Skoči na vsebino

Zginja antifriz


Priporočeno sporočilo

pred 12 minutami je Brane napisal:

 Mehanik mora imeti živce kot konj, zdej bo 2 dni šraufal za hvala lepa

 

Si je "mojster" morda sam kriv? Če je prešravfal že veliko Mazd, bi verjetno moral vedeti, da je pri takem posegu potrebno menjati (seveda tudi zaračunati) še ležaje. Ali se motim?

 

Najcenejša storitev je praviloma na koncu najdražja, kar sem nekajkrat občutil tudi sam. :( 

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko sem par let nazaj pisal, da je bencinar dosti boljša izbira in da je z njim dosti manj stroškov ste me debelo gledali in sem bil čuden. Ni problemov z dpfji, šobami, ketnami, zabitimi siti, turbinami itd.. 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
  • Hvala 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je Alex napisal:

Problemi se pojavljajo, ko se menjava olje na zapovedanih Mazdinih 20000 km in pa  pri prvih modelih 2014. Pozneje je zelo malo teh težav. Pri turbini je pa znana težava štift, ki se odlomi na mali turbini. To bi bilo vsekakor  dobro preventivno zamenjati. In ketno, kot smo ugotovili, pravočasno zamenjati potem  ni problemov. 

Ravno danes sem bil na avtoplus mazda  servisu in sem se malo pogovarjal z dobrim kolegom, ki dela tam o mazda dizlih. Dejal je, da imajo z Mazdinimi dizli še najmanj problemov od vseh znamk, k jih imajo. 

Je nekaj zabitih dpf filtrov in podobno, a nič drastičnega. 

Največ dela imajo  z mercedesi, nato pride  Peugeot. 

Tvoja težava je bolj kot ne smola in ni to pogosta težava pri Mazdinih dizlih. 

Sicer sem pa sam opazil, da mehaniki velikokrat radi malo pretiravajo in napihujejo stvari. 

 

Seveda pogostejša menjava olja ne škodi - tukaj ni dileme. 

 

Kolikor sam razumem je problem, ker ni nekega pravila-logike, kako z njim ravnati, da bi se zanesljivo izognil težavam. Da gre v veliki meri za loterijo (eni brez težav naredijo 300.000 km, drugim odleti turbina ali odpovejo injektorji že pri 70.000 km, pušča tesnilo glave že pri dobrih 100.000 km, ...).

 

Do sedaj edino ugotovljeno pravilo je, da če je Mazda Alexova, potem težav ni. 😁 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Haha 5
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Janez007 napisal:

Do sedaj edino ugotovljeno pravilo je, da če je Mazda Alexova, potem težav ni. 😁 

 

Ej, Aleks, tržna niša. Kupuješ macde, registriraš za en dan in potem prodaš naprej za kakšnega jurja dražje. Folk se bo grebel, verjemi.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Janez007 napisal:

 

Seveda pogostejša menjava olja ne škodi - tukaj ni dileme. 

 

Kolikor sam razumem je problem, ker ni nekega pravila-logike, kako z njim ravnati, da bi se zanesljivo izognil težavam. Da gre v veliki meri za loterijo (eni brez težav naredijo 300.000 km, drugim odleti turbina ali odpovejo injektorji že pri 70.000 km, pušča tesnilo glave že pri dobrih 100.000 km, ...).

 

Do sedaj edino ugotovljeno pravilo je, da če je Mazda Alexova, potem težav ni. 😁 

Bil je  problemček, nekaj časa smo trpeli, problemček odstranjen=ni problema. 😉

Sicer pa si ne delam skrbi, kaj bo z avtom. Je tu zato da se ga vozi. Imam občutek, da bolj kot drezaš vanj, slabše je. Kajne? Pozna jure Markota. 😉

 

pred 30 minutami je Mraušk Mčk napisal:

 

Ej, Aleks, tržna niša. Kupuješ macde, registriraš za en dan in potem prodaš naprej za kakšnega jurja dražje. Folk se bo grebel, verjemi.

Avte kupujem za vozit  15 in več let. Pri meni ni, da kupim avto, da ga ulaufam za druge in prodam. 😉

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 urami je Janez007 napisal:

 

Si je "mojster" morda sam kriv? Če je prešravfal že veliko Mazd, bi verjetno moral vedeti, da je pri takem posegu potrebno menjati (seveda tudi zaračunati) še ležaje. Ali se motim?

 

Najcenejša storitev je praviloma na koncu najdražja, kar sem nekajkrat občutil tudi sam. :( 

Sej so bli novi lezaji 😉 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Alex napisal:

Bil je  problemček, nekaj časa smo trpeli, problemček odstranjen=ni problema. 😉

Sicer pa si ne delam skrbi, kaj bo z avtom. Je tu zato da se ga vozi. Imam občutek, da bolj kot drezaš vanj, slabše je. Kajne? Pozna jure Markota. 😉

 

Avte kupujem za vozit  15 in več let. Pri meni ni, da kupim avto, da ga ulaufam za druge in prodam. 😉

 

V življenju je nasploh lažje tistim, ki se ne poglabljajo v stvari, ki se ne ozirajo na druge, ...ampak to gre žal velikokrat na račun drugih. Danes sem na 20 km poti domov moral 2x spustiti šipe in zluftati smrad iz dizlov pred sabo. 

 

Sicer pa ja, ljudje se človeka zapomnimo po dobrih in tudi slabih dejanjih. :)

 

image.png

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Haha 3
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Alex napisal:

Potem mora bit kaj drugega narobe. Ali pa ni bilo prav sestavljeno. 🤔

 

Dvomm da je blo narobe sestavljeno, ker ta člouk dela tuninge na "luksuznih" avtih in je prevec pedanten da bi narobe sestavu..nevem..usakmu se lhk zgodi ampak močno dvomm..

Jbg pač imam srečo s tem autom..tut za prejsno generacijo so mi nekateri jokali,da je v kurcu itd.ampak jst sm biu zadovoln z njo dokler je nisem pri 300.000km prodal..brez okvar vozila 11 let..

 

Povedal sem pač svojo izkušnjo in mogoče s tem komu prihranim kej cajta,dnarja in sploh živcu 😉

Popravljeno od mazda gh
  • Všeč 2
  • Hvala 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Janez007 napisal:

 

V življenju je nasploh lažje tistim, ki se ne poglabljajo v stvari, ki se ne ozirajo na druge, ...ampak to gre žal velikokrat na račun drugih. Danes sem na 20 km poti domov moral 2x spustiti šipe in zluftati smrad iz dizlov pred sabo. 

 

Sicer pa ja, ljudje se človeka zapomnimo po dobrih in tudi slabih dejanjih. :)

 

image.png

Jebat ga, tudi sam sem moral biti v stiku z anticepilci in poslušati njihove neumnosti. In trpeti zaradi njihove brezbrižnosti. Tako je. Enkrat teče zajec, drugič lovec. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Janez007 napisal:

 

V življenju je nasploh lažje tistim, ki se ne poglabljajo v stvari, ki se ne ozirajo na druge, ...ampak to gre žal velikokrat na račun drugih. Danes sem na 20 km poti domov moral 2x spustiti šipe in zluftati smrad iz dizlov pred sabo. 

 

Sicer pa ja, ljudje se človeka zapomnimo po dobrih in tudi slabih dejanjih. :)

 

image.png

Kakšen avto pa voziš, da nima funkcije kroženja zraka v kabini?🤣

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je FuManchu napisal:

Kakšen avto pa voziš, da nima funkcije kroženja zraka v kabini?🤣

Res zamivo vprašanje. Nekateri v avtu tudi kadijo, zato imajo vedno na pol priprto šipo. Kaj pa, če ima naš janez to grdo in skrajno nezdravo razvado? 🤔

Popravljeno od Alex
  • Haha 1
  • Začuden 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 40 minutami je Alex napisal:

Res zamivo vprašanje. Nekateri v avtu tudi kadijo, zato imajo vedno na pol priprto šipo. Kaj pa, če ima naš janez to grdo in skrajno nezdravo razvado? 🤔

Nikoli nisem kadil. Mogoče me zato še bolj moti smrad iz avtov ali dimnikov. Ko bi ljudje vedeli, kolk je to strupeno. Potem se pa obremenjujejo s 5G (omrežjem 5-te generacije). 🙃 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Haha ma res to je že črni humor kar mi dela ta japonska škatla..nazadnje mi je pelko reku da je sla spet ketna..ok narocimo novo in med cakanjem ketne ugotovi mehanik da je počen..ja POČEN četrti bat??? pri sorniku na eni strani..ok zrihtamo to..tko da ni bla ketna nc kriva...in sedaj..wola začne cvilit vztrajnik...haha to je pa že višek res

  • Začuden 2
  • Zmeden 2
  • Žalosten 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je FuManchu napisal:

Najšibkejši člen je trenutno vztrajnik. 

Ko boš zamenjal vztrajnik pa poročaj, kako in kaj. Ko boš pa vse zrihtal pa prodaj😁

Ne bom menjou nc vec..nej cvili boli me kurac za ta jajca res..nimam vec dnarja..ne volje..ne ziucu..pa nej vse skp zariba ce jo je volja..

  • Začuden 1
  • Zmeden 1
  • Žalosten 2
  • Jezen 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Drugače pa dual mass je pač potrošni material. Žal.

Pa super, da ste našli defekt, ker bi se lahko res samo v krogu sukal še mesece.

 

Poznam Audije A4, ki so na 80k odletili.

 

Na Mondeotu v žlahti pri 120k. Res pa da je bil šofer zelo agresiven.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.