Skoči na vsebino

Mazda CX-30


mazdaman

Priporočeno sporočilo

Lep pozdrav, 

že lep čas spremljam ta forum in danes sem se opogumil, da nekaj napišem o svoji kobili😃

Sem več kot leto dni lastnik CX-30  150g AWD MT,prevoženih 30000km.

Naj povem, da preden sem se odločil za nakup sem bil nekaj mesecev na bolniški in verjemite,da sem preživel na medmrežju zelo,zelo veliko časa. Moja izobrazba- avtomehanik in sem tudi zaposlen kot avtomehanik že kar nekaj let. Tako, da nekaj poznam, sigurno pa ne čisto vsega.

Zanimala sta me oba 186x, kot g150.

Oba sta odlična motorja z plusi in minusi. Pa ,da povem MOJE mnenje- minuse za g150

-deaktivacija 1. In 4. cilindra

-loputa na izpušni cevi

-približno 0.5l večja poraba

-0.4 sekunde slabše 0-100km/h

 

MOJE mnenje-minusi x186

-EGR ventil

-GPF filter

- plastično oljno korito

-0w20 olje 

- kompresor 

- veriga odmične pri vztrajniku

- bolj občutljiv na slabše gorivo

 

Čeprav imam rad novosti sem bolj ziheraš. Meni osebno 0,4 sekunde ali 0,5 litra ne igra tako pomembne vloge .

Čas bo pokazal ,zaenkrat x186 brez težav ,manj kakor x180 (koliko pač spremljam)

Avto je zame odličen ima povprečno porabo 6,4l vedno nalijem do vrha na eni črpalki in enaki ročki,računano na roke (nanižja poraba 6.2l,najvišja 6.9l v obdobju 16mesecev).

Okvare do sedaj- zapiranje ogledala.

 

Skratka CX- 30 me je nabolj prepričala z notranjostjo in dokaj preprosto mehaniko, če je pa tistemo, ki sedi zadaj tesno- naj si kupi večjega,- jaz imam odličen položaj za volanom za ta denar😊

Če pa koga moti deaktivacija, potem ga bi tudi moralo med preklopom vžiga s svečko in samovžigom🙃

  • Všeč 10
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 minutami je Piterna napisal:

Lep pozdrav, 

že lep čas spremljam ta forum in danes sem se opogumil, da nekaj napišem o svoji kobili😃

Sem več kot leto dni lastnik CX-30  150g AWD MT,prevoženih 30000km.

Naj povem, da preden sem se odločil za nakup sem bil nekaj mesecev na bolniški in verjemite,da sem preživel na medmrežju zelo,zelo veliko časa. Moja izobrazba- avtomehanik in sem tudi zaposlen kot avtomehanik že kar nekaj let. Tako, da nekaj poznam, sigurno pa ne čisto vsega.

Zanimala sta me oba 186x, kot g150.

Oba sta odlična motorja z plusi in minusi. Pa ,da povem MOJE mnenje- minuse za g150

-deaktivacija 1. In 4. cilindra

-loputa na izpušni cevi

-približno 0.5l večja poraba

-0.4 sekunde slabše 0-100km/h

 

MOJE mnenje-minusi x186

-EGR ventil

-GPF filter

- plastično oljno korito

-0w20 olje 

- kompresor 

- veriga odmične pri vztrajniku

- bolj občutljiv na slabše gorivo

 

Čeprav imam rad novosti sem bolj ziheraš. Meni osebno 0,4 sekunde ali 0,5 litra ne igra tako pomembne vloge .

Čas bo pokazal ,zaenkrat x186 brez težav ,manj kakor x180 (koliko pač spremljam)

Avto je zame odličen ima povprečno porabo 6,4l vedno nalijem do vrha na eni črpalki in enaki ročki,računano na roke (nanižja poraba 6.2l,najvišja 6.9l v obdobju 16mesecev).

Okvare do sedaj- zapiranje ogledala.

 

Skratka CX- 30 me je nabolj prepričala z notranjostjo in dokaj preprosto mehaniko, če je pa tistemo, ki sedi zadaj tesno- naj si kupi večjega,- jaz imam odličen položaj za volanom za ta denar😊

Če pa koga moti deaktivacija, potem ga bi tudi moralo med preklopom vžiga s svečko in samovžigom🙃

Lepo pozdravljen.😊 Prav je, da si se oglasil. Tukaj nas, je že kar nekaj lastnikov  X186 motorja. Upajmo, da bo delal v redu tudi v bodoče, ko bo že veliko kilometrov za njimi. Sam ne opazim tega preklopa med svečko in samovžigom. Mogoče zato, ker vozim tudi 6-ko dizel? 😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tako kot je Piterna že napisal sem tudi sam ziheraš in sem vzel G150,pa še filtra GPF nima. Tudi jaz sem zelo zadovoljen sem pa res rabil veliko več časa da sem se ga navadil,kot pa Mazdo 3(predvsem zaradi drugačnega sedenja). Ker mi je že prej G120 bila dovolj mi je sedaj G150 prav tako. Res je ročni menjalnik zelo dober vendar mi počasi postaja malo žal,da nisem vzel avtomatik,predvsem zaradi udobja(nič več telovadbe z menjalnikom). Važno je da se prestavlja gladko in tudi to nekaj velja. Sem pa prepričan,da je avtomobil bolj poskočen, če mu daš 100 oktanski bencin, ker sem zdaj spet natankal in je motor definitivno bolj odziven...prav tako imam odlično porabo,ponavadi cca. 6 ali še kakšen deci manj.... Ravno včeraj sem na YT gledal test cx-50 v Ameriki...za 28 jurjev dolarjev dobiš 2.5 atmosferca avtomatika...če bi bil pri nas takšen za tak denar bi ga takoj kupil...res žalostno kakšne razlike so v ceni...cx30 dobiš 2.5 turbo AWD za 30 jurjev😋

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je tommaazz napisal:

Tako kot je Piterna že napisal sem tudi sam ziheraš in sem vzel G150,pa še filtra GPF nima. Tudi jaz sem zelo zadovoljen sem pa res rabil veliko več časa da sem se ga navadil,kot pa Mazdo 3(predvsem zaradi drugačnega sedenja). Ker mi je že prej G120 bila dovolj mi je sedaj G150 prav tako. Res je ročni menjalnik zelo dober vendar mi počasi postaja malo žal,da nisem vzel avtomatik,predvsem zaradi udobja(nič več telovadbe z menjalnikom). Važno je da se prestavlja gladko in tudi to nekaj velja. Sem pa prepričan,da je avtomobil bolj poskočen, če mu daš 100 oktanski bencin, ker sem zdaj spet natankal in je motor definitivno bolj odziven...prav tako imam odlično porabo,ponavadi cca. 6 ali še kakšen deci manj.... Ravno včeraj sem na YT gledal test cx-50 v Ameriki...za 28 jurjev dolarjev dobiš 2.5 atmosferca avtomatika...če bi bil pri nas takšen za tak denar bi ga takoj kupil...res žalostno kakšne razlike so v ceni...cx30 dobiš 2.5 turbo AWD za 30 jurjev😋

Gpf filter ni problem,ker se ne zabije in vse zgori,drugače kot pri dpf filtrih. Mene bolj skrbi vsa elektroniko in vse kar spada zraven....🤔

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI

Le nekaj mesecev po zadnjem preizkusu CX-30 s »starim« motorjem Skyactiv X sem preizkusil še različico z novo izvedbo tega motorja. A s...

Mogoče bo komu v pomoč pri lažji odločitvi kateri menjalnik je boljša izbira.....:whatever:

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 urami je Bini napisal:
AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI

Le nekaj mesecev po zadnjem preizkusu CX-30 s »starim« motorjem Skyactiv X sem preizkusil še različico z novo izvedbo tega motorja. A s...

Mogoče bo komu v pomoč pri lažji odločitvi kateri menjalnik je boljša izbira.....:whatever:

 

Hahaha. Sej koker nekater pišejo kmal ne bo nič za izbirat. 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 urami je Bini napisal:

Gpf filter ni problem,ker se ne zabije in vse zgori,drugače kot pri dpf filtrih. Mene bolj skrbi vsa elektroniko in vse kar spada zraven....🤔

Pri elektroniki pa mislim da je malo tudi loterija/sreča, ker dvomim, da vso elektroniko delajo proizvajalci (Mazda sama) in so tukaj potem v igri verjetno razne kitajske/korejske firme....bolj je v tem primeru pomemben nadzor (oz. t.i. quality assurance), da so tam kjer to delajo/sestavljajo nadzorniki Japonci....

Popravljeno od sportman333
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 urami je Bini napisal:
AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI

Le nekaj mesecev po zadnjem preizkusu CX-30 s »starim« motorjem Skyactiv X sem preizkusil še različico z novo izvedbo tega motorja. A s...

Mogoče bo komu v pomoč pri lažji odločitvi kateri menjalnik je boljša izbira.....:whatever:

 

Zato pa sem izbral ročni menjalnik. 👍

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 14 urami je NevLado napisal:

Tko mal za info - peljal sem Mazda3 G122 AT testno 150 km in me je jezilo, ker je skos metalo v nizke obrate in sem mel skos občutek traktorja zaradi dveh cilindrov. Porabo sem imel 7.7. Tako da ta kombinacija G122 in AT je res za umirjeno vožnjo, je pa varčna.

 

Peljal sem tudi CX-30 G150 AWD AT, porabo sem imel preko 8 (nisem šel preverit fotke), ampak vem samo to, da ni šla nikamor in sem bil 100% da je G122. Ob vračilu sem serviserju rekel, da bi res morala bit G150, pa me je samo čukasto gledal. Bil sem res razočaran nad pospeškom.

Ja nikamor ne potegne... Ampak tudi 186 konjska x ima samo za 0.5s boljsi pospesek do 100....vozil sem obe in ne opazis, razlike med njima.... Na žalost je treba it v obrate... Ampak skyactiv x naj bi za nas trg bil japonski, skyactiv g vsaj moj pa je iz mehike.. (čeprav me je prodajalec prepriceval, da je japonski...) 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 urami je tommaazz napisal:

Tako kot je Piterna že napisal sem tudi sam ziheraš in sem vzel G150,pa še filtra GPF nima. Tudi jaz sem zelo zadovoljen sem pa res rabil veliko več časa da sem se ga navadil,kot pa Mazdo 3(predvsem zaradi drugačnega sedenja). Ker mi je že prej G120 bila dovolj mi je sedaj G150 prav tako. Res je ročni menjalnik zelo dober vendar mi počasi postaja malo žal,da nisem vzel avtomatik,predvsem zaradi udobja(nič več telovadbe z menjalnikom). Važno je da se prestavlja gladko in tudi to nekaj velja. Sem pa prepričan,da je avtomobil bolj poskočen, če mu daš 100 oktanski bencin, ker sem zdaj spet natankal in je motor definitivno bolj odziven...prav tako imam odlično porabo,ponavadi cca. 6 ali še kakšen deci manj.... Ravno včeraj sem na YT gledal test cx-50 v Ameriki...za 28 jurjev dolarjev dobiš 2.5 atmosferca avtomatika...če bi bil pri nas takšen za tak denar bi ga takoj kupil...res žalostno kakšne razlike so v ceni...cx30 dobiš 2.5 turbo AWD za 30 jurjev😋

Pozdravljen, porabo maš tok nizko? Jaz ga komaj spravim pod. 7.5l... Mam 150g rocni menjalnik... Jst sem ga tudi vzel zarad samih stroskov vzdrzevanja... Kako si pa kaj zadovoljen z izolacijo kabine? A si preveril mas avto iz Mehike? 

pred 12 urami je Piterna napisal:

Lep pozdrav, 

že lep čas spremljam ta forum in danes sem se opogumil, da nekaj napišem o svoji kobili😃

Sem več kot leto dni lastnik CX-30  150g AWD MT,prevoženih 30000km.

Naj povem, da preden sem se odločil za nakup sem bil nekaj mesecev na bolniški in verjemite,da sem preživel na medmrežju zelo,zelo veliko časa. Moja izobrazba- avtomehanik in sem tudi zaposlen kot avtomehanik že kar nekaj let. Tako, da nekaj poznam, sigurno pa ne čisto vsega.

Zanimala sta me oba 186x, kot g150.

Oba sta odlična motorja z plusi in minusi. Pa ,da povem MOJE mnenje- minuse za g150

-deaktivacija 1. In 4. cilindra

-loputa na izpušni cevi

-približno 0.5l večja poraba

-0.4 sekunde slabše 0-100km/h

 

MOJE mnenje-minusi x186

-EGR ventil

-GPF filter

- plastično oljno korito

-0w20 olje 

- kompresor 

- veriga odmične pri vztrajniku

- bolj občutljiv na slabše gorivo

 

Čeprav imam rad novosti sem bolj ziheraš. Meni osebno 0,4 sekunde ali 0,5 litra ne igra tako pomembne vloge .

Čas bo pokazal ,zaenkrat x186 brez težav ,manj kakor x180 (koliko pač spremljam)

Avto je zame odličen ima povprečno porabo 6,4l vedno nalijem do vrha na eni črpalki in enaki ročki,računano na roke (nanižja poraba 6.2l,najvišja 6.9l v obdobju 16mesecev).

Okvare do sedaj- zapiranje ogledala.

 

Skratka CX- 30 me je nabolj prepričala z notranjostjo in dokaj preprosto mehaniko, če je pa tistemo, ki sedi zadaj tesno- naj si kupi večjega,- jaz imam odličen položaj za volanom za ta denar😊

Če pa koga moti deaktivacija, potem ga bi tudi moralo med preklopom vžiga s svečko in samovžigom🙃

Mogoče ves al je možno ta avto cipirat? 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 minutami je dvorjan napisal:

Ja, tja na ene 175 konjev in 230 Nm. Ampak za tiste, ki ga vozijo na 1500-2500 rpm ne bo nobene razlike, konji pridejo šele, ko ga zavrtiš (nad 4000 rpm).

Ja vem da nima na razpolago moči pri nizkih obratih.... Ampak vsem ki sem jih nasel na netu in jih kontaktiral glede cipiranja so mi vsi odgovorili da se ne splača in ne bom dobil vec kot 10 konjev itd... Pac ker nima turbine... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 minutami je Filovic napisal:

Ja vem da nima na razpolago moči pri nizkih obratih.... Ampak vsem ki sem jih nasel na netu in jih kontaktiral glede cipiranja so mi vsi odgovorili da se ne splača in ne bom dobil vec kot 10 konjev itd... Pac ker nima turbine... 

Če kdo pozna koga da mi cipira avto... Prosim na dan z besedo.... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 minutami je Filovic napisal:

Ja vem da nima na razpolago moči pri nizkih obratih.... Ampak vsem ki sem jih nasel na netu in jih kontaktiral glede cipiranja so mi vsi odgovorili da se ne splača in ne bom dobil vec kot 10 konjev itd... Pac ker nima turbine... 

Tako je, motor je skonstruiran tako, da brez prisilnega polnjenja zraka se ne da pridobiti veliko (praktično vsi sesalni motorji- razen če se gre v extreme (visoki obrati)

Tudi inženirji hočejo čim več moči,  seveda kolikor jim eko norme dopuščajo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je dvorjan napisal:

Ja, tja na ene 175 konjev in 230 Nm. Ampak za tiste, ki ga vozijo na 1500-2500 rpm ne bo nobene razlike, konji pridejo šele, ko ga zavrtiš (nad 4000 rpm).

To je točno tam kjer dizelski konji umrejo.... 😀

  • Všeč 1
  • Haha 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Filovic napisal:

Če kdo pozna koga da mi cipira avto... Prosim na dan z besedo.... 

Navadnega atmosferca nimaš kaj čipirat, ker ni kaj za narediti...vse kar ti lahko naredijo, da ti update-ajo cpu, torej malenkost večja odzivnost in večji max.navor pri nižjih obratih, to je pa to...daš mislim da okrog 200-300eur , ampak ne pričakuj revolucije😉😄😁

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moje izkušnje: konec letošnjega maja sem kupil novo CX-30 G150 AT Plus Style Sound. Odločitev za G150 je bila posledica konzervativnega pristopa, o avtomatskem menjalniku (ki je baje klasičen - ne dvosklopčen) pa sem tudi zasledil precej pohval.
Pred tem si vzel čas in temeljito preizkusil (jih vozil po 1 dan) 5 avtomobilov.
In pred tem bil 12 let (od novega) lastnik VW Golf Plus 2.0 TDI 104 kW ročni menjalnik
...
Ugotovitve po slabih treh mesecih in slabih 4000 kilometrih, najprej dobre lastnosti:

  • uglajena, gladka, tiha vožnja
  • všečna voznikova notranja oprema - armaturna plošča in sredinska konzola
  • dobra ergonomija upravljanja z raznimi podsistemi (fizični gumbi, brez -touch zaslonov)
  • avtomatski menjalnik je super, vendar sem se ga moral navadit.
  • zelo solidna poraba; zadnje 3 tanke malo pod 6l/100km (ročni preračun, od BC se razlikuje za max deci). Cca 50% avtocesta, 40% regionalke in 10% mesto. Nisem nepremičnina, na avtocesti večinoma vozim "s tokom", ko naletim na počasnejše vozilo, ga odločno in urno prehitim, potem naprej s tokom ali s svojim tempom dalje.
  • omogoča tudi hitro vožnjo, vendar ne na način, kot dizli; ko rabiš hitrost, moraš konkretno pohodit gas in avto kar hitro doseže ciljno hitrost
  • poraba goriva je po cca 3500 kilometrih opazno upadla; to mi je znanec iz Kranja (sicer znan Mazda specialist) celo napovedal
  • solidna izdelava
  • avto, kakršnega sem želel kupit, je bil na zalogi
  • soliden zvok, čeprav je bil v VW (RCD310) morda za spoznanje boljši (sedaj imam sound paket s subwooferjem v rezervnem kolesu)

...
In še slabosti:

  • bistveno manj praktičen kot moj prejšnji avto; avto je večji in ima manj praktičnega prostora. Npr. oblika prtljažnika.
  • manj prostora na zadnjih sedežih pri večji celotni dolžini avtomobila
  • poleti zelo vroča kabina, ki se glede na prejšnji avto počasneje prezrači/shladi. Zelo bi pomagalo atermično vetrobransko steklo; ali kdo pozna kako možnost za nadgradnjo?
  • pogrešam daljinsko odpiranje vseh 4 oken; bom na aliekspres naročil modul
  • delovanje klime v načinu "auto" je milo rečeno čudno, pravzaprav je bedasto; piha v glavo, iz notranjega kroženja pa sumim, da po ohladitvi prej vročega avta pozabi prestavit nazaj na dovod zunanjega zraka. Sedaj imam nastavljeno na vetrobran+dol, hitrost ventilatorja pa regulira avtomatika. Kljub temu včasih v kabini postane skoraj zadušljivo; pomagalo bi, če bi takrat ventilator namesto v 1. delal z 2. hitrostjo, vendar se z ročnim posegom v sam ventilator izgubi avtomatika. Takrat rešim z nastavitvijo temperature na malo nižjo. Bedno. Tu res močno pogrešam VW klimatronic, napram kateremu je mazdin sistem navadno sranje.
  • sedenje nekako ni tisto pravo; visok sem 186cm in cca 95 kg. Vse skupaj daje občutek, da je namenjeno nelkoliko manjšim voznikom. Kratek sedalni del sedeža (čeprav z nastavljivim nagibom)
  • vlečna kljuka - originalna: električni priključek (konektor) se zatika; konektor thule prtljažnika za kolesa je v original vw 13 pinski socket sedel lepo zlahka, v mazdinega pa z muko. Malo je pomagalo, da sem tisto plastiko na konektorju malo namazal.
  • nima asistence za vzvratno bočno parkiranje
  • blesavo delovanje sklopa (radarski) tempomat-menjalnik:
    • radarski tempomat preveč živčno reagira na spredaj vozeča vozila; v 90% primerih bi bilo dovolj, da popusti gas, on pa še trapasto in precej na silo zavira
    • pospeševanje na način "ko svinja v buče"; lahko bi pospeševal malo bolj zvezno, manj živčno

Mislim, da je vse to posledica azijskega, da ne rečem japonskega načina reševanja tehničnih problemov. Njihovi sistemi niti približno niso tako dovršeni, kot npr. nemški (z drugimi nimam izkušenj). Verjetno gre tu tudi za neke splošne razlike evropa-azija v načinu razmišljanja, konceptih in pristopih.

  • Avto se v ovinkih bolj nagiba, čeprav je nižji kot moj prejšnji avto.
  • Zatemnjena stekla so neergonomska, poslabšajo preglednost v stran+nazaj, predvsem v mraku. Se pa navadiš in kamera tudi pomaga.

...
Na splošno lahko rečem, da, če človek razume delovanje avtomobila in ima nekaj občutka, se s CX-30 zelo lepo pelje.
...
In še vprašanje: ali morda kdo ve, kako v CX-30 G150 deluje stop&start ?

Nekje sem zasledil, da ne zavrti zaganjača, temveč samo da iskro in motor starta, ker je bil ustavljen na pravi način - bati v pravi legi in potemtakem ne obremenjuje akumulatorja.
 

Popravljeno od akla
  • Všeč 10
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 urami je Filovic napisal:

Pozdravljen, porabo maš tok nizko? Jaz ga komaj spravim pod. 7.5l... Mam 150g rocni menjalnik... Jst sem ga tudi vzel zarad samih stroskov vzdrzevanja... Kako si pa kaj zadovoljen z izolacijo kabine? A si preveril mas avto iz Mehike? 

Mogoče ves al je možno ta avto cipirat? 

Zdravo.Ja to je moja trenutna poraba,imam pa relacije cca. 65km v obe smeri v službo...tja pridem s cca. 5.3 nazaj pa 5.8,s tem da se mi potem zaradi vožnje po mestu dvigne na povprečje okoli 6. Porabo imam manjšo kot prej na Mazdi 3 G120. Če imaš veliko mestne vožnje potem je to normalna poraba.

 

 

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je akla napisal:

Moje izkušnje: konec letošnjega maja sem kupil novo CX-30 G150 AT Plus Style Sound. Odločitev za G150 je bila posledica konzervativnega pristopa, o avtomatskem menjalniku (ki je baje klasičen - ne dvosklopčen) pa sem tudi zasledil precej pohval.
Pred tem si vzel čas in temeljito preizkusil (jih vozil po 1 dan) 5 avtomobilov.
In pred tem bil 12 let (od novega) lastnik VW Golf Plus 2.0 TDI 104 kW ročni menjalnik
...
Ugotovitve po slabih treh mesecih in slabih 4000 kilometrih, najprej dobre lastnosti:

  • uglajena, gladka, tiha vožnja
  • všečna voznikova notranja oprema - armaturna plošča in sredinska konzola
  • dobra ergonomija upravljanja z raznimi podsistemi (fizični gumbi, brez -touch zaslonov)
  • avtomatski menjalnik je super, vendar sem se ga moral navadit.
  • zelo solidna poraba; zadnje 3 tanke malo pod 6l/100km (ročni preračun, od BC se razlikuje za max deci). Cca 50% avtocesta, 40% regionalke in 10% mesto. Nisem nepremičnina, na avtocesti večinoma vozim "s tokom", ko naletim na počasnejše vozilo, ga odločno in urno prehitim, potem naprej s tokom ali s svojim tempom dalje.
  • omogoča tudi hitro vožnjo, vendar ne na način, kot dizli; ko rabiš hitrost, moraš konkretno pohodit gas in avto kar hitro doseže ciljno hitrost
  • poraba goriva je po cca 3500 kilometrih opazno upadla; to mi je znanec iz Kranja (sicer znan Mazda specialist) celo napovedal
  • solidna izdelava
  • avto, kakršnega sem želel kupit, je bil na zalogi
  • soliden zvok, čeprav je bil v VW (RCD310) morda za spoznanje boljši (sedaj imam sound paket s subwooferjem v rezervnem kolesu)

...
In še slabosti:

  • bistveno manj praktičen kot moj prejšnji avto; avto je večji in ima manj praktičnega prostora. Npr. oblika prtljažnika.
  • manj prostora na zadnjih sedežih pri večji celotni dolžini avtomobila
  • poleti zelo vroča kabina, ki se glede na prejšnji avto počasneje prezrači/shladi. Zelo bi pomagalo atermično vetrobransko steklo; ali kdo pozna kako možnost za nadgradnjo?
  • pogrešam daljinsko odpiranje vseh 4 oken; bom na aliekspres naročil modul
  • delovanje klime v načinu "auto" je milo rečeno čudno, pravzaprav je bedasto; piha v glavo, iz notranjega kroženja pa sumim, da po ohladitvi prej vročega avta pozabi prestavit nazaj na dovod zunanjega zraka. Sedaj imam nastavljeno na vetrobran+dol, hitrost ventilatorja pa regulira avtomatika. Kljub temu včasih v kabini postane skoraj zadušljivo; pomagalo bi, če bi takrat ventilator namesto v 1. delal z 2. hitrostjo, vendar se z ročnim posegom v sam ventilator izgubi avtomatika. Takrat rešim z nastavitvijo temperature na malo nižjo. Bedno. Tu res močno pogrešam VW klimatronic, napram kateremu je mazdin sistem navadno sranje.
  • sedenje nekako ni tisto pravo; visok sem 186cm in cca 95 kg. Vse skupaj daje občutek, da je namenjeno nelkoliko manjšim voznikom. Kratek sedalni del sedeža (čeprav z nastavljivim nagibom)
  • vlečna kljuka - originalna: električni priključek (konektor) se zatika; konektor thule prtljažnika za kolesa je v original vw 13 pinski socket sedel lepo zlahka, v mazdinega pa z muko. Malo je pomagalo, da sem tisto plastiko na konektorju malo namazal.
  • nima asistence za vzvratno bočno parkiranje
  • blesavo delovanje sklopa (radarski) tempomat-menjalnik:
    • radarski tempomat preveč živčno reagira na spredaj vozeča vozila; v 90% primerih bi bilo dovolj, da popusti gas, on pa še trapasto in precej na silo zavira
    • pospeševanje na način "ko svinja v buče"; lahko bi pospeševal malo bolj zvezno, manj živčno

Mislim, da je vse to posledica azijskega, da ne rečem japonskega načina reševanja tehničnih problemov. Njihovi sistemi niti približno niso tako dovršeni, kot npr. nemški (z drugimi nimam izkušenj). Verjetno gre tu tudi za neke splošne razlike evropa-azija v načinu razmišljanja, konceptih in pristopih.

  • Avto se v ovinkih bolj nagiba, čeprav je nižji kot moj prejšnji avto.
  • Zatemnjena stekla so neergonomska, poslabšajo preglednost v stran+nazaj, predvsem v mraku. Se pa navadiš in kamera tudi pomaga.

...
Na splošno lahko rečem, da, če človek razume delovanje avtomobila in ima nekaj občutka, se s CX-30 zelo lepo pelje.
...
In še vprašanje: ali morda kdo ve, kako v CX-30 G150 deluje stop&start ?

Nekje sem zasledil, da ne zavrti zaganjača, temveč samo da iskro in motor starta, ker je bil ustavljen na pravi način - bati v pravi legi in potemtakem ne obremenjuje akumulatorja.
 

Zelo lepo napisano. Dejstvo je, da ljudje pozabijo, da vozijo atmosferskega bencinarja. Način vožnje moraš prilagodit avtomobilu, dizla bi pač vozil na nizkih obratih, bencinarja na visokih, elektricnega pa kakor bi pač že ga. Tudi hibrid je potem spet svoj slog vožnje.

 

Me pa zanima, kaj si še poizkusil poleg mazde? Verjetno je na koncu premagal razum iz vidika stvari, ki jih dobiš za ta denar?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred nakupom cx-30 sem sprobal: Honda HRV, Suzuki s-cross, mercedes b klasa in bmw a five tourer. Torej 4 + Mazda (in ne 5, kot sem napisal).

Če bi bil bmw dobavljiv letos, bi ga nabavil.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.