Skoči na vsebino

Protiresonančni tuning prtljažnega dna in wooferja


skritikrt

Priporočeno sporočilo

Če bo koga zanimalo🙄...malenkost "tuninga" moje nove CX-5.

 

Sem pač "počen" na musko...in ker podobne "posege" rad izvajam na meni važnih PCjih (v cilju utišanja),in ker sem zasledil https://youtu.be/2NOGmUCl0yE sem se odločil,da bom to naredil tudi sam.

Sem zmeraj za PCje uporabljal SilentCoat starter set,k vsebuje Alubutil in dve različno debeli peni...pa ga pri OrangeAudio.si ni imel na zalogi...in mi je z malce popusta poslal še boljšega (le Alubutil)  STP "Black Gold" 2,3mm (4kg/m2🧐😀👍).

Na Aliexpressu sem kupil še dva valjčka (30 in 50mm)-oba za 6,43€😁  https://www.aliexpress.com/item/1005002704336270.html?spm=a2g0o.order_list.0.0.7fce1802wCuvJF

 

In kaj naj rečem lepo se sliši razlika😃...pa ne gre toliko za zamolklost,ampak za čas v katerem resonanca izzveni...ker popolnoma preprečiti tega nikoli ne moreš...samo vseeno...nekaj pa se da narediti😁 Je pa res,da je woofer zelooo lahek,in je bil "potreben" obtežitve🙄...je sedaj tako "od oka" več kot enkrat težji...

Bom čez čas obdelaj tudi notranjo oblogo prtljažnih vrat...a ne veliko,ker nočem dodatno obremenjevati motorčke za odpiranje...me bolj moti lučka,k malce ropota🧐

 

Za STP alubutil pa moram reči,da je neverjetno prilagodljiv....butil je itak mehek,ampak ALU-folija-res se lepo raztegne...samo krepko povaljaš in gre res fino😀👍.

Uporaben je bil seveda bolj tisti 30mm valjček,ker lepše prideš v jamice in vogalčke...a za tisti drobiž sem vzel seveda oba...nikoli ne veš,kdaj boš rabil🤔....

 

Moram pa pripomniti,da pri CX-5 serijsko ni v opremi zasilnega rezervnega kolesa...tudi v slo-konfiguratorju ga ni...pa sem našel na nemškem in sem našem prodajalcu naročil...in so "zrihtali"...no in tudi to kolo,k ga čez woofer z vijakom "prišponaš" že krepko pomaga samemu wooferju👍

 

Nimam pa namena "totalno" predelovati avta,ker "pravi Hi-fi" imam doma...tu le toliko,kar se za majhen cvenk da izboljšati...🧐

 

Upam,da bo komu zanimivo😉

 

L.P.

 

 

IMG_20220717_131752_1(1).jpg

IMG_20220717_132631(1).jpg

IMG_20220717_140730(1).jpg

IMG_20220717_152248_1(1).jpg

IMG_20220717_152327(1).jpg

IMG_20220717_152336(1).jpg

IMG_20220707_101103_1(1).jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem se podobno lotil, sem pa malo več izoliral (celoten prtljažnik, prtljažna vrata, vsa 4 vrata, požarno steno in vse 4 koloteke).

Jaz sem izoliral bolj z namenom tišanja celotnega avta, zato sem dodatno uporabil še zvočne pene in se res pozna da je manj motečih zvokov iz zunanjosti tudi radijo igra boljše ampak to pri meni ni bil prvotni namen. Se pa nabere dodatna teža, jaz sem sproti tehtal porabljen material.

Več imaš v moji temi, tudi dodatne kg 🤪

 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Uuuuu😲...Aless...ti si pa res "adijo pamet"🧐😀👍...a sploh kaj je,k čemur se ne upaš😁...ej-vsa čast👍😉

 

Je pa res,da ko sem se za to Mazdo odločal,je seveda na prvem mestu bil motor,podvozje,menjalnik,itd...a zelo vesel sem tudi truda inženirjev okoli tihosti vozila....tu so naredili res enega najtišjih avtomobilov v svoji klasi.

V bistvu smer v katero si tudi ti šel....samo k se je tebi totalno "odpipalo"😉....mimogrede-po rodu sem tudi iz "tvojih" krajev (Radgona)...samo sem že od 1985 v Ljubljani.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Heh, no ja imam pač to "napako" da rad prilagajam stvari po svojih željah, in to na vseh področjih (avto, kolo, računalnik, hiša...), zato pa mi nikoli ni dolg čas. 😁

Aha,pol si skoraj prekmurec🤪

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz ko sm se bavil z avtoakustiko sem tudi moj prvi avto cel prelepil z STP(sam jaz sem prelepil celotno površino,da sploh ni bilo videti kovine), pomoje sem mu dodal par KG haha :D je pa šel šum zunanji kar dol za 50%

Popravljeno od TiEn

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

He,he-fantje...že vidim kje sem "pristal"🧐..."neumen" po moje ni nihče tukaj...ampak malce "počeni" smo pa najbrž vsi😂🤣

...se prav lepo počutim med "svojimi"😁👍

 

L.P.

  • Všeč 2
  • Haha 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 31. 7. 2022 ob 14:48 je skritikrt napisal:

Če bo koga zanimalo🙄...malenkost "tuninga" moje nove CX-5.

 

Sem pač "počen" na musko...in ker podobne "posege" rad izvajam na meni važnih PCjih (v cilju utišanja),in ker sem zasledil https://youtu.be/2NOGmUCl0yE sem se odločil,da bom to naredil tudi sam.

Sem zmeraj za PCje uporabljal SilentCoat starter set,k vsebuje Alubutil in dve različno debeli peni...pa ga pri OrangeAudio.si ni imel na zalogi...in mi je z malce popusta poslal še boljšega (le Alubutil)  STP "Black Gold" 2,3mm (4kg/m2🧐😀👍).

Na Aliexpressu sem kupil še dva valjčka (30 in 50mm)-oba za 6,43€😁  https://www.aliexpress.com/item/1005002704336270.html?spm=a2g0o.order_list.0.0.7fce1802wCuvJF

 

In kaj naj rečem lepo se sliši razlika😃...pa ne gre toliko za zamolklost,ampak za čas v katerem resonanca izzveni...ker popolnoma preprečiti tega nikoli ne moreš...samo vseeno...nekaj pa se da narediti😁 Je pa res,da je woofer zelooo lahek,in je bil "potreben" obtežitve🙄...je sedaj tako "od oka" več kot enkrat težji...

Bom čez čas obdelaj tudi notranjo oblogo prtljažnih vrat...a ne veliko,ker nočem dodatno obremenjevati motorčke za odpiranje...me bolj moti lučka,k malce ropota🧐

 

Za STP alubutil pa moram reči,da je neverjetno prilagodljiv....butil je itak mehek,ampak ALU-folija-res se lepo raztegne...samo krepko povaljaš in gre res fino😀👍.

Uporaben je bil seveda bolj tisti 30mm valjček,ker lepše prideš v jamice in vogalčke...a za tisti drobiž sem vzel seveda oba...nikoli ne veš,kdaj boš rabil🤔....

 

Moram pa pripomniti,da pri CX-5 serijsko ni v opremi zasilnega rezervnega kolesa...tudi v slo-konfiguratorju ga ni...pa sem našel na nemškem in sem našem prodajalcu naročil...in so "zrihtali"...no in tudi to kolo,k ga čez woofer z vijakom "prišponaš" že krepko pomaga samemu wooferju👍

 

Nimam pa namena "totalno" predelovati avta,ker "pravi Hi-fi" imam doma...tu le toliko,kar se za majhen cvenk da izboljšati...🧐

 

Upam,da bo komu zanimivo😉

 

L.P.

 

 

IMG_20220717_131752_1(1).jpg

IMG_20220717_132631(1).jpg

 

 

mene pa zanima malo več o tem rezervnem kolesu, kaj, kje iz za koliko.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nevem kolk ima CX-5 prostora za rezervo, bi morali probat. 

Jaz sem na 2.gen M6 kljub Bose Wooferju dal kar normalno zimsko gumo dimenzije 215/50R17 edino oni stiropor sem moral porezat na ustrezno debelino.

Načeloma bi šla tudi letna 225/45R18, ampak pol bi moral čist odstranit stiropor😎

IMG_20220802_133025.jpg

IMG_20220802_133058.jpg😎 slika widget

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@mazdaman

 

Zasilno rezervno kolo sem naročil pri prodajalcu A-Cosmos BTC takoj ko je avto prispel v Antwerpen...tak je postopek...k naročiš še kar bi imel zraven...

Stalo me je 426€....veliko,a se nočem zajebavati,k sem z C-Maxom že "malo morje" raznih vijakov povozil...pa če z tistim "sranjem" nafilaš gumo,je pol itak "fuč"...se po moje ne izplača...je samo za tiste,k jih avto "sploh ne zanima"....pa vidim,da "mazdaši" nismo taki😁😀👍

Proizvajalci pa seveda-EU hoče čim nižjo porabo (CO2)...pol pa tole "sranje"...

Moram pa pripomniti,da-kompresorček,k je v kompletu...ma je prav kvaliteten...luškan-kompakten,kvadraten,z manometrom in vanj pospravljen kabel in cevka...sem ga kar v prtljažniku pustil,k nikoli ne veš🙄....tisto pl. kantico z tekočino pa "takoj ven"😡

 

Je pa tako,da na našem konfiguratorju tega kolesa ni...sem pa našel na nemškem,in naročil prodajalcu...je rekel,da ni problem,k itak vso dodatno opremo dobivajo iz avstrijskega centralnega skladišča...

Je pa bilo zanimivo,k sem našel tudi štiridelno gumi podlogo za prtljazni prostor https://mazdashop.ca/products/cargo-tray-mazda-cx-5-2022  https://youtu.be/QmvMqCODVUw  od 0:45 naprej se ga vidi.

In je rekel,da so ga pri zastopniku prav "napizdili"...češ,kaj jim to pošilja...kao to ni Mazda itd...

Pa jim je pol rekel...pa glejte-da je-vse z kodo itd...

pa se pol ni hotel več z njimi "bosti"...pač očitno ni namenjeno za EU🙄...škoda,k dno je pri 2022 dvodelno+dva krilca za predalčka ob strani...in bi tako bilo res perfektno...tako pa sem vzel pač tisto korito k pač imajo na konfiguratorju😟.

 

L.P.IMG_20220802_210139.jpg

 

 

 

IMG_20220802_210133.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A si dobil stiropor nov zraven in kako je z dvigalko?

 

pri na so prodajali preko 700 € za rezervno kolo.

 

daj mi prosim link ali številko rezervnega kolesa.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 urami je mazdaman napisal:

A si dobil stiropor nov zraven in kako je z dvigalko?

 

pri na so prodajali preko 700 € za rezervno kolo.

 

daj mi prosim link ali številko rezervnega kolesa.

Za stiropor ne vem kako in kaj je bilo,ker kot rečeno avto sem kupil-naročil nov,in sem dodatke naročil še preden sem avto prevzel (ko je prispel v Antwerpen).

Tega so mi po tem v Lj. zraven Bauhausa,kjer imajo drugi del mehaničnih delavnic,kleparje itd... ob pripravi,dekonzervaciji itd...vso to opremo zmontirali...tako da ne vem,kako je avto prišel iz tovarne...mislim z katerim stiroporjem itd...

Mislim pa,da je stiropor isti,ker sem dobil višek materiala-en pleh za woofer,en vijak in tisto "klobučevinasto-črno oblogo in par vijakov...tista obloga je na dnu poveznjena čez woofer,woofer pa je malce na desno-naprej pomaknjen,da je prostor za drobnarije...no in tega prostora po tem ni...

Če pogledaš slike z tistim Alubutilom,boš videl tri plehe z navojem...tja se po moje pritrdi woofer oz pleh za njega...ko pa je kolo not pa se privije brez pleha  na tisti sredinski navojni pleh.

Kodo ne vem...pa tudi ne vem,če je za tvojega ista,k najbrž nimaš 2022 letnik🤔.

Piše pa tukaj v nemškem konfiguratorju kaj komplet vsebuje...in imaš seveda dva kompleta (za avto z in brez Bose wooferja)

Tukaj za z wooferjem kot je to pri meni https://www.mazda.de/konfigurator/MAZDA CX-5/5WGN/ 

 

še prevod:

 

"...Zasilno pnevmatiko velikosti T155/90D17 je treba naročiti posebej. Primerno za vozila z ozvočenjem BOSE. Paket sestavljajo naslednje komponente: Nalepka (rezervno kolo), dvigalka, vložek prtljažnika levo (v smeri vožnje), ventil, vložek prtljažnika desno (v smeri vožnje), vijak, izolator, platišče rezervnega kolesa, ključ za kolesne matice 21 mm Komplet omogoča lepo in varno pospravljanje začasnega rezervnega kolesa in vključuje vse potrebno orodje, npr. dvigalka....."

 

Tisto k piše vložek-levo in vložek desno...po moje sta to tista dva plastična kosa k ju vidiš na drugi sliki levo in desno ob plehu z vijaki...so samo kozmetičnega pomena in sem jih odstranil-sta samo zataknjena na zunajni strani...v iste utore kjer je zataknjena drugače obloga....jaz sem ju kot rečeno odstranil,ker je tako več prostora levo in desno ob kolesu...fino za žarnice,kompresorček,rezervno tekočino za stekla,gurtne....

 

V bistvu ne vem🤔,če "moj" komplet točno paše na tvojega...🧐....sem pa pogledal na našo stran -za lastnike/dodatna oprema...in ni nič navedeno...a na nemški pa je😀👍 https://www.mazda.de/service-zubehoer/zubehoer/?model=MAZDA CX-5&year=2020-09-01  (pod Sicherheit & Schutz...moraš še izbrati in klikaj na desni-naprej...)

Sedaj ne vem kateri točno letnik imaš...jaz sem vtipkal kar tega od 09/2020 pod Sicherheit & Schutz (varnost in zaščita)...pa je več različnih...po moje bi se moral pozanimati pri Mazdi glede na št. šasije🤔

 

Naj te ne moti-na sliki se ne vidi dvigalka-sem trikotnik "slekel" in lih lepo paše tja kjer je tudi že dvigalka😀👍...kompresorček je običajno levo ob gumi,tam kjer je bila tista plastika-je bil prej tam kjer imam sedaj prvo pomoč...sem moral stiropor-peno izrezati čist do konca  (proti plehu...in lih za glih paše plošča dna na spodnjo raven...2022 ima pač dva nivoja...pa koristim le zgornjega,so tako vse nakupovalne in hladilne/izolacijske vrečke,zložljiva pl. gajbica,vsa ostala "navlaka itd. lepo pospravljeno in očem skrito...skratka "clean-kufer"😇...k pri meni ne boš našel "razmetanega smetišča" v avtu🧐👎

 

Sem pa sedaj "na hitro" pogledal na eBay...tale bi morala ustrezati https://www.ebay.de/itm/274256254755?hash=item3fdaf25723:g:yxUAAOSwHnpePwdn

Pa eno škarjasto dvigalko zraven...če imaš woofer vijak itak že imaš...razen če je dolžina drugačna🧐,pa mislim,da te en vijak nebi smel ovirati...če ne drugače-navojna palica na mero odrezana,teflonski kronski vijak in velika podložka...in ne pozabi v avtu imeti ključ za tisti vijak,če bo drugačen k original😂....

 

Pač-jaz sem tako vzel kot sem,k je šlo vse v leasing,in se za 200-300€ nisem toliko sekiral...ti pa,če bodo res tak nori znesek hoteli...lahko okroglih 500€ prišparaš😀👍

 

Upam,da sem ti lahko kako pomagal.😉

 

L.P.

IMG_20220807_223349.jpg

IMG_20220807_223123.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na mojo bi pasal ta komplet in cena v DE je NOTRAD­SATZ (DIE­SEL MIT SCR, MIT BOSE)
532,56 €. še vprašanje a gumo si moral kupiti posebej ali je bila gor in koliko so ti vezli za komplet pri nas?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

426€ za vse z komplet rezervnim kolesom (feltna+pnevmatika)...in vse,kar zraven paše (zraven je še en velik okrogli filc za pod kolo...najbrž proti škripanju🧐)....seveda pa ne vem,kaj je že prej bilo,in kaj so dodali (dvigalka,ključ...🤔)...k seveda rabiš vsaj kolo,ključ in dvigalko da zamenjaš kolo.

Cena k sem jo jaz plačal je v bistvu le za razliko v DDVju višja (pač po konfiguratorjih za 2022 model),tako da niso nič "pribijali" cene👍...za kaj je pa za tvojega dražje (v primerjavi z mojim 2022 po konfiguratorju) pa tudi ne vem...vem pa,da je lih v zadnjem delu razlika med bencinarji in Diesel-i...pač zaradi dodatnega rezervoarja za Adblue k je na levi zadaj.

Vem,da ima Diesel le na desni izpušno cev🤔.....kako pa je v kufru z prostorom...zna tudi biti malo razlike,in najbrž lih za to ti različni seti🧐

 

L.P.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Malo za "firbcat"...in za kaj obvezno hočem rezervno kolo v avtu🤔

Sem malce brskal po starih slikah...in najdem slike iz 2017,ko sem "spet" povozil "železje"...

...kaj vse leži po naših cestah🧐...jaz pa,kot da sem v naprej naročen k vulkanizerju-že ne štejem več...🙄

 

L.P.

WP_20170828_001.jpg

WP_20170828_002.jpg

WP_20170828_005.jpg

  • Začuden 1
  • Žalosten 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Žal se najde vsega vraga na cesti. Totalna bedarija pa je, da se ne daje več rezervnih koles v gepek. 

Res, da polovica voznikov jih nebi znala zamenjati pomoje:rolleyes:

 

Važno da so vse brezvezne aplikacije v avtu in velik ekran. Bravo inženirji :nevem:

 

Jaz avta brez rezerve žal ne kupim. 

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 urami je FuManchu napisal:

Žal se najde vsega vraga na cesti. Totalna bedarija pa je, da se ne daje več rezervnih koles v gepek. 

Res, da polovica voznikov jih nebi znala zamenjati pomoje:rolleyes:

 

Važno da so vse brezvezne aplikacije v avtu in velik ekran. Bravo inženirji :nevem:

 

Jaz avta brez rezerve žal ne kupim. 

Se ravno nebi strinjo s tem kar praviš, ker jaz že nisem imel g.defekta kakih 15 let. Tisti šrauf je še najboljše kar se ti lahko zgodi, žebelj je slabše ravno tako steklo in najslabše robnik od strani.... 🥴

Za ta šravf imaš s sabo klešča in komplet za popravilo pa si fertik TIPI- TOPI ali kot bi rekli na Petrolu HIP- HOP..... 😉👍

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ahh, oni komplet za popravilo (tekočina-patrona za ventil) je tak klump, pnevmatiko in platišče ti v notranjosti tak zapaca da ni več ničemu podobno, največji problem pa je da ti zapaca senzor tlaka in se zna zgodit da več ne bo delal pravilno (izkušnje Renault) 🥴

Jaz sem si nabavil oni vulkanizerski kompletza popravilo "injekcije", ki sem ga mel v prtljažniku namesto one packarije. 

Ampak sem si vseeno raje uštimal pravo rezervno gumo. 

Aja, mam pa dizla kjer se dodatna teža rezervne gume nič ne pozna. 😉🤪😁

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 25 minutami je Alex napisal:

Rezervna guma je, vsaj zame, dodatna teža v avtu. Zna pa res priti prav enkrat v desetih, petnajstih letih prav. 

 

Ja, in če se ti gumidefekt zgodi sredi noči stran od civilizacije (mobilnega signala), vse odtehta. Nisem še močno star, pa sem imel v življenju 5 gumidefektov (nič robnikov ali kaj podobnega). Za dva sicer sumim bližnjega vulkanizerja ... 😃

 

Brez rezervne gume naj bodo samo avti, ki imajo RFT (run-on-flat) pnevmatike, vsi ostali bi jih pa morali imeti. Ker z onim kitom s peno narediš več škode kot koristi. Pa pride prav samo za kake žeblje, za vse ostalo pač ne.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je dvorjan napisal:

Ja, in če se ti gumidefekt zgodi sredi noči stran od civilizacije (mobilnega signala), vse odtehta. Nisem še močno star, pa sem imel v življenju 5 gumidefektov (nič robnikov ali kaj podobnega). Za dva sicer sumim bližnjega vulkanizerja ... 😃

 

Brez rezervne gume naj bodo samo avti, ki imajo RFT (run-on-flat) pnevmatike, vsi ostali bi jih pa morali imeti. Ker z onim kitom s peno narediš več škode kot koristi. Pa pride prav samo za kake žeblje, za vse ostalo pač ne.

Sredi noči boš bolj težko kaj pametnega sam naredil. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Aless napisal:

Ahh, oni komplet za popravilo (tekočina-patrona za ventil) je tak klump, pnevmatiko in platišče ti v notranjosti tak zapaca da ni več ničemu podobno, največji problem pa je da ti zapaca senzor tlaka in se zna zgodit da več ne bo delal pravilno (izkušnje Renault) 🥴

Jaz sem si nabavil oni vulkanizerski kompletza popravilo "injekcije", ki sem ga mel v prtljažniku namesto one packarije. 

Ampak sem si vseeno raje uštimal pravo rezervno gumo. 

Aja, mam pa dizla kjer se dodatna teža rezervne gume nič ne pozna. 😉🤪😁

To injekcijo sem mislil ne peno, zato sem rekel, da je šrauf bolje kot predrta od žebla, ker točno veš kje pušča..... 👍

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 14. 8. 2022 ob 18:28 je Bini napisal:

Se ravno nebi strinjo s tem kar praviš, ker jaz že nisem imel g.defekta kakih 15 let. Tisti šrauf je še najboljše kar se ti lahko zgodi, žebelj je slabše ravno tako steklo in najslabše robnik od strani.... 🥴

Za ta šravf imaš s sabo klešča in komplet za popravilo pa si fertik TIPI- TOPI ali kot bi rekli na Petrolu HIP- HOP..... 😉👍

Kaj😲....15 let brez gumidefekta....jaz bi na tvojem mestu takoj loto vplačal😁😉

OK-brez zajebancije...vsaj jaz k praktično samo po Ljubljani vozim...je smetja in "knipingov" na cesti k dreka..največkrat odpeljem zrihtat k Svetku,k mi je blizu...no,in so mi enkrat rekli,da je vsak dan najmanj ena stranka zaradi vijakov v pnevmatiki pri njih...so rekli,da so enkrat imeli 11 primerov v enem dnevu🤨

 

Kar se pa popravila tiče-večinoma je dovolj tista "injekcija-sistem" od zunanje strani,da ni treba centriranja....če pa je vijak odlomljen,ali pa če je treba zaradi večje luknje gumo sneti z feltne,je pa itak boljše,če da tisto fliko z "špico" in jo pošteno zvulkanizira,k za tistih 10-15€ razlike ne bo "konec sveta",pa pol res ziher tesni🤔👍

Moram pa omeniti,da nisem nikoli imel problemov z "injekcija sistemom"... je zmeraj tesnilo,pa če prav izgleda bolj "improvizirana-poceni rešitev" za kratek čas.

 

Kar pa se tiče "dodatna teža v avtu" in "rabiš skoraj nikoli" ipd....se mi zdi kot debata o "koeficientu zračnega upora traktorja pri oranju njive"...OK-malce "huda" prispodoba,a če pomisliš,koliko je težkih 10...20L bencina,in da nihče ne pomisli,da bi se skoz vozil z skoraj praznim rezervoarjem okoli samo za to,da bo imel manjšo porabo....meni se vsaj bolj važno zdi,da res "pospraviš" avto,in da okoli voziš le tisto,kar res potrebuješ,ker kaj pri kakšnih kolegih vidim🤮👎,kako smetišče imajo v avtu in "vsega dreka" od "krame"...pol pa ti ponudi,da te zategne do doma...pa rabi najmanj pol minute,da za silo stvari umakne,da se sploh lahko vsedeš v avto🤨

 

Na "rezervo" pa gledam tako-ko se nekam odpravim,hočem do tja prispeti. Menjava kolesa zame ni problem-imam zmeraj dva seta za vsak avto,in zimske/letne zmeraj sam menjavam..le vsake 2-3 leta jih odpeljem centrirati....drugače kot rečeno vse sam...in menjavo enega kolesa si upam trditi da zmorem tudi z zavezanimi očmi...5,max. 10 minut dela.

Kakšne probleme pa imajo pri tem drugi vozniki,oz. če to sploh znajo,me pa enostavno ne zanima🤨

 

Svojemu sinu npr. sem od kar ima avto vse okoli tega razložil...vse zakaj in kako,in za kaj tako in ne drugače,in kako si zadevo lahko sam sebi olajšaš...in saj veste kako je mularija...je bilo treba naslednje leto še enkrat razlagati,k "je sedel na ušesih"...ampak sedaj zna vse sam,in me ne potrebuje zraven "za kontrolo"...ima raje,da me ni...da mu "foter nebi težil"...jaz pa imam pred njim mir😂...mah-mora mulc tudi kaj sam znati...🤔

 

Moje mnenje pač😉

 

L.P.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.