerirajo delovanja brez hladilne tekočine in da se v tem primeru [pregrevanja motorja] rada poškoduje glava motorja (poči, se zvije ...).

Se pravi je to posledica, ne nujno vzrok?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mogoče je pa do tega pripeljala napaka pri izdelavi - ena na deset milijonov se jim ponesreči, se zgodi. Hudič je samo, če to eno trofneš...

 

Ker nimam ravno v spominu, da bi glava motorja na veliko pokala. Vsaj, kar nas je na forumu, nismo kaj veliko jamrali v tej smeri...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Malo še premišljujem in, glej, tvoj avto tvoji ku**ci.

 

Ampak jaz bi vseeno prej še malo preveril. dva litra na tisoč kilometrov je za počeno glavo skoraj premalo. Če pa je res glava motorja, bi dober mehanik z opremljeno delavnico lahko zaznal, da izpušni plini niso v skladu. Poleg tega bi znalo biti, da bi nabijalo temperaturo motorja in bi ti ventilarot delal več kot običajno.

Poleg tega so novodobni hladilniki narejeni iz dveh delov: plastično ohišje in aluminijasto satovje. In na spoju je zatesnjen, kakor je zatesnjen. In lahko začne puščat. Vidiš pa skoraj ne, razen če snameš sprednji odbijaš pa mogoče še vezno steno. Mislim, novodobni avti so tako nagužvani kot da so konstruktorji bili svetovni prvaki v Tetrisu...

 

Moj predlog: pelji k mehaniku in napišita pogodbo, da naj pregleda avto in pove, kaj je narobe in ti boš to plačal, če pa se izkaže, da to ni, bo on popravljal naprej na lastne stroške. Mislim, da se bo v takem primeru malo drugače lotil diagnostike...

 

Pa še informacija: na Inštitutu Jožef Štefan pregledujejo materiale z rentgenom. Zadeva ni ravno poceni, ampak, če res ni glava, je še vedno ceneje kot nova glava...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Meni tudi dela regeneracijo redno pri 290-310 km, gre pa za 2.2 2015FL (je pa res, da mi takšne regeneracije dela, odkar so mi lansko leto preventivno zamenjali malo verigo, prej mi je delal na 250).
    • Jaz mislim,da boš dele dobil pri "šverc-komerc" nepooblaščencu kakih 20...30...mogoče celo 50% ceneje...pol pa neseš k pooblaščencu,kjer imajo usposobljenega mehanika,se zmeniš za en orng popust,ker bodo itak veseli,da si k njim prišel dat avto popravljati...k z popravili lepo služijo.... Isto kot z npr. ležaji za elektromotorje...dobiš za vsakim vogalom pr švercerju....   Sem že enkrat prilimal ta link,pa če koga zanima,naj pogleda še enkrat.  
    • Kot primer lahko povem, da v naših koncih lahko Škodo Superb, ki mislim da je ena izvedba mehki hibrid (pardon, če sem se narobe izrazil), popravlja samo en uradni servis, ker ima certificiranega mehanika. Pa je servisov kar nekaj. Drug primer. Oče je bil par let lastnik Renault Zoe, pa je bilo znanje na Avtotehniki Celje zelo slabo za kakšna tehnična vprašanja. To je sicer že nekaj časa nazaj, tako da ne vem kako je zdaj. Da bi pa kakšni fušarji pod kozolci tole delali, bo pa še nekaj časa preteklo pomoje. Hitrost razvoja in raširitve elektromobilnosti bo definirala infrastruktura. Dokler je ne bo, ne bo širitve, to je zdaj upam da že vsem jasno.
    • A kakšne postavke pregled in test elektro zadev pa še niso izumili?
    • Super stvar. Samo moraš pazit, da ne odpihneš sproti  tudi ogledal z avta. . Ker vemo, da ogledala niso neki glavni  adut mazd. 😊
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.