Skoči na vsebino

Nosilci koles


Denlub

Priporočeno sporočilo

Jaz se strinjam s Slivko, ker imet 80kg obešenega 2 metra za zadnjo osjo v primeru bočnega pospeška 1G povzroči 1600Nm vrtilnega moment na zadnji osi. Ob kakšnem los test manevru te lahko kaj takega lepo zavrti na cesti. To nisem napisal, da bi negiral uporabo ampak le kot rezumevanje, kaj pomenijo, da se tovor obeša ali pa nalaga izzven avta. Tudi za strešne nosilce veljajo take pripombe. Meni osebno, glede na moje znanje in razumevanje fizike je edini ustrezen prevoz, večje teže in dimenzij, s prikolico - po možnosti zaviralno. Pa še tam je potrebno biti zelo previden kako je naloženo in kje je center večine mase.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mazdaši - gledam različne strani in videe, pa sem sedaj bolj zmeden kot prej. Od prejšnjega avta imam prečne palice (po mojem tole). Prejšnji avtomobili so imeli strešne nosilce, Mazda CX-5 (letnik 2016) pa ima na strehi neko plastično letvico, ki jo (kot vidim) lahko na štirih delih nekako dvigneš (še nisem poskušal). Tam notri je potem verjetno luknja za vijak? Katera zadeva mi torej manjka, da gre na eni strani v streho Mazde, na drugi pa drži tiste prečne palice?
Je to Thule 753?

Drugo vprašanje pa povezano z vlečno kljuko. Na strehi bi pač vozil navadna kolesa. Sedaj pa imam tudi e-MTB kolo. Zaradi tega seveda razmišljam tudi o vlečni kljuki (in nosilcu za kolesa na kljuki). Katero kljuko predlagate? Prikolice nimam, posebnih zahtev tudi ne.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hja, jaz bi se kar strinjal, omejitve so z nekim razlogom, mislim pa tudi, da je na teh 75kg ki se nanašajo na Mazdo 6, sigurno še kar nekaj tolerance vštete. Koles sicer ne vozim zadaj, vozim jih na strehi (ne e-bikes), vozim pa zadaj na kljuki počitniško prikolico. 

Vozim seveda tudi oboje hkrati :) Tukaj postane reč precej zanimiva. Sploh, kar se tiče obnašanja v vožnji. Nočem vedet s kakšno silo sicer butne dol ruda prikolica ob kakšnih luknjah ipd...

 

Ravno zaradi tega, sem si dal vgraditi dodatna amortizerja na zadnjo os in za to mi res ni žal. Razlika je res občutna, pa mislim da vse skupaj malce manj trpi  - sploh serijsko vzmetenje zadaj, plus avto ne sede toliko navzdol, kar posledično pomeni, da prvi konec ne gre toliko navzgor in je ta 'handling' precej boljši.

Še vedno pa to ne pomeni, da bi vozil nespametno, absolutno ne. No, pa saj s tem nimam težav.

 

Me je pa ob takih kombinaciji lansko poletje presenetila srna, ko smo se vračali z dopusta. Manever izogibanja je sicer delno uspel, ampak ta izogib oviri mi ni predstavljal tako težavo, kot bi jo če bi se moral do neke točke popolnoma ustaviti. 

Tako da ja, vsaka dodatna teža je hudič, včasih se tega premalo zavedamo. Sicer pa še bolj kot običajno v takih pogojih velja pravilo, da se vozi z veliko veliko mero predvidevanja dogodkov :)

Popravljeno od SpEkTr
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 46 minutami je robertk6 napisal:

hmmmm kje si ti dobil 2m res ne vem , širina nosilca je 80cm tak da niti blizu 2m.


2 metra je res mogoce malo pretirano… 80 cm pa je premalo… Zadnja os ni tam, kjer je kljuka… ampak kaksen meter od zadka…. Potem pa se kljuka ven strli… in je konec prtljaznika za kolesa blizu 2 metrov od zadnje osi ;) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je robertk6 napisal:

Definitivno vertikalno skrito , no zgleda da jo eni imenujejo horizontalna😀

Imaš prav. Se opravičujem. Narobe sem napisal. Vertikalno je pravilno. Tako sem mislil. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 20 minutami je Jest napisal:


2 metra je res mogoce malo pretirano… 80 cm pa je premalo… Zadnja os ni tam, kjer je kljuka… ampak kaksen meter od zadka…. Potem pa se kljuka ven strli… in je konec prtljaznika za kolesa blizu 2 metrov od zadnje osi ;) 

Res je .....moja napaka

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi sam razmišljam, da bi kupil Thule za na kljuko za 3 kolesa + adapter za četrtega. Gre za običajna gorska kolesa. Nimam pa še kljuke, pa ne zanima, katero snemljivo priporočate, pa da je z vgradnjo in homologacijo neke zmerne cene?

Popravljeno od tomaz108
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je AmpeR napisal:

Pri mojemu je cca. 1.65m od zadnje osi do konca nosilca. Pomojem, če bi se znašel v "krizi" sigurno bi kaj pomagal sistem nadzora vozila. 

 

A pri Alhambri? Mazda 6 ima od zadnje osi do konca odbijača cca 1,1m pa še kljuka in cel nosilec pa si na 2m.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 22 urami je SpEkTr napisal:

... ... ... ...

:)a še bolj kot običajno v takih pogojih velja pravilo, da se vozi z veliko veliko mero predvidevanja dogodkov 

:)

 

Hudič je v tem, da drugi ne tolerirajo tvoje velike velike mere predvidevanja dogodkov in če voziš z malenkost večjo varnostno razdaljo, to razumejo kot povabilo za vrivanje, prehitevanje,..., Skratka, vse drugo samo strpno vožnjo ne...

  • Všeč 2
  • Žalosten 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hja, jaz bi se kar strinjal, omejitve so z nekim razlogom, mislim pa tudi, da je na teh 75kg ki se nanašajo na Mazdo 6, sigurno še kar nekaj tolerance vštete. Koles sicer ne vozim zadaj, vozim jih na strehi (ne e-bikes), vozim pa zadaj na kljuki počitniško prikolico. 
Vozim seveda tudi oboje hkrati Tukaj postane reč precej zanimiva. Sploh, kar se tiče obnašanja v vožnji. Nočem vedet s kakšno silo sicer butne dol ruda prikolica ob kakšnih luknjah ipd...
 
Ravno zaradi tega, sem si dal vgraditi dodatna amortizerja na zadnjo os in za to mi res ni žal. Razlika je res občutna, pa mislim da vse skupaj malce manj trpi  - sploh serijsko vzmetenje zadaj, plus avto ne sede toliko navzdol, kar posledično pomeni, da prvi konec ne gre toliko navzgor in je ta 'handling' precej boljši.
Še vedno pa to ne pomeni, da bi vozil nespametno, absolutno ne. No, pa saj s tem nimam težav.
 
Me je pa ob takih kombinaciji lansko poletje presenetila srna, ko smo se vračali z dopusta. Manever izogibanja je sicer delno uspel, ampak ta izogib oviri mi ni predstavljal tako težavo, kot bi jo če bi se moral do neke točke popolnoma ustaviti. 
Tako da ja, vsaka dodatna teža je hudič, včasih se tega premalo zavedamo. Sicer pa še bolj kot običajno v takih pogojih velja pravilo, da se vozi z veliko veliko mero predvidevanja dogodkov 

Kake dodatne fedre si ti montiral, ne najdem več linka


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png 28251_1.png  

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 21. 4. 2022 ob 12:31 je Slivka napisal:

 

Hudič je v tem, da drugi ne tolerirajo tvoje velike velike mere predvidevanja dogodkov in če voziš z malenkost večjo varnostno razdaljo, to razumejo kot povabilo za vrivanje, prehitevanje,..., Skratka, vse drugo samo strpno vožnjo ne...

To mene jebe pri radarskem tempomatu, mam na 2/4 razdaljo in folk veselo notr uletava pred mano :( 

  • Všeč 1
  • Začuden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 36 minutami je NevLado napisal:

To mene jebe pri radarskem tempomatu, mam na 2/4 razdaljo in folk veselo notr uletava pred mano :( 

To tudi mene jezi, ker potem avto bremza kot nor ... Najhuje je, če prileti kak motorist in ti zavije direkt pred havbo ...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je NevLado napisal:

To mene jebe pri radarskem tempomatu, mam na 2/4 razdaljo in folk veselo notr uletava pred mano :( 

 

to se še na 1. razdalji dogaja 🤦‍♂️

Popravljeno od Deeyan
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Deeyan napisal:

 

to se še na 1. razdalji dogaja 🤦‍♂️

Jst sm probou dat na 1 ampak mi je kr mal srhljivo malo, pr 2ki se mi zdi pa preveč. Ampak po nekih pravilih naj bi bila razdalja takšna, da lahko notri vskoči nek drug avto, kar lahko za to 2ko potrdimo. Ampak sej pravim, pri 150/160kmh je čist preveč.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je NevLado napisal:

Jst sm probou dat na 1 ampak mi je kr mal srhljivo malo, pr 2ki se mi zdi pa preveč. Ampak po nekih pravilih naj bi bila razdalja takšna, da lahko notri vskoči nek drug avto, kar lahko za to 2ko potrdimo. Ampak sej pravim, pri 150/160kmh je čist preveč.

Odvisno kako si navajen na var. razdaljo..... 😊

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...
dne 21. 4. 2022 ob 19:56 je SpEkTr napisal:

 

MAD-SUSPENSIONSYSTEMS.COM

Kje si jih pa kupil. 

 

Ko imam nosilec za kolesa gor se malo posede zadaj in bi to bila rešitev.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png 28251_1.png  

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • K moji majhni Casio kolekciji sta se pridružili dve novi uri. Malce bolj "retro geek style"😄,ker tiste "pametne" itak nihče več niti ne opazi...te pa😃...ko smo z sodelavci na kavi...."ooo🧐-pokaži,kaj imaš to"😲..."blast from the past😍..."   Skratka malo za hec in malo zares.😃   Moram pa reči,da sta izredno lahke in udobne-z časom pozabiš,da jo nosiš.   Naj predstavim Casio WV-59RD-1AEF edina Casio GPS ura oglate oblike (izgleda malce bolj retro). Izjemno precizna (GPS sinhronizacija),in za moj poklic lih taprava za svojo ceno (dobrih 50€ na Amazonu). Že 5-ATM,z že zelo dobrim kovinskim pasom...res iz prešanih "pleh" členkov,a lepo izdelan,ne cufa dlak,in že z dobro sponko. Sprejem GPS signala-zelo dober...za koga,ki rabi absolutno precizno,odporno in poceni retro uro-priporočam👍   Druga je pa bolj "retro show off" modernejša verzija-legendare "Back to the Future" kalkulator-ure. Casio DBC 32D 1AES (dobrih 50€ na Amazonu). Ta je pa tak "magnet za poglede",da je že prav smešno😄...vsi takoj opazijo😲...eni začudeno navdušujoče,spet drugi nevoščljivo zaničujoče (običajno lastniki "pametnih")...in seveda fašeš take in drugačne komentarje....skratka ura privlači poglede😄   Tudi z že malce boljšim "cenenim" INOX-paščkom z sponko,izjemno udobna kljub velikosti,in z zelo praktično avtomatsko osvetlitvijo zaslona...da ne bo kdo mislil,da to pred "pametnimi" urami ni obstajalo. Čeprav imam tudi kakšno veliko dražjo in kvalitetnejšo uro,to uro vseeno zelo rad nosim...prav v posmeh trendu "pametnih"😁   Seveda "pade" enkrat tudi legendarna DBC-611-1D ...čisto iz "gušta"😄   In ker sem jaz-seveda slike+video...prijeten ogled😉       VID_20240224_102715.mp4 VID_20240328_190203.mp4
    • Danasnja kavica ob "postnem" zajtrku v predpraznicnem casu  ...   
    • Posodobitev!   Danes menjal gume in senzorje. Dejansko se je zadeva povezala v nekaj kilometrih in lučka na armaturi je vgasnila.
    • mene so tud začele m6 zanimat, odkar sem od ignacija slike vidu 😂   zanimivo, probaj drugi browser, samo dvomim da je to to. Jest sem glih pred par dnevi en računalnik vrgu, ker ni več WiFi-ja vidu, samo je bla zadeva tudi stara 10let
    • Iščem M6 in pa kakšen BMW motor, če bo kakšna dobra ponudba. Ne, ne dela.  Stran mi odpre, oglase in parametre lahko gledam. Ko pa kliknem na določen oglas, da vidim slike in opis, pa mi vrže ta error. Piškotki pobrisani, probal sem preko proxy, pa tudi ne dela nič. Antivirusa nimam, da bi blokiral.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.