Skoči na vsebino

Mazda CX-30


mazdaman

Priporočeno sporočilo

Kot je ze napisal Mazdaman... eni bodo zagovarjali eno... drugi drugo... 

 

Edino pri motorju bo po moje bolj enoten odgovor... in sicer X186 :) ...

 

Ce bi jaz izbiral zase, bi izbral avtomatski menjalnik ... :P

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Bosti napisal:

 

Jaz se tudi bolj k temu nagibam, sploh v kombinaciji z aktivnim tempomatom. Zanimivo, da je X motor tako očitna izbira :D

Pojdi na testno vožnjo, priporočam X186 in MT ! 👌😉

Dober nakup ti želim......:bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najprej, poslušaj nas, ki imamo tak avto.😉 Obvezno 186 motor z Ročnim menjalnikom,če imaš rad, da ti voziš avto. Če ti je vseeno za dinamično vožnjo in ti bo le prevozno sredstvo od točke a do točke b, potem lahko tudi avtomatski. A zavedati se moraš, da je ročni Mazdin menjalnik ta, ki ga vsi novinarji (in mi uporabniki) hvalimo. 

Ni ga lepšega občutka kot je ta, da lahko SAM določiš pod kakimi vrtljaji in v kateri prestavi boš zapeljal v ovinek ali pa se boš priključil na avtocesto. 😉

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Probat naj gre tisto, kar ga najbolj zanima… Pomoje, da se CX-30 da dobit v različnih variantah pri razlicnih salonih… glede na to, da je trenutno najbolj prodajan model pri nas… 

 

A glede na želje mu bo pomoje najbolj všeč X186 z avtomatskim menjalnikom… Samo še barvo mora izbrat… Soul Red ali Machine Grey ;) … Pa stopnjo opreme… Jaz bi izbral “full option” ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 urami je Bosti napisal:

Kaj pa motor, 150 ali 186? 

G150 je stara zasnova motorja, klasičen atmosferc.

 

X186 je nova zasnova motorja, ekstra svečke za nizke obrate pri izgorevanju in kompresorček za dodaten navor.

 

G150 nima praktično nobenih težav in ga lahko voziš do ogromno kilometrov, X186 je pa na trgu sedaj par let in je druga generacija X motorja, prvi je bil 180. Ta 186 zaenkrat še nima problemov. Bodo pa servisi malo dražji, ker moraš menjat te svečke na 60k, pa tukaj imaš še filter ki je podoben DPF, pa te vse novodobne ekološke fore.

 

G150 sploh ni slab v kombinaciji z ročnim menjalnikom, če pa hočeš AT pa ne razmišljaj sploh o G150, razen če si res umirjen voznik.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je NevLado napisal:

G150 je stara zasnova motorja, klasičen atmosferc.

 

X186 je nova zasnova motorja, ekstra svečke za nizke obrate pri izgorevanju in kompresorček za dodaten navor.

 

G150 nima praktično nobenih težav in ga lahko voziš do ogromno kilometrov, X186 je pa na trgu sedaj par let in je druga generacija X motorja, prvi je bil 180. Ta 186 zaenkrat še nima problemov. Bodo pa servisi malo dražji, ker moraš menjat te svečke na 60k, pa tukaj imaš še filter ki je podoben DPF, pa te vse novodobne ekološke fore.

 

G150 sploh ni slab v kombinaciji z ročnim menjalnikom, če pa hočeš AT pa ne razmišljaj sploh o G150, razen če si res umirjen voznik.

Ko pa jaz omenim, da je 2.5 star motor pa vsi v luft. 😉

Itak se bo na koncu sam odločil... za ročni menjalnik. 😉

  • Haha 1
  • Zmeden 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ti napises, da je 2,5 zastarel motor... @NevLado pa je napisal, da je stara zasnova... Kar je ogromna razlika... Ker pri tvojem pisanju se na dalec vidi, da "zanicevalno" napises, da je 2,5 motor za v smeti... in da nima prihodnosti :) ... 

 

Tudi v nadaljevanju je @NevLado napisal, da G150 sploh ni slab motor... :P ... Ampak tako pac je... je pa bil prej razvit in je zto v primerjavi z X motorjem pac starejsi ... 

 

Ce nekdo zeli "bullet proof" motor... potem mora vsekakor vzeti G150 motor... X186 pa je zaenkrat se dokaj nov ... in nihce ne ve, kaj bo cez 5, 10 let ... oz. po prevozenih 200K, 300K ali vec km ... Zaenkrat kaze, da je tudi dokaj neproblematicen ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

X186 in plastičen karter? Ja, recept za stroške - verjetno čez desetletje, ampak, saj vemo, kako je s plastiko. Sploh tako, ki je podvržena številnim ciklom segrevanja in ohlajanja.

 

Za vse novince na formu: Alex-a jemljite z dobro mero rezerve. Po tednu/mesecu prebiranja teh strani boste ugotovili, da je najboljše le tisto, kar ima in vozi on. Vse ostalo pa krš.

 

In še moja dva centa: najboljši CX-30 je tisti, ki ga v Evropi ni. Z 2,5 bencinarjem, avtomatikom in AWD.

  • Všeč 3
  • Haha 4
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

nullSam imam dobro leto G-150 AWD MT , vozil sem pa tudi X-186 MT. Oba motorja sta dobra če se zavedaš, da je potrebno za bolj dinamično vožnjo motor malo bolj zavrteti. Pri cca 3200 rpm, kar je AC hitrost neke bistvene razlike v navoru in moči ter odzivnosti ni(sem) opazil.  

image.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nekje sem prebral, da so na začetku izumili avtomatske menjalnike za invalide, da so jim olajšali vožnjo. 

Nato so to čudo  množično vgrajevali v ameriške cestne križarke, kjer so bile hitrosti majhne, vožnja pa kot na balonu... in nato je prišla na vrsto še Evropa in ostali. 😉

pred 2 urama je dvorjan napisal:

X186 in plastičen karter? Ja, recept za stroške - verjetno čez desetletje, ampak, saj vemo, kako je s plastiko. Sploh tako, ki je podvržena številnim ciklom segrevanja in ohlajanja.

 

Za vse novince na formu: Alex-a jemljite z dobro mero rezerve. Po tednu/mesecu prebiranja teh strani boste ugotovili, da je najboljše le tisto, kar ima in vozi on. Vse ostalo pa krš.

 

In še moja dva centa: najboljši CX-30 je tisti, ki ga v Evropi ni. Z 2,5 bencinarjem, avtomatikom in AWD.

Preberi si malo nemške, angleške pa tudi slovenske teste o cx30. Še nihče ni pohvalil kombinacije z avtomatskim menjalnikom, medtem pa so vsi po vrsti hvalili odličen (med najboljšimi nasploh) ročni menjalnik. Da je edino ta kombinacija zanimiva za dinamično vožnjo. Z avtomatskim je bolj kot ne anemična vožnja. 

P. S. Naj prosim komentirajo lastniki cx30, drugi naj se oglašajo, ko bo govora o njihovih avtih in menjalnikih. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 34 minutami je Alex napisal:

P. S. Naj prosim komentirajo lastniki cx30, drugi naj se oglašajo, ko bo govora o njihovih avtih in menjalnikih. 


Forum je javen… in vsak lahko zapise svoje mnenje… Nikakor pa ni na mestu, da se vsiljuje svoje mnenje drugim… in zacne pisati nebuloze in druge zanicevati… kao… “vi nimate pojma”… :( … 

 

Ce ti ni vsec, kar drugi napisejo, potem se ti zacni obnasati letom primerno in se vsaj vcasih drzi tistega, kar drugim ocitas… 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pomoje imam pravico komentirat, kljub temu da nisem lastnik CX30, pa sem ga npr. vozil na testni vožnji in nad avtomatikom nisem imel nobenih pripomb, sem pa imel pripombe nad precej lenim X186 motorjem, amapk to je verjetno stvar okusa.

 

Drugače si pa res želim videti to dinamično vožnjo, ko desna roka kar švica na menjalniku od adrenalina ob športni vožnji s CX30.

Popravljeno od ignacij
  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Hvala 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je ignacij napisal:

... ... ... ... ... ... Drugače si pa res želim videti to dinamično vožnjo, ko desna roka kar švica na menjalniku od adrenalina ob športni vožnji s CX30.

 

Sm kmet an s hribu doma, ma kolkr se jest spoznam na te zadeve, tisti, ki najbolj dinamično vozijo (rally, drag race, drift,...) nimajo avtomatikov...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 minutami je ignacij napisal:

Pomoje imam pravico komentirat, kljub temu da nisem lastnik CX30, pa sem ga npr. vozil na testni vožnji in nad avtomatikom nisem imel nobenih pripomb, sem pa imel pripombe nad precej lenim X186 motorjem, amapk to je verjetno stvar okusa.

 

Drugače si pa res želim videti to dinamično vožnjo, ko desna roka kar švica na menjalniku od adrenalina ob športni vožnji s CX30.

 

Zakaj bi roka švicala?

Tej avtomatiki vam mal preveč potuhe dajejo :D

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • No pa še današnja zgodba.   V glavnem, kolesarska sezona se bo začela in glede na to, da je kolo še v garanciji je bilo treba naredit še redni servis. Odpeljem, k majstru in pravi, da bo naslednji dan fertik. Ni panike, poberem kolesarsko čelado, rokavice in očala ter poiščem najbližji Avant2GO za domov.   Evo Peugeot e-2008 - en tak mali SUV. Se usedem nastavim zic in ugotovim, da tole je pa presenetljivo velik prostora za glavo in... tukaj rata zanimivo.   Prešine me misel, sej bi lahko mel na glavi celo kolesarsko čelado pa bi kljub mojim 192cm blo še dovolj placa do strehe. Ja ne bodi len nataknem čelado in res, placa je dovolj. No zadaj pa se mi vklopi tisti del možganov, ki ne deluje preveč resno. Ok čelada je gor, še kolesarske rokavice in kolesarska očala nataknem in speljem. Ter tako lepo do Litostrojske.   Se ustavim na semaforju in me zagledata dva starejša najstnika in se začneta smejat ter kazat s prstom name. Men šele takrat potegne, da tole mora bit res smešno za videt. Spustim šipo in jima z resnim ksihtom rečem: "Mi pravi kolesarji nosimo čelado tudi v avtu".   Ta prvi mladinc se je tolkel od smeha dobesedno po kolenih, ta drugi pa sploh ni več mogel stati in se je ulegal sred mesta v travo in se tako smejal, da se je kar valil na levo in desno. Prava definicija, ko nekoga zvije od smeha.   No vsaj nekomu sem polepšal dan. 😅
    • Za vaše dizle imate tukaj YouTube doktorja ... skoraj samo 2.2 Mazdine dizle šraufa ... https://www.youtube.com/@MrNiceGuy94
    • Zakaj črnci ne delajp z Excel-om?   Ker je za tabele.
    • Še dva tuja eksperta, ki sta prepričana, da smo tuki sami kozjejebci in da si lahko privoščita vse. In ne nista imela invalidskih oznak in tudi zelo zelo težko verjamem, da bodo invalidi plezali po ozkih in strmih stopnicah Predjamskega gradu.  
    • Sej veš kaj se je s turističnimi boni dogajalo. Folk VEDNO najde obvoz.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.