Skoči na vsebino

Zginja antifriz


Priporočeno sporočilo

pred 2 urama je mazda gh napisal:

Folk rabm drugo glavo, ker ta je razpokana cela..kanali in use 😡 pozna kdo koga?

Prokleta jajca od mazde..never again!! 

 

To ni splošna težava Mazde, ampak tale je verjetno nekoč zakuhala. Al pa je prišlo do nenadne spremembe temperature, ko je recimo nekdo z razgretim motorjem skušal peljat čez kakšen potok al pa poplavljeno cesto.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 minutami je Boss napisal:

 

To ni splošna težava Mazde, ampak tale je verjetno nekoč zakuhala. Al pa je prišlo do nenadne spremembe temperature, ko je recimo nekdo z razgretim motorjem skušal peljat čez kakšen potok al pa poplavljeno cesto.

 

pri men na Alfi 1.9 JTDm je pršlo do tega, ker sm prepozno opazu, da je termostat fuč in se je pregrela, tak da sm menju glavo pri nekje 310kkm.

 

tak da se strinjam, preveri če je še kak drug dejavnik za vzrok tega

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je Deeyan napisal:

 

pri men na Alfi 1.9 JTDm je pršlo do tega, ker sm prepozno opazu, da je termostat fuč in se je pregrela, tak da sm menju glavo pri nekje 310kkm.

 

tak da se strinjam, preveri če je še kak drug dejavnik za vzrok tega

 

To je ponavadi posledica in redko vzrok. Po moje je bil ta motor konstantno z premalo tekočine. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V Sloveniji? Čudno, da na forumu kej dosti nismo zasledili te težave pa je to kar popularen motor. Pa marsikdo, ki se sooči s tako težavo se hitro prijavi na forum samo zaradi tega, da dobi še kakšno dodatno mnenje ali nasvet. Mislim, motor ni ravno v rangu recimo kompresorja klime, da pač zamahneš z roko in kupiš, ampak je kar oreng investicija.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je Boss napisal:

V Sloveniji? Čudno, da na forumu kej dosti nismo zasledili te težave pa je to kar popularen motor. Pa marsikdo, ki se sooči s tako težavo se hitro prijavi na forum samo zaradi tega, da dobi še kakšno dodatno mnenje ali nasvet. Mislim, motor ni ravno v rangu recimo kompresorja klime, da pač zamahneš z roko in kupiš, ampak je kar oreng investicija.

V sloveniji ja..model iz medvod je edn izmed njih

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je Janez007 napisal:

Kot je razbrati iz objav na internetu, je osnovni pogost problem slabo tesnilo, ki ob odlašanju popravila lahko privede do poškodb glave.

 

WWW.700R4TRANSMISSIONHQ.COM

One of the most common critical engine problems is the blown head gasket. If your Mazda 6 has blown its head gasket, you may find it...

 

Zanimivo pa to da je blo pri meni baje tesnilo ok

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 minutami je Boss napisal:

V Sloveniji? Čudno, da na forumu kej dosti nismo zasledili te težave pa je to kar popularen motor. Pa marsikdo, ki se sooči s tako težavo se hitro prijavi na forum samo zaradi tega, da dobi še kakšno dodatno mnenje ali nasvet. Mislim, motor ni ravno v rangu recimo kompresorja klime, da pač zamahneš z roko in kupiš, ampak je kar oreng investicija.

 

V bistvu je to prvi primer, da ima kdo na tem forumu tak problem. Niti na italijanskem nisem zasledil še niti enega primera. 🤔Sicer je pa potrebno jemati te mehanike z rezervo. Veliko se jih namreč rado baha  pa kar nekaj streljajo. Sem jih že parkrat tako ujel na pretiravanju. 

  • Všeč 1
  • Haha 2

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 14 minutami je Alex napisal:

 

V bistvu je to prvi primer, da ima kdo na tem forumu tak problem. Niti na italijanskem nisem zasledil še niti enega primera. 🤔Sicer je pa potrebno jemati te mehanike z rezervo. Veliko se jih namreč rado baha  pa kar nekaj streljajo. Sem jih že parkrat tako ujel na pretiravanju. 

Stari nevem kaj nej ti rečem..usakga k sm poklicou mi je isto reku..zdej al vsi lazejo al nevem..uglavnm jst imam pizdarijo tku al drgac in se morm rest teh jajc od mazde. Grem na evropski auto prvic v zivljenju.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 32 minutami je Janez007 napisal:

Na tej generaciji motorjev so v Sloveniji že zamenjali nekaj počenih glav, še veliko več pa tesnil (preverjena informacija). Vprašanje, če ni imel prejšnji lastnik že enake težave ("izginja voda"), vendar je zamenjal le tesnilo (prepozno), avto pa prodal.

 

Tole je zelo verjetna zgodba, ampak vseeno mi je čudno, da v vseh teh letih tole slišim skoraj prvič, da bi bil to znan problem. Link, ki si ga prej objavil je iz ameriškega foruma in tam recimo imajo samo bencinski 2,5 motor, dizlov pa ne.

 

Motorja sta vseeno toliko različna, da težave na enem ne pomenijo nujno tudi težave na drugem.

 

Je pa tako, da težave s preplozanim tesnilom bi se na dizlu pokazale prej, saj gre za višje kompresije in vsak normalen voznik bi opazil, da je z avtom nekaj narobe. Po drugi strani imaš pa seveda analfabetične voznike in predvsem voznice, ki ne zaznajo, da je z avtom nekaj narobe pa kar vozijo in vozijo pa ignorirajo raznorazne lučke in je čisto možno, da je počena glava zgolj posledica takega zanemarjanja avtomobila kot pa vzrok.

 

Ko je bil motor odprt so ugotovili, da je glava počena, zamenjali tesnilo (zato, da izgleda, kot da to ni bil vzrok) zaprli nazaj in lastniku predlagali naj avto čimprej proda. To je pač to, kar se lahko zgodi pri nakupu rabljenih vozil, ker skoraj ne moreš ugotoviti pravega vzroka zakaj je avto v prodaji. In tukaj ni nobene veze al je Mazda, Hyundai, Mercedes, VW al pa Dacia.

pred 38 minutami je mazda gh napisal:

Stari nevem kaj nej ti rečem..usakga k sm poklicou mi je isto reku..zdej al vsi lazejo al nevem..uglavnm jst imam pizdarijo tku al drgac in se morm rest teh jajc od mazde. Grem na evropski auto prvic v zivljenju.

 

Upam, da ne razmišljap tako, da bi isto naredil, kot so tebi naredili, da lepo zapreš motor nazaj in da daša avto v prodajo pa naj se nekdo drug jebe pol s tem. Ker če bo to praksa pol bo nakup rabljeni pa res ratal loterija. Tudi @Sishi je bil 1x takole nategnjen, samo, da so bili ribnjeni ojnični ležaji - sreča je to hitro ugotovil, da je lahko avto vrnil.

 

V glavnem, začni pri prodajalcu in poskusi tam uredit na osnovi zakonodaje in varstva potrošnikov. Držim pesti, da bo vse OK in da se bo dalo dogovorit.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je Janez007 napisal:

Sem vprašal tudi enega prijaznega na pooblaščenem servisu, pa žal nima kakšne pametne-poceni rešitve za našega @mazda gh.

 

Verjamem ☹️ Po drugi strani pa, če je z avtom drugače vse OK in je želja ga vozit še vsaj 5-6 ali več let je menjava motorja vseeno solidna rešitev. Sploh če je kakšen z malo km.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 minutami je Boss napisal:

 

Tole je zelo verjetna zgodba, ampak vseeno mi je čudno, da v vseh teh letih tole slišim skoraj prvič, da bi bil to znan problem. Link, ki si ga prej objavil je iz ameriškega foruma in tam recimo imajo samo bencinski 2,5 motor, dizlov pa ne.

 

Motorja sta vseeno toliko različna, da težave na enem ne pomenijo nujno tudi težave na drugem.

 

Je pa tako, da težave s preplozanim tesnilom bi se na dizlu pokazale prej, saj gre za višje kompresije in vsak normalen voznik bi opazil, da je z avtom nekaj narobe. Po drugi strani imaš pa seveda analfabetične voznike in predvsem voznice, ki ne zaznajo, da je z avtom nekaj narobe pa kar vozijo in vozijo pa ignorirajo raznorazne lučke in je čisto možno, da je počena glava zgolj posledica takega zanemarjanja avtomobila kot pa vzrok.

 

Ko je bil motor odprt so ugotovili, da je glava počena, zamenjali tesnilo (zato, da izgleda, kot da to ni bil vzrok) zaprli nazaj in lastniku predlagali naj avto čimprej proda. To je pač to, kar se lahko zgodi pri nakupu rabljenih vozil, ker skoraj ne moreš ugotoviti pravega vzroka zakaj je avto v prodaji. In tukaj ni nobene veze al je Mazda, Hyundai, Mercedes, VW al pa Dacia.

 

Upam, da ne razmišljap tako, da bi isto naredil, kot so tebi naredili, da lepo zapreš motor nazaj in da daša avto v prodajo pa naj se nekdo drug jebe pol s tem. Ker če bo to praksa pol bo nakup rabljeni pa res ratal loterija. Tudi @Sishi je bil 1x takole nategnjen, samo, da so bili ribnjeni ojnični ležaji - sreča je to hitro ugotovil, da je lahko avto vrnil.

 

V glavnem, začni pri prodajalcu in poskusi tam uredit na osnovi zakonodaje in varstva potrošnikov. Držim pesti, da bo vse OK in da se bo dalo dogovorit.

 

Tokrat se pa jaz strinjam  s teboj 100%.

Ta avto je bil prodan tudi po moje  prav  zaradi teh težav. Problem pri nekaterih voznikih, ki pravijo, da niso sužnji avtov in samo palijo pa vozijo je ravno ta, da ne zaznajo pravočasno težav.

Še enkrat sem šel prej prečekirat italijanski mazda forum a ne najdem niti enega takega problema. 🤔 Možno je, da se je to zgodilo komu, ki ni na forumu.

Jaz bi kontaktiral prodajalca tega avta in se pozanimal, kje je ponavadi opravljal redne servise.In nato bi kontaktiral njegovega mehanika. 

 

pred 3 minutami je Boss napisal:

 

Verjamem ☹️ Po drugi strani pa, če je z avtom drugače vse OK in je želja ga vozit še vsaj 5-6 ali več let je menjava motorja vseeno solidna rešitev. Sploh če je kakšen z malo km.

 

Očitno je naš kolega že naredil križ čezenj. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pravkar je Janez007 napisal:

Meni bi bilo slabo dati v avto, ki ima na trgu vrednost 12.000€, 5.000€. Raje bi pokvarjenega prodal pod ceno in kupil drugega.

 

Jaz pa ne. Kupil bi benzinski motor druge roke  (2,5) in bi imel benzinarja z ročnim menjalnikom. 😉 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je Janez007 napisal:

Meni bi bilo slabo dati v avto, ki ima na trgu vrednost 12.000€, 5.000€. Raje bi pokvarjenega prodal pod ceno in kupil drugega.

 

Tud to je opcija, ampak kaj pa če tud v drugo spet zagrabiš penis iz vrečke samih VAGin? :nevem: A boš razdrl cel avto, da preveriš al je vse OK?

 

 

 

pred 3 minutami je Alex napisal:

 

Jaz pa ne. Kupil bi benzinski motor druge roke  (2,5) in bi imel benzinarja z ročnim menjalnikom. 😉 

 

Se sliši zanimivo, sam prestavna razmerja menjalnika ne bodo OK pa še kaj drugega verjetno tudi ne, da bi se to dalo poceni naredit.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Janez007 napisal:

Kot je razbrati iz objav na internetu, je osnovni pogost problem slabo tesnilo, ki ob odlašanju popravila lahko privede do poškodb glave.

 

WWW.700R4TRANSMISSIONHQ.COM

One of the most common critical engine problems is the blown head gasket. If your Mazda 6 has blown its head gasket, you may find it...

 

WWW.MAZDA6CLUB.COM

 

na tem linku sm vidu, da obstaja nek "Block tester", ma kdo tu na forumu?

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je dvorjan napisal:

@mazda gh: Praviš, da si ga pred par meseci kupil rabljenega. Je bil "super ugoden nakup"? Kdaj si pa opazil prve težave? Mogoče so ti jih prikrili ...

Cena je bla normalna glede na druge mazde..auto od prvega lastnika,kupljen v sloveniji,vsi original računi, preverjena VIN dodatno pri kolegu in kupljen privat brez avtohiš in posrednikov. Tako da to je blo vse idealno za videt.

Se pa dogaja zadnji mesc oz.takrat sem opazil manjko vode. 

 

 

Popravljeno od mazda gh
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Kaj pravite na tole? https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19412621&display=Mazda Mazda3
    • Pozdravljen Evo bom uredil.   Sem tretji lastnik. Prvi lastnik je bil učitelj klavirja, drugi lastnik ga je vozil na relaciji Kamnik-Ljubljana, Jaz sem pa tretji lastnik.   JMZGL691601505391 Številka šasije kjer se lahko preveri elektronska knjiga. Pri 165000 km je bil servis narejen pri mojstru iz horjula (šraufa mazde na pooblaščencu), Vsi prejšni servisi pa so bili narejeni na uradnem servisu (Račune in izpise priložim zraven)    Dodatno so bile menjane podložke na injektorjih, menjana veriga, ter pregledan je celoten motor.   Speskan je bil sesalni kolektor in pikjena je bila loputa na turbini. Narejen je tudi egr off Načeloma na motorju bi moral biti mir    
    • Nobena kava te ne zbudi tako hitro kot tista, ki se ti polije po tipkovnici!   Ne sprašujte, kako vem...
    • Kaj pa je zdaj to?   Mislim, da se jim je dokončno skisalo in da res ne vedo, kaj delajo. Sploh me je pa zmotil zadnji stavek: Zakon je začel veljati v začetku avgusta lani. A sestavljajo ga pa šele zdaj...   A ljudje "tam zgoraj" še vedno ne razumejo, kaj jim energetiki tumbamo že leta. Eno je postavit sončno elektrarno. Nekaj čisto drugega je pa njeno sobivanje z ostalimi viri električne energije. Ko se zapelje oblak čez Sonce in je taka elektrarna naenkrat v senci, mora biti takoj na razpolago drugi vir, drugače bo omrežje "počepnilo". In če že moraš nekje imeti rezervo, potem raje denar takoj investiraj v tak vir, ki bo stabilen in ekološko sprejemljiv...    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.